Actualizat

Israelul e convins că riposta Iranului în caz de atac va fi slabă. Urmează bombardamentul?

Autor: Dan Stancu

Serviciile secrete israeliene susțin că Iranul joacă la cacealma atunci când amenință cu o ripostă devastatoare în eventualitatea unui atac asupra instalațiilor sale nucleare, scrie cotidianul american „New York Times”.

Evaluările serviciilor secrete, bazate și pe studii din mediul academic, vor juca un rol important în decizia privind oportunitatea atacării Iranului de către Israel sau de către Statele Unite.

Ministrul israelian al apărării, Ehud Barak, declara, la sfârșitul anului trecut, că replica militară a Teheranului va fi suportabilă. „Nu vor fi 100.000, 10.000 sau 1.000 de morți. Israelul nu va fi distrus”, a spus Barack. Opiniile sale sunt împărtășite și de premierul Benjamin Netanyahu.


Conflictul, o opțiune reală

Jurnaliștii de la „New York Times” au stat de vorbă cu opt actuali și foști oficiali israelieni de rang înalt din domeniul securității și au tras câteva concluzii. Prima dintre acestea este că Israelul va aștepta câteva luni pentru a vedea dacă recentele sancțiuni impuse Iranului funcționează. Este vorba, în special, despre interzicerea de către Uniunea Europeană a importurilor de țiței iranian și despre punerea sub sechestru a bunurilor Băncii Centrale a Iranului.

Celelalte două concluzii importante sunt că atacul armat rămâne „o opțiune extrem de reală” și că „situațiile post-atac sunt considerate mai puțin periculoase” în prezent, când iranienii nu au încă arme nucleare.

Precedentul Saddam

Înainte ca Statele Unite să atace Irakul, în 1991, Saddam Hussein a amenințat că va riposta  și va arde jumătate din Israel. După intervenția americană, circa 40 de rachete Scud au lovit teritoriul israelian, provocând însă doar pagube minore.

La fel s-a întâmplat și după războiul din 2003, precum și după conflictul cu Hezbollah-ul, din 2006. Gruparea Hezbollah a lansat aproximativ 4.000 de rachete în direcția Israelului, iar pagubele au fost destul de limitate.

„O catastrofă militară și diplomatică”

Un fost oficial israelian a declarat „New York Times” ca o eventuală ofensivă militară asupra Iranului ar fi „o catastrofă” din punct de vedere militar, dar și diplomatic. „Iranienii au 400 de rachete pe care le pot lansa în direcția Israelului. Și imaginați-vă izolarea Israelului după atac!. Și asta pentru ce? Pentru a întârzia programul nuclear iranian cu un an și jumătate? Reușim să o facem prin alte metode”, a spus sursa citată.

Cel mai probabil, aceasta s-a referit la atacurile informatice și la asasinarea oamenilor de știință iranieni implicați în dezvoltarea programului nuclear.

Premierul Benjamin Netanyahu rămâne convins că intervenția militară  nu trebuie exclusă. „Vream să vă  reamintesc principala lecție a Holocaustului când vine vorba de soarta noastră. Nu ne putem baza decât pe noi înșine”, a declarat Netayahu, săptămâna trecută, într-un discurs susținut săptămâna aceasta.

Taguri:iran, arsenal nuclear, Israel, atac, Benjamin Netanyahu

Spune-ţi părerea!

  • Ghitzastein
    28 ianuarie, 21:45. Ghitzastein

    Sa atace Iranul si sa vedem cum vor face fata Guvernele Europei si din alta parte a lumii protestelor de strada...

    S -a ajuns la saturatie cu acesti evrei sionisti si crimele lor nepedepsite!!

    • Orwell
      28 ianuarie, 22:02. Orwell

      Da, chiar asa, va fi mare problema cu milioanele de islamici care au invadat europa, antisemitii locali aproape nu se mai vad de ei.

  • SUNSHINE  ¤   *
    28 ianuarie, 20:00. SUNSHINE ¤ *

    ¤
    - Vechiului Testament dar si Coranului explica ca arabii si evreii sunt frati, descendenti din fiii lui Abraham.

    Jiidanii si arabii musulmani au idiome si obiceiuri asemanatoare.
    ( jhidanii se saluta Shalom ...arabii, Salam )

    Sint si unii si altii circumcisi, scriu invers de la dreapta spre stanga,

    n-au drept sa mlanince carne de porc ( dar se compoarta ca porcii )

    si unii si altii au multa prostie si nebunie in cap.

    Sa se omoare intre ei cat mai repede, ca Lumea sa scape repede de aceste scursuri scarboase si gretzoase, ... apoi sa fie Pace pe pamint.

    • jhidanii  sunt   Antisemiti !
      28 ianuarie, 20:08. jhidanii sunt Antisemiti !

      - Arabii (musulmani) si jhidanii sint jidihanii semite,
      deaceea cei mai antisemiti sint chiar jhidanii!

      -Asa ca minciuna lor cu antisemitismul nu mai tzine deloc.

      • Mota si Marin
        28 ianuarie, 21:04. Mota si Marin

        @sunshine si resul nick-urilor lui

        Deci existenta ta si a celor ca tine - sint minciuna ?
        Era bine!

      • simaciu
        28 ianuarie, 21:10. simaciu

        Sunshine, ai cuprins in cinci rinduri tot ce stii tu despre evrei si arabi si tot odata si distanta pina la care iti bate mintea.
        Vai de mama voastra !

  • Dorin
    28 ianuarie, 12:28. Dorin

    Cred ca un nou holocaust le-ar prinde bine, sa scapam odata ,de facatorii astia de probleme pt toata lumea . Welcome holocaust, jews are waiting for you !

    • ciorgan
      28 ianuarie, 13:06. ciorgan

      De mai bine de doua mii de ani,evreii incearca sa distruga crestinismul,lovind in IIsus, cum doar mintile cele mai diabolice ar fi in stare.Razboie,revolutii,ideologii,internationale si panidei,toti acesti mutanti ai istoriei sunt nascocirile unor minti bolnave,evreiesti,in dorinta lor de a pune stapanire,la inceput pe spatiul mental,apoi pe popoare cu totul.Tot mai multe popoare,astazi,ridica vocea impotriva lor ,fie ca vorbim de tarile cele mai afectate de criza ,cum ar fi Irlanda,Portugalia,Grecia sau cele mai putin afectate cum ar fi Germania,Rusia etc.etc.Oricat de mare le-ar fi dorinta nu vor ajunge niciodata sa stapaneasca aceasta lume,ba mai mult,se vor macelarii intre ei cum au facut-o in ceea ce astazi numim Holocaust.

      • domnule ciorgan
        28 ianuarie, 13:59. domnule ciorgan

        Ia sa vedem:
        1. in holocaust evreii s-au macelarit intre ei !!!??
        2. de 2000 de ani evreii distrug crestinismul (evreii sunt cam 14 milioane, crestinii aproape 2 miliarde, musulmanii un miliard jumatate) ei vor sa cucereasca globul si sa faca un califat !!!
        3. pun mana pe spatiul mental - aici ai nimerit-o, au pus mana pe spatiul tau mental. Cauta un medic pakistanez!!
        4. etc
        5. m-ai convins ca esti un om rational si cumsecade.

        • ciorgan
          28 ianuarie, 17:18. ciorgan

          Nici un om,cred,nu poate fi de acord cu moartea a sase milioane de oameni nevinovati.Dar,spre exemplu,deportarea in lagarele naziste a 450.000(aprox.)de evrei din Ungaria a fost facuta cu acordul Consiliului Mondial Al Evreilor.In acest caz,daca nazisti au platit,de ce nu ar plati si elitele si masoneria evreiasca,care a hotarat ca cei fara avere si care nu sunt personalitati stiintifice nu au ce cauta in viitorul stat Israel,adica doreau un supra Om de genul celui construit de Nietzsche.De cand sau mutat din Spania in nordul Europei,poti sa-mi spui un razboi sau revolutie in care ei sa nu-s fi bagat coada?Masoneria evreiasca este marea problema a omenirii ea fiind,totodata si stapana Americii si implicit a armatei americane.In Romania au adus intotdeauna saracia si suferinta,iar una dintre reactii a fost Rascoala taraneasca de la 1907,in potriva familiei Fisher ,mai devrem avand parte de reactiile lui Eminescu sau Hasdeu,cum si mai tarziu,in urmatorul secol, o intreaga elita a intelectualilor romani au combatut lacomia lor.

        • ...........
          28 ianuarie, 20:25. ...........

          Adolf Hitler avea origini evreiesti din partea unui bunic.

      • BOZGAN GHEORGHE
        28 ianuarie, 18:48. BOZGAN GHEORGHE

        @ciorgan
        Esti total intoxicat de elucubratii delirante pe care le ingurgitezi fara pic de discernamint de pe siteurile specializate in antisemitism.
        Tot ce spui este atit de fantasmagoric incit intra in domeniul ridicolului pur!
        Numai ca sa te trezesti putin:
        1. Deportarea evreilor- din Ungaria sau din orice alta parte - nu sa- facut "cu acordul Consiliului Mondial al Evreilor" !!! Pt ca nazistii nu aveau nevoie de acordul victimelor lor iar "Consiliul" despre care pomenesti nu a existat niciodata !
        2. NU a existat in Israel niciodata vreo lege care sa restrictioneze emigratia evreiasca in functie de un criteriu anumit ! Dimpotriva !!! Iar pina la declararea Israelului in 1948 - cei care au restrictionat emigratia evreiasca au fost britanicii care detineau mandatul asupra Palestinei ! Evrei, din orice clasa sociala- emigrau atunci ilegal !
        3. Masoneria nu este evreiasca ci internationala, nu are nici o legatura cuIsraelul si jnic cu evreii decit ca sint si evrei printre masoni asa cum au fost si romani si orice alte natii, si mai sint si astazi. Asocierea dintre masonerie si evrei - a apartinut, intr-adevar, propagandei naziste.
        4. Rascoala de la 1907 nu a fost impotriva evreilor si nu impotriva trustului Fischer! O veche gaselnita antisemita si tocita. Trustul Fischer detinea numai 5 la suta din terenuri - studiaza dumneata istoria propriei patrii !
        5. Eminescu, Hasdeu si intreaga galerie de intelectuali romani la care te referi- erau oameni de inestimabila valoare dar si antisemiti declarati. Pe cind alde dumneata sint numai anitsemiti.

        • ciorgan
          29 ianuarie, 00:14. ciorgan

          DRAGA GUZGANE SI CEILALTI,
          Trebuie sa recunosc ca se numeste, de fapt,Comitetul de Salvare al Agentiei Evreiesti.Activitatea sa este analizara in lucrarea"Procesul sionismului israelian"a autorului francez Roger Garaudy.Despre modul cum sionisti din Cmitetul de salvare isi dau acordul pentru ca evreii din Ungaria sa fie deportati,se vorbeste la capitolul "Protocoalele Kogaionului"pag.77-79,aici fiid spuse motivele,pentru care comitetul este de acord ca evreii (din Ungaria)sa fie deportati,iar la pag.47-48,se vorbeste despre Memorandumul Comitetului,pentru ca ei sa fie deportati.Sursa oricarei organizatii masonice este Cabala,iar organizatia masonica ce este pe cale sa conduca lumea se numeste,B nai B rith,care are statut de observator ONU,adica influenteaza deciziile O N U.Elitele voastre,sionistii spun"stiti nu noi i-am omorat,noi doar am fost de acord cu deportarea",adica noi nu am omorat pe acel om ,doar l-am tinut.Ce patetic,am spune ironic,iar serios cat cinism!Pentru un singur copil,femeie sau nevinovat,fie evreu sau alt neam,Guzgane,eu mi-as da viata,ca el sa traiasca si punema la incercare caci putem sa ne gasim.In fine, infirmatiile autorului citat NU AU FOST NICIODATA CONTESTATE.CU ALEASA CONSIDERATIE!

      • raduc
        28 ianuarie, 19:00. raduc

        Minte diabolica ai tu. Unde ai vazut ca evreii nazuiesc sa cucereasca lumea. Cred ca principala lupta a dus-o crestinismul contra iudaismului pe motivul omorarii lui Cristos. Si cand te gandesti ca foarte multi israelieni habar nu au cine a fost Cristos si in general il ignora La ora actuala vedem ca cei care incearca sa domine lumea sunt musulmanii, acestia chiar declara oficial.. Care or fi tarile care ridica vocea impotriva evreilor? Asta este in mintea ta si a lui ahmandigeaev. Israelul nu are nici o dorinta sa stapaneasca lumea, vor doa sa fie lasati in pace si sa-si traiasca viata. Iar macelarirea intre ei cum a fost holocaustul nu este prea clara. Adica evreii au cladit lagarele de concentrare si s-au internat in ele? Ai si tu aceasi gandire elucubranta precum cele ale gunoiului de coja.

        • Domnule ai un pic de decenta
          29 ianuarie, 15:13. Domnule ai un pic de decenta

          si nu ne mai considera dezinformati precum americanii .
          Voi evreii mincati religia inca de la sanul mamei , cum poti sa afirmi asemenea gogomanii ca sint si unii caare n-au auzit si nu stiu povestea lui Isus din Nazaret ? Ca nu va convine intereselor de clan o religie crestina sau islamica asta-i alta poveste. Si de fapt nu iudaismul in sine v-a adus probleme in decursul istoriei ci modul cum ati actionat in numele lui impotriva celor in rindul carora ati convietuit . 80% dintre evreii actuali sint khazari , deci nicidecum descendenti ai lui Abraham ci un popor care a trecut la iudaism prin secolul VI . Puteau la fel de binesa fie catolici sau ortodoxi si nu ar mai fi avut problemele bine cunoscute numai ca elitele lor au tinut cu dintii sa nu se produca vreo schimbare de acest gen care le-ar fi stirbit din putere si avantaje si si-au sacrificat nu o data coreligionarii prin planurile lor fanatice .

      • Shoshone
        28 ianuarie, 19:17. Shoshone

        ciorgane, esti un acefal. De ce ar vrea evreii sa distruga tarile crestine ca SUA, Anglia, Germania, Franta, Canada, etc? Sa ramana doar ei evreii impotriva a 2 miliarde de musulmani?

        • Nu le distrug
          29 ianuarie, 15:20. Nu le distrug

          pt. ca le pot controla asa cum stapanii de sclavi de pe plantatiile sud- americane nu aveau interesul sa-si termine forta de munca , ba chiar le asigura un minimum de existenta pt. a-i putea exploata in folosul lor. Alta este situatia cu cei care nu se lasa globalizati .
          Religia nu are importanta decit cind devine parte componenta a doctrinei ideologice de autoaparare . Saddam sau Gadaffi nu erau nici fanatici religiosi si nici nu colaborau cu teroristii. Deranjau ca si Siria sau Iranul ca nu se lasau penetrati din afara si se credeau siguri pe scaunele lor.

    • @dorin
      28 ianuarie, 13:53. @dorin

      Cam ce probleme ti-au facut tie?

  • johny
    28 ianuarie, 12:25. johny

    Pe jodovi ii mananca-n goaze si cauta pe cineva sa-i scarpine cu cosorul, nemernicii astia nu se lasa pina nu vor fi stersi complet, de pe fatsa pamintului.
    Ce e mai sokant ,e faptul ca exista romani care le tin partea ,desi stim bine, cit de mult au sferit romanii din cauza ciumei sionisto-comuniste , venite pe tankurile rusesti dupa al doilea razboi mondial si cit de greu am scapat ,din fericire, de jdovii din Romania.Tara noastra se poate mindri azi , cu cel mai mic numar de evrei din toata Europa, un lucru, pt care sint sigur, ca sintem invidiati de multi, cunoscind natura toxica , mizera si profund anti-umana a evreilor.

    • Adochitei
      28 ianuarie, 14:04. Adochitei

      Draga johny, daca ne mandrim cu cel mai mic numar de evrei din Europa si suntem asa de invidiati, de ce nu esti fericit si prosper, sanatos si bogat, de ce esti plin de ura si invidie. Fii cel mai fericit din Europa si bucura-te in liniste de arabi, iranieni si alde astia.

      • RED
        28 ianuarie, 15:03. RED

        Urmeaza postarile concentrate si concertate contra evreilor (0,2% din populatia globului) ale unuia sau poate a doi specializati in manipulari si diversiuni, schimbarea subiectului, intoarcerea ochianului si slavirea islamului (dandu-se buni crestini, cu mentiunea ortodocsi),

    • victor
      28 ianuarie, 19:08. victor

      Ce fericita este Romania ca are cei mai putini evrei s-a vazut in protestele recente. Se pare ca intre cele doua razboaie Romania a fost una dintre cele mai prospere din Europa cu numarul ridicat de evrei ce erau atunci.

  • jackson
    28 ianuarie, 12:08. jackson

    statistica federal reserve arata ca in perioada crizei cetatenii americani si-au diminuat averile cu cel putin 25%
    federal reserve a anuntat cel mai mare profit dintotdeauna, afacere buna criza asta
    SOROS (considerat de unii ,,omul de paie,, al rothschilzilor)
    rothschilzii cu locotenentii lor rockfellerii, morgan , warburg ,goldman sachs controleaza si detin FMI, Banca Mondiala ,Federal Reserve marile banci transnationale si prin asta dicteaza politicile internationale si deja au reusit sa subjuge tarile europei si americii, asa ca bun venit in noua dictatura mondiala, omenire nasol moment sa vedem cu mai scoateti camasa, fratilor acum chiar ca nu suntem decit niste slugoi si ne vor termina astia in curind You are property of the Rothschild family! vezi realitatea, carti,youtube e plin de dovezi in privinta asta si realitatea in sine astea sunt lucrurile certe verificabile asa ca cei care vor sa duca in derizoriu subiectul sa isi ia gindul sau sa vina cu dovezi sa va fie clar Ceausescu a fost lichidat de astia pentru interesele lor
    mossadul sunt peste KGB si CIA de asta se plimba si brucan liber de la ana la caiafa de la washington la moscova
    Iată declaraţia din 1905, strict autentică, a unui francmason, Jean Bidegain, în faţa lojei masonice a Marelui Orient al Franţei:Evreii, atât de remarcabili prin instinctul lor de dominaţie şi prin ştiinţa lor de a guverna, au creat Franc-Masoneria ca să înroleze într-însa oameni care, neaparţinând neamului lor se angajează totuşi să-i ajute în faptele lor, să colaboreze cu ei la stabilirea domniei lui Israel printre oameni”.

    Scriitorul Eduard Drumont despre francmasonerie: “Pentru cel care nu se patrunde de ideea ca francmasoneria nu este decat o lupta inventata de evrei pentru a cuceri lumea si a-si realiza vechiul lor vis de dominatie universala, francmasoneria ramane o enigma de neinteles”.

    ."PROTOCOALELE INTELEPTILOR SIONISTI, continua explicand faptul ca......"scopul instaurarii dominatiei mondiale va fi atins prin exercitarea controlului asupra modului in care gandeste publicul larg, asupra a ceea ce el aude, prin crearea de noi conflicte sau restaurarea unor vechi ordini, prin raspandirea foametei, a saraciei si a ciumei, prin seducerea tineretului si distragerea atentiei sale de la problemele reale ale vietii"......utilizand toate aceste metode, vom slabi popoarele lumii intr-un asemenea hal, incat vor fi obligate sa ne ofere dominatia mondiala,....proclama autorii PROTOCOALELOR !!!!
    toate masoneriile au in virf clanul rothschild doar cu bani lor au facut afaceri si rockefellerii si warburgii etc. doar masoneria mama este in anglia unde ei sunt stapini

  • jackson
    28 ianuarie, 12:07. jackson

    ,,Protocoalele de la Toronto,, au fost stabilite in urma unei intruniri din anul 1967 si sunt o actualizare a ,,Protocoalelor Inteleptilor sionului,,. In luna iunie a aceluiasi an, capetele Ocultei se intrunesc la Toronto pentru a stabili directia si ultimele detalii ale planului “Caderii Natiunilor”. Actorii acelei reuniuni secrete de cel mai inalt grad erau membrii grupului “6.6.6”. Serge Monaste era convins, fara vreo dovada palpabila, ca acest for cu rezonante satanice continea la acea data conducatorii primelor 6 banci din lume, ai primelor 6 multi-nationale energetice si primii 6 producatori agroalimentari de pe planeta. Planurile lor mergeau doar in trei directii principale fara de care nu ne putem imagina societatea moderna. Pe scurt, controlul asupra tuturor factorilor de natura politica, economica si sociala din deceniile anilor 1970, 1980, 1990, va duce in cele din urma la preluarea tuturor formelor de putere mondiala prin instaurarea mult trambitatei “ Noi Ordini Mondiale”. Planul continua si in prezent nestingherit de nimic.
    Optsprezece ani mai târziu, (6 6 6, în timp), a avut loc o a doua reuniune de mare importanţă în Canada. Grupul celor 6.6.6. s-a întrunit din nou la Toronto, la sfârşitul lunii iunie, 1985, dar de astă dată în scopul de a finaliza ultimele etape dinaintea ofensivei, cu privire la căderea naţiunilor-state şi la preluarea Puterii Internaţionale de către Naţiunile Unite.
    jefuirea bogatiilor din Lumea a Treia , somajul ,saracirea (si prin scumpirea alimentelor), propaganda pentru libertatea drogurilor ,excese sexuale, abrutizarea tineretului natiunilor, ideologia "respectului de libertati individuale " difuzata in sanul Bisericilor iudeo-crestine si in interiorul natiunilor -state , obscurantismul considerat ca baza a mandriei , conflictele interetnice si ultima noastra realizare , "restrictiile bugetare ", toate acestea ne permit in sfarsit sa asistam la implinirea ancestrala a "visului" nostru , instaurarea " Noii Ordini Mondiale"

    evident vor aparea unii agenti orbi de seviciu (cozile lor de topor) care vor spune ca sunt false dar ce exemplu mai bun vreti decit realitatea

    • BOZGAN GHEORGHE
      28 ianuarie, 15:48. BOZGAN GHEORGHE

      @jackson

      Du-te ma psihopatule si onanizeza la siteurile porno ca ne plictisesti cu timpeniile tale kilometrice copiate din toate lazile de gunoi!

    • raduc
      28 ianuarie, 19:14. raduc

      Mai jacson, se pare ca nu esti prea educat/citit. Nu esti la zi cu aceste protocoale. Daca nu ai aflat pana acum, afla ca aceste protocoale au fost dovedite ca o facatura a ohrandei tariste pentru justificare tenditelor antisemite ale tarismului

      • Hai sa radem cu Raduc
        29 ianuarie, 15:24. Hai sa radem cu Raduc

        Si cine ma rog a dovedit ca erau contrafacute ? O alta mana de evrei destepti ? Sau poate realitatea actuala care se potriveste ca o manusa citatelor din protocoale ?

  • Itzik
    28 ianuarie, 11:16. Itzik

    Si nu greseste cu nimic.

  • nume
    28 ianuarie, 10:47. nume

    israelul de ce vrea sa atace iranul ?? mai ar ataca arabia saudita si kosovo adevarate califate islamice-teroriste.

  • £.Nostradamus*  2012 / w.w.3
    28 ianuarie, 06:47. £.Nostradamus* 2012 / w.w.3

    Doaaaaaaamne, cata Prostie si Nebunie in capul lor.

    Mintea lor bolnava nu poate sa inteleaga ca cu fortza brutala nu se poate obtine nimic de bun.

    Singura buna solutie este sa faca dialog si tratative de pace cu tzarile
    vecine. Sa inceapa mai intai cu palestinienii lor, sa le intoarca teritoriile
    ocupate din 1967 incoace, care nu le apartin.

    Toata "politica" lor actuala este una gresita, care nu poate nicidecum
    sa-i salveze.

    • Orwell
      28 ianuarie, 07:20. Orwell

      @nostradamus
      Esti total in afara de orice intelegere.
      Mintea bolnava poate fi atribuita numai tarilor islamice care -dintre care numai unele ! - nu pot intelege "ca ca cu fortza brutala nu se poate obtine nimic de bun" de la Israel ! Ceea ce Egiptul - de exemplu - nu si-a putut lua prin razboi a dobindit prin pace.
      Teritoriile din 1967 nu au apartinut niciodata palestinienilor. Iar acestea se afla astazai sub administratia Autoritatii Palestiniene cu sediul la Ramallah.
      Dialogurile de pace cu tarile vecine durezaza de 20 de ani.
      Problema palestiniana rezolvata sau ne rezolvata - nu are nici o legatura cu Iranul.
      Nu Israelul este in situatia de a fi salvat, ci Republica Islamica Iran.
      Daca nu intelegi stirile de la tv intreaba pe cei mari.

      • @ clona
        28 ianuarie, 07:45. @ clona

        Faptul ca semnati cu nick-ul altuiua demonstreaza inca odata minciuna voastra.
        Sarkozy, care-i si el evreu, a spus bine ca Nethanyaou
        e un minciunos.

        • Scorpia Loren
          28 ianuarie, 08:46. Scorpia Loren

          Voi musulmanii vorbiti de folosit nickul altuia? Pai voi faceti asta frecvent, deci recunosti ca sunteti mincinosi (ceea ce stie toata planeta oricum: si criminali, teroristi, prosti, nespalati, salbatici, inculti etc etc).

      • .
        28 ianuarie, 07:56. .

        Prostia ii va duce din nou la holocaust !

      • ..................
        28 ianuarie, 21:01. ..................

        28 ianuarie, 07:20. Orwell-clonak jydanist ordinar.

    • ashkeNazi
      28 ianuarie, 08:16. ashkeNazi

      Evreii n-au invatat nimic bun din lectiile trecutului.
      Dumnezeu le va da din nou inca un "bun" holocaust ca sa-si skimbe naravurile urate.

      • Scorpia Loren
        28 ianuarie, 08:49. Scorpia Loren

        Sper ca ai aflat stirea (veke de peste 1000 de ani) ca allah nu e Dumnezeu. Allah este satana care are o magazie de virgine din care distribuie cate 72 oricarui nespalat incult care devine ucigas sinucigas. Cel mai bine ar fi sa nu mai implicati numele lui Dumnezeu in crimele pe care le visati voi. Nu de alta, dar nu se stie unde va duce blasfemia.

        • @ skorpia  veninoasa
          28 ianuarie, 09:02. @ skorpia veninoasa

          Rea si in plus si proasta.
          I-a un dictionar si mai citeste.
          Incurci istoria nascocita de voi cu profetul lor Muhamesd
          Alah, se traduce prin Dumnezeu.
          Parca voi jhidanii si arabii semiti/musulmani sinteti "frati" in Abraham. "Iubiti-va" putin, ...macar cu limba in fund daca dragoste adevarata nu e posibila.

        • pt 28 ianuarie, 09:02. @ skorpia veninoasa
          28 ianuarie, 09:07. pt 28 ianuarie, 09:02. @ skorpia veninoasa

          inainte de a comenta orice, treci putin pe la scoala
          incredibil ce docti va dati, cand sunteti complet agramati
          "ia" un dictionar, nu "i-a" - asta se invata in clasele V-VIII - nici pe astea nu le-ai frecventat?!?
          inainte de a va preocupa de probleme care nu au fost, nu sunt si nu vor fi niciodata ale voastre, fiti mai intai romani, asta insemnand, nu in ultimul rand!, sa-ti cunosti si sa-ti respecti limba
          asta apropos si de "dragostea adevarata"
          ...

        • archangel of justice
          28 ianuarie, 19:13. archangel of justice

          28 ianuarie, 09:02. @ skorpia veninoasa

          Rea si in plus si proasta.
          I-a un dictionar si mai citeste.
          ASTA E BARBAT DE FAPT....

  • Demagogu
    28 ianuarie, 03:55. Demagogu

    N-am inteles afirmatia lui Netanyahu cum ca evreii au fost singuri si in timpul holocaustului dar mai ales acum . Cu unchiul Sam pe post de Cal Troian care intervine la comanda de mai bine de 60 de ani . Nu mai zic de alti "vasali" mai noi care au tot pus umarul la daramarea tarilor arabe si au facilitat astfel babilonizarea Europei prin valurile de musulmani disperati care si-au parasit tarile si obiceiurile pt. a emigra si a fugi de razboiae si nesiguranta . Treaba complicata

    • Orwell
      28 ianuarie, 07:33. Orwell

      @Demagogule iti explic eu ca sa intelegi aceasta treaba "complicata".
      Evreii au fost singuri in timpul Holocaustului pt ca nu aveau cum sa se apere singuri, nu aveau nici tara nici armata si nici o tara nu le-a luat apararea. Pina aici ai inteles?
      Acum exista un stat, Israel, care are raspunderea pt proprii sai cetateni. Unchiul Sam nu a intervenit nici la comanda nici in ultimii 60 de ani si nici pe post de cal troian (mai ales!). Sua nu primeste comenzi de la nimeni ci ele mai curind dau altora, razboaiele Israelului nu au fost duse de armata Sua iar unde armata SUa intervine nu o face decit pe fata si isi asuma interventia, nu s-au ascuns niciodata de nimeni saum de ceva.
      "Daramarea" tarilor arabe nu are nic o legatura cu Sua sau Israel, sint consecinta cauzelor interne, dimpotriva Israel si Sua ar fi preferat perpetuarea fvechilor regimuri stabile din orientul mijlociu.
      De asemenea nu Israel sau Sua au determinat invadarea europei de catre musulmani, este un proces care dureaza tot de zeci de ani.
      Nu te mai baga in lucruri complicate!

      • @  clona
        28 ianuarie, 07:51. @ clona

        Faptul ca semnati cu nick-ul altuiua demonstreaza inca odata minciuna si inselaciunea voastra.
        Sarkozy, care-i si el evreu, a spus bine ca Nethanyaou
        e un minciunos.

        • BOZGAN GHEORGHE
          28 ianuarie, 07:59. BOZGAN GHEORGHE

          orwell draga, tu la ora asta trebuia sa dormi dus dupa pastilute!
          Daca evreii sint mincinosi si daca Sarkozy este evreu - cum poti stii ca ce spune despre Netanyahu este adevarat?

        • ps.
          28 ianuarie, 08:21. ps.

          Da, vedem cum voi minciunosii va "intelegeti" bine.

      • Orwell
        28 ianuarie, 21:02. Orwell

        28 ianuarie, 07:33. Orwell-clonak jydanist ordinar

      • Hai sa-ti spun eu cum sta treaba
        29 ianuarie, 15:43. Hai sa-ti spun eu cum sta treaba

        1-Prin intrarea fortata a Americii in razboi (cazul Pearl Harbour- presedintele Rooswelt -evreu) ca si ajutoarele date de americani Rusiei iudeo-bolsevizate a putut fi stopata ascensiunea lui Hitler .
        2- Infiintarea Israelului s-a datorat nu atit holocaustului in sine ci faptului ca evreii aveau un loby atit in USA , Anglia cit si in fostul URSS , aceste tari fiind la ora aceea si cele care puteau sa accepte sau nu planul caruia Liga Araba i s-a impotrivit de la bun inceput.
        3- Dupa infiinatrea statului evreu SUA s-a implicat permanent in ajutorarea lui atiti militar cum o face si acum cit si financiar , acordindu-i Israelului anula 5 sau mai multe miliarde din propriul buget american pt. inarmarea lui .
        4- In toate deciziile ONU o seama de tari dar mai ales SUA au fost de partea Israelului care nu a suferit nicodata nici un embargo sau alte masuri restrictive in urma incalcarii a peste o suta de rezolutii ONU .
        5 - Cum ar putea fi de crezut ca Israelul se descurca singur inconjurat numai de tari arabe ostile fara ajutorul Americii a carei conducere politica, finanta si economie este dirijata de lobyul evreiesc ? Nu exsita tara asazis "democratica" care sa nu fie la ora actuala controlata de evrei . Fie prin elementele locale care acced puterea la virf fie prin instrumntele financiare si militare de care dispun, in frunte cu mult temuta aramata americana superdotata sau cind e cazul NATO , o alta forma de mercenariat.
        6- N-am epuizat lista .

  • anc
    28 ianuarie, 01:02. anc

    evreii astia's fricosi, le e frica si de umbra lor ce sa mai si atace, persii nu's semitii ( arabi si evrei ), e alt neam, alt popor, alta cultura si civilizatie

    • ovidiuS
      28 ianuarie, 07:39. ovidiuS

      @anc prescolarule - ai avut si tu revelatia tirzie ca persanii nu sint semiti si vrei sa stie omenirea ca esti destept?

    • @anc
      28 ianuarie, 21:57. @anc

      Evreii "fricosi" au fost invingatori in toate razboaiele purtate contra a doua, trei sau sapte tari arabe bine echipate si cu efective de zeci de ori mai mari.
      Cit despre persi sunt intr-adevar alt neam, fara legatura vcu islamistii fundamentalisti iranieni care traiesc astazi pe fostul lor teritoriu.

  • cop
    27 ianuarie, 19:05. cop

    incet ,incet se aprinde focul:in fiecare zi un articol despre iran sa ne obisnuim cu ideea ca razboiul e fff aproape . Mr. Mvr a castigat la voturi, felicitari,ii bagati pe toti spalatii pe creier in buzunar ,cum se zice pe romaneste!

    • Scorpia Loren
      28 ianuarie, 08:57. Scorpia Loren

      Ce a castigat la voturi? Vreun automobil? Experienta? Ce sa castige daca se voteaza singur si un bolnav mintal (stii tu care) sta cateva ore si voteaza si se voteaza (in caz ca nu e sau esti acelasi). Asa cum au castigat si aia contra eutanasierii cainilor, stand vreo cativa non-stop pe net si votand in continuu. Tabara pro avea 10.000 de voturi pe bune si ailalti vreo 40.000 date de 15 persoane angajate. Asa si mvr-ul tau si/sau orwell.

      • INTREBARE :
        28 ianuarie, 19:42. INTREBARE :

        doare rau prostia ??!

  • "Suedezu"
    27 ianuarie, 18:02. "Suedezu"

    Pái ce sá zicá si Iranul ???, se-nfoaie si ei în pene ca si pásárile alea care nu s pot apára decît umflîndu-se sá apará tari ca si unii care iprástie cu înjuráturi à-la-rromànés sá impresioneze "vitejia"....
    USA este POLITIA MONDIALÁ ( vrem-nu-vrem !) si-i...=Ráu cu ráu, da-i mai RÁU fárá ráu...=

    • .
      27 ianuarie, 18:11. .

      ori esti prost, ori esti beat...

      • ..
        27 ianuarie, 18:57. ..

        ori esti prost,ori esti beat..

      • "Suedezu"
        28 ianuarie, 19:13. "Suedezu"

        Da vezi cá ai dreptate, însá PUTINI stiu cu adevárat comentariul táu....
        Un suedez, ORI E PROST ORI BEAT !....( vezi cá eu am "scuze" adicá "ghilimele".....)

  • MIhai Dan
    27 ianuarie, 17:02. MIhai Dan

    Israelul trebuie sa ia in serios spusele Conducatorilor Iranului ca: "vor sterge Israelul de pe fata pamantului". Sper sa nu fie naivi si sa nu-i creada pe maimutoii de islamisti ca vor regreta amarnic. Mai bine sa moara mama lor decat mama ta asta-i logica dupa care Israelul trebuie sa se ghideze. Mai ales ca au patit-o odata cu Holocaustul

    • M.v.R.
      27 ianuarie, 17:36. M.v.R.

      Timpenia asta pusa-n circulatie de catre presa "de calitate" judeo-vestica, se pare ca nu poate fi eradicata din capetele unora ce se informeaza unilateral / partinitor, crezind totul orbeste!
      Traducerea (voit) eronata din farsi: "in rezhim-e eshghalgar bayad az safhe-ye ruzgar mahv shavad.", suna corect: "acest regim de ocupatie trebuie sa dispara din paginile istoriei"

      Ar fi timpul sa punem o data capat acestei prostii agitatoare, la fel ca si a celuilalt -adesea- citat "celebru" al "protocoalelor", ce sint un fals la fel de ordinar.

      • BOZGAN GHEORGHE
        27 ianuarie, 20:09. BOZGAN GHEORGHE

        Cine poate sa stie mai bine farsi decit insusi domnia sa Mevere, diplomat analfabet si german vorbitor de norvegiana ca limba materna ?!
        pai de la norvegiana la farsi nu e decit un pas! Si astam nu e tot !
        Mevere este "succesiv" in toate domeniile, nu sufera "banii excrocati" , se fereste de "bed news", de ce nu l-am crede?
        "Qui prodest?"

        • BOZGAN GHEORGHE
          27 ianuarie, 20:32. BOZGAN GHEORGHE

          Mori ,clona taita imprejur.,am nevoie de pielea ta,ca sa-mi fac veioza

      • Veioza
        27 ianuarie, 22:21. Veioza

        Bozgane, vrei sa ne faci sa credem ca citesti?

  • Goritzenstein
    27 ianuarie, 16:09. Goritzenstein

    printre tot felul de comentarii abracadabrante, pun si eu o intrebare: daca ar fi sa alegi oamenii cu care sa faci o societate sa prospere si care s-ar adapta f. usor unei societati crestine, cu cine pleci la drum: cu evreii, cu arabii islamizati sau cu tiganii????

    • Morgenthau
      27 ianuarie, 16:48. Morgenthau

      Cu un crestin european.

    • M.v.R.
      27 ianuarie, 16:54. M.v.R.

      Nici unii din cei enumerati nu s-au adaptat vreo data mediilor (societatilor) in care s-au aciuat, constituind totdeauna societati proprii "paralele", adesea chiar crezind ca sint "mai cu mot" decit populatiile autohtone, cerind drepturi nemeritate.

      • @m.v.r.
        27 ianuarie, 17:51. @m.v.r.

        Ce fel de adaptare demonstrezi d-ta care, traind in Germania, condamni tot ce tine de albi, aplaudand frenetic "realizarile" islamului, "libertatile" si "democratiile" musulmane (ca si orwell, cop, bozgan sau diparutul mdd) ?

      • BOZGAN GHEORGHE
        27 ianuarie, 22:30. BOZGAN GHEORGHE

        Pai tu cu nevasta-ta cu pensia aia sociala din Germania nu cereti drepturi nemeritate?
        Sa primiti mujje in spatele garii inseamana ca v-ati adaptat mediilor (societatilor) unde v-ati aciuat ?
        Cersitul si mujja - nu inseamana ca v-ati constituit in societati proprii, "paralele" ?
        Tu si cu nevasta-ta nu va credeti "mai cu mot" decit compatriotii vostri rromi din Germania care practica aceeasi cerseala si aceeasi mujje ?

      • @MVR
        28 ianuarie, 22:06. @MVR

        DA EXEMPLE...CINE A CERUT DREPTURI NEMERITATE SI CINE A CONTRIBUIT LA PROGRES (in medicina, stiinta, economie, arte, literatura,hi-tech)? De exemplu, care dintre ei au primit premiul Nobel ca germani...

  • mezinu
    27 ianuarie, 15:53. mezinu

    muma mea piranda corcita cu iudeii shalomzari din ambasada israel din uzbekistan mo invatat ca noi iudeii suntem poporul ales. Trebuie sa ne ferim de Hitleristi ca Hitler a fost singurul care ne-a vazut coarnele lu belzebuth

  • bulibashu orange
    27 ianuarie, 15:50. bulibashu orange

    „Vream să vă reamintesc principala lecție a Holocaustului când vine vorba de soarta noastră. Nu ne putem baza decât pe noi înșine”

    Si uite cum Evreii profita de pe urma suferinței părinților lor sa își justifice acțiunile.
    Sa nu mai punem la socoteala ca e o minciuna aiurea. Jumătate de lume a luptat contra naziștilor.

    Not very nice from you Mr. Netayahu

    • INTREBARE :
      27 ianuarie, 15:56. INTREBARE :

      de ce sunt peste tot uriti si goniti jydovii????!!!!

      • raspuns
        27 ianuarie, 16:07. raspuns

        Pentru ca multi gandesc ca tine, adica irational. Nu-ti ramane decat sa-i indragesti pe musulmanii care cuceresc Europa.

      • Ilai
        27 ianuarie, 23:15. Ilai

        Aiurezi sau nu stii ce vorbesi,urati peste tot si goniti in iad sunt derbedei musulmanizati ca tine.Noi respectam toate popoarele si mai ales pe cele care au o mare contributie la cultura omenirii.

      • neacsu
        28 ianuarie, 07:43. neacsu

        Pentru ca nimeni nu suporta pe cei care ii sint superiori !
        Imagineaza-ti ca romanii in toata lumea nu ar fura si nu ar viola, femeile romance nu ar lucra ca prostituate.
        I-ar baga mai cineva in seama?

      • raspuns
        28 ianuarie, 19:26. raspuns

        Mult ai dat tu cu ratul prin strainatati? In cate tari ai fost si ai vazut aceasta ura, in afara de Romania. La ora actuala in majoritatea tarilor europene romanii sunt urati dupa problemele pe care le fac si nu evreii.

    • carmen
      28 ianuarie, 07:51. carmen

      @bulibashu orange
      "Evreii" nu sint Israel.
      Nici un stat din lume nu are nevoie de "suferintele parintilor" pt a-si justifica apararea de un altul intr-o situatie actuala si imediata.
      Jumatate din lume a luptat contra nazistilor pt ca a fost atacata, nu pentru evrei si nu ca sa-i apere pe evrei. Evreii erau numai populatie civila.

  • M.v.R.
    27 ianuarie, 14:12. M.v.R.

    "...că Iranul joacă la cacealma..."
    Daca nu se inseala astia un pic? Mai exista poate si as-ul din mineca, cine stie ?...

    "...decizia privind oportunitatea atacării Iranului de către Israel sau de către Statele Unite..."
    Mai exista vreo indoiala cine-i aici agresorul, respectiv teroristul?
    Parca de la Nürnberg 1945 incoace, "Plănuirea, inițierea și susținerea de războaie de agresiune și alte crime împotriva păcii" sint acte criminale, sau?

    • BOZGAN GHEORGHE
      27 ianuarie, 14:30. BOZGAN GHEORGHE

      Anunturi Google
      Israel Homes
      Luxurious seafront apartments in Tel Aviv with Ocean view
      .seaone.co.il

    • stimabile mvr
      27 ianuarie, 16:11. stimabile mvr

      As in maneca inseamna trisare. Iar agresivitatea e a Iranului, nu degeaba toata Europa, America si statele arabe sunt contra Iranului. Sustinerea de agresiune- vezi cine inarmeaza hizbulla si hamasul (contra vointei guvernului libanez si a autoritatii palestiniene).

      • M.v.R.
        27 ianuarie, 16:31. M.v.R.

        De ce nu si China, India, Rusia si alti citiva?
        A, acolo inca n-a ajuns se pare spalarea cerebrala a mass-mediei judaio-vestice, pusa pe razboi...
        Si inca ceva: Iranul n-a mai atacat pe nimeni de vreo ...500 de ani, puteti spune acelasi lucru si despre cei 2 "satani"?
        Cit despre "organizatiile" locale enumerate, ce sa faca daca vii cu Merkava-ul importiva citorva cretini orbiti cu coranul, dar "inarmati" cu ...prastii (si din cind in cind o petarda Kassam)?

        • Saddam Hussein
          27 ianuarie, 19:03. Saddam Hussein

          Rusia, China si India vad acelasi lucru ca si resul lumii atunci cand se uita la Iran. Crezi ca vad o fata virgina? Dar interesele lor economice imediate le dicteaza o atitudine de tergiversare.
          Cat despre statisticile tale istorice, te kkci pe ele. Alea nu tin loc de nimic si cu atat mai putin de logica. Faptul ca nu mai avusese loc un Holocaust inainte nu l-a impiedicat nici pe cel impotriva armenilor, nici pe cel impotriva rusilor, evreilor, cambodgienilor sau ruandezilor. Mai mult, faptul ca un asemenea masacru a avut loc acum zece ani nu inseamna ca va mai avea loc unul peste innca zece.
          Eu inteleg ca le tii partea otrepelor musulmane doar din dorinta de a vedea pe cineva reguland ev.rei in locul tau. Dar de ce trebuie sa faci echilibristica asta si sa te pretinzi un pacifist si un umanist luminat cand mult mai simplu, mai sincer si mai corect ar fi sa zici ce ai pe suflet si, daca nu poti, sa rogi pe altii sa o faca. Dar atunci, aia (si tu) suportati si consecintele, nu va dati Alba ca Zapada

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele