Editura Evenimentul si Capital

„Copia” lui Mircea Badea, amendă de 10.000 de lei pentru atacuri la adresa lui Klaus Iohannis

Autor: | | 3 Comentarii | 2861 Vizualizari

Consiliul Național al Audiovizualului a decis amendarea postului Tele 2 Drobeta Turnu Severin cu suma de 10.000 de lei pentru mai multe ediții ale emisiunii „Revista Ppresei”

Adrian Bidilici, realizatorul Revista Presei, a folosit în mod repetat cuvinte injurioase. Amenda a fost dată pentru exprimări vulgare și afirmațiile neprobate făcute la adresa președintelui Klaus Iohannis.

Difuzată sub titulatura "pamflet", Revista Presei realizată de Adrian Bidilici, care este şi directorul general al televiziunii Tele 2, a adunat la CNA 19 reclamaţii privind posibile încălcări ale legislaţiei audiovizualului.

CNA a constatat că într-o ediţie difuzată în timpul campaniei pentru alegerile prezidenţiale, realizatorul Adrian Bidilici a folosit un limbaj injurios la adresa candidatului Klaus Iohannis, pe care l-a numit "Klaus onanis", precizând că acesta este "un habarnist", care nu este capabil să fie preşedintele României. Bidilici a folosit, printre altele, afirmații precum „popor, ne lăsăm în curul gol” şi l-a acuzat pe Klaus Iohannis în legătură cu anumite adopţii ale unor copii în care preşedintele ar fi fost implicat. Bidilici nu a prezentat şi probe în susţinerea afirmaţiilor sale.

Primul care a făcut o propunere în acest sens a fost Radu Călin Cristea, o amendă de 20.000 de lei. Al doilea a fost Radu Herjeu, cel care a și prezidat ședința de astăzi, care a propus o sancțiune de 10.000 de lei.
„Așa cum spuneam, dânsul este o copie nereușită, nu mi se pare normal să-l amendăm pe el mai mult decât pe original. Și atât timp cât la original, care folosește exact același gen de limbaj, are exact aceeași gen de atitudine, același gen de acuzații și același joc de cuvinte cu numele unor oameni, eu propun 10.000 de lei amendă”, a spus Radu Herjeu, fără a menționa cine este „originalul”. Membrul CNA s-a referit la faptul că, recent, CNA a amendat Antena 1 cu 10.000 de lei, pentru emisiunea "În gura presei", reluată de la Antena 3, în care Mircea Badea a făcut afirmaţii injurioase la adresa lui Traian Băsescu.




Alte articole din categoria: Divertisment

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate