Bușoi ACUZĂ PSD: „Prezintă podul peste Dunăre ca pe o realizare proprie”

Bușoi ACUZĂ PSD: „Prezintă podul peste Dunăre ca pe o realizare proprie”

Scretarul general interimar al PNL, Cristian Buşoi, a declarat, astăzi, că decizia privind construirea podului peste Dunăre, care a fost discutată în mandatul mai multor guverne, a fost luată în mandatul Executivul condus de Dacian Cioloş, iar PSD o prezintă, în mod fals, ca pe o realizare proprie.

''În mod fals, PSD prezintă podul peste Dunăre ca pe o realizare proprie. Ştiţi că este o decizie discutată de-a lungul mai multor guverne şi luată în timpul Guvernului Cioloş. Acum doar s-a început implementarea şi este doar un prim pas, cel al studiului de fezabilitate. Noi, cei din PNL, vom fi foarte atenţi la acest proiect şi vom cere accelerarea tuturor procedurilor şi implicarea mai mare a Guvernului, pentru că este un proiect care va fi foarte benefic pentru această regiune a României, nu doar pentru locuitorii Brăilei'', a declarat Buşoi, citat de Agerpres.

Secretarul general interimar al PNL şi-a anunţat vineri candidatura pentru funcţia de preşedintele al partidului la congresul care va avea loc în data de 17 iunie.

Reacţia sa vine după ce premierul Sorin Grindeanu a anunţat, în vizita pe care a făcut-o în Brăila, pe 21 aprilie, că podul peste Dunăre va fi finanţat din fonduri europene şi va costa peste o jumătate de miliard de euro.

Ne puteți urmări și pe Google News

Anunţul de participare pentru proiectarea şi execuţia Podului suspendat peste Dunăre la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, a fost deja validat de către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) şi poate fi vizualizat pe platforma SEAP.

"Cu o valoare pentru proiectare şi execuţie de 2,025 de miliarde de lei fără TVA (aproximativ 500 de milioane de euro), acesta reprezintă cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit în ultimii 27 de ani. Podul suspendat de la Brăila va fi cea mai complexă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, iar după ce va fi construit se va număra printre primele cinci poduri din Europa ca deschidere centrală (1.120 metri)", precizează CNAIR într-un comunicat de presă.