Oamenii de ştiinţă au descoperit că obiceiul de a bea trei ceşti de cafea pe zi poate duce la micşorarea sânilor femeilor.
Aproape 300 de femei care au participat la acest sondaj, au fost întrebate despre măsura busturilor şi frecvenţa cu care beau cafea într-o singură zi. Cercetătorii au ajuns astfel la concluzia că trei ceşti de cafea pe zi sunt suficiente pentru ca sânii femeilor să se micşoreze.
Aceştia consideră că există o legătură clară între obiceiul de a bea cafea şi dimensiunile reduse ale sânilor.
"Obiceiul de a bea cafea poate avea un efect major asupra dimensiunii sânilor," a spus Helena Jernstroem, un lector de oncologie experimentală de la Universitatea Lund din Suedia.
"Asta nu înseamnă că dacă bem cafea, sânii ni se vor micşora vâzând cu ochii. Sânii vor deveni mai mici, nu vor dispărea cu totul!", a continuat aceasta.
Totuşi, obiceiul de a bea cafea zilnic nu are numai efecte negative. Femeile care consumă cafea sunt mai puţin expuse riscului de aparţie a cancerului la sân. Cercetătorii susţin că efectele cafelei au strânsă legătură cu nivelul de estrogen al fiecărei femei.
Sursa: Antena3
Beton... armat
Ia un scaun si stai in picioare Antena 3. Iar tu, Evenimentule al zilei, ia un picior de la scaun si stai pe el. Da bine, ma monserica, cine te-a sfatosit pe tine ca astfel de articole ar creste vanzarile la produsul vostru ? Hic, pardon. Eu oi fi turmentat, n-as zice ba, insa pana la urma ce contrat aveti voi cu producatorii de cafea si de unde pana unde vreti voi sa dati cu bata in balta asa pe nepusa masa. Si eu care abia va laudasem cu prietenii ca sunteti beton !