PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Economie

Compania de Autostrăzi vrea să se facă asfaltator

Autor: | | 0 Comentarii | 287 Vizualizari
Compania de drumuri promite că nu vor mai exista probleme legate de calitatea lucrărilor şi că se vor elimina şi tergiversările care în trecut au întins termenele de finalizare iar şi iar.

Lista poate fi extinsă şi mai mult dacă apar noi blocaje pe şantierele unde lucrează privaţii. Modelul a fost testat deja la Orăştie-Sibiu, unde o bucată de drum s-a surpat la un an de la inaugurare pentru a fi mai apoi reabilitată de angajaţii de la stat. În ceea ce priveşte costurile în schimb, e neclar dacă statul va reuşi să construiască la un preţ mai bun decât al privaţilor.

Cătălin Homor, directorul general CNAIR: „Trebuie să ne creăm o independenţă în ceea ce priveşte construcţia şi partea de mentenanţă: noi să putem în orice moment să dăm afară constructori care nu sunt serioşi, care nu au de gând să-şi facă treaba şi să respecte termenele asumate”.

În următorii ani, 15 proiecte de infrastructură vor fi efectuate de Compania de Drumuri în regie proprie. Fiecare direcţie regională de drumuri şi poduri va avea şi un braţ de construcţii, iar proiectele au fost deja împărţite.

Cei de la Bucureşti vor lucra la drumul de legătură între DN5 şi Vama Giurgiu.

La Braşov, angajaţii companiei de drumuri vor termina lucrările la centura oraşului Făgăraş, iar regionala de la Iaşi va prelua proiectele variantelor de ocolire a oraşelor Bârlad şi Suceava.

Direcţiile regionale vin să finalizeze şi centurile din Timişoara, Zalău, Carei şi Săcuieni.

Regionala de la Constanţa ia în primire proiectul unui drum care va ocoli lacul Techirghiol, fluidizând astfel traficul spre sudul litoralului.

Marin Dima, director regional DRDP Constanţa: „Vor fi ocolite localităţile Eforie, Tuzla şi 23 august. Unul din deziderate eu consider că acesta ar trebui să fie: să iasă mai ieftin. În momentul de faţă, neavând tot spectrul elementelor care participă la asta e greu să spui dacă îţi va ieşi”.

Fără studii de fezabilitate, o estimare de costuri e greu de făcut acum. Însă Compania de drum se va înhăma la cheltuieli mari, precum cele cu închirierea utilajelor de pildă, fiindcă mai ales cele de mari dimensiuni nu vor fi cumpărate. Mai rămâne şi problema angajaţilor, prea puţini la număr pentru a face faţă şantierelor preluate de stat.

Cătălin Homor, directorul general CNAIR: „Un deficit putem spune, nu e finalizată analiza, dar putem spune că e undeva la 200 de oameni. Ne-am propus că până la sfârşitul anului să lăsăm concursurile pentru 80 de posturi”.

Chiar şi aşa, compania de drumuri tot nu va scăpa de privaţi. În medie 30% din volumul de lucrări pe fiecare proiect va fi efectuat de companiile specializate care vor lua în primire părţile cele mai complicate ale şantierului. Astăzi au fost scoase la licitaţie şi studiile de fezabilitate şi proiectare a drumului expres spre Moldova pe ruta Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani, contracte evaluate la maxim 35 de milioane de euro.

 


Tag-uri: compania, asfaltări, asfaltator, drumuri, drumari, şantiere, listă, autostrăzi
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Compania de Autostrăzi vrea să se facă asfaltator.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii