Digi 24 se laudă cu campanii ambiţioase

18_MG_0687
Autor: | | 1 Comentarii | 315 Vizualizari

Proaspăt intrat în pachetul "must carry" şi recent mutat în casă nouă, la doi ani de la debutul pe piaţă, Digi24 vorbeşte telespectatorilor despre ce s-a întamplat în România ultimelor decenii.

La 25 de ani de la Revoluţie, postul lansează o amplă campanie istorică: "1989: anul care a schimbat lumea". Tot pentru grila de primăvară este pregătită şi campania ce încearcă să dea răspunsuri uneia dintre cele mai persistente întrebări a ultimilor ani: "Cât s-a furat în România?". "Primele anchete sunt legate de Siderca Călăraşi - cel mai mare producător de şină de cale ferată din sud-estul Europei şi Bancorex", explică producătorul Oana Despa. În 2014, continuă şi "Raportul de ţară". Cosmin Prelipceanu şi Sanda Nicola, moderatorii emisiunii, propun o dezbatere unică: un politician, sute de studenţi şi profesori examinatori se vor întâlni în cel mai curat spaţiu de dezbatere: Universitatea. Prima dezbatere va avea loc în aula Academiei de Studii Economice. Cea de-a patra campanie pregătită de Digi24, "Oameni", îşi propune să îi descopere pe aceia dintre noi care ştiu că puterea e în fiecare.



Tag-uri:

Alte articole din categoria: Divertisment

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi