|
STUDIU. Persoanele care consumă băuturi dulci îşi dublează riscul de a face cancer pancreatic.
Conform celui mai recent studiu realizat de Universitatea din Minnesota, cei care consumă două sau mai multe sucuri dulci pe săptămână au un risc cu 87% mai mare de a face cancer la pancreas faţă de cei care nu beau.
„Un nivel crescut de zahăr din lichide creşte nivelul de insulină din organism, ceea ce contribuie la dezvoltarea celulelor care favorizează cancerul de pancreas”, declară conducătorul studiului, medicul Mark Pereira.
|
domnilor doctori
nu ar fi mai simplu sa faceti o lista cu ce NU favorizeaza aparitia cancerului? Eu cred ca ar fi mult mai scurta.