INTERVIU
EVZ: Pe ce post lucrai la Antena 3?
Stelian Negrea: Pe legitimaţia mea scrie senior editor la Departamentul de Ştiri şi, în acelaşi timp, eram şi coordonator al Departamentului de Investigaţii Media economice şi politice.
Cu ce se ocupa acest Departament de Investigaţii?
Adunam informaţii, la indicaţiile lor, despre firme cu care nu aveau contracte de publicitate sau cu care aveau litigii în instanţă. Pe partea politică trebuia să adun informaţii despre toţi politicienii care nu se aflau în sfera lor de interes. În general de la putere, dar erau şi de la opoziţie doi-trei.
Cine stabilea subiectele sau ţintele acestor investigaţii?
Iniţial, când am ajuns acolo, mi-au spus că eu urma să mă ocup de politica editorială, să prezint subiecte, să vedem cum le facem. După nici două săptămâni, m-am trezit că sunt bombardat cu cerinţe şi doleanţe din partea lor atât de adunat in formaţii pe partea de companii, cât şi pe partea de oameni politici.
Cine vă cerea aceste materiale?
Fizic era Codruţ Şereş, directorul trustului Intact, dar el participa la rândul lui la şedinţe cu membrii familiei Voiculescu. Acest departament a fost creat la indicaţiile speciale ale doamnei Camelia Voiculescu.
Erau materiale folosite în scop de şantaj?
Erau materiale care puteau fi folosite în acest scop. Materialele erau publicabile, adică ele puteau apărea pe post, şi unele dintre ele au şi apărut, altele ar fi trebuit să constituie o bază de date pe care să o folosească pentru şantaj.
Ai un caz concret în care aţi fost puşi să faceţi materiale despre o anumită firmă?
Am mai multe, nu doar unul. Dintre cele mai mari a fost cel legat de campania dusă pe Antena 1, Antena 3 şi în toate publicaţiile on-line şi print ale trustului împotriva firmei RCS-RDS. După cum se ştie, trustul Intact şi această companie sunt într-un litigiu comercial. RCS-RDS cere Antenei 100 de milioane de euro, iar Antena cere RCS-RDS vreo 60 de milioane.
Tocmai când acest scandal a izbucnit, am fost solicitaţi. RCS-RDS era unul dintre subiectele principale în discuţii. Ei spuneau că RCS-RDS şi un anumit om politic "sunt prioritare". Eu am furnizat câteva materiale care au apărut pe post. Dar ceea ce este important este că această comandă nu-mi venea numai mie, ca şef al acestui departament. Această comandă, dacă vă uitaţi pe ce a apărut pe acest subiect, era împrăştiată în trust.
O să vedeţi că sunt foarte mulţi alţii din trust care au lucrat pentru a furniza aceste materiale. Materiale care au apărut pe post de dimineaţa până seara, în cadrul acelei campanii. Din punctul meu de vedere, aceste materiale nu făceau altceva decât să pună o presiune uriaşă pe RCS-RDS. Erau pentru apărarea unor interese comerciale ale trustui Intact. Acesta era scopul principal: să aduni informaţii despre această companie care se afla în litigiu cu Intact, pentru a le da pe post şi a le arăta celor de la RCS-RDS cu cine se pun. Aşa văd eu lucrurile.
Este important de menţionat faptul că CNA, la un moment dat, i-a chemat şi pe cei de la Antene, şi pe cei de la RCS-RDS la o discuţie, să vadă care este problema, de ce această campanie mediatică. Lucrurile păreau că se liniştesc, dar chiar şi după această întâlnire de la CNA, conducerea Intact ne-a spus că subiectul RCS-RDS trebuie continuat. Să căutăm informaţii şi să le convertim în materiale care să apară.
Ce alte cazuri mai ai?
Într-una din primele întâlniri după ce am ajuns acolo, ni s-a spus să adunăm informaţii despre firma Farmec din Cluj. Şi de aici poţi trage concluzia că informaţiile erau date sau nu pe post. Puteai să le dai sau erau folosite în spatele uşilor închise. Să aduni nişte informaţii despre firma asta care avea un conflict între acţionari pentru că firma Farmec avea de ani buni, ne spunea conducerea Intact, contracte cu Pro TV şi nu avea cu Antenele. Ia adună nişte informaţii şi vedem noi cum le folosim. Similar cu Farmec, era şi cazul Albalact, despre care spuneau tot aşa, că au contract cu Pro TV...
Vă spuneau direct: adună informaţii pentru că nu au publicitate la noi?
Da.
Cine?
Directorul Intact, Codruţ Şereş.
Au existat şi cazuri de şantaj editorial de genul daţi-ne publicitate că dacă nu declanşăm o campanie împotriva voastră?
Nu pot să spun la modul concret. Tot ce am spus până acum le poţi încadra la partea de şantaj editorial, din punctul meu de vedere. După povestea cu RCS-RDS, bănuind cum stau lucrurile în trustul respectiv, m-am dus la Codruţ Şereş cu o listă de firme, Top 25 pe fiecare judeţ, după cifră de afaceri, să ştiu cine e protejat şi cine nu e. S-a uitat pe lista respectivă şi a început: cu ăia avem... contracte de publicitate, la asta mă refer.
Cu Rompetrol aveam, dar ne reproşaseră că am fost prea acizi şi urma o negociere ca să o îndulcească. Pe urmă mai aveau cu CEZ, cu Ford, Toyota. Cu Practiker încă nu aveau, cu Tarom nu era încă sigur, cu Sensiblue nu. După ce s-a uitat pe toată lista asta, erau vreo câteva sute de firme, l-am întrebat încă o dată ca să fiu sigur: domne, în general, tot ce nu avem f...", că ăsta era limbajul acolo. Şi a spus: da, fără niciun fel de problemă.
Înainte să ajungă la firmele mari din Bucureşti şi Ilfov, a trecut prin firmele din Maramureş, judeţul lui, şi am rămas şocat. A început pe un ton foarte vesel: Unio - rade-i, INI - arde-i, Habitex - arde-i, Viva - arde-i, Witmuller, arde-i, f... în gură să-i f..., Gita, rupe-i. Ce poţi înţelege dintr-un asemenea limbaj decât faptul că trebuie să aduni informaţii despre firmele astea.
La şedinţele astea, unde se comandau materiale, participau şi persoane din conducerea Antenei 3?
Nu era necesar, pentru că materialele erau transmise mai departe şi ele intrau pe fluxul de ştiri.
Munca ta era muncă de jurnalist?
Nu mai era deloc o muncă de jurnalist. Eram un accesoriu la breloc, şi dacă crâcneam, mă dădeau afară şi mai îmi cereau şi câteva sute de mii de euro.
Politica editorială a acestui trust, după cum ai resimţit-o cât ai lucrat acolo, nu era orientată spre informaţiile de interes public, ci spre zona de interese comerciale ale trustului?
Eu încerc să spun ce mi s-a întâmplat mie în aceste două luni. Nu ştiu ce făceau alţii. Eu spun că timp de două luni au existat presiuni editoriale uriaşe. Asta pot să spun cu certitudine.
"Erau materiale care puteau fi folosite în scop de şantaj. Unele apăreau pe post, altele erau folosite la negocieri.",
STELIAN NEGREA, fost angajat Intact Media
RESPONSABIL. Codruţ Şereş, directorul general Intact Media
IMPLICARE
Rolul lui Dan Voiculescu
Dan Voiculescu ce rol avea?
El, fizic, nu părea prezent nicăieri. Dar dădea telefoane. Odată, când eram la Codruţ Şereş, l-a sunat ca să-i explice sau să-l întrebe ceva ce a apărut în presa economică. Deci el era prezent în mintea lor, avea discuţii cu ei. Nu trebuia neapărat să-mi spună mie Dan Voiculescu pentru că avea în jurul lui aceşti oameni de încredere care transmiteau mai departe mesajele care susţineau interesele politice şi economice ale domnului Dan Voiculescu. Pentru mine e fără echivoc. Nu am niciun fel de dubiu.
Se poate spune că el cunoştea aceste practici şi le aproba sau erau nişte iniţiative ale lui Codruţ Şereş?
Eu nu cred că erau iniţiativele personale ale lui Codruţ Şereş. El participa la şedinţe cu Camelia Voiculescu, presupun că şi cu domnul Dan Voiculescu şi mă îndoiesc că acolo nu vorbeau de partea economică, pentru că pe o piaţă atât de dinamică cum e media întrebi cu cine avem contract de publicitate, cu cine nu şi încerci prin tot felul de metode să obţii bani din piaţă. Şi asta e una dintre metodele care mi-a fost impusă mie.
IPOCRIZIE
Cum dispare grija de oamenii săraci când e vorba de bani Un alt caz?
După o întâlnire a lui Codruţ Şereş cu directorul Gaz de France, m-a chemat la el şi mi-a dat o hârtie din partea GDF Suez prin care ei cereau majorarea preţului la gaze. Ştiţi că e o întreagă discuţie, toată lumea pe Antene plânge pe umărul oamenilor săraci, un discurs socialist în care se spune uite ce face guvenul, iar noi le luăm apărarea amărâţilor.
Codruţ Şereş m-a chemat la el şi mi-a spus: "Uite, m-am întâlnit cu directorul de la Gaz de France şi au o rugăminte la mine. Ştii că ei sunt într-o campanie de lobby la nivel guvernamental şi vor neapărat o majorare a preţului la gaze. Şi, uite, să faci un material, dar din care să nu se înţeleagă că noi, trustul Intact, dorim majorarea preţului la gaze, dar cei de la Gaz de France şi celălalt mare operator de gaze sunt nevoiţi, nu au altă şansă decât să majoreze preţul la gaze".
Am simţit-o ca pe o discrepanţă uriaşă între discursul public al celor de la Intact şi ceea ce ar fi trebuit să fac eu. Mi-a spus să fac un material, dar din care să nu reiasă că noi le ţinem partea celor de la GSF Suez. Dar din care să reiasă că sunt îndreptăţiţi să majoreze preţul la gaze. Şi mi-a dat hârtia asta pe care i-a dat-o David Yvonnick, directorul GDF Suez, plus nişte hârtiuţe din care ar fi trebuit să reieasă necesitatea majorării preţului la gaze.
Dar Codruţ Şereş şi trustul Intact ce obţineau din treaba asta?
Păi, ei se aflau în negocieri pentru semnarea unui contract de publicitate cu cei de la Gaz de France, şi era un fel de preambul, de avangardă editorială pentru ce avea să vină. Cu nişte materiale îţi creai un context favorabil după care tu, în spatele uşilor închise, semnai un contract de publicitate cu întreg trustul în valoare de câteva sute de mii de euro, nu ştiu.
METODĂ PUBLICITATE
"Se lucra agregat: vânzările şi cu partea editorială"
Ce riscau firmele care nu aveau contract de publicitate?
Toate firmele care nu aveau contract de publicitate erau pasibile de anumite anchete. Nu treabuia să apară mâine, poimâine. Departamentul ăsta nu era creat de la 1 martie şi să se încheie la 1 aprilie. El trebuia să meargă o mie de ani de acum încolo, cât ar fi durat dinastia.
Dar firmele cu care nu aveau contract, în măsura în care discuţiile pe partea comercială, de vânzări, nu mergeau, erau şanse uriaşe să se recurgă la informaţiile strânse de noi. La finalul discuţiei, Codruţ Şereş mi-a spus să-i trimit lista pe mail, să o poate da şi la Departamentul Vânzări şi, "bambam", ceva de genul luaţi-i pe aceştia la rând.
Pe altele le verificau pentru că nu era sigur dacă au, pentru că probabil nu ştia toate contractele, astfel încât să nu trag eu gloanţe degeaba. Adică să nu aduni informaţii despre o firmă şi la final să vezi că are relaţii bune cu trustul. Lista cu firme a ajuns în tot trustul Intact. Cele care aveau stăteau bine, iar cele care nu erau pasibile în orice moment din zi sau noapte să se trezească cu o cameră de luat vederi, cu o solicitare de informaţii. Asta era ideea. Se lucra agregat: "Vânzările" şi cu partea editorială, pe care o reprezentam noi.
Deci voi strângeaţi informaţii compromiţătoare şi făceaţi nişte dosare care, la un moment dat, puteau fi folosite în negocieri pentru publicitate?
Da. Acesta era sensul discuţiei.
Acesta era rolul Departamentului de Investigaţii?
Da, rolul pervertit ulterior. Iniţial, mi-au spus că eu mă ocup de politica editorială şi, după două săptămâni, m-am trezit legat de mâini şi de picioare. Nu mai aveam control pe nimic. Şi m-am trezit împuşcat din toate părţile numai cu astfel de comenzi. Şi nu puteam să-i refuz, conform contractului pe care trebuia să-l semnez.
"Nu mai aveam control pe nimic. Şi m-am trezit împuşcat din toate părţile numai cu astfel de comenzi.",
STELIAN NEGREA, fost angajat al Intact Media
Vineri, 06 Mai 2011. 14366 vizualizări, 621 comentarii, 64 voturi
EXCLUSIV. Stelian Negrea: \"La Antene îi plângeau pe săraci, dar vroiau mărirea preţului la gaz\"
EXCLUSIV. EVZ continuă să publice seria dezvăluirilor făcute de un fost senior-editor al Antenei 3 despre ce se întâmplă cu adevărat dincolo de ce vedem la TV. Stelian Negrea, fost jurnalist la Intact Media, expune metodele trustului lui Voiculescu de obţinere a publicităţii de la companiile private.
Într-un interviu pentru EVZ, Stelian Negrea afirmă că firmele care nu aveau contract de publicitate cu Intact riscau să fie ţinta unor anchete de presă efectuate de un Departament de Investigaţii creat la cererea Cameliei Voiculescu şi care se afla în subordinea lui Codruţ Şereş, fost ministru al economiei.
UPDATE 1: "Intact Media Group se delimitează de speculaţiile şi de comentariile tendenţioase aparţinând domnului Stelian Negrea, apărute în publicaţia “Evenimentul Zilei” în ultima vreme, privind chestiuni de natură privată ale companiei. Avocaţii Intact Media Group analizează acţionarea în instanţă atât a cotidianului respectiv, cât şi a lui Stelian Negrea, pentru afirmaţiile defăimatoare de natura să prejudicieze imaginea şi activitatea jurnaliştilor care lucrează în Grupul Intact, precum şi a companiilor şi a persoanelor din conducerea Intact.", se arată într-un comunicat transmis de Intact Media Group.
- Recomandă
- Dimensiune text
- Tipareste
- Comenteaza
- Conversie PDF
Trimite pe:




Spune-ţi părerea!
WWW.BANCNOTE.TK
WWW.BANCNOTE.TK
WWW.BANCNOTE.TK - 1600 de bancnote din 160 de tari
WWW.MAGAZINULDEBANCNOTE.CO.CC
Imi permit sa-i sugerez Dlui Florin Ciornei cateva directii de investigare:
- de la Dl General Const. Rotaru - actualmente la Regia Apelor Minerale, poate afla cum s-a nascut INTACT, ca plapama ptr fosti securisti din fostul Minister al Comertului Exterior. Disparitia fostului MCECI in Ianuarie 1990,taia \"acoperirea\" si accesul fostilor securisti si contactele cu Ambasadele din Bucuresti . Atunci, \"conmertul\" a murit, traiasca \"mass media ! Si asa s-a creiat \"minunea\" lui Felix ( dar nu de el, el fiind prea prost pentru asta ! ). Asa au aparut INTACT, Antena1, Jurnalul National, etc
Succes,
Felix, jegul asta a otravit tara
Felix n-are ce cauta in parlament.
Unde e societatea civila ,ei ar trebui sa fie in fata
parlamentului sa-i blocheze intrarea ,
sa nu-l lase pe nenorocit sa intre ,
sa picheteze orice loc in care apare naparca ,
sa boicoteze emisiunile de la hasnaua3
sa boicoteze ORICE PRODUS LA CARE SE FACE RECLAMA LA HASNAUA3.....
sI CAND TE GANDESTI CA NAPARCA ASTA A CUMPARAT LA GRAMADA 2 PARTIDE
CU LIDERII LOR CU TOT si-si face planuri sa fie PREMIER !!!.
Daca aveti prieteni prin parlament
intrebati-i ce genoflexiuni faje jegul asta cu usl-asii
Alt tampit, !!!
Doamna Serena,Antenele \"put\".De unde stiti?Le-ati ascultat?Eu cand simt ca se minte schimb canalul si cateodata prind excrementele altui \"domn\"Aveti aceeas boala ca a domnului Basescu care arata cu degetul doar intr-o singura directie,aceea care-i convine?Unde sunt cei 322 de nemernici care au nenorocit Romania?Nu cumva ministrul apararii,fost sef al smecheriilor lui Nastase,este acuma \"reevaluat\"Stiti ce am aflat de l;a Antene?Ca in anul 2009 Boc a cheltuit un miliard de lei mai mult decat Tariceanu.Si altele.Acesta este principalul motiv pentru care Antenele trebuiesc eliminate.Sa trait bine ,vorba domnului Basescu,care in ultimul timp a uitat-o.
@Desrădăcinatul.Dacă au trebuit acchitate găurile făcute de guvernarea Tăriceanu,o fi cheltuit!De ce ignori faptul că la plecare acest guvern a lăsat un deficit bugetar de 5,2 %,adică o gaură in trezorerie si buget?Că a făcut imprumuturi pe termen mediu si lung pe care le achită guvernul actual?Că stiind venirea iminentă a crizei a cehltuit miliarde de euro,pentru campania electorală,a deturnat destinatia fondurilor de investitii, a devalizat absolut TOT?
Din pacate cele doua televiziuni de stiri au ajuns niste latrine foarte urat mirosiitoare.Acolo lipsa de bunsimt a jurnalistilor depaseste orice inchipiure ; se minte, se calomniaza, invitatii anumitor partide sau cei care nu se aliniaza politicii postului de denigrare cu orice chip , prin orice mijloace a persoanelor care nu sunt agreate de Voiculescu sau Vantu ( dl.Elan e doar o gluma proasta) sunt jigniti, ironizati acoperiti cu tzipete cand vor sa spuna ceva.
Pe scurt , cred tot ceeace aud, mi-e sila de tot ceea ce se intampla acolo.Sunt posturi pentru prosti sau pentru talibanii PSD ,PC, PNL.
SUNT O RUSINE PENTRU PRESA ROMANEASCA, aici ma refer la jurnalisti gen Grecu,Tudor, Stoicescu, Gadea, Ciutacu, Striblea, Stanciulescu, Iosub si in final toata gasca care face presa la ordin si isi permit sa minta CU NERUSINARE , sa manipuleze un popor doar pentru ca BOSS=ul are interese politice si economice.
PANA LA URMA JURNALISTII SUNT PRECUM POLITICIENII . SUNT IN SERVICIUL LOR SI NU AL NOSTRU. PE NOI CONSIDERANDU-NE O MASA DE DOBITOCI.
ps. mI-A PLACUT fLORIN cALINESCU IERI SEARA CUM A FACUT-O PE sTANCIULEASCA SA ISI DEA SI MAI TARE ARAM PE FATA. sAU ROSEATA SAU GALBEJEALA.
INJURATURILE PEDELISTILOR NU FAC ALTCEVA DECAT SA-I CONVINGA PE ROMANI CA DAN VOICULESCU ESTE UN TIP OK SI SA VOTEZE CU USL!!!!!!!!!!!!
nostalgici ai lu ceasca, saracu felix e om cinstit, noua ne plac hotii portocalii, ne trebuiesc citeva sute de ani sa scapam de idioti
ACUM AI DEVENIT SI \"PATRATEl\" (POATE LA CAP!), (NE) STIMATE SINCER-NEGATIV, ETC., ETC.?
Ii dau dreptate dlui. in legatura cu Farmec. S-au pus intr-adevar presiuni asupra companiei din partea antenelor. Stiu asta din interior
Toti salariatii turnatorului felix sunt varza, vezi cazul tov.BASTON alias dana grecu, SCOPITUL(badea mircea), gabriela FUTEANU firea, daniela crudu, GIBONUL(tudor radu), BAPTISTUL(gadea).La aceste nulitati haznaua 3, aduce foarte des pe papagalii ;repetentul ANTONESCU cretin, CURISTUL ciuvica, procurorul comunist Ponta, pentru a-si demonstra prostia care i-a facut vedete.
Revolutia islandeză
În Islanda, tara in care guvernul a fost demis in totalitate, marile bănci au fost naţionalizate si s-a decis să nu se plătească datoria creata în Marea Britanie şi Olanda, din cauza politicii lor financiare rău intentionate, şi s-a creat un grup popular pentru a rescrie constituţia.
Şi toate acestea paşnic. O revoluţie împotriva puterii care ne-a adus la criza actuală.
De ce aceste fapte nu au devenit cunoscute? De doi ani? Si ce se întâmplă dacă alţi cetăţeni UE vor lua exemplu?
Iata, pe scurt, istoria evenimentelor:
2008. Se nationalizeaza cea mai mare banca din tara. Se prăbuşeşte moneda, bursa isi suspenda activitatea. Ţara este în stare de faliment.
2009. Protestele populare din fata parlamentului fac sa fie convocate alegeri anticipate si provoaca demisia in bloc a primului-ministru şi a membrilor guvernului. Continuă situaţia economica nefavorabila.
Printr-o lege se propune rambursarea datoriei catre GB şi Olanda, avand de plată suma de 3.500 de milioane de euro, o sumă pe care toate familiile islandeze sa le plateasca lunar pentru următorii 15 ani, la 5,5% interese.
2010. Oamenii ajung să iasa în stradă şi cer ca aceasta lege sa fie supusa referendum-ului.
În ianuarie 2010, preşedintele refuză să o ratifice şi anunţa că va consulta poporul.
La referendum, organizat în luna martie, 93% din voturi au fost impotriva acestei legi.
Pentru toate acestea, guvernul incepe o anchetă pentru a rezolva responsabilităţile legale ale crizei. Începe arestarea mai multor bancheri seniori şi directori. Interpol-ul emite un ordin, şi toti bancherii implicati pleaca din ţară.
În acest context de criză, se alege o adunare pentru a elabora o nouă constituţie, care să includă lecţiile învăţate în urma crizei şi pentru a o înlocui pe cea curenta, o copie a constituţiei daneze.
Pentru a face acest lucru, se merge direct la poporul suveran.
Se aleg 25 cetăţeni fără afiliere politică, din 522 care si-au depus candidaturile, pentru care era necesar sa fie majori şi sa aiba sprijinul a 30 de persoane.
Adunarea constituţională isi începe activitatea în februarie 2011 si prezinta un proiect de constituţie bazat pe recomandările poporului din diverse reuniuni din întreaga ţară.
Noua constitutie trebuie să fie aprobata de către actualul Parlament şi de cel care se va forma după alegerile legislative.
Aceasta este scurtă istorie a Revoluţiei din Islanda: demisia guvernului în bloc, naţionalizarea băncilor, un referendum pentru a permite oamenilor să decidă cu privire la deciziile economice, închisoare pentru cei responsabili de criza şi rescrierea constituţiei de către cetăţeni.
S-a menţionat acest lucru în mass-media europeană? S-a comentat cu privire la acest lucru in talkshow-urile politice? S-au văzut imaginile de la aceste evenimente la televizor? Bineînţeles că nu.
Islandezii au fost în măsură să dea o lecţie pentru toată Europa, să se impotriveasca intregului sistem şi sa ofere o lecţie de democraţie intregii lumi.\"
E timpul sa ne mobilizam !!!
Du-te mai USL-asule de aici! De ce m-as mobiliza sa il dau jos pe Boc? Ca sa ajungeti voi la putere sa inchideti dosarele incomode din justitie?
ia spune cate ceva si de \"revolutia\"lituaniana.unde reformatori au primit un nou mandat de incredere in alegerile care s-au desfasurat recent.
Mult laudata Islanda este un model de „asa nu”. Revolta unui popor care a hotarat sa nu isi mai plateasca datoriile si sa fure banii bancilor nu este o „revolutie”, si nu se constituie nici intr-un exemplu de morala (furtulul nu a fost nicicand moral, si nationalizarea e un furt!) si nici macar intr-un exemplu de inteligenta. Islanda s-a rupt astfel de restul lumii, nu va mai primi nici un fel de imprumuturi, bancile lor vor ramane fara bani si Banca Nationala nu va avea alta solutie decat sa tipareasca bani, ajungandu-se la o inflatie galopanta, nu vor mai exista bani pentru importuri (ori nicio tara, cu atat mai mult o insula destul de saraca in resurse nu poate trai fara importuri), se va ajunge la o saracie lucie si se vor produce noi revolte – fara obiect, de data asta, caci nu va mai exista nimic de nationalizat. P.S. Constitutie facuta de catre popor? Hai sa fim seriosi? Poporul nu are cunostintele juridice, si nici macar inteligenta necesara (in Tarile romane, timp de secole, se folosea – si nu fara motiv - pentru a desemna poporul, oamenii de rand, termenul de „prostime”)!
Tony, e revoltator ce spui. Sa iti fie rusine.
Bravo anonimule. Esti un erou. Nu sunt de acord cu Tony - este clar o ipocrizie sa sustii ce sustine el. Scrie-mi la dynuionel@yahoo.com. Rog redactia sa imi publice adresa de e-mail. E de plans cum a ajuns Romania - vreau sa pun umarul
Revolutia islandeză
În Islanda, tara in care guvernul a fost demis in totalitate, marile bănci au fost naţionalizate si s-a decis să nu se plătească datoria creata în Marea Britanie şi Olanda, din cauza politicii lor financiare rău intentionate, şi s-a creat un grup popular pentru a rescrie constituţia.
Şi toate acestea paşnic. O revoluţie împotriva puterii care ne-a adus la criza actuală.
De ce aceste fapte nu au devenit cunoscute? De doi ani? Si ce se întâmplă dacă alţi cetăţeni UE vor lua exemplu?
Iata, pe scurt, istoria evenimentelor:
2008. Se nationalizeaza cea mai mare banca din tara. Se prăbuşeşte moneda, bursa isi suspenda activitatea. Ţara este în stare de faliment.
2009. Protestele populare din fata parlamentului fac sa fie convocate alegeri anticipate si provoaca demisia in bloc a primului-ministru şi a membrilor guvernului. Continuă situaţia economica nefavorabila.
Printr-o lege se propune rambursarea datoriei catre GB şi Olanda, avand de plată suma de 3.500 de milioane de euro, o sumă pe care toate familiile islandeze sa le plateasca lunar pentru următorii 15 ani, la 5,5% interese.
2010. Oamenii ajung să iasa în stradă şi cer ca aceasta lege sa fie supusa referendum-ului.
În ianuarie 2010, preşedintele refuză să o ratifice şi anunţa că va consulta poporul.
La referendum, organizat în luna martie, 93% din voturi au fost impotriva acestei legi.
Pentru toate acestea, guvernul incepe o anchetă pentru a rezolva responsabilităţile legale ale crizei. Începe arestarea mai multor bancheri seniori şi directori. Interpol-ul emite un ordin, şi toti bancherii implicati pleaca din ţară.
În acest context de criză, se alege o adunare pentru a elabora o nouă constituţie, care să includă lecţiile învăţate în urma crizei şi pentru a o înlocui pe cea curenta, o copie a constituţiei daneze.
Pentru a face acest lucru, se merge direct la poporul suveran.
Se aleg 25 cetăţeni fără afiliere politică, din 522 care si-au depus candidaturile, pentru care era necesar sa fie majori şi sa aiba sprijinul a 30 de persoane.
Adunarea constituţională isi începe activitatea în februarie 2011 si prezinta un proiect de constituţie bazat pe recomandările poporului din diverse reuniuni din întreaga ţară.
Noua constitutie trebuie să fie aprobata de către actualul Parlament şi de cel care se va forma după alegerile legislative.
Aceasta este scurtă istorie a Revoluţiei din Islanda: demisia guvernului în bloc, naţionalizarea băncilor, un referendum pentru a permite oamenilor să decidă cu privire la deciziile economice, închisoare pentru cei responsabili de criza şi rescrierea constituţiei de către cetăţeni.
S-a menţionat acest lucru în mass-media europeană? S-a comentat cu privire la acest lucru in talkshow-urile politice? S-au văzut imaginile de la aceste evenimente la televizor? Bineînţeles că nu.
Islandezii au fost în măsură să dea o lecţie pentru toată Europa, să se impotriveasca intregului sistem şi sa ofere o lecţie de democraţie intregii lumi.\"
E timpul sa ne mobilizam !!!
Mai mult: Asta-i ţara în care trăim! Mama şi fiul, morţi de foame în casă .
formez o mobilizare de o sa-ti fie greu sa o duci
le voi arata romanilor cine sunt aceia ce si-au insusit in mod ilicit avutia nationala.si daca populatia decide sa o confisc atunci asa voi face.
ferma de la cornu va spune ceva?,antenele lu felix?creante libia,stiti ceva?bani din contul utc,dunarea crescent?vanzarea resurselor tari la pret scazut,banci puse pe chituci(bankorex,banca internationala a religiilor,rafo,caritas fni si alte cele vanzare bcr. nimeni nu poate sa explice unde au disparut bani obtinuti din vanzarea bcr.pesemne sunt ascunsi in bancheta din spate a motoretei motocicleanului.
Mult laudata Islanda este un model de „asa nu”. Revolta unui popor care a hotarat sa nu isi mai plateasca datoriile si sa fure banii bancilor nu este o „revolutie”, si nu se constituie nici intr-un exemplu de morala (furtulul nu a fost nicicand moral, si nationalizarea e un furt!) si nici macar intr-un exemplu de inteligenta. Islanda s-a rupt astfel de restul lumii, nu va mai primi nici un fel de imprumuturi, bancile lor vor ramane fara bani si Banca Nationala nu va avea alta solutie decat sa tipareasca bani, ajungandu-se la o inflatie galopanta, nu vor mai exista bani pentru importuri (ori nicio tara, cu atat mai mult o insula destul de saraca in resurse nu poate trai fara importuri), se va ajunge la o saracie lucie si se vor produce noi revolte – fara obiect, de data asta, caci nu va mai exista nimic de nationalizat. P.S. Constitutie facuta de catre popor? Hai sa fim seriosi? Poporul nu are cunostintele juridice, si nici macar inteligenta necesara (in Tarile romane, timp de secole, se folosea – si nu fara motiv - pentru a desemna poporul, oamenii de rand, termenul de „prostime”)!
Iti dau dreptate cu Islanda, dar in privinta \"poporului\" din tarile romane ai doar cunostintele pe care ti le-au dat educatia comunista si post comunista; nu prea ai treaba cu poporul roman Mr. Tony!
Bravo anonimule. Esti un erou. Nu sunt de acord cu Tony - este clar o ipocrizie sa sustii ce sustine el. Scrie-mi la dynuionel@yahoo.com. Rog redactia sa imi publice adresa de e-mail. E de plans cum a ajuns Romania - vreau sa pun umarul.
Dar ce am facut fratzilor de nu imi publicatzi art.??...O fii ajuns mana lui Felix Voiculescu pina la voi si nu mai avetzi voie sa publicati critici la adrsa Ant.3?..Vad ca tot ce scriu..nu apare?..nu cred ca am scris mai buruienos decat altzii de pe aici!!
Lasati ma Antena 3 in pace...Acum toate posturile preamaresc antihristul h o t, tatar si b e t i v , e x t e r mi n a t o r u l romanilor de la Coroceni..Mai e un singur post care rezista si va sta in gat..?
Nu ne sta in git, ... ne este doar foarte scirba de slugarnicia, fatarnicia, minciuna si nivelul de manipulare al acestui j e g de post de improscare cu dejectii la ordinul si bunul plac al TURNATORULUI VOICULESCU. Este doar un post de propaganda si denigrare la indicatiile TURNATORULUI VOICULESCU si nu are nimic in comun cu un post te TV de stiri si reportaje pertinente. Este doar un mijloc al TURNATORULUI VOICULESCU de a tergiversa si lupta impotriva aducerii lui in fata justitiei.
Si parchetul ce face, nu se sesizeaza? Ca pe Dan Diaconescu l-au saltat pentru acelasi motiv, Felix cand urmeaza?
NU BA DOBBITOCULE,ACUM URMEAZA CHIOORUL.FI-V-AR SAMANTZA A DREAQU DE CARPE ZOIOASE...DAR PORTOCALII,MILOGI SI DATORI SUTE DE MILIARDE DIN FURACIUNILE CHIORMANLAULUI
@Baba Novac.Zoaiele iti apartin,le etalezi cu atita ”arogantă” in comentariu...Te identifici cu mediul!
Vizionati numai TeleBasicu, fost TelejurNicu, si Viata Satului, singurele posturi tv care nu va minte, dragi romani !
Vizionati numai b a s i n i trase pe gura de TURNATORUL VOICULESCU, via slugilor de la Antene. Iar tu esti doar o sluga si o p u l a de v a c i !
N-am aflat niciodata cum a reusit acest Seres (sau Scheresch?) sa scape de acuzatia de tradare de tara si de puscaria aferenta. Se pare ca nu doar ca a scapat, dar se tine in continuare de potlogarii. Iar daca vine duetul ponta-antonescu la putere, il vedem iar ministru.
trebuie sa-l intrebi pe Felix... sigur stie cum!?
Te pretinzi si te dai un mare erudit, educat, elevat si inteligent, dar adevarul este ca intelectul tau cu o pshihologie desavirsita de mafiot, finisata si slefuita in scolile comuniste de securist-turnator, nu mai impresioneaza si pacaleste pe nimeni. Esti doar un b o r f a s o r d i n a r, cu un tupeu fara margini de comunist n e s i m t i t fara Dumnezeu, care ar calca peste c a d a v r e, ar turna si executa si pe propria mama, numai sa-si indeplineasca scopul, care la vremea aceea era banul, … ca si ori si ce ipocrit parvenit, dupa bani a urmat dorinta de a detine puterea. Esti doar un produs al unui regim cladit pe minciuna, manipulare, ipocrizie, diletanta, furt si c r i m a. Ai fost si esti un mare speculant, pe linga marea ta calitate de e x c r o c, care sa folosit de toate tertipurile invatate dintr-un manual a “bunului t i c a l o s” in toate imprejurarile, mladiindu-ti coloana vertebrala ca o trestie in vint dupa cum cerea situatia. Esti grosolan de odios si reprezinti tot ce uraste mai mult in ziua de azi romanul, … fatarnicia ticaloasa a unui securist turnator. Incerci in fatarnicia si nemenicia ta sa impresionezi si sa pacalesti cu niste “faramituri” aruncate pe la diverse asociatii in falsa idee ca poate din enormele tale pacate, citeva le mai poti repara prin plagierea gesturilor “nobile”. Sint amagiri desarte. Avind oportunitatea sa iei avantaj de situatia din 89, nu ai dezamagit manualul “bunului t i c a l o s” si ai profitat la maxim, insusindu-ti o avutie care apartinea poporului roman, prin excrocherie, furt si crima, conform educatiei obtinute la scoala de turnatori. Incerci sa simulezi ca meseria ta de turnator “ar fi o mare problema”, doar de factura morala mai mult si incerci sa eschivezi adevarata ta mare “c r i m a” (cu si fara ghilimele), … marea disparitie a fondurilor si banii din conturile firmei CRESCENT de 500 milioane dolari din care ti-ai creat “imperiul minciunii si manipularii” de astazi, evaluat la 1 miliard si 300 milioane euro. De unde, “prea-cinstitule” daca 89 te-a prins un simplu communist functionar la Ministerul Comertului Exterior si cei 500 milioane de dolari nu i-ai furat cu pretul unei c r i m e? Turnatoria hai ca intelegem, a fost o necesitate si o dizidenta nemanifestata, … dar crima, ce a fost, ...? Esti doar un b o r f a s cu bani, vocabular elevat cind trebuie, care nu mai stie cum sa minta si sa manipuleze sa scape de justitie si judecatile ce urmeaza. Esti un mare balon de b a s i n i, care in momentul in care va face, poc … va lasa in urma un imens miros gretos si desgustator de m o r t a c i u n e comunista-securista-turnatoare. Iesi afara din Senatul Romaniei, nu ne mai dezonora cu prezenta ta, care nu mai este compatibila cu statutul tau obtinut fraudulos prin declaratii mincinoase. Am fost badjocoriti si cimpul tau de manipulari, … deja o zi prea mult ! Reprezinti tot ce poate fi mai oripilant intr-o fiinta umana si ai creat si o monstruozitate dupa chipul si asemanarea ta, atragind in jurul tau oameni de teapa ta in asa “bine aleasa” denumire, … USL(vezi “revolutia”89).
Cum am refuzat sa fiu subordonatul lui Stelian Negrea
inca un dobitoc ardeleanFotbalistul Ciprian Deac, acuzat de soţie de adulter: \"M-a înşelat cu naşa şi agăţa femei pe net\"
inca un dobitoc ardeleanCodruţ Şereş, directorul general Intact Media
Te contrazic,Seres nu este dobitoc ci slugoi si escroc.
Adica, la voi, la Evz, sau la B1ori 10Tv, vin firmele sa va dea publicitate de dragi ce sunteti? De destepti si de frumosi ce sunteti?! Hahahahaha!!! Haideti, bai, cantati la alta masa (cu Negrea pe post de acordeonist)! Sunteti si un ziar slab si care sta prost in ierarhiile de profil, iar de televiziuni, hihihi....e suficient ca va dati palme in fata oglinzii cand va cititi rapoartele de audienta...Ia, la munca, bai, nu la intins mana, ca de de-astia cu gura mare, performanta mica si degrab` cersetori pe la portile puterii (ca sa mai vina si un banutz din ala public, hai, nu fiti modesti), suntem satui! Hai, pa, liber la injurat de la postacii deghizati in oameni de bine de pe aici, ca oricum, cel mai devreme o sa intru pe site-ul asta peste doua-trei luni, cand ma voi plictisi intr-o seara, asa, ca asta! Hihihihi...Alivoar! :))
inteligent...la obiect...critic adevarat...
o intrebare:ce ai vrut sa spui?ca esti plictisit?
si pentru atata lucru...ai folosit atata spatiu virtual???
inca un dobitoc ardelean7 mai, 00:15. 不満そうな
si tu esti...plictisit?!?
plictisit? poate handicapat...
URMATITZI TVR! PE BANII VOSTRII VETI VEDEA CU OCHI UIMITI MARILE REALIZARI ALE EPOCII BASHIINESTII! TELEVIZIUNEA ADEVARULUI PUR, PENTRU CEI MAI MARI P.RO.STO.VANI!
sigur, dar nu inainte de a vedea unde s-au scurs banii de la Crescent, din privatizarea Petrom, Petromidia, combinate, fabrici etc.
WEBMASTER TAMPITT,NUMAI 10 VOTURI LA BOOUL ASTA AL CHIORRULUI???VEZI BA CA-TZI IA IGAS O TABLA...
Toti politicienii sunt la fel:promit ca fac poduri chiar si acolo unde nu curg rauri dupa cum bine spunea raposatu'Nikita Hruschiov.Ce sa ne asteptam de la niste gunoaie precum Kurutz Seres si securistu'Felix Voiculescu ?!
Seres... Seres... parca mi-e cunoscut numele asta... nu cumva a avut asupra sa o suspiciune pe vremea cand era ministru... parca a fost banuit ca a transmis niste informatii sensibile unor terti, pe vremea cand era ministru. Oare cum se numeste lucrul acesta?
DOAR LA TVR SE DIFUZEAZA ADEVARUL IN STARE PURA! CEL MAI ECO POST TV, TVR! CEL MAI NATURAL SI FARA INGREDIENTE MOGULENE, TVR OFERA ADEVARUL LIMPEDE CA CRISTALUL!!!
ORICE BASHINESHTE BASSHINOIUL SI ORICE LEENGE UMILUL BOC VETI AFLA LA TVR!
INJURATURILE PEDELISTILOR NU FAC ALTCEVA DECAT SA-I CONVINGA PE ROMANI CA DAN VOICULESCU ESTE UN TIP OK SI SA VOTEZE CU USL!!!!!!!!!!!!
Bine ciutacule, treci pe la casierie, astazi te-ai descurcat bine
voi astia care sunteţi plătiţi de la care caserie, din banii publici ca şi t.v.r.-ul ca să minţiţi poporul cu \"să trăiţi bine\"... haaa cum e cu \"să trăiţi bine \"lipitorilor Băshiniste !
WEBMASTER CHRETIN,TOT 10 VOTURI I-AI BAGAT SI TAMPULUI ASTA??? AI IMAGINATIE VERE NU GLUMA...
Felix nu a fost „informator\" sau „colaborator\" al Securităţii ! El este însuşi chipul odios al Securităţii şi nici un verdict nu poate amâna sau nega acest adevăr.
Felix a reuşit câteva performanţe care, în context românesc, pot fi considerate remarcabile sau chiar excepţionale: cine a avut vreodată curiozitatea să răsfoiască ziarul-portavoce al trustului său media va fi dat peste o serie de dosare consistente ale Revoluţiei. Fapt cu atât mai remarcabil cu cât, pentru Felix, Revoluţia nu a existat: decembrie 1989 l-a prins în funcţia de director al celebrei „întreprinderi de comerţ exterior‘‘ a Securităţii, Crescent, şi acolo a rămas până în 1992. În '90, canadienii aduşi de statul român să dea de urma conturilor lui Ceauşescu au cerut arestarea lui Felix. Statul român a ales să-i concedieze pe canadieni. În 2008, Parlamentul României a ajuns la concluzia că realitatea este prea complicată şi a hotărât demiurgic să o simplifice decretând ceea ce este şi ceea ce nu este - în cazul amintit, că Ceauşescu nu a avut conturi.
Imediat după Crescent apare Grivco, care începe să facă de toate, de la comerţ exterior la energie şi televiziune, astfel încât astăzi Felix deţine - a se slăbi cu transferul acţiunilor către fiice! - cel mai mare trust media din România, pe care l-a folosit ca instrument de presiune pentru a-şi promova interesele politice şi de afaceri şi ca armă împotriva adversarilor (Sinteza Zilei este singura emisiune din lume care îndeplineşte un singur scop, seară de seară, neîntrerupt de peste cinci ani: îl înjură pe Presedinte).
În 2004 şi 2008, Felix se alege, sub umbrela PSD, deci cu o legitimitate democratică şubredă, în Senatul României. Dacă schema USL funcţionează, Felix are toate şansele să fie primul cetăţean care ajunge al doilea om în stat (preşedintele Senatului) fără să fi trecut în viaţa lui printr-un proces electoral. În 2008 îşi leagă numele în mod ruşinos - dar cum altfel? - de o lege care face legală o ilegalitate - naţionalizările comuniste - sub mandatul guvernamental al unui partid pretins liberal pentru care proprietatea ar fi trebuit să fie, în principiu, sfântă. Remarcabil!
Îşi numeşte omul de paie - Codruţ Şereş - la Ministerul Economiei - sub mandatul căruia cumpără energie la cele mai mici preţuri şi numai la ore de vârf. Omul de paie este acuzat de trădare naţională într-un alt dosar legat de energie, dar Felix rămâne neatins. În aprilie 2007 este trimis în judecată pentru afacerea Loteria Română şi, câteva săptămâni mai târziu, Presedintele este suspendat pe baza unui raport alcătuit de o comisie condusă de Felix.
În 2000, preşedintele Emil Constantinescu şi directorul SRI, Costin Georgescu, ambii proveniţi din societatea civilă anticomunistă, ambii veniţi la putere pe un val de revendicări morale şi antisecuriste, îi trec „dosarul de reţea\" - adică de OFIŢER DE SECURITATE - la „siguranţă naţională\". În 2006, o parte din dosar iese la lumină şi CNSAS îi dă verdict de „poliţie politică\" lui Felix. Consecinţa? Chiar înainte ca CNSAS să se apuce de cercetarea dosarelor magistraţilor, Curtea Constituţională admite „excepţia de neconstituţionalitate\" invocată de Felix şi aproape că desfiinţează CNSAS, care este deposedat de majoritatea atribuţiilor. Se adoptă pe fugă o nouă lege, dar Felix reuşeşte să schilodească serios CNSAS.
În 2008, Curtea de Apel confirmă totuşi verdictul CNSAS, iar dosarul lui Felix ajunge la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, care joi a amânat verdictul cu o săptămână. O amânare inutilă, pentru că tot ce are de făcut Curtea Supremă este să ia notă de caracterul remarcabil şi excepţional al lui Felix. Un om cu o asemenea avere, o asemenea invulnerabilitate, o asemenea influenţă şi o asemenea putere nu poate exista în România.
Sau poate, dar cu o condiţie: asa cum SOV nu este omul Sistemului, ci Sistemul însuşi, Felix nu este Sistemul, el este chipul vizibil al celor care controlează Sistemul. Este chipul hidos al Securităţii. Instanţa Supremă are de ales între a ascunde mai adânc portretul lui Dorian Gray în subteranele Justiţiei şi a-i da lovitura de graţie.
Nu ma refer la Felix, care probabil ca a fost ofiter, asa cu zici ?
Isi facea meserie. Cine a fost lezat poate sa-l dea in judecata.....
Dar a da crezare parazitilor de la CNSAS e o mare porcarie !....
Toti numiti politic, toti niste avizi de bani (au salarii de 20 de ori mai maridecat pensia medie), care santajeaza cu dosare, e peste moralitatea capitalista ! ........... De dosarele securitatii trebuie sa se ocupe istoricii si cei care au suferit de abuzurile lor. Nu niste santajisti manati de capatuiala !
[..] Paraschiva Silaghi a copilărit împreună cu Dan Voiculescu, iar Victor Silaghi a fost cel mai bun prieten din liceu al omului de afaceri. „Tatăl lui şi mama mea sunt fraţi. Ne cunoaştem de mici, ne consideram şi noi ca fraţii. Am copilărit foarte strâns, fără probleme cum mai există în alte familii. [..]
Vestea că Dan Voiculescu a trădat-o la Securitate a uimit întreaga familie Silaghi. „A fost un şoc imens. Educaţia asta antifamilie o are din altă parte, nu de acasă. A făcut-o premeditat. Şi eu am lucrat la firme care aveau legături cu străinătatea, dar nu am fost racolată. [...] Eu gândesc că dânsul a făcut ce a făcut pentru interesul propriu. Treaba cu interesul propriu se vădeşte a fi progresul său continuu din momentul în care a început să facă aceste, să spun, aventuri”, povesteşte Paraschiva Silaghi. [...]
Chiar dacă relaţiile dintre cele două familii încetaseră, Paraschiva Silaghi spune că problemele au continuat să apară. „Au venit în familie lucruri furtunoase pentru care am siguranţa, sută la sută, că au fost făcute de dânsul. Părinţii mei au plecat subit, au fost terorizaţi de el. Am avut o excursie cu părinţii în România. În anul 1981, sfârşitul lui martie - începutul lui aprilie. Eram gravidă, dar nu cu sarcina înaintată, încât să nu pot călători cu avionul.
Mama şi tata veniseră să-şi vadă rudele din România. Ştiţi ce mi s-a întâmplat? Când m-am întors, avionul era pornit, au venit nişte militari direct la mine în avion. Mi-au spus să ies afară din avion. Şi acum mi se face pielea găină. Am fost scoasă din avion şi mi-au spus că îmi mai fac un control. Am fost dezbrăcată la piele. De ce pe mine din tot avionul? Erau atâţia români acolo. A fost tot o făcătură. (...) Am născut fetiţa prematur. Am rămas cu rana asta sufletească.[...]
Mikaela Kallberg, de 55 de ani, este sora Paraschivei Silaghi şi verişoară a senatorului Dan Voiculescu
„Căuta să-l implice pe tatăl nostru într-o declaraţie, la un pahar de bere“, spune Mikaela Kallberg, care susţine că actualul parlamentar insista să afle despre plecarea Paraschivei Silaghi şi a soţului acesteia în Germania.
În cursul unei astfel de discuţii, tatăl Mikaelei Kallberg şi al Paraschivei Silaghi i-a spus cum a făcut curat într-una din camere şi a găsit bancnota ruptă de 100 de coroane suedeze.
La două zile de la discuţia [cu vărul] în care se menţiona existenţa bancnotei, „s-au prezentat la părinţii noştri două persoane civile însoţite de domnul Voiculescu Dan, personal, şi au cerut direct: «scoateţi imediat valuta pe care o deţineţi în casă!» Au predat imediat bancnota ruptă de 100 de coroane suedeze şi au fost pe loc arestaţi. S-a întâmplat spre sfârşitul anului 1975“.
Mikaela Kallberg povesteşte ce au păţit părinţii ei după turnătoria varului ei Dan Voiculescu: „Mama a fost eliberată după trei zile, după ce a făcut un atac de cord. Tata a suportat bătăi şi interogări timp de o săptămână.
cum este romanul!i se da de mancare si musca dupa aceea ,dupa ce isi revine din lesin!asa este individul asta.
Sa musti mana lui Felix inseamna sinucidere...acea mana criminala contine otrava !
Va amintiti cand Basescu a cerut sprijinul serviciilor speciale americane ??
Astea sunt rezultatele, probabil o sa fim uimiti de filiera ce a saracit cu adevarat aceasta tara ....O seara buna !
Abia acum vede tara ca
Felix este CANCERUL ACESTEI TARI !
NEMMERNICUL ASTA A OTRAVIT TARA!
Cu banii furati de la “al batran “a infiintat “televiziunile de santaj”
Mai ales Hasnaua 3 .Aceste televiziuni nu au scop informarea populatiei
CI SUNT PLUTOANE DE EXECUTIE ,SUNT GURI DE TUN
cu care nemmernicul asta incearca sa-si impuna vointa.
Vedeti orice dezvaluire de presa ajunge la public
NUMAI DACA CEL INVINUIT NU A PLATIT SANTAJUL!
Ziaristii care lucreaza ar trebui anchetati CA SI COMPLICI LA SANTAJ !!!
Ei stiu bine ce fac !!! Si pentru asta iua bani ! Bani multi proveniti din santaj!
Acest nemmernic este exemplul cel mai bun despre ce face fosta securitate.
El il invinuieste pe Basescu de dictatura ,de totalitarism si politie politica .
Acum si ultimul pro ost din tara s-a convins ca el vrea sa introduca dictatura si totalitarismul in tara asa cum l-a introdus in trustul lui !
Cat de proo st sa fii sa crezi o singura propozitie din ceea ce se spune la Hasnaua 3 !
Apel catre ziaristii de acolo ?
Voi chiar nu intelegeti CA SUNTETI COMPLICI ?
Nu aveti un pic de jena intelectuala sa slujiti si sa pupati in dos acest jeg,sa-i mirositi izzmenele?
E de ajuns unul singur dintre voi sa aiba curaj sa SPUNA ….
SI ACEST NEMMERNIC NU MAI IESE DIN PUSSCARIE 100 DE ANI .
Ati luptat ca turbatii pentru alegerea proo stanacului.
Va simtii bine intellectual sa stiti ca ati luptat de fapt pentru a
da tara pe mana MAF FIOTULUI VAN TU?
Va simtiti bine d p dv intelectual sa sustineti acum un triplurepetent
sa ajunga presedinte ….ca asa vrea felix ?
Catre membrii ps d si p dl :
va simtiti bine sa stiti ca
ATI FOST CUMPARATI LA PACHET DE ACEST NEMMERNIC ,
SI CA ATI FOST VANDUTI LA PACHET DE LIDERII VOSTRI NEVOLNICI ?
acum usl-ul este partidul lui felix ! In intregime!
De ce v-au vandut?Nu banuiti ?Au fost santajati cu hasnaua 3.
Voi banuiti de cum s-a nascut usl ul?
Gandirea lui putreda ii spunea ca dupa uniune UDMR-ul de frica,
santajat ca nu va mai fi primit va parasii coalitia .
Atunci armata lui felix l-ar fi inlaturat pe basescu ,poporul prostit de hasnaua3
Ar fi votat presedinte pe porumbac si premier pe felix .Ati fi fost fericiti ?
Va imaginati o clipa tara cu porumbacul presedinte,felix premier,voicu ministru la justitie ,vanghele le interne ….
Daca v-ar placea sustineti-I !!!
INJURATURILE PEDELISTILOR NU FAC ALTCEVA DECAT SA-I CONVINGA PE ROMANI CA DAN VOICULESCU ESTE UN TIP OK SI SA VOTEZE CU USL!!!!!!!!!!!!
ma gandeam ca a trecut ziua...si nu am ras...cu pofta...
iti multumesc...pentru ca m-ai facut sa rad...
Felix nu a fost „informator\" sau „colaborator\" al Securităţii ! El este însuşi chipul odios al Securităţii şi nici un verdict nu poate amâna sau nega acest adevăr.
Felix a reuşit câteva performanţe care, în context românesc, pot fi considerate remarcabile sau chiar excepţionale: cine a avut vreodată curiozitatea să răsfoiască ziarul-portavoce al trustului său media va fi dat peste o serie de dosare consistente ale Revoluţiei. Fapt cu atât mai remarcabil cu cât, pentru Felix, Revoluţia nu a existat: decembrie 1989 l-a prins în funcţia de director al celebrei „întreprinderi de comerţ exterior‘‘ a Securităţii, Crescent, şi acolo a rămas până în 1992. În '90, canadienii aduşi de statul român să dea de urma conturilor lui Ceauşescu au cerut arestarea lui Felix. Statul român a ales să-i concedieze pe canadieni. În 2008, Parlamentul României a ajuns la concluzia că realitatea este prea complicată şi a hotărât demiurgic să o simplifice decretând ceea ce este şi ceea ce nu este - în cazul amintit, că Ceauşescu nu a avut conturi.
Imediat după Crescent apare Grivco, care începe să facă de toate, de la comerţ exterior la energie şi televiziune, astfel încât astăzi Felix deţine - a se slăbi cu transferul acţiunilor către fiice! - cel mai mare trust media din România, pe care l-a folosit ca instrument de presiune pentru a-şi promova interesele politice şi de afaceri şi ca armă împotriva adversarilor (Sinteza Zilei este singura emisiune din lume care îndeplineşte un singur scop, seară de seară, neîntrerupt de peste cinci ani: îl înjură pe Presedinte).
În 2004 şi 2008, Felix se alege, sub umbrela PSD, deci cu o legitimitate democratică şubredă, în Senatul României. Dacă schema USL funcţionează, Felix are toate şansele să fie primul cetăţean care ajunge al doilea om în stat (preşedintele Senatului) fără să fi trecut în viaţa lui printr-un proces electoral. În 2008 îşi leagă numele în mod ruşinos - dar cum altfel? - de o lege care face legală o ilegalitate - naţionalizările comuniste - sub mandatul guvernamental al unui partid pretins liberal pentru care proprietatea ar fi trebuit să fie, în principiu, sfântă. Remarcabil!
Îşi numeşte omul de paie - Codruţ Şereş - la Ministerul Economiei - sub mandatul căruia cumpără energie la cele mai mici preţuri şi numai la ore de vârf. Omul de paie este acuzat de trădare naţională într-un alt dosar legat de energie, dar Felix rămâne neatins. În aprilie 2007 este trimis în judecată pentru afacerea Loteria Română şi, câteva săptămâni mai târziu, Presedintele este suspendat pe baza unui raport alcătuit de o comisie condusă de Felix.
În 2000, preşedintele Emil Constantinescu şi directorul SRI, Costin Georgescu, ambii proveniţi din societatea civilă anticomunistă, ambii veniţi la putere pe un val de revendicări morale şi antisecuriste, îi trec „dosarul de reţea\" - adică de OFIŢER DE SECURITATE - la „siguranţă naţională\". În 2006, o parte din dosar iese la lumină şi CNSAS îi dă verdict de „poliţie politică\" lui Felix. Consecinţa? Chiar înainte ca CNSAS să se apuce de cercetarea dosarelor magistraţilor, Curtea Constituţională admite „excepţia de neconstituţionalitate\" invocată de Felix şi aproape că desfiinţează CNSAS, care este deposedat de majoritatea atribuţiilor. Se adoptă pe fugă o nouă lege, dar Felix reuşeşte să schilodească serios CNSAS.
În 2008, Curtea de Apel confirmă totuşi verdictul CNSAS, iar dosarul lui Felix ajunge la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, care joi a amânat verdictul cu o săptămână. O amânare inutilă, pentru că tot ce are de făcut Curtea Supremă este să ia notă de caracterul remarcabil şi excepţional al lui Felix. Un om cu o asemenea avere, o asemenea invulnerabilitate, o asemenea influenţă şi o asemenea putere nu poate exista în România.
Sau poate, dar cu o condiţie: asa cum SOV nu este omul Sistemului, ci Sistemul însuşi, Felix nu este Sistemul, el este chipul vizibil al celor care controlează Sistemul. Este chipul hidos al Securităţii. Instanţa Supremă are de ales între a ascunde mai adânc portretul lui Dorian Gray în subteranele Justiţiei şi a-i da lovitura de graţie.
Nu ma refer la Felix, care probabil ca a fost ofiter, asa cu zici ?
Isi facea meserie. Cine a fost lezat poate sa-l dea in judecata.....
Dar a da crezare parazitilor de la CNSAS e o mare porcarie !....
Toti numiti politic, toti niste avizi de bani (au salarii de 20 de ori mai maridecat pensia medie), care santajeaza cu dosare, e peste moralitatea capitalista ! ........... De dosarele securitatii trebuie sa se ocupe istoricii si cei care au suferit de abuzurile lor. Nu niste santajisti manati de capatuiala !
Nu ma refer la Felix, care probabil ca a fost ofiter, asa cu zici ?
Isi facea meserie. Cine a fost lezat poate sa-l dea in judecata.....
Dar a da crezare parazitilor de la CNSAS e o mare porcarie !....
Toti numiti politic, toti niste avizi de bani (au salarii de 20 de ori mai maridecat pensia medie), care santajeaza cu dosare, e peste moralitatea capitalista ! ........... De dosarele securitatii trebuie sa se ocupe istoricii si cei care au suferit de abuzurile lor. Nu niste santajisti manati de capatuiala !
Sa-ti faci un post TV, rect(e) Antena3, doar pentru a-l toca marunt, zi de zi, noapte de noapte, ceas de ceas (!) pe dusmanul tau personal... asta e boala psihica !
Alde Badea, Gidea, Ciuvica, Ciutacu si care-or mai fi pe-acolo... n-au nicio vina. Isi deverseaza laturile si-si iau euroii cu toptanul. Atata stiu, atata pot, asta fac ! Turcu' (Felix) plateste !
Te inseli, este una din metodele de a se imbogati niste hoti in Romania.
Pentru toti \"pro\" felix , turnator nenorocit multa m.......
muje-i zice. sau sa-l ia pe striblea-n gura