(P) Laptele şi dieta

Atunci când mâncăm, de cele mai multe ori se aplică regula care spune că nimic nu vine gratis. Cele mai multe dintre alimentele pe care le consumăm ne costă şi măsuri în plus la haine.

Necesarul zilnic de calorii pentru un adult este de 2500 în cazul bărbaţilor şi 2000 al femeilor, iar în condiţiile în care un simplu pachet de biscuiţi are 400 de Kcal, este destul de uşor de înţeles că uneori cântarul ne va atrage atenţia.

Aici intervine rolul laptelui, conform unui studiu al cercetătorilor de la Univerity of Australia publicat de American Journal of Clinical Nutrition.


Rezultatele acestuia indică faptul că un pahar de lapte consumat dimineaţa oferă senzaţia de saţietate, reducând astfel apetitul. Mai mult de atât, la următoarea masă ne vom potoli foamea cu aproximativ 8.5% mai puţine alimente şi vom consuma cu 50 de calorii mai puţin, ceea ce se traduce într-o uşurare pentru cântar.
Cercetătorii explică acest beneficiu al laptelui prin aportul în proteine cu valoare biologică ridicată, un pahar cu lapte semidegresat având o cantitate de proteine similară unui ou.

Consumat zilnic, beneficiile se înmulţesc: oase mai tari, mai multă energie, sistem imunitar mai puternic şi vederea mai bună.

Vizitaţi www.bealapte.ro pentru mai multe informaţii!

Taguri:alimentul minune, lapte

Spune-ţi părerea!

  • unul
    2 noiembrie, 18:58. unul

    Mai bine scriati: Laptele si \"diareea\"
    Nu de alta dar ar fi bine ca unele persoane care prezinta sensibilitate marita la lactoza sa stie ce le asteapta cu \"dieta\" asta.

  • d
    2 noiembrie, 15:55. d

    inseamna ca toti ar fi trebuit sa dam pe spate pana acum....

    ce mai zici de batrana de la tara care a mancat branza si a baut lapte proaspat non stop si e mai sanatoasa si inca mai are dinti si nu are nici o boala....

  • Spune NU laptelui
    2 noiembrie, 15:34. Spune NU laptelui

    Laptele NU este sanatos! Nu cadeti in capcana! Sunt statistici care spun ca laptele face dezastru in organism. Va rog cautati. In tarile dezvoltate (Norvegia, Danemarca, Suedia, etc) cazurile de osteoporoza sunt enorm de multe pentru ca zeci de ani s-a \"crezut\" ca e sanatos sa bei lapte pt. ca se depune calciu in oase. Complet FALS, pentru ca laptele nu are magneziu care sa ajute la fixarea calciului acolo unde trebuie, asa ca acest exces de calciu din lapte se depune in rinichi sub forma de pietre sau aiurea pe oase sub forma de monturi sau pe articulatii. In plus lactatele contin CAZEINA, cea mai periculoasa dintre proteinele animale. Este mai cancerigena decat e-uri si alte chimicale!

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele