Consumul de vin afectează creierul mai mult decât cel de bere, susţin specialiştii, citaţi de cotidianul britanic Daily Mail.
Astfel, vinul este un pericol mai ales pentru centrul memoriei şi al echilibrului, prima zonă afectată şi de maladia Alzheimer.
Descoperirea ar putea explica problemele pe care le au milioane de oameni cu memoria pe termen scurt.
De asemenea, cercetătorii germani au descoperit că cei care beau bere regulat au un nivel foare jos al unei substanţe, asociate cu bolile de inimă şi de creier.
Studiul contrazice ideea potrivit căreia consumul moderat de vin reduce colesterolul şi reglează tensiunea arterială.
(17:38)
Miine vin francezii...
Miine vin francezii si contrazic studiul...
Depinde de cat bei...
Daca bei in fiecare zi 8 halbe de bere...La Revedere la 45 de ani.
Daca bei 3 sticle de vin pe zi...La revedere la 45 de ani de asemenea.
Nu stiu cum ramane cu TARIA...NU JOACA PE PARTEA MEA...!
Cam asa
Totu depinde de doza.
Daca bei vinu cum bei berea in mod sigur te apuca ameteala