PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Justiţie

Cum „s-a lăsat” CFR Călători învinsă de Transferoviar

Autor: | | 2 Comentarii | 1584 Vizualizari
CFR nu i-a făcut concurență pe traseele aglomerate
Anchetatorii au indicii că Transferoviar ar fi beneficiat de „atribuirea unor contracte de lucrări şi servicii, în condiţiile în care societățile comerciale controlate de Mitică Călin nu dețineau capacitatea tehnică şi economică de a efectua lucrările şi serviciile contractate”, dar și de „decontarea unor lucrări şi servicii neefectuate”.

 Beneficiind și de aceste resurse financiare, Transferoviar a ajuns „să fure” călătorii CFR-ului care au preferat compania lui Mitică și nu pe cea de stat. Procurorii DNA chiar precizează că afaceristul dorea „acapararea unei cote de piață cât mai mari, pe criterii clientelare și prin corupție”.

Motivele care au dus la câștigarea călătorilor de Transferoviar au fost:

1. Prețuri cu 50% mai mici decât la stat. Spre exemplu, pe ruta București-Galați un bilet la privat este 32 de lei, iar la CFR ajunge la 62 de lei.

2. Fără naș. În trenurile lui Mitică nu se poate merge cu Nașu’. Biletele sunt controlate de două ori pe fiecare cursă. O dată de controlor, la pornire, și o dată pe traseu, la supra control.

3. Trenuri curate. Deși o mare parte din vagoanele celor de la Transferoviar sunt vechi, ele au fost recondiționate și arată mai bine decât vagoanele noi ale celor de la CFR. Chiar și draperiile de la ferestrele trenurilor sunt proaspăt spălate și miros a parfum. În schimb, în liniile denumite săgețile albastrele ale CFR-ului draperiile sunt pline de praf.

4. Non-combatul CFR-ului în bătălia cu Transferoviar. Deși compania lui Mitică a introdus trenurile ieftine, de tip personal, de aproape doi ani, CFRul încă nu a reacționat. Spre exemplu, pe ruta București- Galați nu există o linie ieftină, deși la concurentul privat se merge și în picioare până la Brăila sau Galați.

Unde duc trenurile

Societatea Transveroviar efectuează curse între București-Buzău, Cluj Napoca- Oradea, Galați -Bârlad, Buzău- Nehoiașu, Titan Sud- Oltenița, Ploiești Sud-Slănic, București Nord -Galați, București Nord - Slănic și Oradea - Băile Felix.


Tag-uri: cfr calatori, transferoviar, mitica clin, procurori dna, coruptie, preturi, bucuresti, galati, cluj napoca, oradea, buzau, nehoiasu, titan sud, oltenita, ploiesti sud, slanic, bucuresti nord, baile felix
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Cum „s-a lăsat” CFR Călători învinsă de Transferoviar.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi