Internaţional

Dan Diaconescu, direct şi în reluare în presa internaţională

Autor: | joi, 24 iunie 2010 | 16 Comentarii | 1048 Vizualizari
Ştirea despre arestarea lui Dan Diaconescu a ajuns în presa străină. Associated Press, AFP, Fox News sunt doar câteva dintre canalele media care au relatat despre cazul patronului OTV.

Patronul OTV, Dan Diaconescu, după gratii pentru 29 de zile, titrează publicaţia Nine O'Clock. Jurnaliştii scriu şi despre show-ul marca OTV dat de Diaconescu când a fost dus la judecătorie. Patronul OTV şi-a ridicat mâiniele încătuşate deasupra capului, în aplauzele a peste 30 de susţinători. Ironic, protestul a fost pus la cale de aceeaşi persoană care anuş trecut a condus manifestaţia pentru eliberarea patronului clubului Steaua Bucureşti, Gigi Becali, notează aceeaşi sursă. Jurnalişti români acuzaţi de şantaj în ultimii 20 de ani După ce notează că Dan Diaconescu, unul dintre cei mai cunoscuţi oameni de televiziune din România şi realizatorul tv Doru Pârv au fost arestaţi şi sunt acuzaţi de şantaj, Associated Press scrie că de la căderea comunismului, în 1989, jurnaliştii români au fost deseori acuzaţi că au încercat să scoată bani de la oficiali şi persoane publice în schimbul tăcerii lor asupra unor informaţii compromiţătoare. Reportaje senzaţionale la OTV Mulţi dintre jurnalişti au ţinut însă să se distanţeze de Dan Diaconescu şi de reportajele sale "senzaţionale", mai notează AP. Postul de televiziune deţinut de Diaconescu, botezat "televiziunea poporului", a transmis imagini cu cadavre desfigurate, dar şi bătăi în direct în studio. Ştirea AP cu Dan Diaconescu a fost preluată şi de Fox News. Au scris că patronul, în vârstă de 42 de ani, are o avere estimată la 33 de milioane de euro (41 de milioane de dolari), potrivit Topului 300 întocmit de revista Capital. De asemenea, Dan Diaconescu deţine câteva locuinţe, două automobile Rolls-Royce, un automobil Bentley, un iaht şi două elicoptere. Nici presa franceză n-a stat departe de subiectul Dan Diaconescu. Potrivit France-Presse, patronul unei televiziuni şi un realizator tv au fost reţinuţi după ce au şantajat un primar. Dan Diaconescu şi Doru Pârv vor face recurs, au declarat avocaţii acestora, mai scrie AFP. Chiar dacă au preluat ştirea integral de la agenţiile de presă, informaţia a apărut şi în Le Nouvel Observator ori Le Monde, ediţiile online.

Tag-uri: otv, dan diaconescu, Doru Parv


SPUNE-TI PAREREA

Libertatea

RTV

Realitatea

B1

Stiri pe surse

Unica

Ziare.com

Capital

Doctorul Zilei

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.