Chiara Ferragni este cea mai influentă bloggeriță de modă

Chiara Ferragni este cea mai influentă bloggeriță de modă

Deținătoarea blogului The Blond Salad a generat, numai în 2014, o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro. Practic, Ferragni este prima bloggeriță de modă care a reușit transfomarea unui simplu blog într-o marcă globală, scrie L’Express

TBS, un amestec de fotografii cu ținutele și călătoriile Chiarei, a fost creat în 2009. Pe atunci studentă la drept la Universitatea Bocconi din Milano, tânăra cu alură de manechin profesionist a atras într-un timp foarte scurt o largă comunitate de admiratori.

Instagramul său e proba cea mai palpabilă: cu 3,4 milioane de followers doar pe această rețea de socializare, Chiara le-a surclasat pe toate celelalte bloggerițe de modă. Motivele fulminantului său succes sunt multiple: extraordinara sa fotogenie, talentul de a combina într-o manieră unică articole vestimentare „fast fashion” cu mărci de lux și un simț dezvoltat pentru afaceri. TBS este accesat lunar de peste un milion de persoane.

Chiara, astăzi în vârstă de 27 de ani, nu a pornit însă singură la drum. Un rolul important în ascensiunea blogului l-a avut fostul său iubit Riccardo Pozzoli care făcea poze și semna contracte cu casele din modă, tot mai numeroase și mai dornice să apară pe TBS.

Ne puteți urmări și pe Google News

În 2013, frumoasa bloggeriță a lansat propria linie de încălțăminte – Chiara Ferragani Collection. După o senzațională lovitură dată pe piața americană, cu o colecție pentru Steve Madden, marca a beneficiat și de o lansare internațională în toamna lui 2013. Prețurile încălțărilor pornesc de la 175 euro și pot ajunge până la 300 în cazul creațiilor mai sofisticate.

Succesul comercial al mărcii este extraordinar: 250 de puncte de vânzare repartizate în 27 de țări diferite. Practic, linia sa reprezintă în momentul de față cam 70% din cifra de afaceri a TBS, care a atins la nivelul lui 2014 aproximativ șase milioane de euro

Ferragni este prima bloggeriță de modă care a reușit transfomarea unui simplu blog într-o marcă globală. Succesul său a adus-o în paginile unor reviste precum Grazia, Marie Claire, propulsând-o luna aceasta pe coperta Vogue Spania. Și spune că nu are de gând să se oprească aici.