Cele mai frumoase locuri din lume în viziunea a şapte personalităţi | GALERIE FOTO

Şapte personalităţi au împărtășit publicaţiei huffingtonpost.fr din ce locuri au cele mai frumoase amintiri, acestea fiind cele mai frumoase locuri din lume pentru ele.

Iată ce au votat cei şapte:

Noua Guinee

Diamond - biologul câștigător al premiului Pulitzer pentru eseul 'Despre inegalitate între societăți', elogiază Noua Guinee: 'Cel mai frumos loc de pe Pământ și cel mai incitant...fără îndoială. Nu este o părere, ci o realitate!', a spus el, oferind și argumente. 'Pe o singură insulă, găsești toată lumea concentrată, de la Ecuator la Polul Nord.

Statele Unite

Tamin Ansary, un foarte apreciat autor afgano-american, a plecat din Kabul acum 16 ani pentru a-și urma studiile în Statele Unite. 'Liceul organiza în fiecare an o excursie primăvara. O dată am mers în Canyonlands, pe pământurile roșii din Utah. Îmi aduc aminte că mi-am propus să mai merg o dată înainte să mor...M-am întors acum doi ani, dar sunt deja prea bătrân să mai merg în locurile de unde păstrez amintiri extraordinare. Regiunea este pur și simplu irezistibilă', mărturisește Tamin Ansary.

India

Britta Holzel, practicantă de yoga și meditație, este doctor în neuroștiințe la Universitatea Harvard și studiază felul în care meditația modifică structura creierului. 'Am fost în India de nenumărate ori și îmi place în mod deosebit orășelul Rishikesh din nordul țării. Este situat chiar în locul în care fluviul Gange iese din Himalaya și se îndreaptă spre câmpie. Este plin de ashramuri și școli de yoga, ceea ce explică și numele dat localității — 'capitala mondială a yoga'.

Canada

Ryan Atkins, alergător de fond canadian, câștigător al competiției World's Toughest Mudder, ediția 2014, a fost întrebat care este cel mai frumos loc vizitat de el și a răspuns fără să ezite: 'Este un loc aflat nu departe de cel în care locuiesc, parcul regional Killarney, la cinci-șase ore la nord de Toronto.

Este pădurea canadiană în toată splendoarea ei, cu lacuri cu apă limpede și stânci din cuarțit alb peste tot. Poți să te plimbi sau să faci canoe, este grandios.'

Hawaii

'Aș spune că cel mai frumos loc pe care l-am văzut este Hanalei, pe coasta de nord a insulei Kauai din arhipelagul Hawaii', este de părere Tim Kochis, fost PDG al Aspiriant, firmă de gestionare a patrimoniului. 'Este absolut minunat, mai ales când este soare, dar și după ploaie fiindcă se formează cascade care coboară din munți până la ocean. Dacă vezi acest spectacol, indiferent de la ce distanță, îți spui că niciun alt loc din lume nu ar putea fi mai frumos”.

Italia

Lalita Tademy a scris multe romane istorice, care s-au vândut ca pâinea caldă. Întrebată din ce călătorie are cele mai frumoase amintiri, ea a spus: 'Soțul meu și cu mine am plecat o lună în Italia. Am stat în Toscana două săptămâni, în același loc. Am închiriat o fermă. Scriam în fiecare dimineață și după-amiază mergeam să vizităm localitățile de pe dealurile din jur...Câteodată nimeream în mici piețe, foarte colorate, sau în restaurante care nu apăreau în niciun ghid, dar care erau fabuloase.'

Mongolia

Jamie Metzl, înalt funcționar însărcinat cu elaborarea politicii externe americane, a vizitat multe regiuni din Asia și destinația lui preferată este Mongolia. „Ador Mongolia, este un loc magic. Știți că majoritatea dinozaurilor de la Muzeul de Istorie Naturală din Washington provine din deșertul Gobi?

Contrar Chinei, Mongolia este o țară imensă și puțin populată. Oamenii au mici corturi — occidentalii le spun iurte, dar acesta este un cuvânt turc — și pe kilometri întregi nu găsești pe nimeni. Acolo există o mentalitate de pionieri, primitoare și independentă, o stare de spirit care interzice participarea la un sistem opresiv. Mongolii — cel puțin prietenii mei, nu se poate generaliza — sunt oameni foarte creativi și generoși, cărora le place să râdă”.