[email protected]
Un aport mai ridicat de polifenoli, compuși care se găsesc inclusiv în cafea, a fost asociat cu o mortalitate mai scăzută în rândul femeilor diagnosticate cu cancer de sân, potrivit unui studiu publicat în British Journal of Nutrition. Cercetătorii atrag...
Timp de peste 5 ore echipe ale MApN și ISU Tulcea au cautat urme ale dronei despre care se spunea...
Vecinii de lângă noi și anatomia unei seri de televiziune publică Există o vorbă românească veche: „Vecinul de lângă casă...
Privesc uneori emisiunile unor televiziuni românești realizate de la Bruxelles. Reporterii și parlamentarii europeni români îm ...
Câți bani se învârt, de fapt, în industria cinematografică? Pornind de la spectaculoasa Odyssey a lui Christopher Nolan, discu ...
RCA obligatoriu pentru trotinete electrice sau doar o interpretare forțată a legii? O dezbatere aprinsă, cu miză directă pentr ...