DESCOPERIRE ULUITOARE A CERCETĂTORILOR! Fileul de pangasius este foarte toxic - VIDEO

Oamenii de ştiinţă au realizat mai multe teste în laborator pe carnea de pangasius şi au descoperit că peştele conţine multe bacterii şi substanţe toxice, deoarece trăieşte în râul vietnamez vietnamez Mekong, una dintre cele mai poluate ape de pe planetă.

Cercetătorii le sugerează oamenilor să nu mai consume acest gen de peşte, pe motiv că pot contamina mai substanţe toxice. Pe lângă faptul că trăiesc într-un mediu poluat şi conţin tot soiul de bactecterii care fac rău omului, peştii pangasius sunt injectaţi cu hormani proveniţi din urină deshidratată, deoarece crescătorii au constatat că, în felul acesta, peştii cresc mai repede şi carnea lor devine mai fragedă. <iframe src="//www.youtube.com/embed/N6N2SX51d7w" width="620" frameborder="0" height="315"></iframe>Deşi acest lucru este ştiut de toată lumea, pangasius este exportat în Statele Unite, Uniunea Europeană şi Japonia. Chiar şi medicii susţin că peştii pot dăuna grav sănătăţii. 90 la sută din producţia de pangasius de pe mapamond este exportată de Vietnam. TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:

• EXCLUSIV EVZ & B1 TV. SONDAJ CSOP. Traian Băsescu este din nou locomotivă electorală
  • ROMÂNIA LUI CRISTOIU. STS e pe cale să intre în proprietatea Partidului – Stat: PSD. Urmează SRI și SIE?!
  • SONDAJ AVANGARDE. 72% dintre români nu au încredere în Guvern