Autentificare
User:
Pass:
Inregistrare | Login
Newsletter
e-mail'ul dumneavoastra
| Inregistreaza
Inregistreaza-te la newsletter
wwwoteaza
Sunteţi de acord cu manualele şcolare după care învaţă copiii dumneavoastră?
Da
Nu
Nu ştiu/ Nu mă interesează
Voteaza| Rezultate
Arhiva
L M M J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Alege luna si anul
Februarie
2010
DIETĂ
„Capcanele“ regimurilor de slăbire
 
Monica Cismaru
Duminică, 02 Martie 2008
Un studiu recent relevă faptul că băuturile răcoritoare dietetice, batoanele de slăbit şi exerciţiile fizice efectuate la întâmplare nu au rezultate optime în cazul curelor de slăbire.

Unul dintre miturile curelor de slăbit îl reprezintă înlocuirea zahărului din alimentaţie cu îndulcitorii sintetici. Organismul este obişnuit să asocieze gustul dulce cu aportul de calorii, însă, atunci când consumăm alimente cu îndulcitori, corpul aşteaptă şi caloriile aferente, pe care aceştia nu le conţin.

Astfel, o să mâncăm mai mult, pentru a compensa, iar kilogramele în plus întârzie să dispară. În urma unui studiu realizat de o universitate americană, s-a descoperit că persoanele care au avut o alimentaţie controlată, din care nu a lipsit zahărul şi au efectuat exerciţii fizice, au slăbit mai mult decât cele care l-au scos complet din alimentaţie.

>
Atenţie la batoanele din cereale, fructe, ciocolată, recomandate în curele de slăbire. Cercetătorii au descoperit că persoanele care înlocuiesc o masă normală cu astfel de produse au tendinţ a să mănânce mai mult, iar aceste produse nu au întotdeauna un conţinut caloric mai scăzut decât alimentele standard. Diferenţa este în unele cazuri de 11%. Produsele sărace în grăsimi „păcălesc“ oamenii să mănânce mai mult. Batoanele de slăbit pot fi înlocuite cu două tablete de ciocolată, care conţin doar 106 calorii.

>
Brânza grasă şi smântâna sunt alimente bogate în grăsimi, iar tăierea lor de pe listă în cazul unui regim de slăbire este întemeiată. Însă nu eliminaţi definitiv din alimentaţie lactatele. S-a dovedit ştiinţific faptul că produsele lactate cu un conţinut scăzut de grăsimi ajută la pierderea în greutate.

În urma unui studiu efectuat de Universitatea din Cardiff, la care au luat parte 2.400 de persoane, s-a descoperit că acelea care consumau cel puţin o jumătate de litru de lapte pe zi erau mult mai puţin predispuse în faţa riscului de a deveni obeze. Aceste rezultate se bazează pe teoria conform căreia calciul activează enzimele, răspunzătoare de arderea grăsimilor din organism.

RECOMANDARE

Respectaţi mesele!

> Un mic dejun copios luat dimineaţa asigură păstrarea unei greutăţi normale.

> Persoanele care mănâncă consistent dimineaţa, indiferent de numărul de calorii conţinute de alimente, câştigă mai puţin în greutate, deoarece metabolismul are timp să ardă caloriile în mod eficient.


 
Comentarii | Spune-ti parerea

Utile
Bucuresti
Iasi
Constanta
Timisoara
Cluj
 
 
                             
Acasa |  Copyright |  Termeni si conditii |  Contact |  Publicitate |  Ringier Romania |  Regulament Forum