INTERVIU

EXCLUSIVITATE despre dosarele Revoluţiei. Generalul Voinea: \"Au vrut să mă omoare imediat după execuţia lui Ceauşescu!\" | VIDEO

Autor: Vlad Teodorescu, Horia Tabacu

Procurorul Dan Voinea, unul dintre personajele cheie ale acelor evenimente dezvăluie că întreg completul de judecată urma să fie lichidat cu rachete trase din elicopter

Discuţia cu Generalul Dan Voinea a avut loc într-un apartament din zona Pieţei Universităţii, amplasat la etajul opt. De la balcoanele lui şi de la ferestre tot perimetrul se vede foarte bine. În aşa fel încât tot dialogul, care a depăşit trei ore, a fost aplicat, cum s-ar spune. Cei doi reporteri, martori şi ei ai evenimentelor, în locuri diferite şi în momente diferite, au pus mai ales întrebări punctuale, care vizau situaţii concrete şi drame bine cunoscute.

MULTIMEDIA

Interviu-eveniment cu Generalul Voinea

VIDEO evz.roVezi mai multe

Interviu-eveniment cu Generalul Voinea

Procurorul Dan Voinea, unul dintre personajele cheie ale acelor evenimente dezvăluie că întreg completul de judecată urma să fie lichidat cu rachete trase din elicopter

Cel care răspundea la întrebări a fost procurorul care a contribuit la condamnarea cuplului Ceauşescu, el întocmind rechizitoriul. Ulterior el a anchetat dosarele evenimentelor din decembrie ’89. Activitatea lui a durat cam 20 de ani de cercetări. Foarte mulţi vinovaţi au fost trimişi în instanţe şi condamnaţi. Pentru foarte mulţi acest moment încă nu a sosit.

Generalul Voinea este încă tânăr şi visează să-şi ducă rechizitoriile la bun sfârşit şi să se facă dreptate până la capăt. În cursul acestui interviu el ne-a declarat multe fapte inedite din timpul evenimentelor de atunci. Acestea constituie dezvăluiri în exclusivitate.

EVZ:Care este cel mai mare secret al revoluţiei din 1989?
Dan Voinea:
Acela că mişcarea populară a încercat să fie înnăbuşită în sânge de către forţele de represiune ale regimului comunist. Pentru ca administraţia comunistă să rămână, în continuare, la putere.

Ceea ce s-a şi întamplat…
Da. Aşa este. Imediat după procesul lui Ceauşescu nu s-a mai tras şi „băieţii” au trecut la privatizare fiindcă nu mai era nimeni să-i împiedice. Activiştii şi securiştii care au răspuns de turism, au luat hotelurile, restaurantele… Cei care au răspuns de comerţ, au luat spaţiile comerciale.. cam aşa s-a făcut…Al doilea mare jaf, după naţionalizare, făcut de comunişti cu bună ştiinţă. Aduceţi-vă aminte de sloganul “Nu ne vindem ţara”. Poate alta era situaţia dacă veneau de atunci investitorii străini.

Care a fost cea mai mare presiune care s-a făcut asupra dumneavoastră?
Eliminarea mea din afacerea “Dosarele Revoluţiei”. Eu nu am fost amic cu nici unul dintre conducători. - Şi alte presiuni? Am sentimentul că au vrut să mă omoare chiar acolo, la Târgovişte! Probleme cu elicopterul

Cum adică? Nu aţi mai spus niciodată aşa ceva!
Da, aşa este. După execuţie, Stănculescu, Măgureanu, Voican, Mugurel Florescu şi ceilalţi au plecat cu primul elicopter. Au luat şi cele două cadavre cu ei. Au lăsat completul de judecată, adică eu, Popa Gica şi Nistor, grefierul, şi militarii din plutonul de execuţie acolo, în curte, ca să vină cu al doilea elicopter. Care însă s-a stricat! Ne-am dus la echipaj care ne-a spus că nu pot pleca fiindcă s-a stricat un motor! Nu ştiau cum s-a întâmplat asta fiindcă nu au fost lăsaţi să stea la elicopter, pe stadion.
Între timp, un membru al echipajului, mecanicul parcă, a auzit in cască discuţiile echipajelor altor trei elicoptere care survolau perimetrul. Ăia ziceau că membrii completului au fost prinşi de terorişti şi că trebuie să tragă! Ăştia aveau rachete… Ar fi tras cu rachetele în noi! Am întrebat dacă nu merge şi cu un motor, mi-au zis că merge, „dar la firul ierbii” şi le-am spus hai să sărim dracului gardul cu aparatul aşa cum e, că ăştia ne împuşcă.

Apare şi fotbalistul Troi de la Steaua

Şi aşa aţi plecat de acolo, cu un motor?
Da, aşa, la circa 20 de metri înălţime. Am auzit însă că până la urmă tot au tras, mai târziu în elicopterul acela şi a căzut pe o cale ferată, pe aici, lângă Bucureşti. Şi aşa am mers până la Stadionul Steaua. Acolo, ţin minte, comandantul pazei era Cristian Gaţu. Înarmat şi el cu mitraliera. Am mers la clădirea de protocol, unde se găseau cei plecaţi cu primul elicopter de la Târgovişte, imediat după execuţie. L-am găsit acolo pe fotbalistul Troi care mi-a zis că ceilalţi sunt la masă. Când a deschis uşa am văzut că toţi erau la masă, la felul doi, mâncau friptură cu cartofi prăjiţi, în farfurii mari. Atunci am realizat că oamenii aceştia nu ne mai aşteptau…Măgureanu, Mugurel Florescu, Stănculescu…

Credeau că sunteţi deja morţi?
Da. Am ieşit din încăpere şi am trântit uşa. A venit Mugurel Florescu după mine să mă invite înăuntru. I-am spus că mi-am dat seama că nu ne mai aşteptau şi că au vrut să ne omoare. I-am spus că şeful lui, generalul Stănculescu, a vrut să ne omoare. „Cine, mă, Revoluţia să vă omoare?” , mi-a zis şi atunci mi-am dat seama că pentru el, Stănculescu Atanasie Victor era “revoluţia”…

Si aşa aţi scăpat?
Da, pe moment. M-am dus înapoi la fotbalistul Troi şi am băut un pahar de vin. A venit Stănculescu după mine, se juca cu un glonţ în mână. Mi-a spus că vrea să mă trimită acasă cu un TAB. Am refuzat. TAB ul a fost atacat pe drum, a murit un membru al echipajului şi după câte ştiu avocatul Niky Dumitrescu a fost rănit la picior.

De data asta chiar că aţi scăpat…
Staţi că nu s-a terminat. Ţin minte că ieşea schimbul doi de la Tricodava şi m-am amestecat între muncitori. La piaţă, la Moghioroş a început să se tragă din parc. Mai târziu am aflat că erau nişte militari aduşi de la Râmnicu Sărat şi puşi să tragă… M-am aruncat lângă o bordură şi am rămas nemişcat timp de zece minute. Au venit nişte copii, o patrulă civilă ceva, să vadă dacă sunt mort. Le-am spus că de mâine nu o să se mai tragă şi le-am spus lor, primii, că soţii Ceauşescu au fost executaţi. În momentul acela a început să ningă…

Unde locuiaţi pe vremea aceea?
Locuiam în Militari, la capăt, ultimul bloc. Am văzut un ARO alb cum vine pe urmele mele printre blocuri şi m-am speriat, m-am ascuns. Acasă, mi-am luat toată familia, mama, soacra nevasta, cumnata’mea şi ne-am dus toţi pe Olteniţei,la cumnaţi. M-au căutat şi la mama acasă, aveau adresa ei, dar nu le-a dat voie “patrula de bloc” să intre. Şi au renunţat. Am stat la cumnaţi o săptămână…

„Intre cele aproape 8.000 de victime, adică morţi, răniţi şi lipsiţi de libertate în mod ilegal, nu există nici un activist de partid. Nici mort, nici rănit, nici arestat. Evident, cu excepţia soţilor Ceauşescu”
DAN VOINEA, procuror militar

M-au căutat şi la mama acasă, aveau adresa ei, dar nu le-a dat voie „patrula de bloc” să intre

\"\"Ion Iliescu a fost anchetat de Dan Voinea care l-a considerat şi îl consideră vinovat pentru evenimentele din decembrie 1989

Vinovaţi au fost găsiţi Elena şi Nicolae Ceauşescu

EVZ: Şi mai face cineva ancheta?
Dan Voinea:
Doar la Bucureşti nu s-a incheiat ancheta, din cauza numărului mare de victime.
La Televiziune, la Radio, la CC… Sute de victime Nu mai face nimeni nimic! Nu s-a făcut de la bun început. Când am preluat eu dosarele din Bucureşti, am găsit sute de rezoluţii de neîncepere de urmărire penală. De fapt NUP în toate dosarele! Vinovaţi au fost găsiţi Elena şi Nicolae Ceauşescu şi…NUP!Chestia cu teroriştii a folosit procurorilor pentru a da neînceperea urmăririi penale. Că a fost confuzie, că s-au împuşcat din eroare că au crezut că sunt terorişti. Am păstrat toate aceste soluţii care au fost date până în 2005 cu NUP, poate că o să mă întrebe cineva, vreodată. Mi-am făcut o echipă de poliţişti criminalişti şi am început anchetele.
La Radio, de exemplu, am stabilit toţi autorii. La Televiziune am făcut o hartă cu locurile şi persoanele care au tras. Din grădiniţa din apropiere au tras muncitori de la Republica. Din casa lui Valentin Ceauşescu au tras muncitori de la Acumulatorul. Gărzile Patriotice de la Electromagnetica au ocupat toate casele de vis a vis de Televiziune. Cu toţii au acţionat la indicaţiile unor ofiţeri din armată.

Exemple?
Da. De exemplu, Sergiu Nicolaescu a chemat regimentul de mecanizate de la Ploiesti, cu comandantul acestuia colaborase la nişte filmări.Comandantul a dat declaraţie că i-a spus să vină cu toată unitatea. I-a aşteptat chiar Sergiu Nicolaescu la Băneasa. La Arcul de Trimf au împărţit TAB-urile prin Herăstrău şi pe şosea, iar pe militari i-a culcat, pe burtă, în piaţa de la Televiziune. La ora 23, deci în seara zilei de 22 decembrie, au primt ordin să tragă spre Televiziune. Şi au tras unii în alţii, revoluţionarii şi soldaţii, crezând fiecare că sunt atacaţi de terorişti.

1 milion de pagini conţin Dosarele Revoluţiei

Generalul Voinea dezleagă misterul TERORIŞTILOR din Revoluţia anticomunista din 1989

În numărul de mâine al ziarului nostru veţi putea afla, în continuarea interviului- eveniment acordat de generalul procuror Dan Voinea în exclusivitate pentru Evenimentul Zilei, ce s-a întâmplat cu teroriştii Revoluţiei, câţi au fost, de unde au provenit, cine i-a înarmat şi câte victime au făcut. Totodată veţi afla cine se ascundea în spatele ofiţerilor KGB, despre care s-a spus că au organizat acţiuni teroriste în ţară şi care a fost adevăratul motiv pentru care „valuri” de turişti ruşi au intrat în România în decembrie 1989. Generalul Voinea va ridica voalul misterului ce planează încă asupra morţilor de la Timişoara.

 

 

Spune-ţi părerea!

  • anonim
    9 February, 20:45. anonim

    sal , scz k intervin in discutiile voastre , va certati aici si nu se rezolva nimik , romania e terminata din multe puncte de vedere se vede in realitate daca bati la picior intreaga tara de la un capat la altul nu ai sa vezi decat saraci si bogatii sau cum se spun baietii destepti in loc sa ne certam ar trebui sa trecem la fapte , vorba multa saracia omului trebuie sa recunoastem totii k sistemul e putred si ca o sa suferim mult deci va rog sa trecem sa luam masuri impotriva asa zisului stat care este plin de hotii daca nu sa stam cu mainile in buzunare k poate o sa ne dea cineva de toate si am un mesaj pt domnul dan voinea daca crezi ceea ce zici si ai dovezi prezinta le sa putem faca ceva daca nu vorba tiganeasca mucles k suntem satui de intoxicatii , va salut cu respect

  • M0sh0olika
    22 January, 21:50. M0sh0olika

    Ce SF-uri citesti aici...:)...Turistii rusi vorbeau de fapt ungureste in Bucurestii din zilele alea...Garzi patriotice pe post de teroristi ? Lool...Eu am fost \"garda patriotica\" si mi-am aparat fabrica in toata perioada \"lovilutiei\"...dar, dac-as fi vrut sa ies cu arma in oras sa \"apar\" lovilutia\" sunt sigur ca prietenii mi-ar fi tras un glonte-n cap fara somatie....M-am \"plimbat\" la revolutie , cu suruburi si piulite-n buzunare , si la universitate, si la televiziune , si in general prin tot centrul , impreuna cu alti prieteni....Daca stiam atunci unde-o s-ajungem acum furam PM-ul si terminam revolutia-n fasa...

  • Gabriela
    22 December, 20:16. Gabriela

    Da....foarte \"interesant\". Abundati in stiri \"interesante\" care nu intereseaza pe nimeni. Generalul lui peste, fost \"procuror\" ce parere are de legalitatea acelui complet, a acelui asa-zis proces si a tot ce s-a intamplat acolo si el a participat??? Complet de judecata? Poate complet de executie....Faptul ca e acuma bine-mersi dovedeste f clar ca nimeni n-a vrut sa-l execute vreodata, ca daca voia nu vad ce piedici ar fi avut....Baliverne de prostit prostii si de umplut ziarele din ce in ce mai subtiri....

  • Goanta
    22 December, 10:10. Goanta

    Si, Dan Voinea a dezvaluit \"misterul revolutiei\"? Unde e, cum arata acest \"mister\"? E doar flecareala de avocatel trezit in focul unor evenimente pe care nici azi nu le pricepe. Misterul e foarte departe de acest priculici care se impauneaza cu aerul de luptator anticomunist. Lui ii place ce prostii a scos pe gura la asa-zisul proces al Ceasusestilor? A sesizat el, ca jurist, ceva in neregula cu procesul? I-a placut atitudinea de acuzator a judecatorului? Dar de cele 60.000 de victime de la Timisoara era convins, avea dovezi? Ce-i spunea constiintei unui procuror? E revoltat ca a fost indepartat de oala cu smantana.Scena povestita cum i-a gasit la masa pe cei plecati inainte cu elicopteru si care nu i-au dat nicio atentie vorbeste despre ce era el atunci - un nimeni. A ajuns general, are pensie babana Asta-i viata !

  • silviana
    21 December, 02:50. silviana

    oricum,interesante,declaratiile.

  • silviana
    21 December, 02:46. silviana

    copii carora nu le e frica de gloante,asta spune ca faceau parte din revolutia comunistilor perestroichisti,voiau si ei un comunism deschis,neocomunism si erau protekati de...teroristi,lunetisti prin ordine speciale de ilicescu,cine sa fie,care sa fie asa de liberi,ne'nfricati si protejati,cei...care e.

  • silviana
    21 December, 02:08. silviana

    nu mira pe nimeni ca iliescu si ai lui,au incercat sa'i omoare pe cei carora le'au ordonat judecarea,condamnarea la moarte prin impuscare a conducatorului lor iubit,completul de judecata,procurori militari si soldati executanti;cu elicopterul l'au detronat,cu ordinul l'au mitraliat,cu elicopterul i'au ingropat,tot cu elicopterul voiau sa'i lichideze si pe martorii directi care li se supusesera ordinelor de partid si de stat;valul de turisti rusi,au avut rolul de a masca instalarea la...butoane a ilicestilor,a credibiliza diversiunea 'teroristii trag din toate partile' si a se asigura ca...ai lor recistiga puterea,raportind la moscova,perestroica'ndeplinita;ca aparatu'de partid,comunisti activisti,securisti si'telectualii lor,sefii fabricilor si uzinelor,agriculturii,transporturilor,etc. a intregii economii centralizate,s'au patronizat,se stie,declaratii ca a gen.procuror voinea,nu fac decit sa confirme,dar se vede ca emantii nu vor s'o stopeze cu imbogatitul din banii...tutu'lor si ar vrea...ca la rusi...putin mai mult din ce au avut,putere fara bani,vor si bani si putere,pe toti,si toata,sa ce'au fost si mai mult decit atit,exact cum nu se poate;cel putin daca s'ar da o lege exceptionala,originala,sa se vada cine a ramas defect/at de ideologia comunista si cine a renuntat la ea ca altfel,apar copii,nepoti,nepoate cu aceleasi malformatii mentale transmise de parinti,bunici iubitori ai minciunii,hotiei,tupeului,crimei/comunismului si nu se mai termina niciodata cu astfel de specimene,nu te'ntreaba nimeni cum ai facut primul milion,dar daca nu'i justifici pe restul pina la cit ai in prezent,suporti consecintele legale,fiind valabila pentru cei care nu apar in dosarele revolutiei,nup'istii criminali,ci pentru restul care n'a participat la crimele lui ilicescu moscovici et.comp.

  • UNUL DE DEPARTE
    20 December, 23:24. UNUL DE DEPARTE

    generale, ai grija. poate ca te-au ratat atunci, dar acum au revenit la putere si calca totul in picioare. de data asta nu te vor mai rata.

  • Locuinte
    20 December, 23:09. Locuinte

    Dubai Horizon Towers A 1 camera 35,417/600m2 Euro (59/mp/2006) bayut.com

    Abu Dhabi Marina Heights 2 Towers 1 camera 124,793/2599m2 Euro (48/mp/2010) bayut.com

    Spania Valencia 3 camere 35,000/350m2 Euro (100/mp/1970) idealista.com

    Spania Madrid 4 camere 49,000/754m2 Euro (65/mp/1970) idealista.com

    Germania Berlin 4 camere 69,900/945m2 Euro (73,90/mp/1990) immobilienscout24.de

    Germania Bayern 1 camera 26,900/665m2 Euro (39/mp/1983) immobilienscout24.de

    Italia Parma 2 camere 55,000/1100m2 Euro (50/mp/1960-1970) immobiliare.it

    Italia Udine 2 camere 47,000/783m2 Euro (60/mp/1960-1970) immobiliare.it

    Dallas TX 4 camere 32,500/266m2$ (122/mp/1980) realtor.com

    Dallas TX 3 camere 35,900/362m2$ (99/mp/1983) realtor.com

    Miami FL 2 camere 30,000/434m2$ (69/mp/1989) realtor.com




    Pretul apartamentelor situate in zonele centrale ale Bucurestiului este de 200 euro/m2 !

    stiri.imobiliare-particulari.ro/cat-costa-un-apartament-in-bucuresti-preturi-imobiliare-2010-2012-720/


    Evitati blogurile si siteurile create de agentiile imobiliare: imobiliare.ro tavanulfals.ro imopedia.ro acestia nu fac altceva decat dezinformeaza potentialii cumparatori.

  • general bau bau
    20 December, 22:56. general bau bau

    acest om ar trebui sa se ascunda, de rusine.

  • Stefan*
    20 December, 22:17. Stefan*

    Noul Parlament este neconstitutional si penal !
    Constitutia stipuleaza ca este suverana vointa poporului, iar parlamentarii sunt reprezentanti alesi sa-i aduca la indeplinire vointa, in nici un fel stirbita.
    La referendumul din 22 noiembrie 2009, poporul a votat PARLAMENT UNICAMERAL CU 300 DE PARLAMENTARI si referendumul a fost validat de CCR.
    Guvernul Ponta a organizat, insa, alegerile parlamentare de duminica, 9 decembrie 2012, dupa o lege electorala nemodificata, si a rezultat Parlament cu 588 parlamentari, un numar dublu fata de cel hotarat de popor in 2009.
    Parlamentarii nostrii, ar fi trebuit sa stie cu totii, ca sunt doar reprezentanti ai poporului, servitori ai poporului, obligati sa aduca la indeplinire vointa poporului, asa cum a hotarat prin referendumul din 2009.
    Constitutional, se impune ca guvernul Ponta sa demisioneze imediat, Parlamentul sa fie dizolvat si sa se formeze un guvern provizoriu de coalitie, care sa pregateasca noi alegeri parlamentare, conforme cu vointa poporului suveran. In Parlamentul actual au intrat si indivizi cu bilet de sot sau de insotitor, de puscariabili si chiar de puscariasi. E prea de tot !

  • Stefan*
    20 December, 20:56. Stefan*

    Cu Dragnea si Fenechiu,

    Cu Dragnea si Fenechiu,
    O s-o ducem bine toti:
    Cu lenea si cu rachiul,
    Cu guvernul plin de hoti.
    .

    Speram sa nu ducem lipsa
    Nici macar si de mistere,
    C-avem tara in eclipsa
    De atatea ministere.


    Asteptam lapte si miere
    Si-nceteaza orice lupta,
    Ca sa vedem, in tacere,
    Cum stapanii ni se-nfrupta.

    • Stefanoiu
      22 December, 10:15. Stefanoiu

      Mai nea stafane, las-o moarta de poezie. Apuca-te de sapat santuri, de scuturat covoare - meserii mai banoase ! Poezia e pentru altii. Nu merge sa lipesti papadie cu golanie sa te izbeste criza de prostie.

  • Stefan*
    20 December, 20:23. Stefan*

    Iliescu si Voiculescu sa fie judecati !
    ………………………………………………………………Mai oameni buni ! Mai fratilor, care mai sunteti oameni buni ! Ganditi-va cata durere au indurat in sufletele lor mamele tinerilor ostasi, pusi sa se impuste intre ei, dupa 22 decembrie 1989, cu premeditare si sub patronajul lui Ion Iliescu, ca sa stopeze Revolutia adevarata inceputa la Timisoara si sa asigure perpetuarea puterii comunist-securiste de care nu suntem eliberati nici astazi. Ion Iliescu poarta principala raspundere pentru uciderea, prin impuscare, a celor 954 de cetateni, peste 80 % fiind tineri si chiar si copii, iesiti in strada sa ceara LIBERTATE si FARA COMUNISM, printre cei 954 aflandu-se si tineri ostasi de curand incorporati. Unii ostasi erau trimisi sa apere o institutie ,,ca va fi atacata de teroristi” si alti ostasi erau trimisi la acelasi obiectiv ,,sa-l elibereze de teroristi”. Si unii si ceilalti erau trimisi la moarte cu premeditare.Sotii Ceausescu erau arestati si nu mai exista nici un motiv sa se traga, dar complotistii pastoriti de Iliescu planificasera cat mai multi morti, ca sa inspaimante poporul, sa-l tina la respect pana iau toate fraiele puterii si sa induca ideea falsa ca Iliescu cu sprijinitorii lui fac revolutie, ca sa scape tara de dictatura. Unde sunt, domnule Iliescu, teroristii, despre care ne asigurai la ,,Televiziunea libera” ca ,,trag din toate pozitiile” ? Este inexplicabil ca poporul s-a lasat manipulat de ,,Televiziunea libera” si l-a ales pe Iliescu ca presedinte si este inexplicabil ca Iliescu nu a fost judecat pana acum.
    In numele familiilor celor 954 de morti, pentru care poarta principala raspundere morala, cerem ca Ion Iliescu sa fie trimis in judecata de catre Parchetul General ! Cerem ca bolsevicul sa fie judecat si pentru mortii, tinerii schiloditi si distrugerile provocate de cohortele de mineri si securisti, aduse de Iliescu in Capitala, sa distruga opozitia democrata condusa de Coposu si Ana Blandiana ! Cerem, deasemenea, ca Iliescu sa fie judecat pentru distrugerea economiei nationale in timpul mandatelor sale prezidentiale si pentru patronarea loviturii de stat actuale, alaturi de securistul hotoman Dan Voiculescu !

  • Cu ochii in patru
    20 December, 20:16. Cu ochii in patru

    Daca ii intrebai pe oameni in dec.1989 de ce ies in strada , raspundeau ca au fost scosi sau trimisi de la Fabricile si Uzinele in care lucrau. A fost DECIZIA lor ? ...NU !!! Au fost ei informati de cine trebuie sa se apere ? ...NU! Cine erau teroristii care atacau invizibil ?Cine a decis pentru ei si i-a aruncat intr-o lupta nebuna sa se nimiceasca reciproc? De ce nu vorbesc cei implicati in DECIZII la data respectiva si lasa societatea romaneasca in deriva , inacceptabil pentru romani de a mai vedea cum involueaza Romania.

  • gigel
    20 December, 17:41. gigel

    La baza Romaniei postdecembriste stau CRIMA, MINCIUNA si FURTUL. Intrebarea este daca Romanica este Stat de Drept sau nu

  • goe
    20 December, 16:50. goe

    ba, ce tot o lungiti de pe azi pe miine cu toate noutatile, vreti voi sa le numiti asa, numai ca sa vindeti ziarul!
    din moment ce acest individ a facut parte dintre mizerabilii cara l-au condamnat pe ceausescu la moarte inteleg ca este un criminal, dupa panarama de proces! ce sa aud din gura unui criminal? ca a baut un pahar de vin cu troi si ca de frica a dormit la neamuri? daca avea constiinta si caracter nu avea ce sa caute la tirgoviste. restul sunt povestiri chinezesti!

  • Locuinte
    20 December, 16:44. Locuinte

    Dubai Horizon Towers A 1 camera 35,417/600m2 Euro (59/mp/2006) bayut.com

    Abu Dhabi Marina Heights 2 Towers 1 camera 124,793/2599m2 Euro (48/mp/2010) bayut.com

    Spania Valencia 3 camere 35,000/350m2 Euro (100/mp/1970) idealista.com

    Spania Madrid 4 camere 49,000/754m2 Euro (65/mp/1970) idealista.com

    Germania Berlin 4 camere 69,900/945m2 Euro (73,90/mp/1990) immobilienscout24.de

    Germania Bayern 1 camera 26,900/665m2 Euro (39/mp/1983) immobilienscout24.de

    Italia Parma 2 camere 55,000/1100m2 Euro (50/mp/1960-1970) immobiliare.it

    Italia Udine 2 camere 47,000/783m2 Euro (60/mp/1960-1970) immobiliare.it

    Dallas TX 4 camere 32,500/266m2$ (122/mp/1980) realtor.com

    Dallas TX 3 camere 35,900/362m2$ (99/mp/1983) realtor.com

    Miami FL 2 camere 30,000/434m2$ (69/mp/1989) realtor.com




    Pretul apartamentelor situate in zonele centrale ale Bucurestiului este de 200 euro/m2 !

    stiri.imobiliare-particulari.ro/cat-costa-un-apartament-in-bucuresti-preturi-imobiliare-2010-2012-720/


    Evitati blogurile si siteurile create de agentiile imobiliare: imobiliare.ro tavanulfals.ro imopedia.ro acestia nu fac altceva decat dezinformeaza potentialii cumparatori.

  • drincal iosif
    20 December, 15:38. drincal iosif

    Va rog sa transmiteti la toti fraiarii, ca la asazisa revolutie n-a existat nici un terorist! A fost dat ca diversiunu de porcul de iliescu. Numai un timpit poate sa creada asa ceva!
    Ceeace n-a spus nimeni si poate nu i-a trecut nimanui prin minte (ma refer la cei care cerceteaza si azi dosarele rev.) ca iliescu ar trebui trimis la Haga si judecat pt. CRIME IMPOTRIVA UMANITATII SI GENOCID!
    Mai am o rugaminte f. mare:trimiteti-mi pe email-ul meu pe cel a lui Radu Banciu! As avea o gramada de idei si nu numai ce cu siguranta l-ar interesa!

  • burciulica
    20 December, 15:00. burciulica

    Am citit mult despre revolutie... Toate tarile din estul Europei au scapat de comunism in vara anului 1989. Domnul Gorbaceov a avut cateva intalniri cu tov Ceausescu. Ia explicat ,a incercat sa i explice ,dar nu a inteles. Tov Ceausescu stia ca celelalte tari din blocul comunist au schimbat guvernele,dar el credea in continuare in sansa lui.El stia multe,dar nu a vrut sa renunte la putere. Ceausescu a fost la fel de fanatic, ca Gadafi...Guvernul lui Ceausescu nu putea fii schimbat,decat cu forta.El e vinovat pt toti morti de la revolutie. Nu a fost nici lovitura de stat,a fost un fel de revolutie cu ajutor din afara,a fost un fel de razboi civil. Normal ca Ceausescu ii stia pe toti,stia prea multe,el avea interesul lui,sa revina la putere. Trebuia judecat rapid,ca sa se salveze vieti...A fost doua tabere,una care credea in Ceausescu si in comunism si una care stia realitatea ,care vroia schimbarea. Cei care credea in Ceausescu au luptat pana au auzit ca Ceausescu e mort,uni au luptat fanatic si dupa .La vremea respectiva Iliescu era cel mai bun...Au fost si alti dar nu aveau sustinere. Domnul Coposul era bun,dar nu avea sustinere,si nu cunostea realitatea.A fost haos! S au format tabere, care vroiau sa se imbogateasca .Politia era inexistenta,securitatea statului era faramitata in grupuri. Iliescu si daca vroia sa faca ceva,si nu putea. El nu putea singur sa faca nimic,trebuia ajutat. Asta a fost problema,grupurile care l au sustinut,au avut alte interese,mai exact oameni vroiau sa se imbogateasca ....
    Lumea acum ,incearca sa schimbe ceva,in folosul cui? Multi vor sa faca dreptate in folosul personal...Multi fac declarati in preasa,pt bani....

    • burciulica
      20 December, 15:20. burciulica

      Domnul Basescu,Domnul Ponta trebuie sa invete din greseli,din istorie...

      Patriotii vor ramane in istorie. Toti murim,bani ,averea nu putem sa o luam cu noi. Copii nostri vor invata la scoala despre istoria romanilor....

    • Bartolomeu
      20 December, 16:29. Bartolomeu

      \"A(u) fost doua tabere,una care credea in Ceausescu...\"???Cine mai credea in Ceausescu? Nici macar Zoe Ceausescu nu credea, iar Elena nu cred ca se poate considera \"o tabara\".Ce incerci tu sa justifici se aseamana cu \"terorishtii\" lui Petrica...Bartolomeu

      • burciulica
        21 December, 01:37. burciulica

        Eu am trait vremurile alea...In primele zile ale revolutiei ,pana sa moara Ceausescu securitatea a fost impartita. O parte au crezut in caderea comunismului,nu toti! De aia s au omorat oameni intre ei. Armata tragea la intamplare ,pt ca era haos.Au fost teroristi ,ei au stat cateva zile si apoi au fugit din tara.Au mai ramas din ei,multi au fost prinsi! Dar toti au disparut!

  • Stefan*
    20 December, 14:28. Stefan*

    Noul Parlament este neconstitutional si penal !
    Constitutia stipuleaza ca este suverana vointa poporului, iar parlamentarii sunt reprezentanti alesi sa-i aduca la indeplinire vointa, in nici un fel stirbita.
    La referendumul din 22 noiembrie 2009, poporul a votat PARLAMENT UNICAMERAL CU 300 DE PARLAMENTARI si referendumul a fost validat de CCR.
    Guvernul Ponta a organizat, insa, alegerile parlamentare de duminica, 9 decembrie 2012, dupa o lege electorala nemodificata, si a rezultat Parlament cu 588 parlamentari, un numar dublu fata de cel hotarat de popor in 2009.
    Parlamentarii nostrii, ar fi trebuit sa stie cu totii, ca sunt doar reprezentanti ai poporului, servitori ai poporului, obligati sa aduca la indeplinire vointa poporului, asa cum a hotarat prin referendumul din 2009.
    Constitutional, se impune ca guvernul Ponta sa demisioneze imediat, Parlamentul sa fie dizolvat si sa se formeze un guvern provizoriu de coalitie, care sa pregateasca noi alegeri parlamentare, conforme cu vointa poporului suveran. In Parlamentul actual au intrat si indivizi cu bilet de sot sau de insotitor, de puscariabili si chiar de puscariasi. E prea de tot !

  • Stefan*
    20 December, 13:49. Stefan*

    Iliescu si Voiculescu sa fie judecati !
    ………………………………………………………………Mai oameni buni ! Mai fratilor, care mai sunteti oameni buni ! Ganditi-va cata durere au indurat in sufletele lor mamele tinerilor ostasi, pusi sa se impuste intre ei, dupa 22 decembrie 1989, cu premeditare si sub patronajul lui Ion Iliescu, ca sa stopeze Revolutia adevarata inceputa la Timisoara si sa asigure perpetuarea puterii comunist-securiste de care nu suntem eliberati nici astazi. Ion Iliescu poarta principala raspundere pentru uciderea, prin impuscare, a celor 954 de cetateni, peste 80 % fiind tineri si chiar si copii, iesiti in strada sa ceara LIBERTATE si FARA COMUNISM, printre cei 954 aflandu-se si tineri ostasi de curand incorporati. Unii ostasi erau trimisi sa apere o institutie ,,ca va fi atacata de teroristi” si alti ostasi erau trimisi la acelasi obiectiv ,,sa-l elibereze de teroristi”. Si unii si ceilalti erau trimisi la moarte cu premeditare.Sotii Ceausescu erau arestati si nu mai exista nici un motiv sa se traga, dar complotistii pastoriti de Iliescu planificasera cat mai multi morti, ca sa inspaimante poporul, sa-l tina la respect pana iau toate fraiele puterii si sa induca ideea falsa ca Iliescu cu sprijinitorii lui fac revolutie, ca sa scape tara de dictatura. Unde sunt, domnule Iliescu, teroristii, despre care ne asigurai la ,,Televiziunea libera” ca ,,trag din toate pozitiile” ? Este inexplicabil ca poporul s-a lasat manipulat de ,,Televiziunea libera” si l-a ales pe Iliescu ca presedinte si este inexplicabil ca Iliescu nu a fost judecat pana acum.
    In numele familiilor celor 954 de morti, pentru care poarta principala raspundere morala, cerem ca Ion Iliescu sa fie trimis in judecata de catre Parchetul General ! Cerem ca bolsevicul sa fie judecat si pentru mortii, tinerii schiloditi si distrugerile provocate de cohortele de mineri si securisti, aduse de Iliescu in Capitala, sa distruga opozitia democrata condusa de Coposu si Ana Blandiana ! Cerem, deasemenea, ca Iliescu sa fie judecat pentru distrugerea economiei nationale in timpul mandatelor sale prezidentiale si pentru patronarea loviturii de stat actuale, alaturi de securistul hotoman Dan Voiculescu !

    • BOGDAN..UK
      20 December, 14:52. BOGDAN..UK

      Da STefane ,ai dreptate10000%, Dar acum este prea tarziu.Iliescu Visarion Stalin a pus mana pe Romania cu ajutorul dirijorilor \"preteni\" de la Moscova.Este grey de crezut,aproape imposibil,sa vezi ca prostimea so lingaii I au ales la conducerea ratio pe, penalii de la Usl(_PSste alegeri au dat lovitura de gratie romanilor de buna ms credinta ,oar coruptia si hotiile vor fi ridicate la grad de virtute sub obladuirea acestor neno()rociti criminali DE La USL.

  • C.S.
    20 December, 13:41. C.S.

    Da, nene, dar e criminalul iar la putere? Este.

  • Dracu gol
    20 December, 13:15. Dracu gol

    Acum dupa atata amar de ani chiar daca ar veni Mafalda si ne-ar istorisi din fir-a par toata tarasenia cu revolutia si tainele ei tot nu le-am crede.Asta datorita noianului de scenarii,unele mai adevate,altele de-a dreptul fantasmagorice,debitate de fel de fel de insi.Cert este ca a fost o mare bulibaseala,noi romanii nu aveam nici o experienta in asa ceva si a iesit ce a iesit.Este un mare pacat ca au murit atatia OAMENI,unii dintre ei perfect nevinovati lasand in urma familii distruse de jale.Nu pot pentru nimic in lume uita carnagiul teribil de la Otopeni in care floare a acestui neam a fost pur si simplu abatorizata de niste nemernici care nu au platit catusi de putin.Ei fiind sub ordin militar nici macar nu s-au putut apara catusi de putin.Cat despre mincinosul asta care ne abureste crezandu-ne prostii satului nu am a spune decat:\"sa-ti fie rusine\".Daca ai fi om.Cum nu esti o sa-ti spun ca uneori si faptele bune sant pedepsite.Dar cele rele?

    • Bartolomeu
      20 December, 16:41. Bartolomeu

      A fost o mare tradare infaptuita de oameni foarte lashi si sprijinita de oameni la fel de lashi care au mascat totul sub forma de \"revolutzie\".Cine a dat ordinul de inarmare a garzilor patriotice?Catzi delicventzi de drept comun au avut acces la arme si munitzie?Cine a retras paza de la TVR si a lasat sa intre actorii?Desigur ca s-are mai afla daca s-ar face publice documentele militare sau acele zise arhive ale securitatzii.Schimbarea se putea face civilizat daca in acele zise \"realegeri\" ale lui Ceausescu ar fi existat oameni adevaratzi.Bartolomeu

  • teufelssohn
    20 December, 13:08. teufelssohn

    Voinea este un mincinos ordinar plătit de CIA, serviciul secret imperialist care este autorul evenimentelor contrarevoluţionare din România din decembrie 89, în colaborare cu Pacepa şi cu vârfurile trădătoare din securitatea română, reţeaua aceluiaşi Pacepa.

    Voinea minte legat de turiştii ruşi şi de implicarea KGB şi GRU în evenimentele din 89. Doar se ştie că anul 1989 a fost în tot estul Europei anul contrarevoluţiilor burghezo-moşiereşti, prin care elemente ultrareacţionare destabilizatoare fasciste şi imperialiste cu sprijin din exterior - mai precis de la Washington, să fie clar!!! - au reuşit să răstoarne regimurile mai mult sau mai puţin socialiste din respectivele ţări. Scopul era, bineînţeles, cârpirea crizei capitalismului, că doar se ştie că la vremea respectivă în ţările imperialiste, prosperitatea era în continuă scădere. Ca de altfel şi astăzi, când din nou criza capitalismului este o realitate, oricât ar vrea ei s-o cosmetizeze, s-o ascundă etc. În 1989, au cârpit-o cumva, fiindcă au declanşat contrarevoluţiile burghezo-moşiereşti în ţările Europei de Est, cărora apoi le-au distrus capacitatea de producţie proprie şi le-au transformat în colonii, adică în pieţe de desfacere, sursă de materii prime ieftine, sursă de mână de lucru ieftină şi de carne de tun pentru trupele NATO. Asta au făcut! Doar vedem cu ochii noştri că aşa e!

    Cârpeala a ţinut cât a ţinut, dar acuma e groasă rău cu criza asta de acuma, aşa că au mai declanşat câteva \"revoluţii democratice\", \"primăvara arabă\" etc., doar-doar se mai aleg imperialiştii americani şi occidentali cu încă nişte colonii. Scenariul e cam acelaşi ca la noi în decembrie 89; aşadar, din cele întâmplate în ţările arabe, putem înţelege mai bine ce s-a întâmplat şi în Europa de Est în 1989 şi ulterior.

    Altfel, altă minciună sfruntată a lui Voinea este că securiştii şi comuniştii ar fi fost primii la privatizare şi că dacă ar fi venit investitorii occidentali ar fi fost mai bine. Într-adevăr, primii care s-au privatizat au fost cei cu funcţii de conducere în turism şi comerţ, dar ei nu erau comunişti, ei erau şi sunt trădătorii cauzei socialismului! Dacă erau comunişti autentici, apărau regimul şi economia de stat planificată şi se opuneau vehement privatizării. Nu, aceşti nemernici erau căpuşele criptocapitaliste ale regimului dictatorial ceauşist, care nu era un regim autentic socialist de tip marxist-leninist, prosovietic şi internaţinalist cum ar fi trebuit să fie, ci era un regim deviaţionist, ultranaţionalist-şovin, antisovietic, pseudosocialist şi criptocapitalist care a aservit România Americii imperialiste. Doar se ştie cum s-a întâlnit Ceauşescu cu 3 preşedinţi americani, se ştie şi cum Ceauşescu a trădat în 1968 Pactul de la Varşovia şi a făcut România de ruşine în blocul socialist prin refuzul său de a trimite trupe care să participe la eliberarea Cehoslovaciei de elementele contrarevoluţionare ultrareacţionare destabilizatoare fasciste şi imperialiste; şi de asemenea se ştie cum a trădat Ceauşescu şi CAERul, luând credite de la organismele imperialiste FMI şi Banca Mondială, adică datoriile externe, pentru plata cărora poporului român i se lua mâncare de la gură şi se dădea la export, se lua apa, căldura şi lumina şi în comerţ nu se găseau niciunele decât pe sub tejghea, asta în timp ce în ţările autentic socialiste fidele URSS, în frunte cu RDG şi Cehoslovacia, era fain şi bine. Problema lui Ceauşescu a fost tocmai că a înţeles într-un final că imperialiştii americani nu îl ajută gratuit, că scopul lor la nivel de ţară era subjugarea României; nu cred că el a înţeles şi mai departe, că la nivel de bloc, amerlocii imperialişti urmăreau să bage sooola-n coaste Uniunii Sovietice şi să distrugă unitatea de monolit a blocului socialist, de asta urmăreau izolarea ţărilor de la periferia blocului, ca de exemplu România, de conducerea de la centru - Moscova. În orice caz, Ceauşescu, sacrificându-ne pe noi, poporul de rând, nu clanul lui se securişti şi activişti de căpuşe roşii criptocapitaliste, a plătit datoriile externe ale României în 1989, năzuind spre independenţa economică totală a României de imperialiştii americani. De aici i s-a tras ce i s-a întâmplat de crăciun în 1989.

    Altfel, legat de investitorii străini: de 23 de ani încoace ni s-a tot spus şi ni se tot spune că dacă vin occidentalii şi americanii în România, va fi bine. Am văzut ce mult a ţinut minunea Nokia în România. Iar firmele străine care încă există în RO, de aia există, fiindcă tratează muncitorii români ca pe sclavi, plătindu-le salarii de mizerie faţă de cei care fac aceeaşi muncă în ţara lor. În schimb, pe funcţii de conducere, ne trimit şefi din străinătate, care nu numai că sunt plătiţi cu salariul imens din ţara lor, dar mai primesc şi primă de relocare şi tot felul de alte sporuri fiindcă îşi părăsesc ţara să muncească în străinătate. Dacă ar angaja un director român pe acelaşi post, i-ar da salariu cât unei femei de serviciu în ţara lor. Muncitorii români din aceste firme sunt victime ale exploatării omului de către om. Păi SOVROMurile din anii 50 plăteau cumsecade forţa de muncă utilizată!

    Voinea este pe ştatul de plată al Washingtonului, la fel ca Larrry Watts - cârtiţa CIA în România încă de pe vremea lui Ceauşescu - şi ciracul lui, securistul trădător Cristian Troncotă, trădătorii Vladimir Tismăneanu, Horia Roman Patapievici, Andrei Pleşu, Gabriel Liiceanu şi toţi pseudointelectualii din găştile de la GDS, de la Dilema, de la 22 etc. Toţi ăştia încearcă să ne prostească să credem că duşmanul vine din est, toţi ăştia au făcut şi fac propagandă împotriva Uniunii Sovietice Eliberatoare şi a Maicii Rusii Protectoare şi Binefăcătoare, căreia România îi datorează totul, însăşi existenţa ei ca stat, independenţa şi integritatea de stat. Concomitent, aceiaşi fac o deşănţată propagandă proamericană şi prooccidentală, în scopul transformării României în colonie a puterilor imperialiste prin \"integrarea\" ei forţată în structurile euroatlantice. De asta toţi ăştia sunt trădători ai ţării şi duşmani ai poporului!

    • conu
      20 December, 13:13. conu

      De unde stii? Ai contact direct prin mail cu Washington-ul? Mama ce musulmani bolshevici traiesc in Romania! Si rai si dusi cu pluta!

      • van chelie
        20 December, 13:46. van chelie

        Coane draga, fiul diavolului ti-a dat niste nume si o gramada de argumente. Tu dai o mostra de misto dambovitean...cam pe cine crezi tu ca crede cei care cred:-119

    • marianpreo
      20 December, 14:02. marianpreo

      Ai vorbit atat de mult de CIA si Americani incat toata lumea isi da seama ca esti in solda FSB-ului fost KGB. Saju macar un fan Ponta - Geoana -Putin

    • mihai
      20 December, 14:04. mihai

      SICTIR ! Cu uniunea TA sovietica eliberatoaresi protectoare.Esti mai rau decat un activist de-al criminalului stalin iar locul tau este linga el. Si asta cat mai repede pentru ca poluezi si aerul si pamantul.

    • Manea Manescu
      20 December, 14:07. Manea Manescu

      TU nu ai nici un drept sa comentezi. Du-te la Voce rusiei si vorbeste cat vrei printre ai tai. Avem destui prosti in Romania, acum dupa votare avem numarul lor exact si de aceea nu avem nevoie de prostii altora. Vezi ca maine ai zbor la 7.45 spre Domodedovo cu Aeroflot. Vezi sa nu intarzii la sedinta de partid!

    • gicu dan
      20 December, 14:17. gicu dan

      ... , toţi ăştia au făcut şi fac propagandă împotriva Uniunii Sovietice Eliberatoare ... se pare ca nu prea esti la curent cu istoria recenta, Uniunea Sovietica nu mai exista, asa ca devine imposibil sa faci propaganda impotriva ei ...

    • Pkly
      20 December, 14:33. Pkly

      ,,Bey,bey teufelsshohn''chiar belisem ochii ca sa te inteleg mai bine ce vrei sa zici dar...cand am ajuns la ex cu Nokia am zis stop !

    • hunedorean
      20 December, 21:13. hunedorean

      Hai siktir, jigodie bolsevi-k.g.b.-ista !

    • weller
      20 December, 21:40. weller

      Propaganda politica a dus la distrugerea a tot ce a fost construit in aceasta tara.Cei care ne-au condus, au fost interesati numai de impartirea bogatiilor acestei tari.Lupta lor politica este decontata in contul facturilor poporului roman.
      Urmasii eroilor revolutiei, sa primeasca indemnizatii din veniturile celor care auprovocat diversiunea din decembrie 1989.

    • paponie
      20 December, 22:43. paponie

      Bài tovaràse \"teufelssohn\" ! Bài sulà rosie PCR-istà ! Chiar dacà sunt pe statul de platà al Washingtonului acesti tipi, sunt de preferat în locul CELOR CA TINE ! Te exprimi exact ca un Copil de Criminal Securisto-Comunist din esalonul III ! \" fascistà, imperialistà, amerloci, etc.\" sunt cuvinte din vocabularul copiilor de plutonieri de Secu' sau MFA càrora le putzeau picioarele de la 10m, picioare încàltate în cizme. Ai un vocabular cules de la sedintele de PCR si un prost gust în aranjarea frazelor cà nu mai trebuie sà te ascunzi !!! Vezi, poate cà Mos Gerilà îti va aduce un bust al lui Marx, Engels si Lenin cel sifilitic .

    • Gabriela
      22 December, 20:29. Gabriela

      Foarte interesant comentariul, multumesc si felicitari! Ma bucur si ca nu a fost sters. Postacii insa ori nu pricep nimic, ori se fac ca nu pricep, ca asa e ordinul de la mai-marii lor...
      Mai rau este ca romanii in general, chiar si cei mai rasariti la minte, dupa 23 de ani de minciuna, distrugere si dezbinare, tot nu inteleg nimic. Asta pentru ca \"inca e bine, fereasca Dumnezeu de mai rau\"...om vedea cat o sa-i mai fereasca, asa incat sa doarma linistiti in continuare. Despre americanii eliberatori, vezi (printre altele) ultima afacere a gazelor de sist, care este o realitate foarte dureroasa in zonele in care a inceput sau va incepe foarte curand exploatarea. O singura erata: nu vad cum mama Rusie a fost asa de eliberatoare si protectoare, a fost doar un alt imperiu cu interese in zona. Cert este ca nu ne-a facut atata rau cat ne fac astia....asta e clar!
      Perfect de acord cu constatarea referitoare la privatizarea fostilor comunisti: aia n-au fost niciodata comunisti, intotdeauna au fost niste hahalere lacome, care n-au avut decat un singur dor: sa rastoarne barca, sa se aleaga si ei cu ceva.

    • nbk
      22 December, 21:28. nbk

      macar te platesc bine?

  • RMV
    20 December, 12:34. RMV

    \"Mare\"barbat,dar mai mare gogoman!

  • samanthu
    20 December, 11:48. samanthu

    Am o intrebare pentru gen Voinea, sau pentru cei care i-au mai urmarit declaratiile? Au fost sau nu au fost teroristi? Pentru ca eu am fost invitat la el in 93 sau 94 pentru declaratii(eu fiind militar in 89 si unitatea mea si eu am actionat din 21 de la inter) si atunci spunea alte lucruri. Chiar sunt curios ce o sa mai declare acum.

    • conu
      20 December, 13:32. conu

      Din `89 ai ramas pe \"net\" in asteptare? Daca nu sunt indiscret, ce sau pe cine astepti?

      • van chelie
        20 December, 13:49. van chelie

        S-a facut rece afara...da-i cu intrebarile ca poate te mai incalzesti putin...mai ales cand cunosti deja raspunsurile...strigoilor!!!

  • De ce?
    20 December, 10:42. De ce?

    Revolutia HOTILOR de TARA a pornit din TIMISOARA , s-au dedat la furturi si la vandalism pe strazi , se transmitea in direct la Tv. Pentru BINEFACEREA asta a trebuit sa platim 23 de ani revolutionarii care i-au urcat pe TRON .De ce a asteptat atatia ani gen. Voinea sa iese public si sa vorbeasca , doar este MILITAR de CARIERA si apoi cu o moarte toti suntem datori, dar se spune ca unii nu pot da ortul popii daca nu se spovedesc.

  • Raskonikov
    20 December, 10:29. Raskonikov

    Acest Voinea e o jigodie care mimeaza perfect si se da ceea ce nu e,a tergiversat dosarele revolutiei asa ca acum stim cat am stiut in 1989
    Nu mai cred nimic din ce debita.

  • avasario
    20 December, 10:18. avasario

    De aia merge bine România!
    Alo, tovarasii, alo, România, toata lumea in picioare si racniti in cor: Multumim din inima, tovarase Ion Ilici Iliescu!
    Cine inca nu a priceput ca omul asta, tziganul-rus Ion Ilici Iliescu, este blestemul României, isi merita soarta!

  • dorel
    20 December, 10:15. dorel

    locul lui iliescu este la haga, trebuie sa raspunda pentru mortii din decembrie '89

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele