PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Administratie Locala

Şefii RATB nu mai opresc autobuze pe ascuns

Autor: | | 2 Comentarii | 1184 Vizualizari
11RATBgm__3997
Conducerea Regiei intenţiona să nu anunţe oficial că se scot autobuze şi tramvaie de pe linii. După ce EVZ a dezvăluit, în ediţia de ieri, că oamenii vor aştepta în staţii chiar şi 20-30 de minute, şefii au recunoscut şi au revocat măsura.

Consiliul de Administraţie al RATB a decis reducerea parcul auto cu 16% de la 1 aprilie, pe motiv că nu sunt bani. Însă, şefii Regiei nu au anunţat oficial, mai ales că cei care folosesc transportul de suprafaţă ar fi urmat să aştepte în staţii chiar şi 30 de minute, la orele de vârf. După ce EVZ a dezvăluit, în ediţia tipărită de ieri, măsura pe care intenţiona să o ia reprezentanţii RATB, aceştia s-au întâlnit de urgenţă şi au anulat decizia care era ţinută la secret. "E adevărat că s-a decis, acum aproximativ o săptămână, măsura de reducere a parcului auto. După ce a apărut articolul în EVZ, s-a discutat şi s-a luat decizia revocării acestei măsuri", ne-a declarat Vasile Petrariu, preşedintele executiv al STB-Transloc - sindicatul reprezentativ din RATB. Concedierile se negociază politic Petrariu a mai precizat că şefii Regiei au discutat, în ultima perioadă, şi posibilitatea reducerii numărului de angajaţi de la RATB. Potrivit surselor EVZ, concedierea a fost discutată politic până în prezent, miza fiind externalizarea unor servicii şi concesionarea serviciului de transport."Am auzit că se discută concedierea. Aşa cum nu s-a discutat cu noi intenţia de reducere a parcului auto, nici intenţia de concediere nu a fost analizată, până acum, împreună cu noi", a mai spus Petrariu. Sursele EVZ spun că se discută concedierea a 3.500 de oameni. RATB în cifre
  • 366 de milioane de lei (peste 80 de milioane de euro) se cheltuie pe salarii într- un an;
  • 10.910 era numărul salariaţiilor la 21 decembrie 2012;
  • Regia are un parc format din 1.961 de autobuze, tramvaie şi trolee;
  • Aproximativ 750 de milioane de călătorii s-au validat anul trecut;
  • RATB are venituri anuale de aproximativ 902 milioane de lei.

Citeste si:


Tag-uri:
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Şefii RATB nu mai opresc autobuze pe ascuns .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi