A comandat un ceai și a primit o cicatrice imesă pe braț. O clientă a fost opărită de ospătar

A comandat un ceai și a primit o cicatrice imesă pe braț. O clientă a fost opărită de ospătar

Reprezentanţii restaurantului de lux Bolţile Domneşti sunt acuzaţi penal de vătămare corporală după ce un ospătar a cauzat, cu un ceai fierbinte, arsuri unei cliente. Victima cere acum despăgubiri de patru mii de euro.

Procurorii ieşeni au pri­mit o plângere penală din partea Lenuței Emanuela M. din oraş care îi acuză pe reprezentanţii unui restaurant de lux de vătămare corporală. Mai exact, în data de 1 septemebrie 2013, aceasta a suferit arsuri la nivelul braţului în restaurantul Bolţile Domneşti, după ce ospătăriţa care îi aducea comanda a scăpat ceaşca peste ea, relatează reporterii de la Ziarul de Iași. Clienta a ajuns la spital şi a avut nevoie de mai mult de 10 zile de îngrijiri medicale, solicitând, în prezent, despăgubiri de 4.000 de euro de la reprezentanţii localului. În prima zi a toamnei trecute, Lenuța a mers, în jurul orei 21.00, la restaurantul respectiv în compania unui om de afaceri din Italia. "După aproximativ 5 minute de la şederea noastră pe terasa restaurantului, am comandat os­pătă­riţei care a venit la masa noastră să ne servească un ceai cald. Când a adus comanda la masă, domnişoara care ne servea, din neatenţie sau intenţionat, a venit pe la spatele meu şi a vărsat ceaşca cu apă fierbinte peste braţul meu stâng, la nivelul umărului, acest lucru cauzându-mi arsuri foarte dureroase şi totodată un şoc puternic“, precizează Emanuela M. în plângerea formulată, conform publicației Ziarul de Iași.

Victima a mers de urgenţă la Spitalul "Sfântul Spiridon" pentru îngrijiri medicale, apoi a trecut pe la Institutul de Medicină Legală din Iaşi, de unde a primit un certificat în care se precizează că a avut nevoie de mai mult de 10 zile de îngrijiri medicale.

Apărătoarea Manuelei M., avocata Gianina Poroşnicu, susţine că în acest caz problema dintre clienta sa şi reprezentanţii restaurantului ar fi trebuit să se rezolve pe cale amiabilă, mai susțin reporterii de la Ziua de Iași. La rândul lor, reprezentanţii Bolţii Domneşti, au precizat pentru aceeași publicație că incidentul este unul regretabil însă că, în opinia lor, reacţia clientei este "exagerată". "Noi am pus la dispoziţia poliţiei toate actele necesare şi de aici mai departe cazul va fi soluţionat aşa cum prevede legea. Mi se pare un pic exagerată reacţia doamnei. Nu şi-a dorit nimeni să se întâmple aşa ceva. E supărător ce s-a întâmplat, nimeni nu a făcut-o intenţionat, ospătăriţa şi-a cerut scuze“, a precizat Ioana Coman, administratorul restaurantului Bol­ţile Domneşti, pentru reporterii de la Ziua de Iași.

Ne puteți urmări și pe Google News