Despre dezvoltarea de jocuri cu milioane de utilizatori la How to Web – Game Development Track (P)

Despre dezvoltarea de jocuri cu milioane de utilizatori la How to Web – Game Development Track (P)

Vineri, 21 noiembrie, comunitatea locală de gaming se reuneşte la How to Web – Game Development Track pentru a discuta despre dezvoltarea de jocuri cu milioane de utilizatori alături de profesionişti cunoscuţi din industrie. Bilete Early Bird sunt disponibile online la http://2014.howtoweb.co/tickets/ până joi, 13 noiembrie.

Realizat în colaborare cu Romanian Game Developers Association (RGDA) cu sprijinul King, Mobility Games şi Ubisoft, How to Web - Game Development Track este primul eveniment de referinţă pentru comunitatea de gaming din România. Acesta aduce împreună dezvoltatori de jocuri, product manageri şi entuziaşti care vor învăţa din experienţa profesioniştilor în domeniu şi vor înţelege mecanismele din spatele titlurilor de succes la nivel global, ascultând exemple concrete de bune practici şi studii de caz.

Mathieu Muller (Field Engineer Unity Technologies) va vorbi despre Unity 5, un motor puternic de randare ce conţine un set de instrumente intuitive care îţi permit crearea de conţinut interactiv 3D şi 2D de calitate, mai uşor, mai repede şi mai eficient. În prezentarea sa, Mathieu va vorbi despre uşurinţa dezvoltării unui GUI, a creării unui shader şi a combinării surselor audio, despre cum scenele pot arăta mai bine folosind noul sistem de iluminare globală, despre rapiditatea aplicaţiilor şi creşterea productivităţii echipei prin utilizarea noilor instrumente de profiling şi a serviciilor cloud oferite de Unity 5.

Despre PR & marketing în industria dezvoltării de jocuri va vorbi Agnieszka Szostak  (Fondator PR Outreach şi antreprenor cu o experienţă impresionantă în dezvoltarea de campanii de comunicare), şi va ajuta participanţii la eveniment să înţeleagă care sunt aşteptările jurnaliştilor de profil.

Ne puteți urmări și pe Google News

Vlad Micu (Head of Studio, Critical Force Entertainment) va împărtăşi bunele practici şi lecţiile învăţate din experienţa dezvoltării propriului startup în industria de gaming, companie care s-a bucurat de succes numai după o serie de eşecuri, incluzând faptul că nu a reuşit să monetizeze în mod adecvat un joc cu o audienţa uriaşă. În prezentarea sa, Vlad va oferi sfaturi despre cum îţi poţi dezvolta (sau reorganiza) studioul, chiar şi după ce jocurile tale au fost descărcate de milioane de utilizatori şi ai un venit care îţi asigură sustenabilitatea.

Etapele prin care trebuie să treacă un joc, de la idee, validarea conceptului, prima versiune care poate fi jucată, adăugarea funcţionalităţilor, versiunea Beta şi lansarea finală, vor fi aduse în discuţie de Dan Olthen, Producător al jocului Game of Thrones la Bigpoint Gmbh, putând fi puse în aplicare atât în startup-uri, cât şi în echipe de peste 50 de persoane.

Nu în ultimul rând, provocările tehnice pe care le poţi întâmpina atunci când dezvolţi un joc 3D pentru iOS şi Android vor fi abordate în detaliu de Roberto Mangiafico (CTO Bad Seed Entertainment), care va trece în revistă soluţiile pe care le-a identificat în dezvoltarea jocului Sleep Attack pentru eficientizarea proceselor de randare, memorie şi îmbunătăţire a performanţei.

Agenda completă, precum şi lista invitaţilor şi a subiectelor abordate de aceştia sunt disponibile online pe site-ul evenimentului la http://howtoweb.co/gaming, iar bilete Early Bird cu preţuri începând de la 69 EUR pot fi achiziţionate până joi, 13 noiembrie, la  http://2014.howtoweb.co/tickets/

How to Web – Game Development Track face parte din How to Web Conference 2014, eveniment organizat cu sprijinul partenerilor principali Telekom Romania, IXIA, Bitdefender şi Grapefruit şi al partenerilor Avangate, Softlayer, CyberGhost, Hub:raum, Domain.me, Ambasada Canadei în România şi Reea. Ajunsă la cea de a cincea ediţie internaţională, conferinţa propune în acest an un format mai complex, cu 4 track-uri despre tendinţele viitorului & antreprenoriat, product management, dezvoltarea de jocuri şi investiţiile de tip angel, care abordează în profunzime subiecte specifice. În paralel, va avea loc şi cea de a treia ediţie Startup Spotlight, competiţie şi program de mentorat cu premii în valoare totală de 20.000 USD pentru cele mai performante 32 de startup-uri în tehnologie din Europa Centrală şi de Est.

Mediatizarea evenimentului este asigurată de parterii media principali Netocratic, Inventures.eu, Newtrend.bg, IT Dogadjaji, Digjitale, EMEA Startups, Startupper.gr, The Pole Society, Adevărul Tech, Play Tech, Hotnews.ro, Forbes România, Wall Street, Capital, Yoda, Times New Roman, Computer Games, Professional Gamers League şi de partenerii media Cariere, Business Review, Business Woman, Business Cover, Business 24, Incont.ro, Manager Express, Today Software Magazine, Gadget Trends, Comunicaţii Mobile, PC World, Agora, Games Arena, Ctrl-D, Startups.ro, România Liberă, Academia Caţavencu, Evenimentul Zilei, Zelist, Comunicatedepresa.ro, Ziare.com, IT Channel, Softlead, Impact FM, Market Watch şi Ejobs.

How to Web Conference 2014 se bucură de susţinerea comunităţilor partenere Startup Pirates, Start It Smart, it.com.mk, Europreneurs, Romanian Startups, ANIS, Dream Hack, Girls in Tech, Big Data, Tabara de Testare, Timişoara Startup Hub, Spherik Accelerator, Cluj Cowork, Ruby Tribe, Akcees, JCI Iaşi, Startup Weekend România, Startup Weekend Cluj, Startup Weekend Iaşi, Startup Weekend Mureş şi BEST Bucureşti.

Despre How To Web

How to Web este cel mai important eveniment dedicat inovaţiei, tehnologiei şi antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Conferinţa se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor web, dezvoltatorilor de produse tech, companiilor de outsourcing interesate de inovaţie, investitorilor şi tuturor celor interesaţi de tehnologie. Mai multe detalii despre eveniment şi lista vorbitorilor confirmaţi pentru ediţia de anul acesta sunt disponibile online pe site-ul conferinţei http://howtoweb.co

Despre Romanian Game Developers Association

Romanian Game Developers Association (RGDA) este o organizaţie non-profit care îşi propune să sprijine şi să promoveze piaţa dezvoltatorilor de jocuri video din România.  RGDA este un grup de lucru aflat la îndemâna profesioniştilor din industria jocurilor video, dar şi a celor care doresc să înceapă o carieră în acest domeniu.