Jeremy Clarkson, prezentatorul Top Gear: „Bugetarii care fac grevă ar trebui executați în fața familiilor”

Autor: Cristina Botezatu, Ionela Săvescu

Ziaristul britanic Jeremy Clarkson a făcut câteva declarații șocante, în timpul unui interviu acordat BBC. El a spus că angajații din sistemul bugetar care se revoltă ar trebui executați în fața familiilor.

"Sincer, i-aș împușca pe toți! I-aș scoate afară și i-aș executa în fața familiilor! Cum îndrăznesc să facă grevă când au pensiile garantate în timp ce noi, restul, trebuie să muncim?!", a spus Jeremy Clarkson, referindu-se la funcționarii publici care au ieșit miercuri pe străzi.

Deși inițial a spus că lui îi plac protestatarii, pentru că în timpul grevelor orașele nu mai sunt aglomerate, ziaristul a revenit declarând că, odată ce lucrează pentru postul național BBC trebuie să fie rezervat.

Nu a fost singura declarație șocantă a englezului. Mai târziu, în aceeași emisiune, Jeremy Clarkson s-a plâns în legătură cu întârzierile trenurilor, provocate de sinucideri.

"Câteodată iau trenul pentru a veni la Londra și întotdeauna se opreşte în Reading. Se oprește pentru că cineva a sărit în faţa trenului. De ce ar trebui să se oprească pentru că a lovit pe cineva? Care e ideea, oricum nu le mai face bine?!", a spus Clarkson.

Afirmațiile sale au stârnit imediat o aprinsă dezbatere pe rețelele de socializare.

Fostul vicepremier britanic John Prescott a comentat pe contul său de Twitter că știe stilul lui Clarkson, însă se merită menționat faptul că jurnalistul câștigă 1 milion de lire anual cu ajutorul sectorului public.

Jurnalistul a venit la emisiunea BBC pentru a promova noul său DVD, "Clarkson: Powered Up". În urma interviului, producătorii emisunii "The One Show" și-au cerut scuze pentru declarațiile jurnalistului.

Nu este pentru prima dată când Clarkson își atrage critici pentru afirmațiile sale. În 2009, el l-a numit pe Gordon Brown, premierul britanic, "un scoțian idiot cu un ochi" care spune minciuni. 

Jurnalist: "Guvernul nu are bani pentru atâtea gloanțe"

Nu toți au fost scandalizați de comentariile lui Clarkson. Un jurnalist de la "The Telegraph" critică pe blogul cotidianului postul BBC pentru amploarea pe care a dat-o incidentului și subliniază că oricine îl cunoaște pe Jeremy Clarkson știe că nu a vorbit serios. James Delingpole duce mai departe discursul său, spunând că guvernul britanic oricum nu ar avea bani pentru atâtea gloanțe.

Bogdan Hossu: „Era, probabil, sub influența băuturilor alcoolice”

Liderul sindical Bogdan Hossu a declarat, pentru EVZ, că interviul britanicului Jeremy Clarkson este aiuritor: „Clarkson ăsta e un mic arab. Probabil a trecut la musulmani. Este un extremist și când a dat interviul probabil era sub influența băuturilor alcoolice”. 

Bogdan Hossu a mai spus că nu se aștepta ca un ziarist britanic „să aibă o mentalitate atât de redusă”. Liderul sindical a mai adăugat că bugetarii din Marea Britanie sunt îndreptățiți să iasă în stradă, fiind singurii sacrificați pentru salvarea sistemului financiar din Regatul Unit.

Taguri:Jeremy Clarkson, interviu, bugetari, Marea Britanie, proteste

Stiri realitatea.net
Stiri rtv.net
Stiri doctorulzilei.ro

Spune-ţi părerea!

  • memoryofadream
    5 December, 10:57. memoryofadream

    come on people, tipu vorbea aiurea, faza era clar o gluma.

  • becs
    3 December, 20:15. becs

    eu cred ca EVZ nu mai are \"idei\" pt \"articole\" asa ca scoate o gluma tipica de a lui Jeremy Clarkson din context si o face sa para declaratie serioasa. evident, romanasii put botul ca de obicei la propaganda si se incing ca uleiul din tigaia cu cartofi prajiti .... omu' era sarcastic la adresa BBC, si'a si cerut scuze

  • andrei
    1 December, 22:45. andrei

    vad ca umorul englezesc se ia in serios la noi in tara ...

  • FlorinScepticul
    1 December, 21:54. FlorinScepticul

    Imi plac eternele stereotipuri cind e vorba de bugetari ,ei se reduc la medici ,politisti ,pompieri si dascali .Mai baieti bugetarii sunt mult mai multi .Daca eu iau tara de tara si fac calculele cit sunt in educatie si cit in birocratie si plimbat hirtii o sa va stea mintea creata .Nu mai pun societati de stat in unele tari unde managementul e la gara .Exceptind sistemele medicale peste tot in lume dascalii ,pompierii si politistii reprezinta cam 25-35% dintre bugetari. Mai sapati .Daca bugetarii s-ar reduce la categoriile enumerate toate bugetele lumii ar haladui in belsug si ar fi pe plus .

    • Alt detector de imbecili
      1 December, 22:11. Alt detector de imbecili

      Taman ce-am raspuns unui alt privat frustrat, si mai fac o completare si pentru tine. Bugetar mai inseamna si cercetare, cultura, administratie centrala si locala, finante, protectia mediului, gospodarirea apelor, siguranta alimentelor si muuuulte altele. Desigur nu ai de unde sa le stii, fiindca pe antena 3 se discuta alte chestii.

      • Dan
        1 December, 23:46. Dan

        Mai scarbosule, nu am nevoie de cercetare, cultura, administratie centrala si locala, finante, protectia mediului si alti paraziti pricepi? Mergi si-ti castiga existenta pe piata luand bani de la cine are nevoie de cele enumerate de tine nu-mi vara mie pe gat asemenea imbecilitati comuniste.
        Siguranta alimentelor? Ma faci sa rad, toate alimentele din supermarket sunt TOXICE, contin emulgatori cancerigeni si chimicale care pe termen lung dauneaza sanatatii, bananele si alte fructe sunt iradiate, in timp ce voi, bugetarii nesimtiti, il goniti din piata pe taran care nu vrea sa se supuna sistemului fiscal dar care macar are produse sanatoase de vanzare, chiar daca nu plateste statului TVA.

        Bugetarii nu sunt oameni iar famillile lor sunt liber la a fi abuzate, inselate, furate, umilite si eliminate din societate. Nici un om de treaba nu va da doi bani pe ei.

        • alt Dan
          1 December, 23:56. alt Dan

          Niciun om normal nu va da un ban pe tine.

  • tiberiu
    1 December, 20:39. tiberiu

    Abia astept sa fie executat fatalaul asta !

  • MYSEBI
    1 December, 19:27. MYSEBI

    Bugetarii nu respecta regulele economiei de piata deci nu pot emite pretentii justificate . Datorita modului dubios de angajare in acest sistem o buna parte din somerii calificati sunt privati de dreptul legitim de a se angaja dupa competente. Aceasta categorie sociale privilegiata va fi prima restrusturata de aceasta criza economica.

    • Antiimbecili
      1 December, 22:00. Antiimbecili

      Probabil esti vreun angajat la privat frustrat ca nu ai avut acces in sistemul de stat. Faci confuzie intre bugetari si vreo pipita de secretara care ti-a refuzat avansurile. Bugetar inseamna si doctorii de la spitalele de stat. ca de alea private ma indoiesc ca ai bani, si pompieri si armata si jandarmi si profesorii care te-au invatat pana in clasa a cincea, cand ai terminat studiile. Ai inteles bai muciflex?

      • MYSEBI
        1 December, 22:10. MYSEBI

        Chiar daca sunt privatizat de 20 ani cunosc indeaproape sistemul mafiotic al bugetarilor ,de zece ori mai ticalosit si ermetic decat in trecut. ...La multi ani ...romanule.

        • Antiimbecili
          1 December, 22:13. Antiimbecili

          Multumesc, La multi ani si tie. Asa e ca il cunosti de la antene ? Hai fii sincer !!!

        • MYSEBI
          1 December, 22:31. MYSEBI

          Am multi amici care sunt in sistem si ma amuz cand ii vad atit de incordati si preocupati de alte probleme decat cele importante. ...Pe ei ii intereseaza cel mai mult relatiile interpersonale si parerea sefului. Care , se stie ,da un calificativ la fiecare final de an. Ce excrocherie !!! * Sa traiti sefu`! * sau * Ce bine va sta cravata Sefu`* sau *Stati sa va iau o scama de pe pantalon,Sefu`* ...Cred ca-i destul,e seara ...

        • Antiimbecili
          1 December, 22:39. Antiimbecili

          Asta nu inseamna ca toti bugetarii sunt mancatori de rahat !!!!!!!!!!

        • Antiimbecili
          1 December, 22:40. Antiimbecili

          Asta nu inseamna ca toti bugetarii sunt la fel !!!!!!!!!!

        • MYSEBI
          1 December, 22:47. MYSEBI

          Da. Asa e . Dar conditiile existente si trendul asta e...

        • Antiimbecili
          1 December, 22:54. Antiimbecili

          Cunsc multi, chiar foarte multi, profesionisti in sistemul bugetar, la care sefii chiar tin. Paradoxal, nu?

        • Emil
          8 December, 20:01. Emil

          Da' sistemul mafiot privat, nu il cunosti? Ca e o concurenta....

    • Misu
      2 December, 00:44. Misu

      1. Regulile economiei de piata sunt incalcate si la stat si in privat (furturi, tepe, incompetenta etc.).
      2. Sfanta pila are prioritate la angajare si la stat si in privat (chiar si in multinationale).
      3. Criza va restructura toate categoriile si domeniile.

  • MANITOBA
    1 December, 18:47. MANITOBA

    DOM GENERAL ACOPERIT HOSU , CIOCUL MIC CA O DUCI DUMNEZEIESTE. ESTI O SLUGA PLATITA REGESTE.

  • bgdn82
    1 December, 17:48. bgdn82

    Oricine se pricepe cat de cat la auto si s-a uitat la top gear stie ca emisiunea aia e 60% umor englezesc si 40% ridicat in slavi anumiti producatori auto respectiv defaimanea altora. Din punctu` asta de vedere clarkson le are cu strategiile financiare avand statul britanic in spate(BBC).

    Si la noi si la ei, nu protesteaza \"bugetarii\" aia din agentii teritoriale, inspectorate, adminstratie,finante sau companii de stat unde este adevratul sac fara fund al banilor publici, ci doar amarati de medici, profesori,politisti, militari, pompieri...

    la \"bugetari\" este exact ca la companiile private, tot aia mici de jos au parte de taieri salariale si munca extra ca sunt ...inghetate posturile, top managementu` fie el in privat sau stat nu are treaba cu criza.

    in loc de buget vs privat mai bine oamenii care muncesc corect vs capusele oportuniste.

    stati voi linistiti ca marii manageri de la companiile private n-au ajuns acolo fara sprijin de la stat si invers la fel.

  • wtf e retardatul ala de hossu?
    1 December, 16:23. wtf e retardatul ala de hossu?

    rasul lumii a iesit un pampalau reprezentant de sindicate romanesti, unul cu matzul plin si traind ca lipitoarea sau mai curind ca plosnitza, pe seama fraierilor cotizanti, si a inceput sa-si dea el cu parerea; manelist mioritic, unde toti sint convins ca centrul universului e in romanika,,
    cit despre jeremy, sincer imi place showul tau si este in general ok dar nu prea se potrivesc comentariile despre munca; da, majoritatea oamenilor muncesc pe rupte ptr un trai decent si ptr a se bucura de o pensie cit de cit rezonabila, dar tu faci intr-un an cit multi intr-o viata,,, si vorbesc de aia cu salarii bune,,,

  • superseven
    1 December, 16:17. superseven

    Pe Jimmy il intereseaza doar de matul lui. In Europa si SUA se urmareste divizarea societatii pe criterii rasiale sau economice. Interesul este ca cetatenii sa nu fie uniti, ba chiar sa se urasca, in felul asta nu au nicio putere. Acest lucru se realizeaza si cu ajutorul unor cimpanzei notorii ca acest jimmy de exemplu. Guitatorul nu stie, insa exista locuri in lume unde se intampla ceea ce spune el, dar acolo el ar rascoli rahatul in cautare de proteine, pentru ca \"meseria\" lui nu are cautare.

    • vale
      1 December, 16:23. vale

      sunteti suparat pentru ca stiti ca are dreptate , nu-i asa?

      Stim ca englezii au fost intotdeauna deschizatori de drumuri.
      Si asta va ingrijoreaza. Hihihi...

  • mc laren
    1 December, 16:07. mc laren

    Top gear -inca o mostra tembelism occidental ambalat frumos dar zero ca si substanta cu care ne bombardea astia civilizatii in ultimii 20 de ani . Pana si BBC -ul a ajuns sa promoveze emisiuni frivole , needucative si de prost gust

    • gigi
      1 December, 16:30. gigi

      ne-am saturat de toate emisunile si masinile lor occidentale. ce il intereseaza pe el, ca el castiga milioane din aceste emisiuni tembele in timp ce bugetarii aia munceste pe cateva lire. un nemernic !

    • rambo
      1 December, 21:41. rambo

      absolut de acord!

  • tb
    1 December, 15:49. tb

    1.Se pare ca Clarkson face un milion de lire pe an. Cred ca toti \" ziaristi\" romani adunati la un loc nu fac atat. 2.Nea Hossu ar trebui sa isi vada de bugetarii lui si sa faca ...........ca si lider sindical. 3. Nici cand scoate base cate o \"tiganca imputita pe gura\" nu va revoltati asa. !!!!!!!!!!4. ar mai fi multe de scris

    • vale
      1 December, 16:26. vale

      ieri am vazut un sef de sindicat vorbind intr-un consiliu profesoral. Indemna la revolta niste oameni plictisiti. S-au trezit cand le-a spus ca face apel dupa decizia CC privind plata esalonata a diferentelor salariale pana in 2016.
      L-au crezut!!!!

      Sa va fie rusine Hossu si cine o mai fi pe acolo...

  • mucalitu
    1 December, 15:41. mucalitu

    Are dreptate. Nu ca as avea ceva cu bugetarii , poate nu executatii dar oricum dati afara.Orice serviciu prestat de bugetari poate fi indeplinit de catre un privat cu o treime din personal.

    • Moshu
      1 December, 17:05. Moshu

      Corect! dovada e ca pe tine te-au ,,alfabetizat\" niste ,,privati' de la USH, de-aia ai o treime din 4 clase !!!
      PS Ati vazut vre-un prost care sa nu se creada destept?!!!

    • Doina
      2 December, 00:11. Doina

      Nu-i asa ca ai vrea tu in administrare privata Muzeul National de Istorie, cu tot cu sala tezaurului? Poate se mai gaseste un privat (de gandire) ca tine sa vrea Ateneul Roman.

  • FlorinScepticul
    1 December, 15:35. FlorinScepticul

    Sacrificarea liderului de sindicat

    Timp de ani de zile cind peste tot in lume schemele cu bugetari cresteau de multe ori nejusrtificat ,deh erau bani ,si in UK si in SUA siin Europa ,nu am auzit nimi macar un lider de sindicat ca muncitorii de la mari companii private care se restructurau au fost sacrificati .Era ceva normal si este inca privit ca ceva normal de multi bugetari ca daca lucrezi in sectorul privat poti fi concediat in timp ce slujba de la stat e un fle garantata etern. In fond intre 50 si 75% din angajatii de la stat au asta ca motiv principal pentru care au tras cu dintii sa ajunga acolo. Ani de zile restructurari de companii ,fuziuni cu pierderi de locuri de munca ,preluari ostile ,tot cese intimpla in economia mondiala era ceva normal pentru toata lumea .Ca da Philips 2000 de oameni afara sau ca UBS da 20000 ,ca Toyota reduce salariile sa nu faca concedieri masive ....toate astea au fost normale pentru toata lumea .Brusc cind treburile astea au atins si sectorul bugetar ,gata sacrificari ,apocalipse si alte deastea .

    Pai pentru harlabanisti =,Spanai are 40% somaj in rindul tinerilor tocmia pentru ca slujbele sunt ca si garantate in multe sectoare acolo ,grecia la fel . Si tot pentru harlabanisti ,pina si guvernul comunist a lui Ceausescu a trimis incepind cu 86-87 lumea in somaj tehnic ,pentru ca nu mai erau comenzi si pietele se pierdeau si nu renta sa consumi degeaba ,mai ales ca se ajunsese la aberatia de 4 pe acelasi post doar sa se raporteze somaj 0. Mai sapati baieti ca nu e totul al-negru cum va tot indruga unii.

  • arkon
    1 December, 15:26. arkon

    scuzati-ma, dar cine este acest imbecil numit Bogdan Hossu? chiar considerati necesar sa-i puneti numele acestui sindicalist tupeist de 2 lei alaturi de cel al lui Jeremy Clarkson?

    • lunadi
      1 December, 18:51. lunadi

      hossu este o cizma caruia i se vede urma de la sapca. este un inbuibat de 22 de anu care se hraneste din stomacul angajatilor pe care ii,,reprezinta\". sa taca dracului din gura.Sa i se faca publica averea si ramanem trazniti.

    • unu
      1 December, 21:43. unu

      da jeremy asta e mai tare ca eminescu?iar tu ai un bmw?

      • arkon
        2 December, 13:12. arkon

        man, esti tare de tot! judecand dupa intrebarile pe care le pui, este evident ca si tu esti bugetar. dar ce zici de asta: cine este mai tare, Batman sau Spiderman? :))))

  • Hassan
    1 December, 15:17. Hassan

    Domnu Hossu, ce este rau in a fi arab? Poate ca ai, fara sa stii, cativa vecini din semintia asta si s-ar putea sa se simta jigniti. Iar ei isi spala onoarea intr-un mod ceva mai radical.

    • darius
      1 December, 15:19. darius

      Sper sa ai \"gura aurita\". :)

  • mad max
    1 December, 14:56. mad max

    Domnule Hossu ce-ai zice de o mica greva a foamei, acum in prag de sarbatori ? Cred ca ti-ar prinde bine . Ori ai vreun gand de ignai?

    • mad max
      1 December, 14:57. mad max

      Scuze : ignat .

    • gabi
      1 December, 16:05. gabi

      Nu stiu daca gluma e originala, dar e tare.

  • roflmao
    1 December, 14:51. roflmao

    dexonline.ro/definitie/merita

    Draga Cristina Botezatu, fa agramato,

    Cind erai in scoala, poate trebuia sa stai mai mult in banca decit sub birouri/catedre. Asa poate ai fi aflat ca \"a merita\" nu e verb reflexiv si ca \"se merita\" e o formulare gresita.

    Si daca ar fi doar asta, as zice ca e o greseala, insa articolul asta putea fi scris de un copil de clasa a 5-a.

    PS: Imi cer scuze daca chiar esti in clasa a 5-a.

    • V
      1 December, 15:31. V

      Daca prin \"comentariul\" tau ai vrut sa arati ce erudit esti, prin modul de exprimare ai demonstrat ca nu esti decat un taran huligan. Cere-ti scuze pentru \"stilul\" badaranesc de a comenta ceva eruditule..

      • roflmao
        1 December, 18:49. roflmao

        Daca as fi vazut altceva pe EVZ in ultima vreme, as fi comentat altfel. Insa toate articolele sunt muci, pline de greseli gramaticale, virgule puse aiurea, exprimari imbecile etc.

        Presa romaneasca (ca si Romania in general) musteste de incompetenta, din pacate.

  • Parere
    1 December, 14:46. Parere

    Motoristu' asta parca e un asa-zis privat de pe la noi: ia banii de la stat (BBC) si apoi se da mare patron, tipand contra bugetarilor.

    • titi
      1 December, 14:53. titi

      Gresit! Nu-i ia, i se dau. Sper sa intelegi diferenta.

      • arkon
        1 December, 15:28. arkon

        n-o intelege, te asigur. are o scuza: este bugetar.

  • eu
    1 December, 14:21. eu

    Raspunsul lui Hossu mi se pare cel putin la fel de malign. Sunt in lume 1,5 miliarde de musulmani. As vrea sa il vad cum ii tremura suncile daca ar fi fata in fata cu ei.

  • gogu
    1 December, 14:05. gogu

    astept parerea betivilor musulmani din lumea araba despre umflatul hossu.

  • pitagora
    1 December, 13:42. pitagora

    Clarkson asta si ceilalti doi sau trei dela Top Gear sunt niste zevzeci care nu fac decat rau , instigandu-i pe asazisii piloti de pe la noi sau de aiurea sa-si arate nebunia pe sosele.
    A fi un bun sofer nu inseamna neaparat a scoate \"sufletul\" din masina cum fac astia de cum se urca la volan.
    Ma intreb cui serveste emisiunea lor plina de exclamatii isterizate ,ca efect al betiei vitezei.
    Ar trebui interzisi.
    Dela astfel de oameni a caror agresivitate inunda ecranul,nu-i de mirare sa afli ca ar impusca oameni nevinovati.
    Ma mir ca BBC(singura televiziune britanica finantata din bani publici )ii infunda cu milioane de lire pe niste anormali.

    • Lycantrop
      1 December, 14:05. Lycantrop

      nu mai inventa interziceri, restrictii si represiuni, mai pitagora, pentru ca in democratie ai dreptul la libera exprimare, si nu te obliga nimeni sa te uiti la un anumit program, care dealtfel este de divertisment! Cunosti tu multa lume care acces la super-masinile testate de cei trei? Deci nu le surestima influenta.

      Pe de alta parte, imi place atitudinea ta de roman buhait, distrus, care-si varsa nervii pe prezentatorii unui program TV. Cand vei reusi si tu in viata ce-au reusit ei, atunci sa vii sa-ti dai cu parerea!

      • pitagora
        1 December, 14:34. pitagora

        Nu crezi ca ceva ce-i nociv ,chiar extrem de periculos ,trebuie interzis ?Eu ,da.
        Sau esti dintr-aia care, cu toata interdictia,isi infig seringa in vena ?
        Chiar nu ma (mai ) uit .Pe langa toate celelalte ,sunt si niste aroganti.
        Daca-ti place atitudinea mea,mie nu-mi place de-a ta ca-i de om necivilizat.
        Nu degeaba-ti rimeaza nick-ul cu... pitecantrop !!!
        Sau ti-am surestimat valoarea, cum zisesi?
        Afla ca nu-s nici buhait,nici distrus dar sunt multumit cu ceeace fac

        • vale
          1 December, 16:37. vale

          asa, asa! da' de SOV ce ziceti? trebuie eliminat sau nu ? si cum ? Ziceti!

    • Walt Disney
      1 December, 14:48. Walt Disney

      Pai si desenele animate incita la violenta dupa mintea ta. Cand Jerry lua tigaia si ii facea capul plat lui Tom, dupa tine, era un indemn ca puistii sa ia tigaia si sa-i traga una in cap tatalui. Tu asa ai facut? Din postarea ta cred ca tatal tau a facut asa si de-aia judeci putin si prost. Oamenii normali fac diferenta intre o emisiune tv sau un film si realitate. Ceilalti n-au nevoie de \"stimulente\" pentru ca sunt im becili din nastere. Punct!

  • mah
    1 December, 13:25. mah

    Si asta munceste de se sparge. Ce produce el efectiv? Si tembelul asta si toti guristii traiesc de pe urma fraierilor care dau cu sapa. Eh... cand astia cu sapa se vor trezi... atunci sa va ascundeti toti. Cred ca si eu. Hai pa... ma duc sa ard niste benzina.

  • bernard
    1 December, 13:13. bernard

    Bravo!
    Go Clarkson, go!

  • Unu
    1 December, 13:11. Unu

    Pe aia din tramvai au arestat-o pentru mult mai putin.

  • Darius
    1 December, 12:58. Darius

    Chiar daca sunt bugetar si chiar daca nu se refera la Romania are dreptate . Dar el vorbeste despre bugetari cu salarii destul de mari nu despre saraci cu 250-400 euro pe luna cum sunt majoritaeta bugetarilor de la noi , cand un kg de carne este de la 3-4 euro in sus cand benzina este la peste 1 euro , cand caldura este aproape imposibil de platit . Jeremy are un umor mai negreu dar realist .
    Noi nu reusim sa ne unim cand ar trebui sa avem un singur cuvant si asta ne doboara .

    • JosefSvejk
      1 December, 13:45. JosefSvejk

      Paguba facută de bugetarii cu lefuri mari (care sunt destul de puțini) e o glumă pe lângă cea făcută de nenumărații bugetari cu leguri mici. Ăștia mici dar mulți inghit mai bine de jumătate din bugetul statului!

      În fapt acolo trebuie lucrat.Atâta timp cat Romania va trebui sa care in cârcă peste 1200000 de oameni plătiți de la pușculița statului (când vreo 250000-300000 sunt arhisuficienți) șansele de redresare sunt minime spre 0...

      • Sudistul
        1 December, 14:39. Sudistul

        Shvecule, semidoct ca de obicei. Iti dai si tu cu presupusu' da' habar n-ai cu ce se mananca \"bugetarii\" pe la noi prin Romania. Te rog eu, fa-ti (si fa-ne) un pustiu de bine, nu te mai da mai dashtept decat esti. Ai plecat, esti bun plecat, bucura-te de viata \"minunata\" pe care o traiesti.

    • vale
      1 December, 16:44. vale

      aiurea! vorbesti ca unul care nu stie cat costa existenta in acea tara si care nici nu citeste.
      ... sunteti ocupat cu spagutele !!!

  • Mihaita
    1 December, 12:55. Mihaita

    Daca acest Clarkson ar castiga 5000 de lire pe an in loc de 1 milion sunt convins ar face si el greva... Dar omu' e \"star\", deci i se rupe...

    • titi
      1 December, 13:17. titi

      Poa' sa castige oricat atata timp cat nu e platit de la buget. Ba mai mult, cu cat castiga mai mult cu atat plateste taxe mai mari si tine in spate mai multi bugetari...

      • Insider
        1 December, 14:02. Insider

        Aia care ii dau milionul lui \"privat\" sunt bugetarii de la BBC.

        • titi
          1 December, 14:28. titi

          Da, dar BBC-ul NU este obligat sa-i dea banii pe cand el este obligat sa plateasca taxe. Ca sa nu mai spun ca BBC-ul ii da milionul pentru ca scoate din reclame mult mai mult. Pana si bugetarii de la BBC traiesc pe spinarea lui.

        • vale
          1 December, 16:47. vale

          BBC nu este ca TVR. ia cititi acolo pe siteul lor! Isi produce banii. Cat produce atat primeste .

        • Insider
          2 December, 00:21. Insider

          Pentru cunoscatori:
          \"The BBC is an autonomous public service broadcaster that operates under a Royal Charter and a Licence and Agreement from the Home Secretary. Within the United Kingdom its work is funded principally by an annual television licence fee,which is charged to all British households, companies and organisations using any type of equipment to record and/or receive live television broadcasts; the level of the fee is set annually by the British Government and agreed by Parliament.\"
          Ca sa incheiem discutiile despre cine si cum finanteaza BBC-ul si pe \"privatul\" milionar.

  • NORMAL
    1 December, 12:28. NORMAL

    Jeremy Clarkson, prezentatorul Top Gear: „Bugetarii care fac grevă ar trebui executați în fața familiilor”
    Nu sunt bugetar si totusi va recomand ca oriunde intalniti un om care judeca precum acest retardat ce-si spune jurnalist cu numele Jeremy Clarkson apelati la un medic specialist fie el si bugetar. acest mod de a gandi au umplut cimitirele cu victime ale nazismului au inventat teroarea si holocaustul .

    De unde si pana unde unui bugetar nu ii este permis sa-si negocieze salariul sa-si valorifice eficienta si sa pretinda un salariu echivalent cu munca prestata.

    • JosefSvejk
      1 December, 13:54. JosefSvejk

      Iar bugetarii au inventat falimentul statului.

      Cea mai bună cale ca un bugetar sa-și valorifice eficiența e să-și găsească o slujbă care nu implică parazitarea statului.

      Aici desigur că vina e a alegătorilor care nu au votat candidații ce cereau reducerea drastică a aparatului de stat.

      In Wisconsin de exemplu, unde republicanii ce cereau reducerea drastica a birocrației de stat au fost votați masiv. Rezultatul e că guițul si greva bugetarilor s-a încheiat cu interzicerea sindicalizării lor. Li s-au tăiat pensiile de stat, li s-au tăiat lefurile, au fost dați afară pe capete. Să-i vezi acum ce eficienți și sprinteni au devenit pe mai puțini bani. Asta e calea de urmat...

      • NORMAL
        1 December, 15:02. NORMAL

        CA SA INTELEAGA TOATA LUMEA CE VREI TU SA NE COMUNICI :
        Una din slujbe ar fi aceea de PRESEDINTE AL STATULUI si/sau de MINISTRU !!!!!!!! PRESEDINTELE ROMANIEI ESTE PRIMUL BUGETAR AL STATULUI ESTE ROATA CARE MACINA SI FALIMENTEAZA STATUL .

        • vale
          1 December, 16:50. vale

          ia uite cum ai gasit tu bugetarul de serviciu!
          Papagal!

        • vale
          1 December, 16:58. vale

          observ ca lumea este intrigata de salariul lui Clarkson si nu de cea ce spune!

          Omul are dreptate. Chiar nu vedeti ?

      • UNUI PROST CE SE DA DESTEPT  DE UMPLE HARDAUL
        1 December, 15:08. UNUI PROST CE SE DA DESTEPT DE UMPLE HARDAUL

        Mai @Josef Svejk sa nu trebuiasca sa suni la 112 vreodata ca sa nu dea buzna peste tine si peste familia ta o armata de bugetari care paraziteaza statul.

  • maxxim
    1 December, 12:27. maxxim

    Are dreptate omu. Nu va mai luati de el aiurea. Bugetarii daca nu le convine sa plece in privat. La munca nu la intins mana...

    • shut_down
      1 December, 12:50. shut_down

      Corect, si cand iti ia foc casa, sa nu chemi pompierii, si sa tragi tu o pisharee sa stingi focul.
      Vai de capul tau sec.

  • sandu
    1 December, 12:26. sandu

    cine vrea sa inteleaga politica si economia prima data trebuie sa citeasca ,, PROTOCOALELE ,,INTELEPTILOR (de fapt satanisti daca citesti ),, SIONULUI,, impreuna cu actualizarea lor PROTOCOALELE DE LA TORONTO,,daca se poate editia cu comentariile lui ioan mota este fabulos ... macar din curiozitate....veti avea mari surprize
    doar citind aceasta carte veti intelege de ce guvernantii si presedintii i-au atitea decizii aberante impotriva popoarelor lor,
    evident vor aparea unii agenti ,,orbi,, care vor spune ca sunt false dar ce exemplu mai bun vreti decit realitatea

    Citat din ,,Protocoalele de la Toronto,,
    Vom transfera incet dar sigur multinationalele noastre in tari noi, cucerite de ideea de \"economia de piata \", ca tarile din Estul Europei , Rusia si China, de exemplu. Pentru moment nu ne va interesa daca populatia lor reprezinta sau nu un vast rezervor de noi consumatori. Ceea ce ne intereseaza este sa avem acces , in primul rand la o Mana de Lucru Sclavagista -ieftina si nesindicalizata -pe care ne-o ofera aceste tari si cele din Lumea a Treia . DE ALTFEL,GUVERNELE LOR NU AU FOST INSTALATE CHIAR DE NOI INSINE? Nu fac apel la ajutorul extern si la imprumuturile de la \"Fondul Monetar International\" si de la \"Banca Mondiala\" , care ne apartin noua ?

    Citat din ,,Protocoalele Inteleptilor Sionului,,
    Întrun viitor apropiat vom întemeia în acelasi mod responsabilitatea presedintilor de republica.
    Atunci vom putea introduce fara teama anumite schimbari ce ne vor fi favorabile noua, de care nu va raspunde decât aceasta creatura a noastra care va fi o marioneta. Ce ne pasa noua daca rândurile celor ce alearga dupa putere vor deveni mai rare sau daca se vor produce, în lipsa de presedinti, încurcaturi capabile de a dezorganiza în întregime tara?
    PENTRU A AJUNGE LA ACEST REZULTAT, CARE NE AVANTAJEAZA, VOM UNELTI SI MANEVRA ALEGEREA DE PRESEDINTI CARE AU IN TRECUTUL LOR O PATA ASCUNSA.Teama de o asemenea descoperire, dorinta proprie fiecarui om odata ajuns la putere de asi mentine privilegiile,
    foloasele si onorurile legate de noua sa conditie, vor face din acestia servitorii credinciosi ai poruncilor noastre. Camera deputatilor va acoperi,
    va apara, va alege presedinti, dar noi îi vom retrage dreptul de a propune legi sau de a le schimba.
    Acest drept va fi dat în realitate numai presedintelui responsabil, care va fi o jucarie în mâinile noastre.
    (in cazul de fata santajul cu distrugerea flotei care oricum tot la comanda lor s-a facut)

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele