PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Finante

Carpatica Asig: Numărul de plângeri ale clienţilor a scăzut cu 21%

Autor: | | 0 Comentarii | 196 Vizualizari
08_asigurare_RZV
Carpatica Asig şi-a majorat în acest an cu 33% acoperirea riscurilor pe segmentul Property (asigurări de locuinţe), prin contracte plasate la reasigurători de top, cu rating minimum A, potrivit unui comunicat al companiei.

Astfel, capacitatea cumpărată pentru contractul de reasigurare, la 1 ianuarie 2014, este mai mare cu 33%, faţă de 2013, respectiv dublă comparativ cu 2012, a anunţat Carpatica Asig.

"Primele de reasigurare achitate de Carpatica Asig urmează şi ele acelaşi trend crescător", scrie în comunicat.

Potrivit companiei, în 2013, s-au înregistrat cu 21% mai puţine reclamaţii faţă de 2012 şi cu 40% mai mulţi clienţi.

Din totalul plângerilor adresate anul trecut firmelor de asigurări din România, respectiv 13.000, Carpatica Asig are 5,7%, ceea ce înseamnă circa 740 de plângeri.

"Numărul reclamaţiilor primite de Carpatica Asig a scăzut, în 2013, cu 21% faţă de anul precedent, în vreme ce numărul de clienţi a crescut cu 40%, în perioada analizată. Cele mai multe reclamaţii s-au înregistrat pe segmentul RCA, unde daunele plătite în 2013 reprezintă peste 62% din totalul primelor brute subscrise", mai scrie în comunicat.

Citeste si:


Tag-uri:
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Carpatica Asig: Numărul de plângeri ale clienţilor a scăzut cu 21% .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi