PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Economie

Află câte RESTAURANTE din ROMÂNIA preferă clienți VIRTUALI

Autor: | | 1 Comentarii | 300 Vizualizari
Foodpanda, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, sărbătorește 1 an de la lansarea pe piața locală și a ajuns la peste 250 de restaurante listate pe platformă în septembrie 2014, de cinci ori mai multe față de perioada similară a anului trecut, când s-a lansat pe piața locală.

La mai puțin de un an de la lansarea pe piața din România, foodpanda.ro, liderul pieței locale de food ordering, a atras un total de peste 250 de restaurante partenere, față de cele 50 listate în septembrie 2013, la momentul intrării pe piața din România. Compania are în plan, pentru finalul anului, extinderea în toate orașele cheie din România.  

În mai puțin de un an, compania s-a extins în 9 orașe importante din țară, în București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Constanța, Ploiești, Oradea, Brașov și Arad.

Tot în mai puțin de un an, peste 50% dintre comenzile zilnice înregistrate de foodpanda în România sunt realizate de pe aplicația mobilă, disponibilă gratuit în shop-urile smartphone-ului, aceasta fiind cea mai mare rată de comenzi mobile a foodpanda din Europa Centrală și de Est.

„România este o țară importantă pentru noi, partenerii pe care i-am atras au fost deschiși și fascinați de toate avantajele de marketing și de vânzări de care pot beneficia din partea unui partener puternic, cu know-how relevant pe zona de online și mobile. Mai mult, consumatorii români sunt foarte activi și familiarizați cu aplicațiile mobile. România se numără printre țările cu cele mai multe comenzi foodpanda plasate de pe aplicația pentru mobil, peste jumătate din comenzile totale fiind făcute via smartphone”, declară Ralf Wenzel, Co-Fondator și CEO global foodpanda.

Potrivit acestuia, compania va continua să investească în extinderea platformei în România și în atragerea de noi restaurante, țintind cele mai populare și apreciate branduri în rândul consumatorilor.

„Obiectivul nostru principal în România, ca în oricare altă țară în care suntem prezenți, este să devenim realmente un „E-bay” al comenzilor de mâncare, iar pentru a atinge această țintă ne propunem să încheiem parteneriate cu toate restaurantele apreciate de consumatorii români până la finalul lui 2015, și să atragem o cotă de piață chiar și mai ridicată”, declară și Radu Bălăceanu, Country Manager foodpanda România.

Din momentul lansării pe plan global, în 2012, foodpanda/hellofood a obținut finanțări în valoare de peste 100 milioane de dolari. Recent, platforma globală de comenzi de mâncare a achiziționat concurentul Delivery Club, devenind lider pe piața rusească de comenzi de mâncare.

Platforma online pentru comenzi de mâncare ajută restaurantele să își crească vânzările prin intermediul site-ului și al aplicației, oferindu-le totodată tehnologii și instrumente de analytics performante. Clienții își pot alege mâncarea preferată online, iar foodpanda procesează comanda și o trimite direct către restaurant, care se ocupă de livrare. Compania a lansat recent noua generație a aplicației pentru mobil, disponibilă pentru terminalele smart cu cele mai importante sisteme de operare.


Tag-uri: foodpanda, comenzi, livrare, online, comanda online, mancare, food, restaurante, comanda restaurant, evz
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Află câte RESTAURANTE din ROMÂNIA preferă clienți VIRTUALI.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi