Carpatica Asig: Numărul de plângeri ale clienţilor a scăzut cu 21%

Carpatica Asig: Numărul de plângeri ale clienţilor a scăzut cu 21%

Carpatica Asig şi-a majorat în acest an cu 33% acoperirea riscurilor pe segmentul Property (asigurări de locuinţe), prin contracte plasate la reasigurători de top, cu rating minimum A, potrivit unui comunicat al companiei.

Astfel, capacitatea cumpărată pentru contractul de reasigurare, la 1 ianuarie 2014, este mai mare cu 33%, faţă de 2013, respectiv dublă comparativ cu 2012, a anunţat Carpatica Asig.

"Primele de reasigurare achitate de Carpatica Asig urmează şi ele acelaşi trend crescător", scrie în comunicat.

Potrivit companiei, în 2013, s-au înregistrat cu 21% mai puţine reclamaţii faţă de 2012 şi cu 40% mai mulţi clienţi.

Ne puteți urmări și pe Google News

Din totalul plângerilor adresate anul trecut firmelor de asigurări din România, respectiv 13.000, Carpatica Asig are 5,7%, ceea ce înseamnă circa 740 de plângeri.

"Numărul reclamaţiilor primite de Carpatica Asig a scăzut, în 2013, cu 21% faţă de anul precedent, în vreme ce numărul de clienţi a crescut cu 40%, în perioada analizată. Cele mai multe reclamaţii s-au înregistrat pe segmentul RCA, unde daunele plătite în 2013 reprezintă peste 62% din totalul primelor brute subscrise", mai scrie în comunicat.