Trustul lui Dan Voiculescu A REACȚIONAT după ce AU APĂRUT INFORMAȚII că Antena 1 își va schimba patronul. Ce au ANUNȚAT reprezentanții Antena Group

Bomba in piata media. Dan Voiculescu vinde Antena 1
Autor: | | 18 Comentarii | 26427 Vizualizari

Informația apărută joi seara pe site-ul stiripesurse.ro, care anunța că televiziunea Antena 1 va fi vândută de Dan Voiculescu, a ajuns și la conducerea Antena Group, care a reacționat la câteva ore după publicarea știrii.

Astfel, după apariția informațiilor menționate mai sus, oficialii Antena Group au infirmat anunțul vânzării postului într-un comunicat de presă:

"Antena Group dezminte cu fermitate zvonul lansat de un site în această seară si preluat de catre o anumita parte a presei, conform caruia postul Antena 1 ar face obiectul unor negocieri in vederea unei tranzactii pe piata locala.

Antena 1 este parte a platfomei multi-media Antena Group, urmarita de aproximativ 8 milioane de telespectatori zilnic, la nivel national. Aflat intr-o apreciere de audienta constanta in ultimii cinci ani, postul de televiziune cu cele mai multe si notorii vedete din Romania este un business solid, cu performante sustinute de cifre concrete.

Antena Group dezavueaza asemenea  practici de intoxicare, lansate fara a fi verificate sau probate. Compania noastra solicita publicarea acestei pozitii pe toate mediile care au preluat aceasta dezinformare".

UPDATE: Conform unor surse, se pare că se pregăteşte o desprindere a televiziunii Antena 1 de postul Antena 3, care livra ştirile pentru colegii de la Antena 1. Conform acestei mutări, cei care conduc Antena 1 vor să separe toate operaţiunile postului.

Conform stiripesurse.ro, s-au aflat primele detalii despre viitorii proprietari celebri

În prezent, reprezentanţii televiziunii ar purta negocieri cu viitorii patroni, care, aşa cum reiese din informaţiile jurnaliştilor de la stiripesurse.ro, provin chiar din rândul unor politicieni cunoscuţi.

În viitorul proiect Antena 1 ar mai fi implicate şi mai multe vedete foarte apreciate de publicul din România.

Tranzacţia poate fi făcută pentru o sumă fabuloasă, iar noii patroni ar dori să facă din Antena 1 un proiect care să fie recepţionat şi dincolo de graniţele României.

Posibila vânzare a televiziunii Antena 1 poate avea legătură cu problemele pe care creatorul trustului Intact, Dan Voiculescu, le are cu justiţia. La data de 8 august 2014, Voiculescu primea o decizie care avea să-i schimbe radical viaţa.

Magistraţii Curţii de Apel Bucureşti îl condamnau pe Dan Voiculescu la o pedeapsă de 10 ani de închisoare cu executare în dosarul ICA. În prima istanţă, mogulul a primit de la Tribunalul Bucureşti cinci ani de închisoare cu executare, însă procuorii DNA au cerut 10 ani în toate termenele de judecată. Dan Voiculescu şi cei 12 inculpați din dosar aveau trei variante în acel moment: condamnare cu executare sau cu suspendare, rejudecare sau achitare.

Patronul Antenelor a fost acuzat de spălare de bani, după ce ar fi pus la cale privatizarea frauduloasă a Institutului de Cercetări Alimentare (ICA) în urmă cu 15 ani. Dan Voiculescu a obţinut un teren de 3,6 hectare şi mai multe clădiri în zona Băneasa cu suma de 100.000 de euro. Valoarea reală a proprietăţilor cumpărate de către mogul este de 60 de milioane de euro.

Fiind condamnat cu executare, Dan Voiculescu ajunge în spatele gratiilor în baza unui mandat de arestare emis de Tribunalul București.

CÂND A ÎNCEPUT "COŞMARUL"  MOGULULUI ANTENELOR?

La data de 4 decembrie 2008, preşedintele fondator al Partidului Conservator, Dan Voiculescu, a fost trimis în judecată, alături de alte 12 persoane, în dosarul privind privatizarea Institutului de Cercetări Alimentare.

Procurorii Direcţiei Naţionale Anticorupţie susţin că privatizarea frauduloasă a ICA ar fi fost făcută în folosul lui Dan Voiculescu, fiind realizată prin subevaluarea bunurilor institutului cu peste 7,7 milioane de euro.

Dan Voiculescu, acţionar majoritar al SC Grupul Industrial Voiculescu şi Compania (Grivco) SA Bucureşti, membru al Adunării Generale a Acţionarilor (AGA) şi al Consiliului de Administraţie (CA) al Institutului de Chimie Alimentară, membru al AGA şi director general al SC Bioprod SA Bucureşti, a fost acuzat de procurori de "folosire, de către o persoană care îndeplineşte o funcţie de conducere într-un partid, a influenţei şi autorităţii date de această calitate în scopul de a obţine, pentru sine sau pentru altul, bani, bunuri, sau alte foloase necuvenite şi spălare de bani, ambele în formă continuată". Surpriză pe piaţa media

Vestea posibilei vânzări a Antenei 1 a fost o surpriză pentru piaţa media, mai ales că până acum nu au mai existat zvonuri seriase, iar în programele postului s-au investit sute de milioane. Mai mult, surse din Antenă spun că se lucrează la un nou show, foarte mare şi după un format internaţional.

Nici angajaţii Antenei 1 nu au auzit nimic, dar oamenii spun că în ceea ce priveşte comunicarea, ei află ultimii. "În fiecare an se zvoneşte că Antena se vinde. Nu cred pana nu văd", a spus unul.

In 1993, Dan Voiculescu lansa, Antena 1 şi a fost o premieră pentru România. Era prima investiţie în zona televiziunii comerciale, bazată în totalitate pe un business privat local, românesc.

Dan Voiculescu s-a retras din afaceri, lasandu-si fetele sa se ocupe de business. Averea familiei Voiculescu depaseste 400 de milioane de dolari. În 2005 si-a predat afacerile media fiicei sale, Camelia, dar investitiile i-au adus lui Dan Voiculescu apelativul de „magnatul” sau “mogulul” media. Camelia Voiculescu a devenit preşedintele Intact.

Iniţial mult mai mare, trustul media Intact, cuprinde acum televiziunile Antena 1, Antena 2, Antena 3 si Happy Channel, postul de radio Romantic FM, publicatiile Jurnalul National şi Gazeta Sporturilor.

Probleme cu audientele

Începând cu 2014, Antena 1 ar fi trebuit să aibă audienţe excepţionale.  Acest lucru nu s-a întâmplat, chiar dacă foarte multe vedete au semnat cu postul. Victor Slav, Ştefan Bănică, Horia Brenciu, Mihai Petre şi cei trei chefi care formau în trecut juriul MasterChef, iar acum aduc "Chefi la cuţite", au trecut de la Pro TV la Antena 1, iar succesul părea foarte aproape. Mai mult, Antena 1 a introdus în grila de programe noi emisiuni, precum „Dansează printre stele“ şi „Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor“. Rând pe rând, Antena 1 a renunţat la aceste emisiuni.

Vedetele aduse şi noile emisiuni nu au garantat succesul, iar telespectatorii au rămas în continuare fideli celor de la Pro TV. Mai mult, Antena 1 a fost surclasată şi de Kanal D, ocupând de multe ori locul al treilea în topul audienţelor. Câştigătoare au rămas show-urile Te cunosc de undeva, Next Star şi X Factor.




Alte articole din categoria: Economie

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro
loading...