BNR: Relația cu clienții putea fi mai bună dacă băncile erau mai umane

BNR: Relația cu clienții putea fi mai bună dacă băncile erau mai umane

Percepţia publică cu privire la sistemul bancar ar fi fost mai bună dacă băncile ar fi construit relaţiile cu clienţii pe bază de empatie, a spus astăzi, Bogdan Olteanu, viceguvernator BNR, într-o conferință.

„Dacă mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi avut o atitudine proactivă în ultimii ani şi dacă tot mai multe bănci din sistemul bancar din România ar fi asumat în mod voluntar să-şi reaşeze pe baze de umanizare, de empatie relaţiile cu clienţii, să-şi reaşeze relaţiile cu clienţii în aceşti ultimi ani din proprie voinţă atunci cu siguranţă şi percepţia publică ar fi fost mai bună", a spus Olteanu, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, cei care au făcut mişcările corecte vor fi câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi.

„Cei care au făcut mişcările corecte vor fi probabil câştigătorii acestei reaşezări a relaţiei bănci-clienţi. Cei care nu le-au făcut vor pierde probabil în competiţia de pe piaţă dar produc o pierdere şi sistemului prin această nerefacere de credibilitate pentru că una este poziţia de credibilitate a unei bănci, alta e dificultatea majoră a întregului sistem de a-şi reconstrui credibilitatea", a mai afirmat Olteanu.

Ne puteți urmări și pe Google News