Digi 24 se laudă cu campanii ambiţioase

Digi 24 se laudă cu campanii ambiţioase

Proaspăt intrat în pachetul "must carry" şi recent mutat în casă nouă, la doi ani de la debutul pe piaţă, Digi24 vorbeşte telespectatorilor despre ce s-a întamplat în România ultimelor decenii.

La 25 de ani de la Revoluţie, postul lansează o amplă campanie istorică: "1989: anul care a schimbat lumea". Tot pentru grila de primăvară este pregătită şi campania ce încearcă să dea răspunsuri uneia dintre cele mai persistente întrebări a ultimilor ani: "Cât s-a furat în România?". "Primele anchete sunt legate de Siderca Călăraşi - cel mai mare producător de şină de cale ferată din sud-estul Europei şi Bancorex", explică producătorul Oana Despa. În 2014, continuă şi "Raportul de ţară". Cosmin Prelipceanu şi Sanda Nicola, moderatorii emisiunii, propun o dezbatere unică: un politician, sute de studenţi şi profesori examinatori se vor întâlni în cel mai curat spaţiu de dezbatere: Universitatea. Prima dezbatere va avea loc în aula Academiei de Studii Economice. Cea de-a patra campanie pregătită de Digi24, "Oameni", îşi propune să îi descopere pe aceia dintre noi care ştiu că puterea e în fiecare.