CE DREPTURI AVEŢI: "Unde pot reclama faptul că sunt bombardat de spamuri?"

3cc90c282cf9b5f9b0b01cc4440df745
Autor: | | 20 Comentarii | 1189 Vizualizari

Vă răspunde Elena Moise, avocat şi expert la Centrul European al Consumatorilor din România.

Nicu, Bucureşti, 53 de ani: Sunt bombardat de mesaje în căsuţa electronică. Unele îmi dau opţiunea dezabonării (ca şi cum m-aş fi abonat vreodată), dar chiar şi în aceste condiţii mesajele un contenesc să apară. Se poate reclama la o instituţie abilitată, care să ia măsuri sau măcar să ia act de spam-ul repetat, care încalcă bunul simţ?Potrivit art. 6, alin. 1 din Legea 365/2002 privind comerţul electronic, cu modificările şi completările ulterioare, efectuarea de comunicări comerciale prin poşta electronică este interzisă, cu excepţia cazului în care destinatarul şi-a exprimat în prealabil consimţământul expres pentru a primi asemenea comunicări. Încălcarea acestor dispoziţii se sancţionează cu amendă contravenţională. Instituţiile abilitate să constate existenţa contravenţiei şi să aplice sancţiunea sunt Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în comunicaţii şi Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
  • Aşteptăm întrebările dumneavoastră pe adresa de e-mail consumator@evz.ro, în scris pe adresa redacţiei "Evenimentul zilei" din Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 6, sector 2, Bucureşti, 020337, sau telefonic la numărul 021/202.20.44.




Alte articole din categoria: Protecţia Consumatorului

evz.ro

libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi