PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Internaţional

CUTREMURUL DIN NEPAL. Google şi Facebook îi ajută pe oameni să-i găsească pe cei afectaţi de seism

Autor: | | 0 Comentarii | 373 Vizualizari
Google şi Facebook îi ajută pe oameni să-i găsească pe cei afectaţi de seism
CUTREMURUL DIN NEPAL. Google şi facebook au lansat două instrumente menite să ajute la găsirea celori afectaţi de seismul de 7,8 grade pe scara Richter care a zguduit, sâmbătă Nepalul şi a ucis aproape 2.500 de oameni.


Cutremurul din Nepal. Ultimul bilanţ: Peste 2.450 de morţi şi cel puţin 5.000 de răniţi. Eforturile de salvare se intensifică. Zeci de oameni sunt în stare critică



 

Google a relansat aplicaţia People Finder, unde utilizatorii pot să caute sau să ofere informaţii despre cei aflaţi în zonele afectate, conform digitaltrends.com.

Aplicaţia poate fi accesată şi prin SMS. Până duminică dimineaţa, peste 3.800 de cereri au fost înregistrate.

People Finder a fost lansată, pentru prima dată, în ianuarie 2010, după ce un cutremur devastator a lovit Haiti şi foloseşte bazele de date cu informaţii oferite de oameni sau de diferite organizaţii.

Totodată, şi Facebook a lansat aplicaţia Safety Check, care le permite celor aflaţi în zonele afectate de seism să-şi anunţe rudele şi prietenii că sunt în siguranţă.

"Dacă te afli într-una din zonele afectate de cutremur vei primi o notificare prin care vei fi întrebat dacă eşti în siguranţă şi dacă vrei să comunici cu oricare dintre prietenii tăi", a declarat, într-o postare, fondatorul şi directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg.

Reţeaua de socializare a lansat aplicaţia, pentru prima dată, în octombrie 2014.

Un cutremur cu magnitudinea 7,9 grade s-a produs sâmbătă în Nepal. Este cel mai puternic seism din acest an. Potrivit ultimului bilanţ oficial, peste 2.450 de persoane şi-au pierdut viaţa, iar 6.000 de oameni au fost răniţi. Seismul, care a avut 17 replici, a provocat avalanşe pe Everest, care au ucis 22 de persoane. MAE a transmis că 19 români au fost identificaţi în Nepal, iar aceştia nu sunt în pericol. O nouă replică a cutremurului a avut loc duminică dimineaţă, a transmis pe Twitter alpinistul Alex Găvan. Replica a avut 6,7 grade şi a fost cea mai puternică de până acum.


Tag-uri: cutremur nepal, cutremurul din nepal, aplicatii, google, facebook, victime, oameni, ajutor, gasire, seism, sms, safety check, people finder
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului CUTREMURUL DIN NEPAL. Google şi Facebook îi ajută pe oameni să-i găsească pe cei afectaţi de seism.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi