”Eroismul” lui Gheorghe. Locotenentul protestatar a fost trecut în rezervă

Locotenentul Alexandru Gheorghe de la Flotila 71 din Câmpia Turzii, care a protestat la Bucureşti în uniforma militară, a fost trecut în rezervă printr-un ordin semnat de ministrul Apărării Naţionale, Gabriel Oprea.

Ion Panaitescu, avocatul lui Alexandru Gheorghe, a declarat că Alexandru Gheorghe are la dispoziţie două zile să predea cele peste 1.000 de documente pe care le gestiona. Panaitescu a spus că va ataca ordinul în contencios. "Decizia ministrului Apărării Naţionale de excludere a lui Alexandru Gheorghe din armată va fi contestată în contencios, la Curtea de Apel Cluj. Dacă va fi nevoie, vom merge şi la instanţele internaţionale pentru a se face dreptate", a afirmat Panaitescu, pentru mediafax.ro.

Locotenentul Gheorghe Alexandru a fost găsit vinovat de către Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană de mai multe fapte. Astfel, s-a stabilit că participarea sa, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii, este faptă interzisă de regulile militare.

De asemenea, el a fost găsit vinovat de purtarea uniformei militare pe timpul participării, în data de 23 ianuarie, la mitingul din Piaţa Universităţii din Bucureşti, cu nerespectarea prevederilor Regulamentului de ordine interioară în unitate şi Dispoziţia şefului Statului Major General privind unele reguli pentru portul uniformelor militare. Totodată, el a fost găsit vinovat pentru neînştiinţarea comandantului despre deplasarea şi în alte localităţi pe timpul părăsirii garnizoanei în 23 ianuarie, respectiv în Bucureşti.

Consiliul de judecată al ofiţerilor din Flotila 71 Aeriană l-a mai găsit vinovat şi de "acordarea de interviuri şi declaraţii reprezentanţilor mass-media civilă, fără a păstra echidistanţa politică a armatei şi fără aprobarea comandantului unităţii, şi, totodată, furnizarea unor informaţii exceptate de la liberul acces, respectiv denumirea funcţiei şi a structurii unde se găseşte aceasta".

Consiliul de judecată, format din cinci ofiţeri, cu grade de la locotenent la comandor, colegi de unitate ai locotenentului Gheorghe Alexandru, a propus trecerea în rezervă a acestuia, hotărârea fiind luată în unanimitate. Procedural, această decizie se înaintează spre aprobare comandantului unităţii militare căreia îi aparţine locotenentul şi apoi, pe cale ierarhică, la conducerea Statului Major al Forţelor Aeriene.

Locotenentul Alexandru Gheorghe şi-a facut apariţia, îmbrăcat în uniformă militară, în Piaţa Universităţii, cu declaraţii de susţinere la adresa protestatarilor, afirmând că "s-a săturat de batjocura din această ţară". El le-a reamintit protestatarilor din piaţă că 24 ianuarie este Ziua Unirii, i-a îndemnat să nu aibă încredere în clasa politică şi să continue manifestaţiile, precizând că nu a venit să scandeze împotriva preşedintelui Traian Băsescu, pentru că acesta este comandantul suprem, însă "deasupra lui este poporul".

”Eroismul” lui Gheorghe

Militarul s-a recomandat Alexandru Gheorghe, locotenent, în vârstă de 27 de ani, încadrat la Flotila 71 Aeriană Câmpia Turzii. El declara că ştie exact la ce se expune venind în Piaţa Universităţii El preciza că avea voie de la superiori să meargă doar până la Sibiu, însă a decis să ia trenul până la Bucureşti, asumându-şi toate consecinţele, şi că nu a mai comunicat cu superiorii săi, ba chiar şi-a dezactivat telefoanele şi le-a scos bateria, de teama de a nu fi ascultat. El spunea că exprimă solidaritatea Armatei cu protestatarii şi că vorbeşte în numele unui grup de colegi, cărora le-a şi încredinţat "un document de 12 pagini pe un stick" în cazul în care el va fi arestat.

Locotenentul a declarat, într-un interviu la un post de televiziune, că a fost inspirat să vină la protest de "gestul pe care l-a făcut Raed Arafat", care a fost catalizatorul acţiunii lui, şi de faptul că Armata este instituţia în care populaţia are cea mai mare încredere. Ulterior, Alexandru Gheorghe declara că se simte ameninţat şi că nu mai doarme acasă deoarece este urmărit de o maşină neagră.

Taguri:protest, Piata Universitatii

Spune-ţi părerea!

  • Un fost elev de-al lui ROMAGA dinCâmpuLung
    24 februarie, 11:05. Un fost elev de-al lui ROMAGA dinCâmpuLung

    ADEVĂRUL DESPRE AȘA ZISUL PROFESOR ROMAGA DIN CÂMPUL LUNG:
    este un alcoolic și un obsedat sexual! a fost trecut la pensie în 2009 fiindcă era cât pe ce să fie linșat de neamurile unei eleve pe care o ademenise în laboratorul de chimie!
    aceștia sunt slugoii de serviciu ai lui Băsescu: niște sclavi șantajabili care se erijează în formatori de opinie!
    Dacă veți citi comentariile acestui dezaxat psihic cu înclinații schizofrenice pe toate articolele veți vedea că am dreptate!
    ROMAGA poți să ne s(_)gi p(_)la la toți câmpinenii!

  • ThinkAgainRo
    24 februarie, 10:53. ThinkAgainRo

    Băi evz nu mai cenzura că am spus un adevăr! Sau ai primit ordin de la Băsescu?

  • oarecare
    24 februarie, 10:48. oarecare

    si apropo , mai pupinbashisti de serviciu :
    MAI RASFIRATI , MAI BAIETI , ca pute prea tare si vizibil ca sunteti de serviciu

    • ThinkAgainRo
      24 februarie, 10:58. ThinkAgainRo

      I-ai văzut? e evident o campanie împotriva acestui DEMN și MÂNDRU OFIȚER!
      Adevărul este că poporul este alături de acest om și va veni o vreme când Băsescu se va duce la pușcărie!

  • Revoluție
    24 februarie, 10:47. Revoluție

    Am citit numai comentarii de-ale ciocoilor!
    OBLIGAȚIA OFIȚERILOR ESTE FAȚĂ DE POPOR ȘI DE ȚARĂ MAI PRESUS DE REGULAMENTELE DE CĂC..AT făcute de comuniștii lui Ceaușescu care conduc armata și azi!
    FELICITĂRI ACESTUI MÂNDRU ȘI CURAJOS OFIȚER CARE A ALES SĂ SLUJEASCĂ POPORUL ȘI NU TAGMA JEFUITORILOR!
    Trădarea este numai când se face în favoarea inamicului pe timp de război!
    A FRATERNIZA CU DURERILE POPORULUI NU ESTE TRĂDARE ESTE ONOARE!
    Toți cei care l-ați criticat sau ați votat comentariile răuvoitoare sunteți oameni fără caracter!
    Îmi doresc un război civil în România care să hotărască: ori VOI CIOCOILOR, ORI NOI ROMÂNII ADEVĂRAȚi!
    JOS BĂSESCU!
    La arme ROMÂNI ADEVĂRAȚI SĂ DĂM FOC CIOCOILOR CĂCI VREMEA DIALOGULUI A TRECUT

  • oarecare
    24 februarie, 10:44. oarecare

    judecati voi !!!
    generali corupti SUNT PASTRATI in sistem fara nici o problema ( inclusiv acest ministru ce se plimba cu elicopter la intruniri de partid ) , iar acest om , fiindca a avut o OPINIE fata de situatia modala si economica din tara E DAT AFARA !!!!!!!!!!!!
    DACA VOI SPUNETI CA ASTA E DREPTATE , inseamna ca nu aveti pic de demnitate

  • Revoluție
    24 februarie, 10:42. Revoluție

    La PUȘCĂRIE, Băsescu la pușcărie,
    La pușcăriiiiiiieeeeee
    Băsescu la pușcăriiiieeeee!
    Cum se topește zăpada cum dăm foc la cicoi!

  • ThinkAgainRo
    24 februarie, 10:39. ThinkAgainRo

    La pușcărie, Băsescu la pușcărie,
    La PUȘCĂĂĂRRRRIIIIIIIIE,
    Băsescu la pușcărie
    Cum se topește zăpada cumvă dăm foc CIOCOILOR!

  • ghiocel poanta
    24 februarie, 09:03. ghiocel poanta

    aceasta rusine a armatei romane trebuieste obligat sa plateasca scolarizarea .

  • costas pandu
    24 februarie, 08:12. costas pandu

    Inca un ,,analist militar'' la A3 .

  • PROF ROMAGA MRICEA CIMPULUNG MOLD
    24 februarie, 05:58. PROF ROMAGA MRICEA CIMPULUNG MOLD

    in USA dezertarea se pedepseste cu puscaria
    se numeste awol absent without leave
    cum de nu este inchis acest tigan psichopat ce se vedea dictator militar?
    tiganul este un admirator al lui weceu tudor
    fiti atenti sa nu fie o manarie dea lui weceu se_curistu

    • ThinkAgainRo
      24 februarie, 10:57. ThinkAgainRo

      Nu mai cenzurați comentariile!Lăsați poporul să se exprime! Văd aici că lăsați pe băsiști să scrie ce vor iar cei care sunt împotriva lui Băsescu sunt cenzurați!
      JOS BĂSESCU!JOS UNGUREANU!JOS ALOGENII care ne-au distrus definitiv!

  • adrian
    23 februarie, 23:01. adrian

    Un dobitoc mai putin in armata romana.
    ..

    • ThinkAgainRo
      24 februarie, 11:01. ThinkAgainRo

      Dacă puneam un prezervativ nu mai avea cine să scrie comentariul pe care tocmai l-ai făcut! Și ai dreptate un dobitoc mai puțin conta!

