"Sclavia", tratată cu înţelegere la CNA

18__CNA_2
Autor: | | 7 Comentarii | 965 Vizualizari

Deşi a amendat cu 70.000 de lei postul B1 TV pentru "tentativă de lovitură de stat", şefa Consiliului îşi arată public simpatia pentru campania Antenei 3, ce loveşte în preşedintele Traian Băsescu.

Mai multe emisiuni ale Antenei 3, printre care "Sinteza zilei", "Esenţial", "Previziunea zilei" şi "Se întâmplă în România" au fost reclamate la Consiliul Naţional al Audiovizualului, deoarece conţin "acuzaţii defăimatoare şi neadevărate" la adresa Preşedintelui României, Traian Băsescu. Demers jurnalistic corect Afirmaţii de genul "dictatorul, pe ultima sută de metri", "comportament nazist", "spălare de bani" sau "tatăl corupţilor din România", dar şi mai multe spoturi difuzate de Antena 3 sub titlul campaniei "Mandatele lui Băsescu, 10 ani de sclavie" nu au deranjat membrii CNA. Mai mult, şefa Consiliului a spus că "se asociază public cu sclavul acestei ţări", amintind de un moment din viaţa personală când, abia întoasă din concediul maternal, salariul i-a fost diminuat cu 25%. “Toate episoadele din ceea ce îşi doreşte acest serial consider că sunt corect făcute din punct de vedere jurnalistic", a mai afirmat Laura Georgescu. "Constat cu surprindere că preşedintele CNA se declară în mod public şi oficial «sclav al Antenei 3»", spune Narcisa Iorga, membru CNA. "Prin afirmaţia pe care a făcut-o astăzi, cum că se identifică cu acest concept desfăşurat de Antena 3 pe durata mai multor săptămâni, printr-un serial pe care eu îmi permit să-l numesc de linşaj mediatic la adresa Preşedintelui României, dacă ea se identifică cu sclavia proclamată de post, pot spune că se consideră sclav al Antenei 3", a adaugat membrul CNA. Narcisa Iorga a propus pentru Antena 3 o amendă de 70.000 de lei, "având în vedere că CNA a sancţionat cu 70.000 de lei B1, un post cu o audienţă mai mică şi pentru acuzaţii şi atacuri mai puţin numeroase, la adresa unor persoane şi a statului român". Nu a obţinut decât două voturi (Narcisa Iorga, Florin Gabrea). Restul membrilor CNA prezenţi n-au făcut nicio propunere de sancţionare. Grilele TVR nu au fost aprobate ● Deşi grila TVR se va lansa la 1 martie, CNA nu a aprobat încă noile grile de programe pentru posturile TVR 1 şi TVR 2. După ore de discuţii pe subiectul documentarului "Moştenirea clandestină", difuzare întreruptă de Stelian Tănase pe postul TVR Moldova, membrii CNA nu s-au înţeles cum să voteze. ● Nici în cazul plângerii depuse de de Dan Şova, Ministrul Marilor Proiecte, împotriva emisiunii "Sub semnul întrebării", de pe B1 TV, nu s-a luat nicio hotărâre. Membrul CNA Monica Gubernat a propus somaţie, dar nu avut voturile necesare.



Tag-uri:

Alte articole din categoria: Divertisment

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi