Cine este noua imagine Puma

Cine este noua imagine Puma

Dinamismul, influența și interesul ei pentru design a atras atenția firmei germane de sport Puma.

Timp de un an Rihanna va fi director de creație al colecției feminine și imaginea acestei mărci de succes.

Creată în 1948 de Rudolf Dassler, Puma Schuhfabrik (numele original al firmei) se referă la porecla din tinerețe a lui Dassler. Fondatorul Puma a contribuit și la apariția altui gigant al lumii sportive, Adidas, companie pe care a fondat-o împreună cu fratele său Adolf în 1924.

În talpă

Ne puteți urmări și pe Google News

Viziunea lor (care cuprinde introducerea unei platforme în talpa pantofilor sport pentru o mai bună aderență pe pistă) a contribuit la triumful atletului afro-american Jesse Owens la Jocurile Olimpice de la Berlin din 1936 (unde a câștigat patru medalii de aur). Războiul și suspiciunile de colaborare a lui Rudolf cu serviciile naziste SS au dus la scindare și la apariția a două multinaționale.

Luni, vedeta din Barbados a venit la sediul central al companiei germane pentru a discuta cu echipa de creație. Puma menționează într-un comunicat că Rihanna "va colabora la creația și la configurarea stilurilor clasice ale firmei și la designul de noi stiluri pentru a spori oferta mărcii".

Artista se alătură unor sportivi celebri, ca atletul jamaican Usain Bolt și fotbalistul italian Mario Balotelli, care sunt ambasadori ai mărcii. Nu au fost dezvăluite datele financiare ale contractului. Se pare însă că Puma a făcut o investiție bună, având în vedere că Rihanna este o garanție pentru creșterea vânzărilor.