PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Fapt divers

Apetit SCADALOS pentru lux al șefilor RATB. Tramvaiele se rup în două, directorii cumpără STILOURI cu penițe din AUR

Autor: | | 7 Comentarii | 972 Vizualizari
14-05/03-tramvai-mare-metropotamro-465x390
Ca printr-o minune, nici un om nu a fost rănit după ce un tramvai s-a rupt în două în Piața Presei Libere.

Avertizările „Evenimentului zilei” prin care atrăgeam atenția că mijloacele de transport în comun din Capitală nu sunt întreținute corespunzător, ceea ce poate duce la accidente grave s-au confirmat, ieri dimineață, când un tramvai a deraiat și apoi s-a rupt în două.

În jurul orei 09.00, în apropierea Pieței Presei Libere, un vehicul al liniei 41 din Capitală, cea mai aglomerată din București, a ieșit de pe șine, iar burduful care lega două vagoane s-a rupt - partea din spate deraind.

Banii de reparații, dați pe stilouri cu peniță de aur

Din fericire, niciun călător nu a fost rănit asta pentru că tramvaiul era gol, fiind în zona capătului de linie. Circulaţia pe șine a fost reluată în jurul ore 10.30.

„Nu au fost înregistrate victime. Accidentul a avut loc la terminalul Piața Presei Libere, în zona ultimului macaz înainte de schimbarea sensului de mers”, a declarat purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport Bucureşti (RATB), Constantin Tobescu.

Astfel de accidente care se pot transforma în adevărate tragedii sunt cauzate de modul defectuos în care sunt cheltuiți banii Regiei, ne-a declarat unul dintre consilierii municipali.

Spre exemplu, Corpul de Control al Guvernului a descoperit că în 2010, cu suma de 10.530,08 lei s-au plătit șase stilouri cu penița de aur și platină, tip Mont Blanc Frederic Chopin Platinium, respectiv cinci stilouri Mont Blanc Starwalker Resine Line.

În plus, și ștabii RATB au salarii de până în 12.000 de lei pe lună. Alexandru Mihalache, preşedintele Sindicatului Lucrătorilor RATB - URAC, susține că personalul de conducere beneficiază de salarii de bază care pleacă de la 2.800 lei brut și pot depăși 12.000 lei, la care se adaugă indemnizaţii de conducere.

În acest timp, la Uzina de Reparații a RATB, oamenii se plâng că nu au nici măcar mănuși de protecție. „Oamenii își cumpără mănuși și unelte ca să mai cârpească mijloacele de transport care sunt un adevărat pericol public”, ne-au spus lăcătușii din atelierele de reparații.

Potrivit angajațiilor din uzină, nu există piese de schimb, 70- 80% din tramvaie sunt uzate în totalitate, iar revizia lor nu se face, pentru că nu există piese și nici aparatură pentru așa ceva. Mai mult, nici măcar piese pentru frâne nu există, iar bani pentru construirea de noi tramvaie nu s-au alocat.

Reamintim că Valer Ciobănescu, de la sindicatul șoferilor RATB, a povestit pentru „Evenimentul zilei” că sunt cazuri în care se acționează frânele și autobuzul încă mai merge pentru că mijloacele de transport sunt uzate și prost întreținute.

Avertismentul Evz

În numărul din 15 aprilie al Evenimentului zilei, trăgeam un semnal de alarmă asupra deficiențelor de la RATB și a faptului că viața călătorilor poate fi pusă în pericol. Printre alte probleme prezentate, aminteam de faptul că frânele autobuzelor și tramvaielor nu mai au frâne. După două săptămâni, Consiliul General al Municipiului București a aprobat revocarea membrilor din Consiliul de Administrație al RATB.


Tag-uri: ratb, accident ratb, tramvai, accident de tramvai, directori ratb, tramvaiul 41, accident tramvaiul 41
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Apetit SCADALOS pentru lux al șefilor RATB. Tramvaiele se rup în două, directorii cumpără STILOURI cu penițe din AUR.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi