|
Horia Ghibuţiu: „În 2029, când vom
aniversa 99 de ani de la naşterea lui Ion Iliescu, România va ajunge, după cum estimează acesta, la nivelul ţărilor dezvoltate din Europa. Fie ca profeţia Domniei Sale să se îndeplinească - ştiţi vorba românului, mai bine mai târziu decât niciodată”.
În ziua în care preşedintele reales al României şi-a început noul mandat, un fost preşedinte, Ion Iliescu, a confirmat că Traian Băsescu îl sunase în legătură cu Marian Sârbu, PSD-istul care fusese invitat să intre în guvernul PDL-ului. Iliescu a răspuns că nu depinde de el decizia lui Sârbu, ci chiar de acesta, şi, respectiv, de ce hotărăşte partidul.
Ce ne dovedeşte această intervenţie? Că Ion Iliescu e în toate cele ce sunt. Dacă şi preşedintele crede asta, după ce şi-a asigurat menţinerea în fruntea ţării pe o perioadă care rivalizează cu cea în care a domnit succesorul lui Nicolae Ceauşescu, se poate spune că, la două decenii de la Revoluţie, România bate pasul pe loc. Sigur, de la înalta tribună a parlamentului, şeful statului ne vorbeşte despre modernizarea ţării, care ar fi, nu-i aşa?, prioritatea fundamentală a realesului.
Însă când suni un octogenar care mai are doar o funcţie onorifică, fie şi mânat de cele mai nobile intenţii de concordie na ţională, se cheamă că priveşti în urmă, nu înainte. Şi se mai cheamă că, pe oricine am vota, din urnă va ieşi victorios tot zâmbetul care îndeamnă la consens. În cazul în care e adevărat că Băsescu l-a sunat pe Iliescu, degeaba i-a învins actualul titular de la Cotroceni pe Adrian Năstase şi pe Mircea Geoană.
Băsescu a repurtat nişte victorii, însă Iliescu a câştigat şi când nu a candidat. Când presa îl întreabă dacă ar mai accepta o funcţie executivă, Ion Iliescu neagă la adăpostul vârstei venerabile: „Voi face 80 de ani în curând. Nu sunt ramolit nici acum, dar...”.
Profeţia a la Silviu Brucan a lui Ion Iliescu, potrivit căruia vor fi încă douăzeci de ani până când în România se va trăi ca în Europa dezvoltată, ne arată că nu e ramolit absolut deloc, ci doar un om foarte realist.
Că realismul lui Ion Iliescu e socialist toată ziua reiese din amplul interviu acordat agenţiei Mediafax la douăzeci de ani de la Revoluţie. În acest interviu, fostul şef al statului reia placa aceea din decembrie 1989, cu Nicolae Ceauşescu şi întinarea nobilelor idealuri ale socialismului. Ion Iliescu nu se sfieşte chiar să critice PCR, a cărui conducere a stat până în ultimele clipe alături de Ceauşescu, în condiţiile în care chiar şi liderii comuniştilor bulgari au avut meritul de a-l înlătura pe Jivkov!
Apoi, Iliescu îi dă dreptate lui Brucan, spunând „cu toţii eram convinşi că în 20 de ani nu vom ajunge la nivelul ţărilor dezvoltate europene”, ba identifică şi una dintre cauzele cele mai semnificative ale rămânerii în urmă. Pe scurt, s-au prăbuşit cooperativele. Ne spune ce s-a făcut la noi cu ele şi ce au făcut ungurii, cehii, nemţii.
Despre aceştia din urmă ne precizează chiar că au gestionat mai bine moştenirea comunistă decât fraţii lor din vest democraţia: „Astăzi, spre exemplu, fermele familiale din Germania federală nu fac faţă competiţiei cu cooperativele din landurile din est, din RDG”.
În 2029, când vom aniversa 99 de ani de la naşterea lui Ion Iliescu, România va ajunge, după cum estimează acesta, la nivelul ţărilor dezvoltate din Europa. Fie ca profeţia Domniei Sale să se îndeplinească - ştiţi vorba românului, mai bine mai târziu decât niciodată. Şi fie ca măcar în prag de centenar să putem evalua corect rolul jucat de Ion Iliescu pe scena politică românească!
|
Mineriada sub Basescu ar fi fost ceva de neimaginat
Bine ca nu a fost Basescu presedinte in 1990 in locul lui Iliescu...mineriada ar fi fost o baie de sange de 3 ori mai mare decat revolutia insasi...baiatul asta nu umbla cu jumatati de masura...
manifestantii, azi au mers de la Dales la Romana si-au scandat ROMANIA STAT POLITIENESC
l-au acuzat pe Iliescu asa cum se cuvine si au amintit ce fel de Romanie avem deja dupa un mandat al lui Basescu. Sa vedem ce Raomanie va pare dupa alt mandat al cuplului prezidential BASESCU_ELENA von PLESHKOY!
Profetia lui Ion Iliescu
garoi field marlanul,yon secu, nae manivela si gasca vor latra si in 2029 la Basescu.
#D'Arcy
M-am prins, esti Antonescu! Antonescu ala de la PNL.
Insinuare
Il "SPELI"pe iliescu vaz.Dar mai important este ca ii recunosti"meritele" si la acest capitol.Curat,murdar coane fanica.Mare oftica la partid.
daca
era iliescu in locul lui hitler. acum nu mai exista pamantul
Tov ilici ion vad ca tot prostanac e
"spre exemplu, fermele familiale din Germania federala nu fac fata competitiei cu cooperativele din landurile din est, din RDG”.
mai mare minciuna nu poate scoate? care ferme in RDG, care RDG tovarase?
Investitorii din Germania vest au ridicat ferme, fabrici agricole in est, au cumparat ieftin ca era "de la stat".
Acest comunist chiar ca-mi produce greata, ne-a furat un deceniu, cel putin, din viata!
Unde era Romania azi tovarase, fara mineriade, Tg. Mures si alte "jmekerii" comuniste???
Sper ca Dumnezeu nu este prea ocupat si va arunca candva o privire si asupra ta...
de n-ar fi nus-ar povesti......
Nu stiu cum ,desi suntem o natiune de oameni destepti,si am trecut prin ce-am trecut,ne mai lasam calcati pe cap de un asemenea individ.Si mai vrea sa-l credem ca n-a fost lovitura de stat in 89.Mai lasa-ne,bre nea Tutankamoane Iliescu,sa mai avansam si noi,nu ne tine tot la nivelul anilor 60,fir-ar mama ei de viata!
@ Feher
Are dreptate. Cooperativele din estul Germaniei si din Ungaria nu s-au "dezintegrat" ca la noi.
In Germania, cei care au primit pamantul inapoi au fost obligati sa fie examinati daca au cunostintele necesare sa lucreza pamantul, daca stiu sa conduca un tractor, daca stiu sa are, etc. Cine nu a stiut a fost OBLIGAT sa-si arendeze pamantul. In Germania este o crima sa lasi ca pamantul sa devina o parloaga!!!
In Ungaria, fostele cooperative socialiste, nu s-au desfiintat. Au fost organizate mai bine si rezultatele se vand in magazinele noastre: malai, rate, curcani, mezeluri, muraturi(!) si multe altele. La noi functioneaza principiul "caprei vecinului"...
Boc ne-a cerut sa strangem din dinti! Era un cantacel :
"Stai pe coate si-in genunchi,
Stringi din dinti si dai din c..
Asa-i viata la romani".
Concluzia: la noi te "r....” toti. Si pe plan local si pe plan central.
Obsedat
Reflectia ta este obsesiv legata de ura impotriva lui Basescu.
Contrabas, citeste aici un studiu comparativ si vei vedea negru pe alb ca ilici ion viseaza...
The development of agriculture in Hungary and the former GDR
Lajos BARATH
---
Lectura placuta!
@ Feher
Cu ce am gresit ? O agricultura facuta in cooperativa este mai productiva decat o agricultura facuta in ferme familiale! Nu conteaza cine a investit in estul Germaniei. Agricultura de acolo este mai buna, astazi, ca in vestul Germaniei!
Agricultura Ungariei este peste agricultura Romaniei! Cauza? COOPERATIVELE !
Din avion , in Ungaria se vad suprafete intinse cultivate. La noi vezi petice de ogoare despartite de haturi, parca ar fi presurile facute din resturi textile!
In vestul Germaniei exista centre de INCHIRIERE a masinilor agricole. La noi, fiecare doreste sa aiba tractorul si utilajele sale.
Vorba poetului : "unde-i unu nu-i putere..."
Trebuie umblat la mentalitate, daca vrem sa progresam! Nu au fost de ajuns haturile dintre ogoare, acum avem haturi intre politicieni, haturi care s-au adancit in randurile populatiei! Acesta este cel mai grav fenomen, care va avea consecinte negative pentru urmatorii ani...
Dle. Contrabas, scuze, dar iarasi ai scos un neadevar: "In Germania este o crima sa lasi ca pamantul sa devina o parloaga!!!"
zici tu. Fals!
Ti-am dat material de citit, vad ca degeaba.
Afla ca UE da bani grei pentru a reduce suprafata agricola. Primesti bani daca anunti: renunt la y-hectare si lasi pamantul asa cum l-a dat Dumnezeu: sa se bucure pasarile, flututi si ce o mai fi.
2) Te faci ca uiti? Nu tocmai dinozaurul comunist iliescu si "liberalul" petre romana au fost groparii agriculturii, nu ei au facut mini- si microparcele?
In fosta RDG sunt multe firme, agricultura industriala de peste 100 h !
Da, si eu vad din avion diferentele, dar le vad si de pe pamant.
O zi buna.
@ Feher
Parloaga nu este acelasi lucru cu pajisti, fanete, islazuri sau paduri! Parloaga este la noi, nu la ei! Li se dau bani ca sa nu faca supraproductie, cu implicatii economice cunoscute si pentru ca terenurile, chiar necultivate, sa nu devina focare de "infectie" pentru terenurile cultivate! Nu uita ca marile industrii consumatoare de energie, cu riscuri mari de poluare au fost "mutate" in tarile lumii a treia!
Ai perfecta dreptate: Iliescu si DEMOCRATUL P.Roman au demarat catastrofal procesul privatizarii industriei si agriculturii. CAP-urile trebuiau transferate comunitatilor locale. Cine era impropietarit trebuia sa-si lase pamantul in arenda cooperativei. La fel este si in Franta si multe alte state. Un fermier nu poate sa si lucreze pamantul si sa-si vanda produsele la piata. Noii "mosieri" au stiut ei ce trebuie sa faca. Ce s-a intamplat cu complexele zootehnice, livezile, serele, sistemele de irigatii care au fost INVESTITII de STAT? Raspunde cineva de dezastrul din agricultura?
"Ion Iliescu nu se sfieste chiar sa critice PCR, la a carui conducere a stat pana in ultimele clipe alaturi de Ceausescu..."
"Traian Basescu nu se sfieste chiar sa condamne comunismul, in a carui slujba, ca securist, a stat pana in ultimele clipe ale lui Ceausescu..." - Doamne Dumnezeule, ce bine seamana intre ele aceste "zoaie" comuniste!... Cata rezerva de minciuna si ipocrizie au!...
Si tov. Basescu a fost alaturi de tov. Ceausescu!
In octombie 1989 a devenit director general al Inspectoratului pentru Navigatie Civila in cadrul Ministerului Transporturilor, in Cabinetul Dascalescu, cu rang de subsecretar de stat, functie pe care a indeplinit-o pana la Revolutia din 22 Decembrie 1989, deci, facea parte din guvernul comunist! Acest post ERA pe lista de aprox. 4000 de persoane a nomenclaturii comuniste, cu toate avantajele aferente. Sa tovarasiti bine! hehehe! Garfield, motanu (tovarasu de pe acoperis)
Ma garoifild de ferentari, te stie toata lumea :
Un cotoi mincinos pelatrina pesedista! Facur covrig cu nasu-nanus!
smitica/avenger
Unde e minciuna? Hm! Gm.
Catre Garf
Garfield ! Iar ai uitat sa iei medicamentele si delirezi noaptea pe toate posturile.
motan rai os
de unde ai atati bani
pentru fiere
Campania electorala s-a terminat
Ati sustinut perdanti. Acum daca ati avea bun simt, ati tacea... camioane si motani... Motanul Garfield e portocaliu... tu esti Felix cel Rosu
Aceasta nu-i o profetie domnule jurnalist!
Oricare dintre noi ne putem imagina, sau chiar pronostica, ca peste inca 20 de ani Romania va fi o tara NORMALA cu oameni asisdelea.
Ca Ion iliescu va figura in istoria tarii, este sigur. Ceea ce nu putem banui sau prevesti, e nivelul la care va urca (sau sub care va cobora) cel care a preluat STAFETA de la octogenar: Mircea Geoana. L-am vazut astazi in Parlamentul tarii, la depunerea juramantului altuia, in ce stare fizica, psihica si comportamentala deplorabila era. Sa stii sa si pierzi si apoi sa o iei de la capat, e si ea, o alta filosofie.
Normal.
Era normal ca Geoana sa fie suparat. Capsunarii l-au detronat fara sa-i cunoasca competenta. In 2014 insa nu va avea concurenta. Iliescu, cu tota varsta inaintata, ramane pentru el si partid un iscusit sfatuitor.
Nu-l mai jeliti.
L-am vazut , mai tarziu, pe Mircea Geoana la Ateneul roman. Vesel si bine dispus printre personalitatile tarii la Gala 10 pentru Romania. Dar culmea, si aici a iesit tot pe locul 2 dupa Basescu la categoria oameni politici.
Sfidare totala a bunelor maniere
Si unde era domnul Antonescu ? Nici macar n-a participat din respect pentru functie, nu pentru Basescu, la investirea presedintelui in fata parlamentului.
Chiulangiul isi merita porecla fiind lipsit de cel mai elementar bun simt, cel invocat tocmai de el in campania electorala. Era ascuns pe undeva si isi dadea pumi in cap, al lui presedinte stand doar in tribuna.
La ce nu va avea concurenta Geoana?
La vreun cros comunal poate. Ca in Romania de peste 5 ani, chiar asa sontac sontac cum merg lucrurile, un Geoana in cursa prezidentiala ar fi de un penibil absolut.
Urgenta!
In general, marii profeti au fost descoperiti dupa moartea lor. Asa au fost si Mahomed si Nostradamus. M-il doresc, cat mai curand, pe Iliescu un mare profet!
@ Vizionar
Si daca ti-as dori sa ajungi si tu cat mai repede un profet, ce-ai spune?
Cu bunele si relele sale Iliescu ramane cea mai complexa persoana politica din tara incepand cu anii '90 si pana in prezent. A stiut sa rezolve intr-un mod diplomatic toate incidentele iscate in acesti 20 ani de la revolutie.
sunt
sunt 30 de ani de la aderarea Portugaliei la UE? si acum nivelul lor de trai e sub cel din Germania!!! Decalajele economice nu se recupereaza cu propaganda PSD! Noi abia incepem sa curatam clasa politica prin vot uninominal si sa chemam ceva jefuitori la DNA. Abia acum incercam sa aducem cheltuielile statului de la 29% din PIB la 17% (nivelul Poloniei) si visam la 12% din Franta. NOI SUNTEM in UE de abia trei ani! Vreo 5 ani inca mai visam la Rusia si CSI (Iliescu dixit).
Sa concurezi
Stiti care este culmea concursurilor????
Sa concurezi singur si sa iesi al doi-lea
Iliescu, Basescu - deseuri comuniste!
Singurul lucru care-i deosebeste pe unul de celalalt e varsta, in rest sunt la fel. Fiecare a speculat abil conjuncturile in interes personal, si-a organizat mafii prin impartirea avutiilor tarii, a comis ilegalitati grave care, desi sunt cunoscute, raman nesanctionate. Manipularea si minciuna au stat in mod constatnt cu ei la masa, iar multimea ignoranta a fost utilizata asa cum olarul utilizeaza lutul. Fiecare a castigat invocand greselile precedentului: Iliescu pe ale lui Ceausescu, Basescu pe ale lui Iliescu... nucidecum pe baza meritelor proprii. Dorinta maladiva de putere absoluta, vezi Doamne de "despot luminat", e un "vector" care ii va lega pt totdeauna. Acelasi lucru dorim cu totii, sa-i vedem legati pt totdeauna! Hm! Garfield, motanu (vectoru bont de pe acoperis)
In realitate, garoifild, tu esti adevaratul deseu de pe aici...
...aruncat de mine la gunoi! Nimicarnito! Conu' dinu
Gasite aiurea
Ne-am procopsit cu domnul Ba'secu inca un cincinal , timp suficient pentru ca domnia sa sa-si aranjeze fie un nou mandat la Cotroceni, pe viata daca se poate, fie citeva mandate consecutive de premier... Tot pe viata.
Voi cei ce intrati aici, lasati afara orice speranta...
Sau cum spunea ta-so lui Petrica Roman... Dupa noi, vom veni... tot noi. Si au venit tot ei.
Traiasca securitatea!
Parintii lor au fost stapinii parintilor nostri si ne-au omorit bunicii in puscarii. Ei au fost stapinii nostri. Copii lor vor fi stapinii copiilor nostri. Nepotii lor vor fi stapinii nepotilor nostri si stranepotii lor vor stapini pe stranepotii nostri.
Un atins la bibilica
Un atins la bibilica,
Ce-si zice Garfield, motanu,
Sta, in cap, pe-o putinica
Si posteaza cu toptanu:
Ca Patriciu si-avea finu
Pus sa-l scape de un dinte,
Dar Basescu i-a rupt Crinu
Si e, din nou, presedinte.
Garfield e fara de minte,
Ca-i scapat de la Socola
Si miorlaie ca Nicola,
De se crede ca e Yon,
Cu Nico cea vanturata
La EUROVIZION.
Si ne spune, mancand...gris,
Ca e, sus, pe-acoperis.
motanul
Motanul este , o mata jigarita UNINEURONALA.
Aratarea miauna pripasita pe case.ZZZAAAAAT.
cincinalul psd-ist
e, exagerezi garfield! nici unul nici altul nu sunt deseuri, dupa cum se poate lesne observa; amandoi si-au invins inamicii politici, daca tu te-ai nimerit in tabara invinsilor de fiecare data asta e problema ta!.. sau nu ai fost mereu pierzant??!!!
dixit
INSOMAR dixit: Geoana a fost majoritar in zonele rurale SARACE, la cei peste 50 de ani si la cei sub 10 clase. Daca acesti votanti (sa dea Dzeu) sunt in scadere, ce-i mai ramane lui Geoana si PSD? Nu poti pretinde ca esti un social-democrat modern (Gen Tony Blair) si sa ai un astfel de bazin electoral. Nu te pune pe ganduri ca in Ardeal (cu mai multa clasa mijlocie) MG a fost clar minoritar? Hunedoara fiind extrem de sarac ca judet (Calan, Valea Jiului etc)!!! Are dreptate Nastase: trebuie o reorientare a PSD altfel decat spre SUBVENTII, SUBVENTII, SUVBENTII
2029-Basescu cel mai mare cronofag din istoria Romaniei
Romania va fi OUT din UE,dezmambrata,Muntenia si Oltenia cu regimuri comuniste,Transilvania stat independent sub influenta Germaniei.
Doi ...
clara si garfield,doua din cele mai sinistre figuri.De cand nu mai este psd la ciolan,s-au jigarit definitiv si au dat in
epilepsie.Latra,urla,ragnesc ca nu mai pot ajunge si ei la ciolanul,oferit, candva, de fostul partid stat,psd. Potailor,jivinelor,luati-o mai usurel ca ati ajuns deja la Balaceanca si aveti de stat mult timp acolo,poate,pentru intotdeauna.
nu cred ca moldova sa lipseasca din grupa mare
va fi singura optziune,dar numai daca ardelenii ishi vor da seama ca natzionalismul lea adus doar deservicii
Cine a tras in noi dupa 22 ?
Rusii au tras in noi dupa 22 ! Cititi cartea lui Victor Stanculescu. Si numai in aceasta carte se descifreaza misterul "teroristilor" De fapt teroristii lui Iliescu. Au trebuit sa moara 1000 de romani ca sa ajunga Iliescu presedinte. Ca sa vegheze "sarac si cinstit" distrugerea Romaniei si jaful generalizat al tovarasilor de partid PCR-PDSR-PSD. Si o Romanie slaba, fara prieteni, pe cale de a fi desmembrata, la bunul plac al Moscovei. Iar acum, in anul 2009 Iliescu si Moscova (la care s-a cerut sprijin) sa-l sutina pe Geona la functia de Presedinte. Adica dupa teroristul si criminalul Moscovei - Iliescu, sa vina un nou prieten - Geoana.
Apropo!
Evz ne-a promis lista cu cine a tras in noi, pt astazi la ora 9. Bag de seama ca s-a primit ordin de sus ca nu mai e cazul. Cum adica "cat de sus"? De sus de tot, de pe acoperis! hehehe! Garfield, motanu (ordinatoru de pe acoperis)
@@CLARA,DRAGA......
AI VISAT URAT AZI NOAPTE??SAU ESTI ""NOSTRADAMUSUL FEMININ""AL ROMANIEI??MAI DEGRABA CRED CA AI UITAT SA-TI IEI ""PASTILUTZA"'.ESTE INCA DEVREME,MAI AI TIMP!!NU LASA PE MAINE.PREDICTZIILE SANT DAUNATOARE FARA""PASTILA""
Pt. horia ghibutiu(redactorul) ...
Numai fanaticii,idiotii ,tembelii si prostanacii .pot aniversa ziua de nastere a tiranilor neamului.si ilici kgb ,este unul dintre ei .ilici kgb ,ca si ceausescu ,plesita ,dinca si toti ceilalti tortionari ,nu ar fi trebuit sa aiba mormint .Arsi si dati la lada de gunoi .Oricum ilici -kgb ,a spus ca el ramine comunist pina la moarte si ca este ATEU !!!
La gunoi cu el !!!!!!!!
comunist ateu = 100% franc-mason
Pentru a rezuma, este franc-mason. Cea mai spurcata specie animala, sconcsul cu greu se tine de astia in lista...
FSN, PDSR si PSD au fost partide ctitorite de Iliescu
Nu degeaba un membru PSD a propus ca timp de un an Iliescu sa le fie presedinte executiv, mizind pe faptul ca el este de fapt nuclelul partidului.Daca Iliescu ar pleca subit, aproape instantaneu partidul ar sucomba,toti membrii ar pleca aiurea, precum niste puisori ramasi fara closca.Acest mare demagog a lansat spre bietii amariti niste slogane:,,vom face comunism cu fata umana'',sau,,Ceausescu a intinat idealurile comunismului'',,,desfintarea CAPurilor a fost o mare greseala'' slogane in care multi mai cred inca. Am auzit expresii ca de exemplu:,,Ilescu e tatal saracilor'',iar in realitate el este tatucul celor mai mari excroci pe care i-a avut Romania vreodata.Cel putin 30% din voturile obtinute de Geoana in acest ultim scrutin i se datoreaza lui Iliescu.
Omul Nou
45% din votantii lui Geoana regreta administratia Ceausescu.
Si Basescu, ca si Iliescu...
Au castigat mintind sarmanii ca vor pedepsi hotii care le-au furat tineretea si bunastarea pe care o meritau cu prisosinta. N-a fost sa fie! La randul lor, acestia au pactizat cu hotii contra romanului amarat si necajit. Rusine Iliescu, rusine Basescu! Sper sa ardeti in iad! Hm! Garfield, motanu (pompieru de pe acoperis)
Pentru jivina nomada de pe acoperis [1]
Trec motani pe drum,
Drumu-i plin de fum,
Fumu-i plin de scrum,
Foc ardea!
Vai motani, motani,
Gipsies si gitani,
Fara cer si ani,
Trec pe drum!
Motanie, rai
Rai care erai
Caravan serai
Acadea.
Raiul meu beteag,
De pe alt meleag
Cat imi esti de drag,
Nu stiu cum.
Trec motani prin colb
Colbul este orb,
Orbul e un corb,
Giacardea.
Cade seara-n camp,
Soarele-i scalamb,
Cortul este stramb,
Foc ardea.
Pentru jivina nomada de pe acoperis [2]
Fac motanii foc,
Focu-i la mijloc,
Pisici cu ghioc.
Si cu carti de joc,
Hai, noroc, noroc,
Vino la soroc.
Vino sa-ti ghicesc,
Cartile vorbesc
Si nu ne mintesc,
Giacardea.
Pisica de caro,
Sub cer indigo,
Sa-ti spun incotro
Foc ardea.
Ca multi ani s-au scurs
De cand el s-a dus
Cu un pui de urs
Pe un drum.
Cu belciug si lant,
Fara nici un sfant,
Spre un targ bizant,
Foc ardea.
Zaiafet acum,
Motanii duium,
Numai tu nicicum,
Giacardea.
Pentru jivina nomada de pe acoperis [3]
Noaptea de-ar veni,
Pe pamantul gri,
De ne-ar adormi,
Orisicum.
O, dar azi, dar azi,
Ceru-i de atlaz,
Soarele-n extaz.
Ei se duc la pas
Spre un alt popas,
Satra de pripas.
Pana nu-i mai vezi,
Pana nu-i mai crezi
Si din ochi ii pierzi.
Printre ceturi verzi,
Ceturi de livezi,
Vezi ca nu-i mai vezi.
Giacardea, cardea,
Gialino mura,
Gialino mura,
Gia mura, mura,
Ce mishto...
BrunoLA
Acum e clar! Te-ai tzacanit la memeaca si nu te mai faci bine! hehehe! Garfield, motanu (tzacanitoru de pe acoperis)
Ion Iliescu inca mai crede in sistemul pe care l-a slujit atat de bine
Referindu-se la liderii tarii inainte de decembrie '89....."au intinat numai numele Partidului Comunist Roman, au intinat numai memoria celor care si-au dat viata pentru cauza socialismului in aceasta tara"
iliescu?...
...tatucul oligarhiei psd, pc, p"n"l! Mafia condusa de sforarul ilici manipuleaza sistemul finaciaro-bancar din Roamnia. Vedeti isarescu, florin georgescu, ghetea, vasilescu, etc! Toti au fost numiti de ilici si burghezia rosie-oligarhica in functii cheie ale economiei-zona finaciara! Cei care au urmarit schimbarea de guvern in 2004, au inteles ceeace trebuie inteles. In guvernarea nastase cresterea economica era aprox 8%. Vine alianta D.A. si deodata cresterea scade la 2%, 3%! Cu chiu cu vai ajunge la 4% pe la sfarsit de 2006. Pleaca PD de la guvernare ramanad p"n"l si UDMR manipulati prin sfori de ilici si mafia, crestere economica peste 9%!!! Pierd alegerile parlamentare la sfarsit de 2008. Crestere economica... minus 8%! Adica din primavara 2008, pana la inceput de 2009 scaderea a fost de aprox 16%!!! Criza, recesiune economica? Sa fim seriosi! Sforile lui ilici! TALPI impotriva economiei, SABOTAJ! Asa a invatat ilici si prostanacii ciumei rosii sa faca... "opozitie".
99 ani
In 2029, cand vom aniversa 99 de ani de la nasterea lui Ion Iliescu...
Reformulata: "In 2029, cand vom aniversa X (in clipa de fata X ia valori in functie de preferinta fiecaruia) ani de la moartea lui Ion Iliescu..."
ar suna mult mai bine domnule jurnalist.
Frumoase vorbe Horica
Mdaa, un articol la norma, scris cu durere in postul Craciunului. Probabil Horica era constipat de la biscuitii epocii de aur Eugenia - ce vremuri...
Profetiile lui Ion Iliescu valoreaza cu putin mai mult decat un scuipat. Noi nu stim inca absolut nimic despre 2010 care poate fi inceputul sfarsitului iar tov. Iliescu fabuleaza ineptii marxiste. In 2029 romanii nu vor celebra nimic legat de perioada ultimilor 20 de ani. Nu au ce !
so what
? so what? so what?
Vladimir ilici iliescu.
Cred ca domnul Ghibuțiu glumește-bune intenții la iliescu?Acestui cel mai mare(nu om politic,nici vorba)ci intrigant de dupa 89 i-a placut tot timpul sa traga sfori din umbra și sa nu se exprime public, in mod tranșant,aproape niciodata.La cum arata ,din nou,electoratul nostru,daca ar fi putut candida,iliescu ar fi fi devenit, pentru a 4-a oara,președinte al Romaniei.Faptul ca el inca este eminența cenușie a apsd arata clar ca acest partid,in componența actuala,este NEREFORMABIL.
gigi n,
Aveti dreptate. Dar, l-ati botezat gresit pe ilici. Nu vradimir ci IVAN. Ion=ivan in ruseste! Despre profetie? D-l jurnalist nu face nicio profetie. Cred ca a vazut comentariul meu deunazi cand spunem ca, noi oamenii suntem predestinati sa traim o suta de ani! Explicam atunci ca, de multe ori noi oamenii cand ne intalnim, ne intrebam de sanatata si ce facem? raspundem, neavand un raspuns exact cu: "ce sa fac? imi fac si eu veacul"! Pai veac=secol=100ani. Varsta umana se imparte in 3/3(trei treimi) ultima treime(33ani si 4 luni) incepae la 66 de ani si 8 luni si se termina la 100! Trebuie inteles ca, acesta este ideal! Depinde de ereditate, depinde cum ne-am batut joc sau nu neam batut joc de noi insine, de propriul nostru organism in timpul tineretii, depinde cum stim sa trecem pragul de la varsta de 50 de ani pentruca, la aprox.50 de ani, noi oamenii avem 'un prag' de trecut. Cam 25% dintre noi il trec fara sa observe. Cam 65% il trec...(va urma)...
continuare,
...cam 65% trec pragul de la 50 ani dar se aleg cu sechele mai usoare sau mai grave. Daca stiu sa tina sechelele sub control(daca pot fi tinute), pot sa traiasca chiar si pana la 100 de ani. 10% dintre oameni mor in jurul varstei de 50 de ani. Adica, acel 'prag' ii rapun! Nu trebuie inteles ca primii 25%, cei care trec 'pragul' fara sa observe vor traii 100 de ani. Aceia, ca si cei 65% au sanse egale."Ceasul" care masoara varsta se gaseste in creier! Din creier este controlat tot organismul. In jurul varstei de 50 de ani, au loc niste dereglaje ale"robinetelor" glandelor, iar toata chimia(metabolismul) organismului primeste niste socuri, iar acesta(organismul) are de suferit mai mult sau mai putin depinde de fiecare individ in parte... Acum, gigi n, am impresia ca voi care aveti keybord(tastura) romaneasca, trebuie sa va fixati si computerul in limba romana: Click start - control panel- languages
N-at auzit ca exista si profeti mincinosi?
Care strica scula omului si pe urma ii spun cit il costa si cit va dura reparatia? In cazul d-lui Iliescu cea mai buna solutie e cea data de insasi d-sa : acesti indivizi trebuiesc ignorati cu desavirsire.Romanii trebuie sa se concentreze pe solutiile de reformare a societatii incepind cu constitutia schweizwr , mai mult gaura decit brinza, trecind prin legi organice sanatoase pe care sa construiasca institutii asemenea pe care sa le popouleze cu oameni pregatiti profesional si moral.Nu va fi usor dar merita. Si mai ales trebuie. O zi buna!
De CRACIUN - imi iau PORTIA de.... Dumitru Dinca GOGOSARUL
Inainte de 1990 Craciunul era mai frumos , pt. ca nu se sarbatorea oficial . Majoritatea mergeam la tara , la parinti , luam porcul si petreceam Craciunul in pace . Azi , in fiecare Craciun imi iau portia de .... Dumitru Dinca , care urla si horcaie pe la toate Posturile TV cum i-au furat lui niste ticalosi Revolutia !!!!!!. Ce bine ca n-am avut si eu Revolutie , ca neatent cum sunt , mi-o furau si mie astia care nu se mai satura .
Presa NU ne comunica mai NIMIC din exterior
Cu toate ca in Romania sunt SUTE de canale MEDIA , informatia din EXTERIOR lipseste . Culmea , mai informati eram inainte de revolutie !!!!!. Ion Iliescu zice ca in Germania de est mai sunt inca cooperative agricole care concureaza cu succes in Vest . Daca informatia asta este REALA , inseamna ca noi romanii chiar suntem prosti gramada . Pai , la noi agricultura este la voia Domnului , cu plugul tras de cal , ca acum 100 de ani .
daca s-ar fi aplicat Punctul 8 de la Timisoara...
nu mai aveam acum nici motani jigariti pe acoperisuri. Nici 3 sferturi din parlament. Crin era presedinte ...Aoleo,suna groaznic, mai bine lasati **** puntul 8. Sa traiesca motanii. Fie ei si jigariti.
Prima data cand iliescu se apropie de adevar
Pt. prima data dau dreptate acestui invid in stare de putrefactie nativa si peramanenta......din pacate doar se apropie de adevar........imi pare rau sa spun asta, dar rasfoiti paginile istoriei care nu a-ti invatat-o la scoala......intotdeauna romanilor le-au mai trebuit: 20, 50, 100 sau 500 de ani sa se apropie de occident si asta din pacate cam de peste 2000 de ani !Depinde acum cum socotim si mia lipsa !
Dar important nu este atat unde se afla Romania ci cat reuseste sa se afirme spiritual romanul de pretutindeni,unii f. putini au reusit sa ajunga la nivelul occidental.........sper din toata inima sa fie cat mai multi in secolele care urmeaza, pt a pasi macar, cat de cat cu fruntea sus pe unde ne duc pasii in lumea asta. Va doresc din toata inima Craciun Fericit si un viitor frumos din care numele unor Iliescu, Patriciu, Becali, Vantu, Geoana si a multor altora sa dispara definitiv.iar de un Basescu sa va amintiti doar ca de un mic clovn nesemnificativ.Frohe Weihnachten !
'gargaragii' ca in epoca de aur...
acum se stie 1/2 di romanii sunt 'pro' si 1/2 'contra'
astept ca 'antenele' sa-si schimbe denumirea 'contra tv 3', asa vom sti pe ce lume traim....; de fapt TB a invins de unul singur 10 inamici politici= partide, formatiuni, presa, tv... pai numai pt asa performanta se merita sa ne plecam in fata sa - 'ambedue' si 1/2 pro si 1/2 contra, deh.....: la multi ani 1/1/ !
"lasati poezioarele si treceti la munca"...
Calcul gresit, 1/2 la 1/2 ! Au votat ceva peste 10 milioane din cel aprox. 18 milioane... Pastrand proportia votului din strainatate adica 80% in favoarea T.B., puteti vedea singur ca acel 1/2 la 1/2 este total eronat!!!... Daca ar fi existat un CNA independent, nu ar fi existat acele abuzuri media, asa cum bine mentionati. Dar, se vede clar ca institutiile statului apartin 'burgheziei rosii' iar votul acordat actualului presedinte este tocmai pentru a face ordine in acele institutii ale statului!
1/2 1/2 = 1/1 ...
dece nu reuseti, draga Pitt, sa retii ca TB a luptat singur contra unei coalitii ata de monstruase incat si pietrele plangeau... si totusi 1/2 pro a invins.. este semn de Sus nu din Iad..., intzalesu-tu-mai...?
Profetii
Nici o profetie nu o mai iau in calcul.Cand vedem realitatea de langa noi si am sa dau doar doua exemple:Dupa 20 de ani de democratie in sistemul de sanatate asigurat fiind si platind in fiecare luna contributiile fara alti bani de acasa,,mita" nu rezolvi nimic.Mari medici profesori universiatri cu renume apar pe la tv de iti este mai mare dragul sa te uiti la ei.Dar fara sume consistente nimeni nu te opereaza.Al doilea exemplu zilele trecute am vazut un politist care era sa fie omorat in bataie de 2 banditi.Viata fiindu-i pusa in pericol,legea ii permitea sa foloseasca armamentul din dotare a tras 10 focuri de arma in sus.Ma ingrozesc la gandul ca as fi putut fi eu in locul lui fara uniforma statului si fara armamentul din dotare.
Ceva mai multa precizie
"In 2029, cand vom aniversa 99 de ani de la nasterea lui Ion Iliescu, Romania va ajunge, dupa cum estimeaza acesta, la nivelul tarilor dezvoltate din Europa."
La nivelul lor din 2009 sau la nivelul lor din 2029?
In acest din urma caz presupun, fara sa gresesc mai de loc, ca aceste tari dezoltate vor sta pe loc cu progresul.
Parca am mai auzit asa ceva si pe vremea lui Ceusescu.
Doar ca cifra anilor era mai mica.
Ceva mai multa precizie
Crocodil
In ce tara vreti ca in 2029 sa aniversati 99 ani dela nasterea lui I.Iliescu?In aceeasii in care veti aniversa si revolutia bolsevica ?
fermele familiale din Germania federala
Cred ca batzi campii bolsevicule, in Germania, s-au vandut-cumparat terenuri intinse pe care investori din vest au beneficiat de acestea prin facilitatile financiare, la care poporul german este obligat sa participe prin fondul de solidaritate. Si nu numai terenurile agricole, ci industria falimentara estgermana a fost restructurata si modernizata exemplar (vezi Zeiss), industria imobiliara, transporturi...TOTUL. Cooperativele agricole de productie, visul primitiv din timpul colectivizarii staliniste... Faptul ca doi-trei detinatori de terenuri agricole s-au unit in cultivarea industriala nu se cheama cooperativizare sau colectivizare... Va cam depasesc termenii domnule ivan Ivanovici Iliescovici...
Iliescu
Ca ne place sau ba, Ion Iliescu este un tip, vorba lui Constantin Bacalbasa. Este un om care si-a pus pecetea pe epoca sa - si daca evident nu a iesit tare bine, pai nu m-a oprit nimeni sa ma bag in politica si sa fac alta Ruminie, mai breaza.
La o adica, in paralel cu pietre in cap Bunicutei (aviz: l-am injurat grozav si activ in 90-91..), o privire spre noi si nerealismele noastre nu ar strica. Caci e plina lumea de destepti clamind: "1989-2009 - Degeaba", fara saemditeze vreoclipa daca pur si simplu noi toti am fost doar martorii unei aritmetici elementare, aceea a lui 1 plus unu egal doi. Conditiile de sub Carpati, oamenii de acolo, apoi influentei lumii celei largi au condus la ce sintem. Cum, meritam noi, era mai bine daca pe Olt si celelalte curgea miere sau macar Frutti Fresh? O fi fost, dar asta nu ne-ar fi schimbat infantilismul - altminteri plastic tratat in opul lui Creanga. Acela, intre altele, cu pusmagii...
Istorie
Unul din lucrurile care ma amuza si ma infurie in viata este cum pune tanti Istoria batista pe tambal in relatarile sale. Vezi viata vreunui politician prin ziarele epocii ori prin memorialistica nu neaparat argetoianistica - iar astazi ii vezi numele dat vreunei strazi ori pomenit pios pe peronul garii Sinaia - cazul lui IG Duca, cel jertfit pasamite pentru tara, si nu ahtiat dupa fotoliu plus amoral pina la a pastori uciderea unora precum Sterie Ciumetti, la 1933...
In ce-l priveste pe Ion Iliescu, cred ca zimbetul si dezinvoltura sa o vor seduce pe distinsa Doamna. Pre Istorie, adica.
Ca veni vorba, unii sint reabilitati chiar din viata - vezi "10 pentru Romania", unde insi ducindu-si partidul la groapa ori ilustre primadone mofturoase (Ciorbea, Constantinescu) primesc public girul calitatii. Zau ca apreciez mai mult pe Radu Vasile, ce sa mai spun de Mugur Isarescu...
Adevaratul om de presa Tapalaga
Domnul Tapalaga vs. domnul Flutur
Da, acesta este adevaratul om de presa , domnul Tapalaga, nu cel care s-a grabit sa scrie "Inapoi la nomenclatura".
Domnul Tapalaga cel adevarat este profund, sistematic, echilibrat, un luptator pentru impartialitatea jurnalistilor.
Domnul Tapalaga munceste foarte mult, isi pregateste temeinic articolele, interviurile.
Ii propun ca, in colaborare cu alti truditori ai Hotnews, sa il analizeze foarte bine pe fiecare membru al guvernului (calitati native, pregatire profesionala, experienta, rezultate-eficienta, spirit de initiativa si de echipa, etc.) si apoi sa realizeze cu fiecare cate un interviu prin care cititorii Hotnews sa ii cunoasca pe cei alesi sa gospodareasca tara in urmatorii patru ani.
.
Adevaratul om de presa Tapalaga
URMARE /
Un asemenea interviu serios trebue sa fie realizat si cu domnii Videanu, Blaga, Berceanu si, mai ales cu doamna Elena Udrea, pe care oamenii o cunosc mai ales din barfe, din manevrele Grivco si ale tonomatelor aferente. Trebue sa iesim din superficialitatea cunosterii celor ce ne conduc, sa iesim din zona barfei (mijlocul utilizat preferential in presa, la rand cu chivutele de cartier).
Contam pe dumneavoastra, domnule Tapalaga, sunteti preferatul nostru, sursa sigura pentru o corecta informare, o "rara avis" a presei romanesti.
ptr Horia Ghibutiu
horia , matale aveai 2-3 ani la revolta si cred ca era cazul sa te abtii sa faci acest editorial . scrie despre cine cu cine si-o pun . iesi si tu la universitate si vezi ce o sa primesti de la sistem si tine minte ca vei primi doar 10 % din ce am primit noi in 89 . sa stii ca nu ne-am imbogatit nici unul care am fost acolo . daca se va mai ivi vre-o ocazie ca cea din 89 (putin probabil avand in vedere cum sunteti voi - fara valori , fara principii) eu voi stasi va voi urmari la TV .
Profetia lui Iliescu
NI : "Mai multi profeti mincinosi decat mincinosi profeti" !
Am scapat de S.Brucan ! Ajunge ! Alt moscovan !Profetii ale mafiotilor ! Suntem satui !
Aloooo...portocaliilor!!!!
ce discutam aici???
Sunteti multumiti ori ba...ca idolul vostru pupa poala Domnului Iliescu?
Felicitari ziaristului ptr tonul echilibrat !
In 2029,cand Iliescu,profetii..
Este EVZ in criza de idei/teme de ne "toaca" cu ce va - fi Ion Il in 2029 ? Dati-l Dlor naibii de agent strain ,cu sefii lui cu tot si lasati-ne cu el si alti mafioti comunisti si ai lor !.
Teme ? Autosrazi/drumuri,educarea needucatilor,pedepsirea celor ce sfideaza legile!
(Ce sunt legile daca nu partea de traditie legalizata ? },sanatatea,alte teme care sarezolve probleme majore ale RO.....
Luati Dlor in colaborare specialisti pt date lunare ref la elem cheispecialistisi publicati lunar date cheie
ref la nivelul de trai al populatiei !
Vrem date clare dela justitie de condamnarea marilor vinovati/tradatori !
Profetia lui Ion Iliescu
Ce se vede la TVuri este revoltator !
In ajun de Craciun,in loc de colinde si traditie,aniversarea de ucideri barbare si adunari Geoanice /Antoniste postelectorale pe placul Moskovei "crestine "!
Cerem pt a cata oara destituirea lui Al Sassu ?
Ce tot vor cu Petre Roman la TV ,cu tatal Walter aRoman KGBist ? Sfinta Familie este exsmplu si pt Petre Roman ?
Ce parere are Patr Daniel ?
Profetia lui Iliescu ne trebuie acum sau colinde?
Asi zice ca unii si-au pierdut capul dar l-au avut vreodata ?