PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Justiţie

Corupție pe linia ferată

Autor: | | 6 Comentarii | 954 Vizualizari
În 2013, Gruia Stoica a fost la un pas de a deveni patronul CFR Marfă
De-a lungul timpului, companiile CFR au încheiat contracte dezavantajoase pentru stat, care s-au transformat în dosare penale.

GRUIA STOICA, patron Grampet - companie feroviară, a fost trimis în judecată de DNA după ce ar fi dat o mită de trei milioane de euro pentru a primi un contract de transport de o sută de milioane de euro de la Complexul Energetic Oltenia, în defavoarea CFR Marfă. Procesul este pe rolul instanțelor.

MIHAI NECOLAICIUC, zis „Țarul CFR”, fost director general al CFR, este judecat în patru dosare de corupție privind contracte păguboase încheiate cu firme private. El a fost condamnat definitiv, în primul dosar, la patru ani și șase luni de închisoare.

HASSAN și MEHDI AWDI, foștii patroni ai Rodipet, au fost acuzați că au delapidat și falimentat CFR Mesagerie. Cei doi au fost condamnați, în lipsă, în prima fază, la zece ani de închisoare cu executare.

ALEXANDRU NOAPTEȘ, fost director general al CFR-Călători, a fost trimis în judecat, alături de alți subordonați, pentru cumpărarea supraevaluată a unor locomotive, de la firmele Remarul și Activ Invest. Prejudiciul: 700.000 de euro. Toți acuzații au fost achitați.


Tag-uri: coruptie, cfr, gruia stoica, grampet, dna, cfr marga, complexul energetic oltenia, mihai necolaiciuc, hassan awdi, mehdi awdi, rodipet, cfr mesagerie, alexandru noaptes, memarul, activ invest
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Corupție pe linia ferată.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii