Joi, 24 Noiembrie 2011. 788 vizualizări, 2 comentarii, 0 voturi
Consumul regulat de friptură bine-făcută şi de hamburgeri ar putea dubla riscul de cancer de prostată, avertizează experţii americani.
Examinarea obiceiurilor alimentare a peste 1000 de bărbaţi a dus la găsirea unei legături între carnea roşie bine făcută (uscată) şi cea mai gravă formă a cancerului de prostată, informează dailymail.co.uk. Potrivit cercetătorilor de la Universitatea din California, şi hambrugerii se află printre cele mai periculoase mâncăruri care pot dubla riscul de a dezvolta o formă agresivă a bolii.
Nu consumaţi mai mult de 70 g de carne pe zi
Studii anterioare ce aveau în vedere legătura dintre carnea roşie şi cancerul de prostată au avut rezultate neconcludente. Acest lucru, spun specialiştii, poate fi datorat faptului că nu au fost separate tipul comun de cancer şi forma lui cea mai agresivă şi că nu s-au concentrat asupra gătitului la temperaturi ridicate. Consilierii pe probleme ştiinţifice ai Ministerului Sănătăţii din Marea Britanie recomandă un consum zilnic de maximum 70 de grame de carne pe zi.
Spune-ţi părerea!
Supravietuirea de orice natura creste semnificativ riscul de cancer. Experimental s-a constatat ca persoanele decedate nu prezinta risc de a se imbolnavi de cancer.
mananc de acum doar salamuri si mezeluri si conserve pline cu e-uri ca sa nu cumva sa fac buba la prostata !
si legume si fructe cu euri,ca carnea rosie e cahh!
ca cand n-o sa mai fie in ca care ziua,atunci o sa mai consum..........