"Am rămas fără păr după ce am fost la coafor"

"Am rămas fără păr după ce am fost la coafor"

O tânără de 24 de ani le-a reclamat pe angajatele unui salon de înfrumuseţare din Bucureşti că au lăsat-o fără bucle în urma unui tratament nereuşit de încreţire a părului.

Maria Negoiţă, o bucureşteancă în vârstă de 24 de ani, reclamă că i-a fost distrus părul la un salon de înfrumuseţare. Femeia spune că a ales acel loc după ce a citit că se folosesc produse fără amoniac, care nu afectează podoaba capilară.

În schimb, oficiali ai Salon Organic Ever Green susţin că nu ei sunt de vină pentru părul distrus al clientei lor, ci chiar ea, întrucât a omis să precizeze că avea părul decolorat.

"Am rămas cu smocuri de păr în mână"

Ne puteți urmări și pe Google News

Tânăra a ales salonul de înfrumuseţare Organic Ever Green după ce a citit pe site-ul acestora că încreţirea părului costă 130 de lei, fără soluţia folosită, care nu deteriorează părul.

"Înainte să înceapă procedura am fost întrebată dacă părul meu a fost decolorat şi le-am spus că nu, el fiind doar vopsit. Le-am povestit despre un tratament pe care-l fac pentru o alergie, dar mi s-a spus că nu e nicio problemă. Tratamentul nu avea legătură cu părul", ne spune Maria Negoiţă.

După ce i-a fost aplicată soluţia de încreţire, părul era puţin ondulat, dar s-a îndreptat după ce a fost spălat. "Eram supărată că nu a ieşit ceea ce mi-am dorit. Stilista mi-a spus că nu ştie ce s-a întâmplat. Când am ajuns acasă şi am vrut să-mi aranjez coafura, am rămas cu smocuri de păr în mână", adaugă Maria.

"Nu am avut ce să fac decât să mă tund băieţeşte. Am rămas cu 4 centimetri de păr, dar şi ăsta ars şi foarte aspru", mai zice tânăra.

"Dacă spunea adevărul, nu existau probleme"

Oficialii salonului de în frumuseţare Organic Ever Green susţin că acuzaţiile aduse sunt neadevărate şi că singura vinovată de "nereuşita" tehnicii de încreţire a părului este chiar cea care a reclamat.

"Dacă ne spunea adevărul, nu mai existau aceste probleme. Ea avea părul foarte deschis la culoare. Am întrebat-o dacă părul a fost decolorat. Ea ne-a spus că e doar vopsit, lucru care ulterior s-a dovedit a fi fals. Era important să ni se spună adevărul pentru că în funcţie de această informaţie ştim cum trebuie preparată substanţa pentru încreţire a părului. Practic, din cauza faptului că părul a fost decolorat, s-a deteriorat. Asta pentru că am pus activator în soluţia de făcut permanent, substanţă care nu mai trebuia adăugată în cazul părului decolorat. La sfârşit s-a văzut că şuviţele erau mai albe, asta înseamnă că acolo a fost aplicată pudră albă cu ceva timp înainte, drept pentru care nu a mai ieşit tipul de permanent dorit de clientă", afirmă Corina Chelu, manager general al Salon Organic Ever Green.

Corina Chelu crede că problemele ar fi putut fi cauzate şi de tratamentul luat de tânără, care nu ar fi fost prescris de medic.

Reclamaţi la OPC

"Reclamaţi situaţia la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului Bucureşti-Ilfov. Alături de reclamaţie să ataşaţi şi bonul. Cereţi şi medicului o adeverinţă în care să scrie cauza îmbolnăvirii şi ataşaţi-o la dosarul depus. Dacă se vor găsi nereguli, salonul de înfrumuseţare va fi sancţionat", afirmă Constantin Cerbulescu, preşedintele ANPC. El consideră că salonul trebuia să-i restituie clientei toţi banii pe care i-a plătit, nu doar contravaloarea soluţiei folosite. "Am ales acel salon după ce am citit pe site că folosesc un produs ce nu deteriorează părul.“, MARIA NEGOIŢĂ, reclamantă