  • ThinkAgainRo
    23 februarie, 22:26. ThinkAgainRo

    Felicitări acestui mare OM și cu ADEVĂRAT PATRIOT!
    Orice jurământ militar se face pentru țară și pentru POPOR!
    Dau m(_)ie tuturor comentatorilor băsiști de mai jos care încearcă să arunce cu noroi într-un gest de MARE ONOARE ȘI DE MARE CINSTE!
    Militari jură să apere poporul NU HOȚII DE BĂSESCU;UDREA;NĂSATSE;ILIESCU și alții!
    ONOAREA OFIȚERILOR ARMATEI ROMÂNE SE MĂSOARĂ PRIN GESTURILE FĂCUTE ÎN FAȚA POPORULUI ROMÂN NU A SLUGILOR SIONISTE_MASONICE!
    Bucureștenilor de aici, care șin cu Băsescu și au avut de câștigat de pe urma corupției lui le transmit că dacă vor începe acele proteste pe care ni le dorim cu toții veți fugi ca CEAUȘESCU!
    După CEAUȘSESCU!
    Rușine acelor comandanți care au dat ordin de trecere în rezervă a unui OM CARE REFUZĂ SĂ FIE UN ROBOT PROST CARE EXECUTĂ ORDINE!
    SOLDATUL EXECUTĂ ORDINE FIINDCĂ NU ARE CAPACITATEA MENTALĂ DE A ÎNȚELEGE!
    OFIȚERUL ESTE CEL CARE TREBUIE SĂ IA HOTĂRÂRILE CE FAC DIFERENȚA PE CÂMPUL de LUPTĂ!
    JOS BĂSESCU ȘI CLICA PORTOCALIE PRECUM ȘI NENOROCIȚII DE SECURIȘTI BĂSIȘTI CARE POSTEAZĂ PE AICI!

    • Rozicrucianul
      24 februarie, 00:44. Rozicrucianul

      Bai nene,cind vrei sa spui ceva, este bine sa gandesti de doua ori si nu o singura data.Ofiterul asta a gresit dupa faptele aratate de cei care l-au judecat. si care fac parte dintro anumita casta aflata sub juramant.Sistemul la ejectat si vidanjorii strazii incearca sa -l recicleze pentru a deveni politicianul de maine.Ofiterului Prost ,institutia din care a facut parte nu i-a luat rangul ,ci pur si simplu nu mai a avut nevoie de serviciile lui si, la dat afara ca oricare functionar public care nu respecta normele interioare impuse la locul de munca.Exemplu ;a fumat in loc nepermis.Pierderea pentru institutie nu este mare;un ofiter parit ,cu manecute ,la un birou , cu gratii la usa si fereastra cu niste hartii pe masa si cu cafeaua ,,botezata''viseaza cum ar fi sa iasa el in calea poporului si sa- l scape de necazurile autohtone pentru ca de cele straine l-a salvat americanii.si EU.Daca natingul asta ,zbura cu avionul ca sa care branza in ,,teatrele de razboi'';daca se ascundea prin grotele talibanilor ca sa-i omoare,daca era marinar si spargea gheata pe Dunare, era de inteles,adica natingul era stresat.Dar asa?Pacat de unitatea de avionari la care lucra ,ca i-a strambat unul cu moliter mansa.

  • prof mircea rom aga cimpulung mold
    23 februarie, 22:10. prof mircea rom aga cimpulung mold

    acest tigan psihopat dorea sa fie seful junetei militare ca in america centrala in Honduras sau Guatemala

    • ThinkAgainRo
      23 februarie, 22:31. ThinkAgainRo

      Băi nebunule mai dă-te-n p(_)la mea de jegos cu comentariile tale de că..ca.t!
      Vă roade la ficați că în caz de demonstrații ARMATA a dat un semnal clar că este alături de popor!
      Rămâne să dăm foc la jandarmi (20 mii nu e o cifră mare găsim benzină chiar dacă se face 20 RON litrul)!
      Rușine armatei care s-a degradat singură! Felicitări acestui mare ofițer și mare erou și multă multă m(_)ie lui BĂsescu și servicilor de securiști băsiști!

      • prof romaga mircea cimpulung mold
        24 februarie, 05:51. prof romaga mircea cimpulung mold

        tiganule care esti tigan borat
        exista anumite legi in acesta tara membra UE
        ACEST TIGAN A CERUT PRELUAREA PUTERII DE CARE O JUNTA MILITARA IN CARE EL SA AIBE 50% DIN DECIZII DECI EL SA FIE DICTATOR MILITAR
        peste capitani,maiori,locotenti colonei,colonei,generali
        este un tigan borat schizofrenic care trebuie bagat la puscarie. Armata nu face politica.

        esti un copil cretin

        • Un țigan
          24 februarie, 11:07. Un țigan

          Da ce-ai cu țiganii f(_)t(_)-ți morții mă-tii că dacă te prindem te legăm de BMW și te târâm de la CâmpuLung în sectorul 5!

  • Andrada Marinescu
    23 februarie, 21:12. Andrada Marinescu

    Sunt obosit...dar totusi o sa spun in cateva cuvinte, ceea ce voi avea oricum de spus cu mult mai pe larg, oricui va fi dornic sa asculte...o fac pe acest grup si pe acest site, pentru ca se pare ca doar ele mi-au mai ramas, sa pot reactiona, macar verbal la tot ceea ce mi se \"comunica\" fara drept de apel...facebook-ul a ajuns un fel de taram al libertatii fagaduite, poate singura care ne-a mai ramas...libertatea opiniilor, ideilor dar mai ales a crezurilor noastre... am condus 700 de km, doar ca sa mi se \"comunice\" ca nu (mai) indeplinesc specificatiile tehnice ale piesei de otel si ca daca mai continui sa ma invart in angrenaj, la modul la care o fac, seful de angrenaj, ma va scoate din acesta, pe motiv ca nu sunt o piesa utila... angrenajului...cei care au urechi de auzit, sa auda, pentru ca am, deocamdata, cateva lucruri de spus:
    1. VALOAREA mea ca OM si ca OFITER o va judeca doar DUMNEZEU.
    2. NU ACCEPT, INDIFERENT de ceea ce mi se poate intampla, sa fiu AMENINTAT de NIMENI, chiar daca, deocamdata ea se refera doar la pierderea locului de munca.
    3. Am MUNCIT pe branci ani de zile ca sa ajung OFITER, lucru pe care mi l-am dorit de cand am dezvoltat constiinta propriei existente, in consecinta, NU datorez NIMANUI, NIMIC, iar ARMATEI, TOTUL, deci calitatea mea de OFITER nu o voi pierde NICIODATA, indiferent de ce se va intampla in viitor. EU, NU am avut alte \"PARGHII\" ca sa imi indeplinesc visul de o viata, decat micile calitati intelectuale si psiho-motrice cu care m-a inzestrat Dumnezeu si la care eu am adaugat doar niste munca...tata sau unchiu', n-au fost decat CAPORALI, NU colonei sau generali, iar pentru ceea ce EU am luptat 14 ani de zile, NU voi renunta, decat dupa ce voi fi facut macar ceea ce au facut OFITERII polonezi in cel de-al Doilea Razboi Mondial, cand au atacat cu sabii si lanci tancurile naziste facute din otel. EI, sunt unul dintre exemplele care imi arata cum trebuie sa fie un OFITER.(sper sa se inteleaga simbolistica gestului si nu faptul ca voi pune mana pe sabie si voi iesi in strada sa ma razboiesc cu cine s-o nimeri).
    4. EU, NU am \"aterizat\" in varful muntelui adus cu elicopterul si nici macar parasutat, eu m-am catarat de la baza lui pana in varf, cu multe sacrificii savarsite pe drum...drum in care NIMENI nu mi-a intins un fir de ata in ajutor, DECI NU DATOREZ NIMANUI NIMIC, decat celor care nu au fost indiferenti la modul in care ne pregatim din toate punctele de vedere. NU ii voi enumera, sa nu aiba cumva de tras si ei.(VARF=DEMNITATEA SI ONOAREA DE A FI OFITER).
    5. Atunci cand mi se spune NU POTI, atunci ma voi lupta mai tare sa arat ca SE POATE...atunci cand mi se spune ESTI PROST, atunci voi munci mai mult sa arat ca nu e chiar asa...atunci cand mi se spune TACI! NU AI DREPTATE, atunci voi lupta mai aprig sa o demonstrez...
    6. Poti SA MORI,facand o gluma cu sapca pe capul unei prietene, iar in secunda 2 sa nu mai existi, SAU poti sa treci prin doua razboaie mondiale, si sa te intorci acasa fara nicio zgarietura...DUMNEZEU ESTE SUS, DOAR EL HOTARASTE CE SI CUM SE INTAMPLA, DAR SE PARE CA UNII L-AU UITAT DE MULT...
    7. EU, DAVID, cu singura speranta in DUMNEZEU, ALEG DE BUNAVOIE SI NESILIT DE NIMENI, sa ma lupt cu GOLIAT, chiar daca toti spun: esti...nebun.

    12. Oktober 2011 um 19:17 Sorin Alexandru

    • TTC
      23 februarie, 21:34. TTC

      Dumnezeu nu te judeca niciodata pe baza functiei avute ci numai pt calitatea de OM, Dumnezeu nu are notiunea de OFITER.

      Uniforma si gradul de ofiter sunt parte dintro slujba, armata nu mai este obligatorie iar a fi ofiter este o optiune proprie, un loc de munca din care iti poti da demisia din momentul in care nu te mai imbraca pe masura asteptarilor. A ramane intrun loc care te dezgusta mi se pare o perversitate.
      Deci chestia cu ramai ofiter pana la moarte este o tampenie.
      Sunt o gramada de motive pt. care calitatea de ofiter se poate pierde.

    • alu pi gus
      12 martie, 12:44. alu pi gus

      esti un mare idiot!! auzi la el: pe el nu-l judeca decat dumnezeu!!!?? ce mah??? du-te ma la dumnezeu atunci. cauta sa-l gasesti numai..vorba lui caragiale! esti un biet schizofrenic, debil pe deasupra.

  • oana
    23 februarie, 21:11. oana

    Gheorghita, baiete, nu prea ai iesit bine cu articolul asta in presa; nu sunt multi care sa te sustina; daca ai vrut opinia publica, o ai - si e reala. Nu prea ai sanse la alegeri - si nici in armata nu te mai poti intoarce. Iliescu, bata-l vina, el e \"divina\".

  • Legionaru
    23 februarie, 21:08. Legionaru

    Grav ! Baiatu asta are serioase probleme de comportament.Presupun ca a trecut un examen psihiatric inainte de inrolare.Cum a fost posibil ? El este total nedemn de haina militara prin ce a facut si ce face acum neintelegand rigorile militare.Aparte ca este de o idiotenie iesita din comun.

  • mama lor
    23 februarie, 19:54. mama lor

    baetu asta dupa cate vad eu nu este deloc maturizat! sincer faptele lui sunt mai degraba copilaresti! a zis ca nu-i pasa la inceput cand era in piata , apoi a zis ca dezvaluie niste chestii si apoi a facut recurs si nimika! mai grav ca a dezertat din unitate indiferent de scop! nici daca iti mori parintii nu pleci din unitate fara permis!

  • BABA NOVAC
    23 februarie, 19:28. BABA NOVAC

    BAIETE,AI FOST DESTEPT BAAI STIUT CAND S-O FACI ! IN CATEVA LUNI,GASKA PEDELACA IMPREUNA CU CHIORUL LOR,VOR FI LA BULAU IAR TU VEI FI UN EROU,VEI VEDEA ! TOTI LATRAII CHIOMBULUI INCLUSIV CHILOTARUL DE LA MAPN VOR FI TRECUTI...LA JILAVA SI PRIN PATZA PLUTONULUI IAR TU VEI FI REINCADRAT SI FACUT RAPID GENERAL CU 4 STELE,CA FRUNTASUL ONTZANU SI GABI-OPREA-CHILOT

    • Junta Civila
      23 februarie, 19:47. Junta Civila

      UITE ASA A FOST PEDEPSIT FARA A INCALCA UN RAND DIN CONSTITUTIE SAU LEGEA CADRELOR MILITARE,PE BAZA UNOR REGULAMENTE INTERNE CARE INCA MAI PREVAD CA NU POTI FI OFITER DACA NU ESTI MEMBRU DE PARTID. SI CINE SUNT ACUM IN STATUL MAJOR GENERAL? ofiteri facuti in ani 79 89 periada cea mai dezumanizanta si mai imbecilizanta a comunismului...

      NU TE INFRICA BAIETE, ATAC PE CALE CIVILA APOI PLANGERE PENALA CONTRA MINISTRULUI SI TOTI CARE SI AU PUS SEMNATURA PE ACTE ILEGALE.

      • gica contra
        23 februarie, 22:33. gica contra

        \"Nu te infrica baiete...\"! He, he, he!

  • ardeleanu
    23 februarie, 19:24. ardeleanu

    D-nul fost locotenent stia ce urmari va avea dupa isprava din piata universitatii si totusi a facut-o atunci de ce se mai face si de ras cu apeluri la curte si toate cele pentru ca ce a cautat a gasit , in rest sa mearga la antenisti ca acolo poate sa-i mai gaseasca un post de vuvuzela ca se cauta asemenea specimene . Daca a avut sfatuitori ori au fost rau intentionati ori prosti , iar daca si-a asumar singur riscul acum trage ponoasele , iar cei care nu cunosc regulamentele militare sa nu se mai pronunte ca numai ineptii debiteaza si mai obliga si pe alti necunoscatori sa-si dea cu parerea .

    • poporul
      23 februarie, 23:38. poporul

      bravo d-le locotenent ! Tu esti viitorul acestuio popor, si onoarea armatei poporului, caci armata este a poporului nu a lui Basescu, Ceausescu sau Iliescu ! Da ofiterii tineri pot reprezenta valorile dinaintea comunistilor, iar comportamentul acestui om o spune ! Javrele securisto-comuniste latra degeaba ! Asta inseamna ca exista un curent nou in armata romana si asta le da fiori pe carca ! DIE nu e altceva decat fosila comunismului, iar Basescu unul din ultimile instrumente ale mizeriei umane manipulatoare !

  • accizatu
    23 februarie, 19:23. accizatu

    asa iti trebuie daca te mananca in koor! este cumva o expresie deplasata? wm-ul de azi vad ca m-a cenzurat! sta-ti-ar in gat proverbul romanesc uslashule! ia sa vedem ,ma mai cenzurezi?

  • Juramantul Militar
    23 februarie, 19:11. Juramantul Militar

    Jur credinta nestramutata poporului roman, dar jur sa tac chitic daca poporul e jefuit, daca romanul e umilit, daca e batjocorit, daca e jecmamit, daca poporul e lasat sa moara de foame si de frig jur sa-mi tin gura si sa ma fac ca ploua. Jur sa-bi bag capul ca strutul in nisip si sa nu vad suferinta poporului roman, sa nu-mi pese daca oamenii nu au ce minca, daca bogatiile tarii sunt instrainate, daca sunt instalate baze militare straine pe teritoriul patriei. Hmmm? parca totusi ceva nu suna bine? Hmmm?

    • judecatorul
      23 februarie, 19:59. judecatorul

      Daca-ti pasa de popor, iti dai demisia din armata, cu pompa, serios - ziare, tv si apoi militezi pentru ce ti se pare ca e rau in societate; dar o faci liber, fara sa calci nici un juramant. Asta e societatea, are niste legi pe care TOTI trebuie sa le respectam; daca nu le respecti si pui pe seama \"poporului\" nerespectarea lor, nu e in ordine.

      • Juramantul Militar
        23 februarie, 20:10. Juramantul Militar

        Cine ti-a spus tie ca daca iti pasa de popor trebuie sa-ti dai demisia din armata? Daca tu vrei sa respecti legile lui Iliescu, n-ai decat. Noi nu suntem obligati sa o facem din constiinta. Ah ca suntem obligati sa le respectam cu forta de catre \"judecatori\", jandarmi, politisi, securisti si militari fara constiinta, asta e altceva...

        • Kor
          23 februarie, 20:23. Kor

          Buey, daca nimeni nu respecta legile, asta se numeste anarhie, si nu ti-ar placea sa traiesti in ea. Legile trebuie respectate. Daca nu-ti plac legile, atunci trebuie sa incerci sa le schimbi, nu sa le incalci fin'ca asa vrea muschiul tau.

        • judecatorul
          23 februarie, 20:58. judecatorul

          Cine mi-a spus - bunul simt mi-a spus ca legile societatii trebuie respectate; de ce ai depus juramantul, daca nu ai fost de acord cu el; nu-l mai invoca pe Iliescu, poporul sau alte mari sau marunte ca nu tine; asuma-ti responsabilitatea pentru faptele tale si nu le pune in carca altora.

        • Juramantul Militar
          23 februarie, 21:06. Juramantul Militar

          Nu e adevarat! Legile nedrepte nu trebuie respectate! Daca poporul german nu respecta legile lui Hitler omenirea nu ar fi trecut prin genocidul celui de-al doilea razboi mondial.
          Daca poporul roman ar fi ignorat legile si decretele lui Iliescu, Romania nu ar fi ajuns in halul in care se gaseste astazi.
          In America au existat legi care mentineau starea de sclavie a negrilor. La procesul de la Nuremberg, respectarea legilor si a ordinelor nu a fost acceptata ca scuza.
          Aceasta este deosebirea dintre un om liber si un sclav: omul liber respecta numai legea care e conforma cu constiinta sa. Sclavul respecta orice lege oricat ar fi de nedreapta, pentru ca sclavul a renuntat la dreptul de a judeca in favoarea stapanului.
          Mentalitatea ta este specifica sclavului, omului care nu gindeste, ci numai executa.

    • Kor
      23 februarie, 20:09. Kor

      Care popor jecmanit, fratzica? Poporul se jecmaneste singur - ne furam de zor caciula unul altuia si ne plangem ca nu avem caciuli.

      Care suferinta a poporului? Da cine esti matale sa declami ca poporul sufera? Daca tu si neamurile tale suferiti, asta e strict problema voastra, nu a poporului.

      Ia nu mai vorbiti alde voi in numele poporului. Cand a fost intr-adevar nevoie de voi, in Decembrie 89, ati stat la televizor sa vedeti in ce directie metg lucrurile. Daca comunismul ar fi rezistat in Romania, tu l-ai fi ridicat acum in slavi si pe Ceausescu si pe secretarii lui de partid. Io zic sa te abtii de la comentarii. N-ai ce ne spune.

      • Juramantul Militar
        23 februarie, 20:21. Juramantul Militar

        Poporul se jecmaneste singur? I-auzi domle, nu stiam asta. Atunci de ce mai avem nevoie de politicieni si moguli?
        Si cine esti tu sa-mi mie interzici dreptul la comentarii? Esti cumva vreun securist obisnuit sa baga pumnul in gura celor care au curajul sa-si exprime opinia chiar daca difera de cea a Mass Mediei aservite puterii?

        • Kor
          23 februarie, 20:27. Kor

          Si politicienii, si mogulii... pana si tu, cu mintea ta ilogica - cu totii fac parte din acest popor. Poate nu intelegi notiunea de popor, parerea mea.

          Nu-ti interzic dreptul la comentarii. Dar ti-as interzice dreptul la aberatii. Io zic sa te gandesti de doua ori inainte de a scrie lucruri fara cap si fara coada.

        • Juramantul Militar
          23 februarie, 20:53. Juramantul Militar

          Dusmanii poporului nu sunt poporul. Voi securistii nu faceti parte din popor, voi sunteti tradatorii acestui popor. Voi sunteti uscaturile, rebuturile, dejectiile poporului.

        • Toa Major
          23 februarie, 21:15. Toa Major

          \"Juramantule militar\"in tartacutza ta este o varza calita totala amestecata cu mult bulion. Este clar ca nu ai discernamint si normal ar fi cici sa nu ai drept de vot.
          p.s.Postezi cumva de la Spitalul 9 ?

        • Boss
          23 februarie, 21:41. Boss

          Bai Kor, tu gandesti cu \"Koorul\" sau ii intrebi pe altii?

  • Ene
    23 februarie, 18:58. Ene

    sonila asta trebuia bagat la racoare, pe langa ca e prost e si sonat. O rusine pentru armata cu asa indivizi.

  • General
    23 februarie, 18:44. General

    In mod normal, dupa ce depui juramantul militar (decretat de Ion Iliescu in 1990) trebuie sa-ti dai imediat demisia din armata. Pentru ca daca juri credinta nestramutata poporului roman si patriei nu mai poti respecta legile strimbe si ordinele tradatorilor de patrie. Cu alte cuvinte, juramantul contine o contradictie fundamentala: credinta nestramutata fata de popor si respectarea ordinelor tradatorilor de neam. Sunt doua lucruri care se exclud reciproc.

  • Ilie M
    23 februarie, 18:22. Ilie M

    \"eroul\" Mos Teaca ar trebui anchetat de procuratura militara si de serviciile specializate ale armatei, caci el a declarat ca face parte dintr-un grup nelegal, constituit in armata Romaniei { in ce scop ?} , grup caruia el i-a incredintat niste documente ...

  • murex
    23 februarie, 18:16. murex

    locotenentul p..ii merita sa fie aruncat in inchisoare idiotul ala.

  • GICA CONTRA
    23 februarie, 18:05. GICA CONTRA

    Pe vremea sumarului impuscat societatea multilateral dezvoltata se numea in limba turca \" HARABABURA.\" Ha!!! Asa si mintea acestui puber istovit. Stia bine ce va urma si pentru asta a dorit special sa se afiseze cu uniforma militara sa dea declaratii sa se faca mare si tare. Pai daca toti procedeau asa si plecau care mai de care unde doreau muschii lor ce se intimpla cu armata romana? Cei care nu intelegeti ca o anume disciplina se impune nu stiti ce vorbiti. Dorea sa faca asta pai sa-si fi lasat demisia pe biroul sefului sa returneze uniforma si era liber sa faca ce dorea muschii lui. NU s-a dorit gilceava si in armata ca sa se dea o nota si mai puternica protestelor celor din piata universitatii. Pacat ca nu stia ca un CT POPESCU este nepotul lui Iulian Vlad si il aproba pentru inceput ca dupa sa-l executa pentru nesabuinta de fi venit cu uniforma si la antene.
    Ce face Gadea, Ciutacu, Ciuvica, Felix si alti laudatori acum? Pai ei au job si fac bani dupa actele unor puberi istoviti ca acet ofiter. SI s-ar putea sa se fereasca de acest indivi multi de aici in colo. UNde nu-i minte nu ai ce sa mai ceri.

  • Costel
    23 februarie, 17:31. Costel

    De ce sà spunà mersi cà a scàpat numai cu trecerea in rezervà, EBA lui Bàsescu, cà a umblat imbràcatà militar in timpul campaniei electorale, de ce nu a pàtit nimic. Cel putin acest tinàr a fàcut o pregàtire pentru a purta o asemenea hainà, dar analfabeta ce a fàcut. Si pus silicoane la buze, de parcà ar fi pàsàrica vaci.

    • Anonymus
      23 februarie, 17:37. Anonymus

      Omule, esti vraiste. Ce are sula cu prefectura? Ai facut armata? Stii ce-i aceea dezertare? Pai are de ce sa spuna mersi, ca n-a intrat la puscarie.

  • oana
    23 februarie, 17:07. oana

    Ai fost erou pentru cateva ore; asta ai vrut, asta ai avut - dar s-a sfarsit; asa cum singur spuneai, ti-ai asumat niste riscuri si erai constient ca le vei avea! dar nu le accepti!! Eh! ca te duci cu jalba la...Istambul sau unde te-i duce, nu e demn si nu o sa ai nici un rezultat, doar cheltuieli... dar asta-i treaba ta; daca ti-ai ales cariera militara, ordinele trebuiau respectate; nu sunt scuze, ca Basescu, ca poporul?...ca fatuta pe care vrei s-o impresionezi, ca vrei sa intri in politica si pozezi in postura de erou...nu pentru mine, care sunt si eu ...poporul.

  • Alin
    23 februarie, 16:33. Alin

    Stai linistit Gheorghita, te pune USL-ul inapoi, ori sef de stat major general, purtator ul de cuvant al MAp N, sau iei locul mincinosului de Oprea. Felicitari pentru ce ai facut, curaj si foarte mult bun simt. Suntem mandri de tine. Felicitari inca o data. Capul sus nu fi descurajat.

  • Sun Tzu
    23 februarie, 16:07. Sun Tzu

    Bravo Alexandru, esti intradevar un erou, te-am vazut vorbind la TV atunci si cuvintele tale m-au emotionat profund. E un act de mare curaj sa infrunti nu numai un sistem corupt dar si o populatie oarba care merge cu puhoiul si refuza sa vada realitatea doar pentru simplul fapt ca este invonvenabila. Refuzul acceptarii realitatii inconvenabile este marca lashitatii. Tu nu ai fost las, ai fost curajos, ai infruntat sitemul si sclavii lui fideli, aceasta este deosebirea dintre un erou si un las.
    Cei care refuza realitatea care nu le convine o fac pentru ca nu au curajul sa actioneze in conformitate cu cerintele morale ale situatiei. Acceptarea realitatii si lipsa actiunii moral necesare ar insemna recunoasterea lashitatii personale iar asta ar fi prea dureros pentru multi. De aceea, solutia lor este refuzul de a vedea realitatea. Complacerea intr-o realitate virtuala, o realitate care nu inplica nici o actiune, sau in orice caz nici o actiune riscanta.
    Omul care are curajul de a accepta realitaea invonvenabila, este omul liber.
    Iar tu Alexandru, ai ales libertatea. Fii atent ca s-ar putea ca multi sa incerce sa te atraga in politica, sa profite de imaginea pe care ti-ai creat-o. Nu te lasa amagit. Iti vei pierde libertatea, adica totul. Ramai liber, incearca sa patrunzi si mai adinc in realitate, dar nu te avinta. Nu uita ca cel mai important lucru este sa traiesti azi ca sa poti lupta maine asa dupa cum spune Sun Tzu in \"Arta razboiuliui\".

    • Anonymus
      23 februarie, 16:22. Anonymus

      Amice, esti mai dement ca Alexandru. Si tu ar trebui sa fi eliberat din functie daca aperi un dezertor, unul care-si pune tara in pericol prin faptele sale.

      • Sun Tzu
        23 februarie, 16:47. Sun Tzu

        In lumea lashilor, Alexandru e un dezertor. In realitatea pe care lashii refuza sa o vada el este un erou iar ceilalti sunt dezertori.
        Realitatea nu este produsul parerii majoritatii. De exemplu, mii de ani majoritatea oamenilor credeau ca pamantul se invarte in jurul soarelui. De fapt, toti oamenii! La inceput a fost un singur om care a vazut realitatea. Incet - incet, au vazut-o si ceilalti.
        In primul rand, Alexandru nu avea ce cauta in armata. Armata este locul oamenilor care primesc ordine. Locul oamenilor care nu trebuie sa gandeasca. Locul oamenilor care trebuie sa execute ordinele primite de sus. Armata este institutia care iti da dreptul sa ucizi semeni de ai tai. Dar acest drept nu ti-l poate da nimeni. Armata este de fapt o institutia puterii oarbe. Este un instrument coercitiv folosit de oligarhi impotriva poporului. Un om liber nu are ce cauta in armata. Armata este locul oamenilor care renunta la libertate, la facultatea de a gandi si a actiona conform propriei constiinte. Locul unde realitatea virtuala este desemnata pe cale ierarhica. Alexandru nu avea ce cauta acolo. Alexandru este un om liber.

        • Anonymus
          23 februarie, 17:46. Anonymus

          Alexandru este bolnav psihic, este caz medical si in acelasi timp caz penal. Ai facut ceva armata?
          Daca dementul asta nu se impaca cu viata cazona, avea posibilitatea de a demisiona. Nimeni nu te forteaza sa imbraci o haina militara si sa depui un juramint, dar odata ce o porti ai niste obligatii pe care daca nu le respecti iti asumi niste riscuri, ca peste tot, in orice slujba. Dementul a spus ca este constient la ce riscuri se expune si ca este gata sa si le asume. Vad ca a uitat de asumat si merge mai departe, este complet dement.
          Nu vad ce are bravura-eroismul cu ce-a facut el. Cind ceri ca armata sa preia controlul tarii si el sa aiba 50% putere de decizie in comitetul de conducere nu mai este niciun dubiu, spitalul numarul 9 ii va spune ca este paranoic, ca si Ceausescu.

        • SM
          23 februarie, 17:48. SM

          ce texte obosite ai...Oricum ai da-o, oricat de patetic ai vorbi, tot nu ai dreptate. Metaforele nu tin loc de ratiune. Si cine ma rog ar fi curajosii aia din lumea ta minunata? Impostorii aia de revolutionari care se traiesc pe legile date de un criminal si din sangele unor nevinovati? Pensionarii aia care au construit socialismul jucand table in spatele utilajelor? Functionarii aia publici care te au atitudinea pe care o au? Profesorii afilaiti PSD care n-au alta treaba decat sa se manace intre ei pentru salariul de merit si apoi sa o bata in cap pe la greve? (cu alte cuvinte ma refer la toti cei care stau cu mana intinsa si nu muncesc nimic). Pe privati nu i-a plans nimeni. Nu am auzit pe nimeni cu servici si responsabilitati sa dea cu gura prin piete. Acum ar trebui sa fie si armata o adunatura de pomanagii..au depus un jurmanat pe care trebuie sa-l respecte. uniforma are o culoare, daca o pateaza cu portocaliu, albastru sau galben nu au ce cauta in armata. Bunicii nostri au putrezit prin noroiae in trnasee aparand tara asta si nu s-au plans, iar un pusti cu privire prostanaca devine erou ca zice dezertand ca lui nu-i plac acadelele portocali. Pai asa toti dezertorii ar avea o scuza, si ar crea un precedent pericuolos daca ar scapa. Slava domnului ca in justitia militara se mai respecta regulile.

        • Sun Tzu
          23 februarie, 18:50. Sun Tzu

          Bolnavi psihic sint cei care nu sunt capabili de empatie pentru semenii lor. Cei care condamna poporul roman la moarte si suferinta prin infometare, mizerie, teroare. Se numeste psihopatie si se manifesta la toata clasa hotilor si borfashilor imbogatiti prin jaf pe spatele poporului.

        • Anonymus
          23 februarie, 21:15. Anonymus

          Sun Tzu, ca toti romanii te-ai facut si doctor, ba mai mult redefinesti bolile..

        • Sun Tzu
          23 februarie, 21:53. Sun Tzu

          Dar matale ce nationalitate ai si cu ce ocazie pe aici?

    • Kor
      23 februarie, 20:19. Kor

      \"Omul care are curajul de a accepta realitaea inconvenabila, este omul liber.\"

      Mai citeste o data ce ai scris. Pai omul ala ori a acceptat ce nu-i convine, si atunci eu zic ca nu e liber, ori n-a acceptat, caz in care, dupa logica ta, nu e liber.

      Vorbesti prostii :)

      • Sun Tzu
        23 februarie, 20:42. Sun Tzu

        E o diferenta enorma intre a accepta o realitate si a accepta o situatie.
        Poate e prea subtila pentru tine.

        • Anonymus
          23 februarie, 21:21. Anonymus

          Aha, deci situatiile nu sint parte din realitate, ci din fictiune, adica o lume ireala, cu vircolaci, dragoni, capcauni.
          Auzitii cumva si voci care va indeamna la rele?

        • Sun Tzu
          23 februarie, 21:51. Sun Tzu

          Crezi ca toata lumea percepe \"realitatea\" ca tine? Daca e vorba de schizofrenie, n-are nimeni nici o pretentie de la tine. Ceea ce vezi tu ESTE realitatea si nimeni nu te poate convinge altfel. Suntem oameni intelegatori ce dracu...
          Imi cer scuze ca te-am contrazis.

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele