\"Sunt homosexual, vreau să-mi anunţ părinţii, soţia şi prietenii, însă îmi e teamă\"

Vă răspunde Keren Rosner, psiholog şi psihoterapeut la Clinica Mentarex Consult din Bucureşti.

Silviu P.:  Sunt un bărbat de 35 de ani, căsătorit de doi ani de zile cu o femeie minunată, cea mai bună prietenă a mea. Vin dintr-o familie cu doi copii (mai am o soră) şi care preţuieşte valorile tradiţionale. Am un grup de prieteni vechi cu care mă înţeleg foarte bine. Problema e că sunt homosexual şi tuturor le-am ascuns asta până acum. Nu vreau să detaliez motivele care m-au determinat să îi mint, ideea e că acum sunt hotărât să le spun, deşi îmi e îngrozitor de teamă de reacţiile lor. Vă scriu pentru a vă ruga să îmi daţi câteva indicaţii despre cum ar trebui să abordez problema faţă de soţia mea, părinţi, dar şi prieteni. Părinţii mei cosideră că homosexualitatea e doar o dovadă de exhibiţionism şi îi desconsideră total pe cei care sunt gay.

Prietenii sunt oameni deschişi, dar care fac glume pe seama homosexualilor de câte ori au ocazia. De reacţia soţiei mi-e cel mai frică. Cu toate că îi acceptă pe homosexuali şi chiar subiectul îi stârneşte curiozitatea, a luptat mult pentru relaţia noastră şi este foarte fericită de când ne-am căsătorit. Cum ar trebui să procedez pentru a nu-i îndepărta de mine pe ai mei, pentru ca relaţia cu prietenii să nu devină ciudată şi pentru a rămâne prieten cu cea care îmi este soţie?"

Părinţii îşi iubesc necondiţionat copiii aşa că chiar dacă vor înţelege mai greu ceea ce le veţi mărturisi, până la urmă o să accepte. Când iubim o persoană o iubim aşa cum este, cu calităţi şi defecte, cu ceea ce suntem de acord si cu diferenţe, divergenţe. Este posibil ca fiecare dintre cei meţionati de tine să aibă o reacţie de furie, rejectare, respingere, supărare, decepţie, dar este
preponderent efectul surprizei. Acceptarea are etapele ei: de respingere, de negare, de acomodare. Vor urma aceşti paşi în evoluţia relaţiilor tale cu părinţii, prietenii, soţia ta.

Sunt sigură că prietenii fac de asemenea glume cu blonde şi se întâmplă ca unul sau mai mulţi  chiar să aibă iubită sau soţie blondă. Glumele se fac fără a purta resentimente sau ranchiună. Cei care îşi sunt prieteni adevăraţi nu cred că au fost preocupaţi de orientarea ta sexuală, ci de calităţile tale umane. Aşa că, daca vor afla altceva decât au ştiut probabil vor fi surprinşi  sau deranjaţi că nu aţi împărtăşit cu ei acest secret mai mult decât vestea în sine.

În relaţia cu soţia trebuie întâi să lamureşti ce doreşti să se întâmple. Se pune întrebarea dacă ştiai de orientarea ta atunci când ai decis să te căsătoreşti cu ea. Dacă da, o să fie problema cea mai dificilă de explicat soţiei tale. Speri să rămâneţi în această casnicie, doreşti să rămână doar o prietenă bună? Probabil că prietena te va înţelege, dar ca şi parteneră de cuplu se va simţi oricum jignită, îndurerată, rănită, trădată.

Nu poţi să ai aşteptări nerealiste, să speri că relaţia nu va avea de suferit. Ideea este să poţi să îi expui cât mai delicat adevărul şi să o asiguri că nu este ea cea "vinovată" de înclinaţia ta. Apare de multe ori gândul iraţional al partenerei că ea determină decizia homosexualităţii. Îţi va cere multe explicaţii, aşa ce este bine să fi pregătit cu multă rabdare şi tact.

Şi părinţilor este bine să le explici că nu ei au determinat această decizie, nu educaţia te-a condus către alegerea ta, ci doar tu ai hotărât sau alte cauze te-au determinat să te identifici cu acest comportament.

Poate dacă ai adopta ca strategie să o iei aliată pe sora ta care să te susţină în faţa părinţilor, ar contribui la detensionarea primei confruntări. Găseşte un moment potrivit pentru a le face mărturisirea, nu când sunt alte tensiuni, nici când sunt preocupaţi de altceva, ci într-un moment de calm, de relaxare, să fie un teren propice destăinuirilor. Pregăteşte-i treptat până ajungi la acest moment.

Accentuează realizările tale, calităţile tale care nu s-au diminuat, nici anihilat în urma comportamentului tău sexual. Tu rămâi aceeaşi persoană în relaţiile cu ei, sentimentele şi comportamentul tău faţă de ei rămân neschimbate.

Taguri:doctor evz, homosexualitate

Spune-ţi părerea!

  • Florin
    31 octombrie, 21:41. Florin

    Salut ma numesc Florin si sunt Homosexual am 31 de ani locuiesc in Tirgu-Mures
    mi-am parasit familia pentru iubitul meu care la randul sau m-a parasit si acum imi caut jumatatea pentru cei interesati ma puteti contacta la tel :
    0748405307
    Cu stima Florin.

  • Anton
    14 octombrie, 18:00. Anton

    Citind parerile cititorilor nu pot decat sa ma bucur ca nu mai traiesc in Romania. Este inimaginabil gradul de analfabetism al majoritatii, care (cred sau se prefac ca cred ca orientarea sexuala este la alegerea fiecaruia. Multi dintre homofobii cei mai turbati s-ar putea sa aiba si copii homosexuali care se feresc de ei ca de dracu, cum am intalnit atatia tineri!

    Cand eram tanar am incercat sa ma sinucid la 17 ani fiinca am constatat ca sunt homosexual. Credeti ca daca orientarea sexuala ar fi la alegere nu am fi totii standard, sa alergam dupa femei? Cine isi alege sa traiasca in calitate de homosexual intr-o societate imbecila ca a noastra in Romania, unde violenta contra homosexualilor este maxima?

    Am fost pe atunci si la medici sa ma \"converteasca\". Nici nu pot sa spun ce pseudotratamente am urmat!

    Sa va fie rusine oameni buni!

    Ati putea sa va informati corect in privinta aceasta citind reviste de psihiatrie sau lucrari scrise de psihologi si psihiatrii profesionisti, in loc sa va inecati gandirea in moastele sfantului Sisoie si a clerului mincinos!

  • Dora
    11 octombrie, 12:00. Dora

    Nu ti se pare ca vrei cam multe la modul in care i-ai mintit pe toti? Ca sa nu mai spun de folosit...in cazul sotiei.

  • adi
    26 septembrie, 14:14. adi

    ce de comentarii pe articol, te doare capul! dar din cele peste 100 de comentarii, de oameni care au comentat, sunt sigur ca majoritatea sunt parinti , iar din acestia, cativa cu copii care la randul lor sunt gay/lesbi. Asa ca e doar chestiune de timp pana acesti parinti vor primi un mare bobarnac peste nas cand vor afla ca au copii de alta orientare sexuala. Sa mai vedem ce comenteaza atunci.

  • Hokutata Yakubotu
    26 septembrie, 10:51. Hokutata Yakubotu

    Articolul e scris la misto! Daca cititi atent printre randuri... e doar o simpla reclama facuta sa adune bani de pe urma poponautzilor! Shalom, Keren!

    • mihailAndrei
      26 septembrie, 13:10. mihailAndrei

      Biblia este foarte clară cu privire la condamnarea comportamentului homosexual.

      Atât Vechiul, cât şi Noul Testament vorbesc la fel despre homosexualitate.

      În ciuda publicităţii făcute \"teologilor\" pro-gay în ultimii ani, un studiu de exegeză serios şi consistent încă nu permite o altă interpretare.

      \"Să nu te culci cu bărbat, ca şi cu femeie; aceasta este spurcăciune\". (Lev. 18,22 )

      PS: Exista savanti, precum Stacey Judith si Timothy Biblartz, care relateaza ca, intr-o masura consistenta cat sa ne faca atenti, sexualitatea copiilor normali este alterata inspre zona homo, daca sunt crescuti in medii homo.

      Mai clar, multi copii normali, crescuti de homosexuali, fac sex homo.

  • Victor
    26 septembrie, 08:17. Victor

    Salut Silviu. Sper sa-mi citesti mesajul meu, sunt Victor am 35 de ani si sunt in aceeasi situatie ca sitine. Am un copil si ma lupt cu gandul de a-i spune sotiei orientarea mea. Dava vrei sa discutam astept sa ma contactezi pe adresa de e-mail: Victorr20008@yahoo.com

  • Rica
    26 septembrie, 07:43. Rica

    Pentru persoana terapeut psiholog Keren Rosner: dupa prezentarea si sfaturile date de dvs ca\"specialist\",intelegem f usor ca n-ar fi o problema prea rea sau dificila sa fim homosexuali cit mai multi barbati.Deci ramine o chestiune de alegere,incet si prudent'la timp oportun\" sa te destainuesti si..sa mergi inainte.Bravo. Halal sfatuitor.Vreti sa ii faceti pe acesti oameni sa ajunga scapati de aceasta rusine(ca daca ar fi ceva frumos,ar spiune-o sotiei cu mindrie),..spuneti clar,simplu si raspicat: SCAPA,LASA-TE,PARASESTE ACEASTA NEBUNIE si VE_I FI BARBAT INTEGRU! Altfel,din totul se v-a alege praful.

  • Andi
    26 septembrie, 03:53. Andi

    Daca stau bine sa ma gandesc eu n-am vazut asemenea campanii in care sa propovaduiesti anormalitatea nici la chinezi, nici la arabi nici la indieni doar la albi. De ce ? Poate ne explica doamna psiholog .

  • Jim
    26 septembrie, 02:40. Jim

    N-am nimic impotriva homosexualilor si lesbienelor. Fiecare face ce doreste in pat. N-am nimic impotriva sa am coleg o astfel de persoana. Din partea mea pot fi legiferate si parteneriatele conjugale intre homosexuali. Un singur lucru refuz cu desavarsire: sa se pretinda ca homosexualitatea este NORMALA si - mai rau - sa se insiste in acest sens in educatia copiilor. Cu toata parerea de rau, homosexualitatea este o BOALA, un comportament anormal. Se stie ca una din functiile esentiale ale umanoizilor este cea de reproducere (ca dealtfel la orice fiinta). Atunci cand din doua fiinte umane de acelasi sex va rezulta un urmas viabil PE CALE NATURALA, atunci o voi considera ca fiind NORMALITATE. Parerea mea!

    • Ed____
      26 septembrie, 06:50. Ed____

      ai o parere corecta.

      Ce poate spune un copil cand are doi tati ? la scoala ?
      Cum percepe un copil lipsa unei mame ?
      Este normal ? Pai, clar nu.

    • anamaria
      26 septembrie, 14:47. anamaria

      De acord..niciun om cu un IQ rezonabil nu le-ar avea grija.Pe mine ma deranjeaza eticheta de normalitate care se pune acestui comportament.
      Este o boala a instinctelor, nu este firesc si este o greseala cu bataie lunga sa se insiste asupra \"normalitatii\" homosexualitatii in educatia copiilor.
      Sa fii tolerant nu inseamna sa confunzi lucrurile.
      Iar confuzia care se perepetueaza nu e catusi de putin intamplatoare.

  • RADU
    25 septembrie, 23:29. RADU

    Degeaba m'atzi cenzurat,toata Europa cunoaste situatzia si mentalitatea Romaneasca.Bine intzeles ca m'atzi cenzurat,fiindca v'am aruncat ADEVARUL in fatza, fara fard.Se vede ca epoca ceausista, inca mai zace adanc in mentalitatea
    Romaneasca.Cenzuratzi,....Cenzuratzi... ,,Democratzia\" romaneasca in toata
    ,,splendoarea\"ei.

  • giku
    25 septembrie, 22:45. giku

    Nu cred ca exista nici un mod de a o face prin care sa-ti pastrezi toti prietenii (inclusiv sotia).

    Familia ti-o pastrezi, esti al lor, o sa sufere mult, o sa spere ca te indrepti, or sa insiste sa te duci la psiholog, sa iei pastile, or sa spuna ca poate n-ai gasit tu femeia potrivita, dar mai devreme sau mai tarziu or sa se resemneze. Partea proasta e ca, numai daca n-ai o familie iesita din comun, n-ai sa poti sa vii cu partenerul tau in fata lor. Discutiile despre viata ta privata cu familia vor fi mereu bizare si va exista mereu un fel de jena de a aborda subiectul. Cam asta imi inchipui eu, bazandu-ma pe cum e familia mea. Daca eu as fi gay si le-as spune alor mei, maica-mea ar boci ani in sir, iar tata ar imbatrani in doua minute cu zece ani. Oricata capacitate de intelegere ar avea o familie obisnuita, tot ar trai o asemenea veste ca pe o mare nenorocire personala.

    Cat despre prieteni, cei prosti te vor abandona. Ceilalti, dupa o perioada de suspiciune si de retinere, cand isi vor da seama ca nimic nu se schimba in mod esential, ca nu te 'dai la ei', vor invata din nou sa se simta in largul lor cu tine. Asa sper.

    Cu sotia... ce sa spun, femeile (unele) suporta mai usor ideea ca nu poti sa le iubesti pentru ca esti homosexual, decat ca le parasesti pentru alta femeie. Dar s-ar putea sa iti spuna: daca stiai ca esti asa, de ce mi-ai nenorocit viata, de ce m-ai mai amagit? Ce ai sa-i spui? Ca ti-ai dat seama numai dupa casatorie? Cu sotia e partea cea mai grea... Poate ca cel mai bine e sa incepi prin a-i spune ei.

    Si mai bine ar fi ca, inainte sa o faci, sa iei contact cu oameni care au trecut prin ce treci tu, stiu ca exista cateva fundatii, ai putea invata din experienta lor. Au inclusiv psihologi specializati in astfel de probleme.

    • Jim
      26 septembrie, 03:19. Jim

      @giku: Exceptional raspuns. Felicitari sincere!!! Nici macar un psiholog n-ar putea raspunde asa bine!

    • mihailAndrei
      26 septembrie, 13:08. mihailAndrei

      Homosexualitatea este un comportament deviant , mulţi oameni care au eşuat în acest stil de viaţă sunt dependenţi de droguri sau alcool pentru a-şi anestezia emoţiile şi a nu-şi mai auzi vocea conştiinţei.

      Nu sunt indicii clare precum ca unii se nasc homo, dar daca ar fi asa, cred ca e de apanajul psihiatriei.

      Daca nu se rezolva, astfel de elemente trebuiesc izolate cu desavarsire. In fond, trebuie si medicii sa aiba cobaii lor .

      Vehementa ar creste daca cineva din familie ar avea tupeul sa se faca pop0nar. In cazul in care nu ar renunta, in ultima instanta atunci cand nu mai e nimic de facut, fara discutie l-as trata ca pe un dusman … “Matei 10:36. Si dusmanii omului (vor fi) casnicii lui”.

      Am fost extrem de permisivi, toleranta noastra a fost perceputa drept slabiciune.

      Invatatura Bisericii e aceea de a blama in primul rand pacatul, nu pe pacatos.

      Cel ce din prostie, ignoranta, curiozitate etc a practicat homosexualitate, in cazul in care doreste, trebuie sa-l ajutam sa se vindece de aceasta boala.

      Asa este onest.
      Problema nasoala e data de acele personaje care in ciuda avertismentelor repetate, aleg sa sfideze pe Dumnezeu, Biserica si societatea.

      PS:Cei ce persista, sfidand pe Dumnezeu, Biserica si societatea, trebuiesc expulzati, stigmatizati, alungati dintre noi.

      Cel mai bine e sa plece din tara, daca nu … cred ca putem sa-i folosim la constructia de autostrazi, cai ferate etc.

      • giku
        27 septembrie, 01:03. giku

        mihailAndrei, esti un dobitoc sinistru, probabil si un homosexual refulat.

        moderatori, nu mi-ati aprobat un comentariu, sa va fie rusine

  • Bula
    25 septembrie, 21:27. Bula

    Sunt unii care iau sau incearca sa ia apararea celor cu apucaturi homosexuale. De parca cei care au astfel de practici bolnavicioase ar fi oamenii normali iar noi, astia care cautam dragostea doar cu pasarica femeii am fi anormali. Va spun eu un lucru simplu la care merita sa va ginditi acuma inainte de culcare. Incercati sa convingeti pe alti fraieri cu cele scrise si nu pe oamenii care fac diferenta esentiala intre un BARBAT si intre o FEMEIE. La fel cum parintii vostri au facut aceasta diferenta si v-au adus pe lume si pe voi. Deviatiile voastre sexuale sunt in capatina voastra bolnava. Tratati-va neintirziat.

    • Alub
      25 septembrie, 23:48. Alub

      Comentariu cretin!

    • andi
      26 septembrie, 02:06. andi

      esti cretin. nu mai comenta subiecte care te depasesc

    • Misu
      26 septembrie, 09:24. Misu

      Bravo, Bula! Ai spus pe scurt lucrurile pe care dezaxatii de homalai trebuie sa le auda.

      • Bula
        26 septembrie, 15:21. Bula

        Domnule Misu, consider ca homosexualii sunt bolnavi de doua ori. O data fiindca au orientari sexuale anormale unor barbati adevarati si a doua oara sunt bolnavi fiindca nu vor sa recunoasca faptul ca sunt bolnavi si trebuie sa faca ceva pentru a inceta cu apucaturile lor dosiste. Reiau, au nevoie de tratament neintirziat. Si cei care-i sustin au nevoie de tratament.
        Daca nuvor gasi un doctor de oameni in masura sa-i poata vindeca, atunci sa incerce citiva doctori veterinari. Poate le-o taie jos sau coase dosul celor care-l tin. Bleah, ce scirba mi-e !

    • Corny
      26 septembrie, 14:24. Corny

      Iti spun un secret Bula, dar nu-l mai zi la nimeni. Si atunci cand parintii tai faceau dragoste ca sa te nasca pe tine, erau destuli homosexuali. Planeta merge inainte cu destule cupluri hetero, deci nu duce tu grija homosexulalilor, pentru ca stii tu... cainele moare de drum lung, iar prostul de grija altuia. xox.

  • nea costel
    25 septembrie, 21:16. nea costel

    si eu sunt homo 2% :)

    ceva procente cica are toata lumea asa ca nu-tzi face griji (de tine)

    fa-tzi griji insa de cei care depind de tine si care traiesc in societatea doctrinar religioasa si intoleranta din ro (vezi comentariile)

    ar fi fost bine daca lamureai problemele astea cu totzi, in special cu sotzia

    asa cum tzie itzi place cu barbatzi, poate ii place si ei tot cu barbatzi - spune-i c-o intzelegi..

    totul va fi bine, iesi din closet si fii barbatul adevarat, in care ai visat din totdeauna sa te transformi => adica o femeie !

    sanatate,
    nea costel

  • Corny
    25 septembrie, 20:54. Corny

    Wow, cate comentarii, majoritatea aiurea cu carti... Inclusiv solutiile date de Dna psiholog.
    Catre Silviu (sigur presudonim), ceea ce ai scris tu este fara sens. Cel putin, tu nu ai dat un sens la ce ai scris, iata de ce acea scrisoare suna aiurea.
    Fiecare are momente de panica in viata si isi descopera laturi nebanuite, dar nu poti incepe o scrisoare spunand \"Sunt homosexual, casatorit cu o femeie de 2 ani\". Este ca si cum eu incep o scrisoare: \"Sunt orb, dar ador filmele de actiune\". Intelegi?
    Faptul ca tu esti casatorit si ai ajuns la casatorie inseamna ca te simti atras de sexul feminin. Nu cred ca tot timpul sotia a fost o prietena, ci imi imaginez multe momente senzuale petrecute intre voi.
    Nu te grabi sa iei decizii referitor la cum sa spui tuturor, cum spuneam poate fi un moment de panica.
    Cel mai bun lucru este sa mergi la un psihoterapeut. Acea persoana te va face sa intelegi care sunt motivatiile tale, momentele tale dificile, iar apoi iti spun eu ca vei vedea mai clar lucrurile.
    La o analiza simpla poti fi BISEXUAL. Asta inseamna ca esti atras de ambele sexe, si nu este o rusine sa admiti asa ceva. dar atentie, este diferenta despre care am vorbit... Nu poti fi casatorit cu o femeie si homosexual. Poti sa ai aceasta problema din cauza unei traume care trebuie descoperita direct la un cabinet, nu cu o scrisoare sumara in ziar.
    O intrebare? A ramas sotia insarcinata? Cam de acolo incep toate paranoiele mintale. Si daca nu, iti spun eu ca psihoterapeutul va pune accent pe experientele tale homosexuale de-a lungul vietii, nu din ultimele 3 luni.
    Ai grija si urmeaza acest sfat, inainte sa iti bati joc si de celelalte persoane, doar pentru ca esti confuz tu.
    xox

    • andrei
      26 septembrie, 02:13. andrei

      corny poti fi casatorit cu cine vrei si poti fi ce vrei tu din punct de vedere sexual. Eu sunt homosexual dar am avut o prietena care s-a indragostit de mine desi stia ca nu e cazul si ar fi fost dispusa sa ne casatorim. in afara de asta mie nu mi se pare deloc ca viata e mai grea sau ciudata.. din potriva am o viata foarte normala si frumoasa , prieteni buni, o meserie super si o familie grozava . traiesc in uk pt ca romania e cu economia la pamant dar altfel e cool sa fi homosexual :)

      • Corny
        26 septembrie, 09:26. Corny

        Sunt de acord cu tine Andrei, la ceea ce ai spus. Eu traiesc in Italia si am cativa prieteni homosexuali. Nu tratez oamenii dupa orientarea lor sexuala ci dupa ceea ce au in cap, in rest fiecare se bucura de viata cum doreste.
        Tot ceea ce am vrut eu sa subliniez, este ca daca se gaseste o placere si in contactul sexual cu o femeie, atunci este bisex, nu homosex. Atata tot, in rest sa auzim numai de bine ;) xox,

      • ((Gabriel))
        28 septembrie, 12:38. ((Gabriel))

        Ai o viață „frumoasă” acum, căci dacă mori așa „frumos” vei suferi în veșnicie, unde nu vei mai avea ocazia să mai dai înapoi!
        Întoarce-te la normal, așa cum spune Dumnezeu, cât mai repede, ca să poți fi salvat, și tu și prietenii tăi!

  • BOZGAN GHEORGHE
    25 septembrie, 20:06. BOZGAN GHEORGHE

    Silviu,azi e ziua ta norocoasa,pentru ca am vazut articolul.Nu fi descurajat,putea fi mult ,mult mai rau. Imagineaza-ti ca sunt unii care au ascuns parintilor,rudelor,prietenilot,colegilor de munca faptul ca sunt ..EVREI . Evrei,ai auzit ? Asta drama nu bazaconia ta,ca iti place sa dai la poponet..Imagineaza-ti pentru o secunda cum e sa fii evreu. Te scoli dimineata dupa un vis frumos,incepi sa simti la un moment dat un miros groaznic,te gindesti la gazul uitat deschis,la WC-ul infundat si deoadata intelegi,tu mirosi asa,pentru ca esti ...evreu. Ai imputiciunea in organismul tau si nu o vei putea scoate cu nimic. esti un fel de scons ,un fel de dihor.....Incepi sa realizezi ca n-ai ce face,asta e natura ta de evreu. Ti-am spus ce inseamna primele 3 minute dintr-o zi de evreu.
    sa-ti spun acum alte 3 minute de la prinz. Imagineaza-ti ca te plimbi prin centrul Bucurestiului si porti un tricou pe care scrie... TINTA ,puteti infige cutitul.Pentru ca evreii sunt atit de uriti peste tot incit si la ei acasa intotdeauna se gaseste cite unul (uneori chiar evreu) care vrea sa le ia gitul.Cind ajungi la Universitate incepi sa dai cu capul in zid si sa pui biletele prin crapaturi,cerind lui Dumnezeu sa te faca sa cistigi la 6/49 . Sa-ti spun acum 3 minute din viata unui evreu seara. Rachela vrea sa faca sex,dar putza ta a fost taiata imprejur,cum hahamul era in extaz religios ti-a taiat-o mai rau ca doctorul Ciomu .Adica ai ramas cu ceva nedefinit si mai mic decit un testicol.
    Nu-i asa Silviu ca te ia cu groaza.
    Deci,cum trebuie sa abordezi problema ta. Le spui intii ca esti EVREU . Cind vezi ca pun mina pe ciomag incepe sa rizi si sa le zici. Hai,mai,ce dracu,am glumit sunt doar homoxexual. O sa rida si ei si totul o sa fie o.k ,o sa fii la scurt timp avansat,ca da bine discriminarea pozitiva in Romania (cit mai multe drepturi homosexualilor)

    • SILVIU
      25 septembrie, 21:41. SILVIU

      Domnule Bozgan,regret dar nu pot da curs sfatului dvs. intimplator sunt chiar EVREU

      • BOZGAN GHEORGHE
        25 septembrie, 21:47. BOZGAN GHEORGHE

        Mda,inteleg,Silviu.Vezi de aia va si gaza Hitler,si homosexuali si evrei,evident ca nu mai rezista si el. Acum ce sa mai zic,cind mai ceri sfaturi incepe si tu normal,adica \" Domnilor sunt un imputit de evreu si am urmatoarea problema\" si apoi bagi textul cu revendicarea,homosexualitatea,canibalismul ,adica specialitatea casei Moise (arza-l focul,ca nu a putut sa va lase robi la egipteni sa le mai faceti si ceva cilindri,romburi,conuri,cuburi)

        • Coco Chanel
          25 septembrie, 23:57. Coco Chanel

          Ce imaginatie bolnava, domnule Bozgan! Sper ca luati niscai tranchilizante, caci altfel nu se poate.

          Silviu, din pacate România nu e cunoscuta pentru larghetea vederilor in privinta homosexualitatii. Va doresc mult curaj. Nu cred ca va pot ajuta sfaturile altcuiva, dar poate e important sa stiti ca nu sinteti singur. Homosexuali sint peste tot, chiar si in rindurile obstei (crestin) ortodoxe. Si e bine ca e asa. E exclusa emigrarea, sint tari, nu foarte indepartate, in care homosexualitatea nu este considerata o tara.

        • ...
          26 septembrie, 03:55. ...

          :))))))) rofl

  • mihailAndrei
    25 septembrie, 20:00. mihailAndrei

    Daca ii acceptam pe homosexuali sa se manifeste public, de ce sa nu ii acceptam si pe pedofili? sau pe zoofili? sau pe necrofili?

    Cum apar homosexualii in public promovand \"iubirea trupeasca\" intre persoane de acelasi sex, pot aparea si pedofilii, dragut cu cate un copilas de mana, promovand acest fel de \"iubire fata de copii\".

    De asemenea pot sa apara si zoofilii, tinand de lant o capra sau vitica sau mai stiu eu ce animalut, promovand in acest fel \"dragostea fata de animale\". Pot arata sugestiv ce \"pozitii\" ar fi indicate pentru \"inceputul\" acesti \"iubiri trupesti\" cu animalele.

    De asemenea pot aparea si necrofilii in parade publice, impingand (sau tragand) cate un cadavru, promovand in acest fel \"dragostea fata de cei adormiti\".

    Exista deja miscarii asemanatoare cu cele de promovare a homosexualitatii de promovare a pedofiliei cu argumente la fel de \"dulci\" ca si cele ale astora.

    Cu zoofilia, lucrurile sunt undeva tot pe acolo..exista fani, comunitati, etc.

    PS: Homosexualitatea si pedofilia se intersecteaza serios.Organizatia de pedofili homo NAMBLA a fost infiintata de propagandisti homo si sprijinita de activisti homo.Istoricul propagandist este comun, iar despartirea a avut loc de-abia cand liderii homo au inteles prejudiciul de imagine pe care il sufera.

    PPS: Cum e posibil ca spartul la rozeta sa devina \"normalitate\"? :))))

    • ion
      25 septembrie, 23:25. ion

      Ba, da'prost te-o facut muma-ta! Cum te poti suferi? Eu m-as sinucide sa fiu tu...

    • Coco Chanel
      26 septembrie, 00:02. Coco Chanel

      Exista o deosebire fundamentala intre homosexuali si pedofili. O relatie homosexuala presupune practici intre doi adulti liberi, care isi exercita astfel drepturi fundamentale. Nu vad in numele cui li se poate interzice unor persoane adulte sa practice impreuna actele cu caracter sexual pe care le doresc.

      Cite perechi hetero nu cunosc sodomia (nevestele stiu de ce)? Ipocrizia ce domina toate discutiile in jurul sexualitatii este insuportabila!

      • mihailAndrei
        26 septembrie, 07:48. mihailAndrei

        Fals, tinere.
        Dupa tine, homosexualitatea este OK, pentru ca exista consimtamant liber exprimat intre homosexualii adulti.
        Dar consimtamantul nu este suficient, in sine, pentru a cataloga o actiune ca fiind acceptabila.

        Urofilia sau scatofagia, practicate liber si de buna-voie de doi adulti, devin OK, asa, precum pretindeti ca e homosexualitatea ?

        Situatiile sunt echivalente.

        De ce este ok sa omori un animal, fara consimtamantul lui, ca sa-ti satisfaci o nevoie fiziologica, adica foamea, dar nu este ok sa-l regulezi, ca sa-ti satisfaci o alta nevoie fiziologica, sau chiar sentimentala?

        Deci, de ce ar fi incorecta zoofilia?

        PS: Homosexualitatea si pedofilia se intersecteaza serios.

        Rationamentul asta il face dr Green, binefacatorul vostru.

        In situatia asta, de ce as accepta ca homosexualitatea e normala, iar pedofilia e anormala?

        A fost, mai mult, o decizie politica - o spune psihiatrul Richard Green, care a fost implicat in decizia asta de partea voastra.

        In plus, aparatorul vostru, psihiatrul Richard Green, spune ca exista sufieciente cazuri in care copilul nu are de suferit in nici un fel dupa contacte sexuale cu adulti.

        Uite site-ul unei asociatii de pedofili homo, unde astia invoca studiile lui Richard Green, cum ca pedofilia ar putea sa nu fie o boala, la fel cum a spus si despre homosexualitate,alaturi de alti specialisti, militantisti si alti asemenea.

        \"nambla.org\"

  • mihailAndrei
    25 septembrie, 19:50. mihailAndrei

    \"psihoterapeutul\" asta e un paravan pentru promovare de idei libertine si racolare de noi adepti.

    Nu e vorba de nici o aparare a drepturilor, caci daca ar fi asa s-ar face decent, cu pancarte, si nu cu tot acel circ pervers.

    Ţipetele lor de discriminare şi pretenţiile pentru drepturi egale, căsătorii homosexuale şi adopţii, educaţie pro-homosexualitate pentru copiii şcolari, toate acestea fac parte dintr-o agendă de lucru bine pusă la punct, menită a ne obliga să le tolerăm comportamentele aberante.

    Prezenta homosexualilor este peste tot, în şcoli, artă şi divertisment şi chiar si in \"bisericile\" protestante.

    De fapt, nu este vorba atât de homosexuali, cât de grupurile care stau în spatele lor.

    Grupurile de presiune a gay-ilor sunt foarte bine instruiţi şi foarte bine finanţaţi. Probabil nu există nici un ONG, nici un grup social în România care primeşte o asistenţă atât de mare cât o primesc homosexualii.

    • cop
      25 septembrie, 19:58. cop

      ai uitat de moda/fashion ,mai toti designerii sunt popona-uti. asta cand ii merge nevasta la lucru se imbraca cu chilotii ei!!!!!!!!???????????? vai lume, ce progresssssssss!

      • mihailAndrei
        25 septembrie, 20:06. mihailAndrei

        Promovarea desaantata a homosexualismului este metoda cea mai eficace de a stopa cresterea demografica la nivel planetar!
        Oamenii sa inceteze sa mai procreeze. Sa nu se mai impuieze.

        E clar pentru toata lumea?

        Astfel se explica sustinerea si incurajarea homosexualismului ca mod de viata de catre fortele oculte care urmaresc schimbarea ordinii mondiale prin decimare demografica.

        PS:Pe cand drepturile zoofililor, pedofililor, onaniștilor, perverșilor sau cați ciudați or mai fi pe lumea asta?

        • Coco Chanel
          26 septembrie, 00:06. Coco Chanel

          Cita prostie! Au nu ati vazut cifrele despre cresterea demografica? Dormi linistita planeta, omenirea se va inmulti! Si fiti linistiti, nu o sa fiti niciodata minoritari!

  • Anca
    25 septembrie, 19:33. Anca

    draga moderator,
    cand mai apar article de genul asta care pot incita la ura fi cu bagare de seama ... lumea se va linsa la comentarii ... inceraca sa le moderezi, limbajul lasa foarte mult de dorit, e licentios si de mahala ...

    • mihailAndrei
      25 septembrie, 19:38. mihailAndrei

      Atata vreme cat homosexualii staruie in apucaturi si nu doresc sa se indrepte, ba chiar mai mult, cer cununie religioasa si drepturi colective, nu stiu ce treaba ar avea cu Hristos.

      Nu face confuzie intre cel ce doreste cu onestitate sa se indrepte si cel ce face din homosexualitate un stindard al luptei impotriva Domnului.

      Nu crezi ca e posibil ca si comunitatea pedofililor si cea a necrofililor sa ceara diverse, pe motiv ca si ei sunt \"copii Domnului\"?

      Din partea mea, sa se rupa in intimitatea locuintelor si cluburilor private, dar nu trebuie sa li se tolereze etalarea ostentativa a unei degenerari, ca fiind motiv de mandrie si chiar de lauda.

      Reactiile \"violente\" asupra lor sunt aduse de ei insisi, care le provoaca mereu, prin agresivitatea astea obraznica cu care vor sa impuna societatii viciul lor (pt. care nu sunt vinovati) ca ceva normal, care tre` acceptat.

      Iar asta e intolerabil si va genera multe pietre, intr-o forma sau alta.

      PS:Ati dezertat din normalitate si impuneti lumii perversitatea,BORFASILOR!

  • cop
    25 septembrie, 19:29. cop

    ``Problema e că sunt homosexual şi tuturor le-am ascuns``, asta e vorba lui, deci recunoaste ca e o problema,nu-i ceva normal, asa ca nu-l mai dojeniti atata. Nevasta lui ,cand aude treaba asta ar trebui sa-i aplice tratamentul americancei Lorena Bobbit, taierea instrumentului de la radacina cu un tarnacop ruginit si aruncarea lui in toaleta ,ca sa nu poata doctorii sa i-l puna la loc. Apoi sa vedem noi daca mai zice ca-i gayyy!!!!!??? Cam asta indeamna si Biblia ,in Vechiul Testament imi aduc aminte ca scrie : ``daca mana ta te face sa cazi in pacat,taie-o ,daca piciorul tau te face sa cazi in pacat taie-l......```samd.

  • RADU
    25 septembrie, 18:33. RADU

    @Cred ca ai citit comentariile.
    Peste 90% din comentarii, arata ca Romania mai are de asteptat cam 1000 de ani,
    pana se va putea numi tzara civilizata.
    Romanii sunt plini de idei preconcepute,xenofobi,primitivi si retardati.
    Trebuie sa te obisnuiesti ,cu ideea ca traesti in Romania, si nu in aAustralia,America s'au eEuropa de vest.Intrarea Romaniei in U.E. se potriveste Romaniei, ca cercei de aur in urechile scroafei. Muultumesc lui Dumnezeu ,ca de 19 ani traim in occident ,
    si nu in mocirla voastra primitiva, care se numeste Romania,si mentalitatile ei.
    Eu, sotia si copiii am reusit sa ne salvam,din romanika.

    • Manu
      25 septembrie, 19:00. Manu

      Pot sa fiu civilizat si fara sa accept exibitionismul si agresivitatea cu care anormalul mi se impune ca normal. Traim intr-o lume libera Olanda si Canada ii asteapta. recunosc ca sunt cam agresive comentariile dar e un raspuns la bombardarea zilnica cu articole gen vai saracii cand pana la urma e alegerea lor in cele mai multe cazuri, e un life style asumat? Sunt oameni cu probleme mult mai grave care au nevoie de pshiholog uite copii care se sinucid si toata ziua vad articole cu dereglati care si-o trag in kkour. N-are nimeni nimic cu ei ai inteles gresit revolta e pt \"reclama\" fortata care li se face, pentru agresivitatea cu care prin mass-media si scoli pervertesc mintea copiilor prezenteandu-le aceste practici ca normale. Nu, NU sunt normale, normala e perpetuarea speciei mai \"occidentalule\"

    • mihailAndrei
      25 septembrie, 19:35. mihailAndrei

      Cel mai tare \"xenofb\" e chiar D-zeu...

      \"Să nu te culci cu bărbat, ca şi cu femeie; aceasta este spurcăciune\". (Leviticul 18,22 )

      Atat de mare uraciune era acest pacat în fata lui Dumnezeu, încat locuitorii cetatilor Sodoma si Gomora au fost osandite cu pieirea: \"slobozind peste ei Dumnezeu ploaie de pucioasa si foc din cer\" (Facerea 19,24).

      De aici si numele pacatului de \"sodomie\", dupa numele cetatii distruse.

      \"Tot aşa, Sodoma şi Gomora şi cetăţile dimprejurul lor care, în acelaşi chip ca acestea, s-au dat la desfrânare şi au umblat după trup străin, stau înainte ca pildă, suferind pedeapsa focului celui veşnic\". (Iuda 1, 5-9).

      PS:Sub nici o forma nu e permis ca o sleahta de p0ponari si lesbiene sa beneficieze de drepturi colective.

      Maine vor iesi in strada pedofilii sau necrofilii, vor proceda ca poponarii, vor vrea si ei drepturi, vor vrea sa fie reprezentati in parlament ca minoritate. Supunerea fata de cezar a incetat in clipa in care legifereaza apucaturi anticrestine.

      E acceptabil ca cineva poate sa greseasca, dar e inacceptabil sa persiste la nesfarsit si sa corupa pe ceilalti.

    • @ RADU care a speriat Aradul
      25 septembrie, 19:35. @ RADU care a speriat Aradul

      Ce dreaq de civilizatie vezi tu in a te arde-n c ur.

  • Te miri de ce nu se vorbeste de tata prea mult in ABCdar
    25 septembrie, 18:09. Te miri de ce nu se vorbeste de tata prea mult in ABCdar

    Daca si asta e un model de tata??? e de fugit departe de capul familiei.
    Divortul in liniste si pace trebuie sa aibe loc imediat si te duci unde vrei insa cat se poate de departe de la copiii tai.
    N-ai de anuntat nimic la nimeni ... :-((( vezi ce usor este??? dispari deodata si nici n-ai existat ...

  • Simona Gabriela
    25 septembrie, 17:32. Simona Gabriela

    Sfatul psihologului se aplica intr-o tzara dezvoltata...unde exista astfel de cazuri la tot pasul, unde familia, prietenii si vecini nu intra in viatza ta....In România e un dezastru sa faci asha ceva.....Parintzii vor suferi si de griji si de barfe....prietenii vor barfii, un dezastru. Eu nu sunt psiholoaga dar la viatza ma pricep...si un divortz creaza discutzii pe plaiurile mioritice daramite asha ceva.
    NU MAI DA CUCOANA ASTFEL DE SFATURI...SAU DA-LE IN OLANDA, CANADA, ETC....NU LA ROMÂNICA

    • mihailAndrei
      25 septembrie, 19:32. mihailAndrei

      Daca esti p0ponar nu inseamna ca esti \"dezvoltat\".

      Homosexualitatea nu e normala, si e nociv sa afirmi contrariul.

      Propaganda care ar trebui facuta e sa ii ajuti, pe cat e posibil, sa revina la normal, nu sa ii sustii in a-si propovadui \"normalitatea\".

      Asta e in categoria a zice albului negru si negrului alb.

      Faptul ca relatiile homosexuale nu permit reproducerea arata ca homosexualitatea, ca fenomen, nu este o “alta normalitate”.

      Nimic din ce e normal nu impiedica inmultirea unui organism creat cu capacitatea de a se inmulti.

      Daca un om are organe sexuale complet si bine dezvoltate, dar creierul sau este orientat erotic spre persoane de acelasi sex, atunci omul respectiv nu e in stare de o functiune fiziologica pe care o indeplinesc organele sexuale, in mod normal si la marea majoritatea a oamenilor - reproducerea.

      Sigur, poate se pot face implanturi artificiale.
      Dar omul, cu pricina, nu e sanatos.

      PS:In orice caz, cu orice risc, acest flagel trebuie stopat.

  • rasvratitul
    25 septembrie, 16:59. rasvratitul

    sa maPISH pe ochii vostri,fiindca m-ati cenzurat.
    hooooooooooo?!!!!!!!!!

  • mqsneag
    25 septembrie, 15:54. mqsneag

    nu mai spune la nimeni DUTE SI SPANZURATE nenorocitu dracului nu te gandesti decat la tine i-ti dai seama cum vor mai trai copiii tai dupa ce va afla toata lume DUTE SI SPANZURATE

    • mihailAndrei
      25 septembrie, 16:01. mihailAndrei

      S-a depasit masura, s-a trecut peste linia tolerantei.
      Nemernicii_ homosexuali, initial doreau abrogarea articolului 200 din Codul Penal. Acum solicita fara rusine legalizarea \"casatoriei\". Inteleg ca sunt voci care doresc inclusiv legalizarea adoptiilor. Situatia e jenanta! Citesc in presa ca au si \"biserica\".

      In acest sens au primit vizita unei anume Diana Fisher, lesbiana \"episcop\" a congregatiei Metropolitan Community Church.

      Maine poimaine, vor solicita drepturi si necrofilii sau pedofilii.

      Homosexualitatea este interzisa de Dumnezeu...
      \"Să nu te culci cu bărbat, ca şi cu femeie; aceasta este spurcăciune\". (Lev. 18,22 )

    • Bogdan
      26 septembrie, 09:22. Bogdan

      Nu am vazut in viata mea un comentariu mai plin de greseli de ortografie!!!!Esti un analfabet sinistru \"mqsneag\"-ule ...asa ca DU-TE si SPANZURA-TE si tu!!! ITI dai seama acum ca la scoala ar fi trebuit sa inverti nu sa te tii de prostii?Esti o rusine pentru heterosexualii din tara asta!

      • Je
        26 septembrie, 13:57. Je

        Da, e plin de greseli, dar mesajul e totusi ok. E o iesire onoranta. Nimeni nu va stii ca era de fapt curist, familia, prietenii si sotia il vor regreta ca pe un fiu, frate, prieten si sot care a avut un accident. Personal as sugera incolacirea masinii in jurul unui stalp de beton sau de ce nu, intrarea cu toata viteza intr-un cap de pod. Recomand incheierea unei asigurari pe viata inainte de a demara actiunea :)

  • Catalin
    25 septembrie, 15:29. Catalin

    Stia dintotdeauna ca e homosexual pentru ca atunci cand le vedea cucul se excita... :D

    • mihailAndrei
      25 septembrie, 16:02. mihailAndrei

      Cei ce sfideaza AUTORITATEA Bibliei, sustinand ca arsul in dos e o chestiune de orientare, de alegere sau din nastere, negresit, mai devreme sau mai tarziu vor plati pentru sfidare.

      \"Să nu te culci cu bărbat, ca şi cu femeie; aceasta este spurcăciune\". (Leviticul 18,22 )

      Biblia este foarte clară cu privire la condamnarea comportamentului homosexual. Atât Vechiul, cât şi Noul Testament vorbesc la fel despre homosexualitate.

      \"Asemenea şi bărbaţii lăsând rânduiala cea după fire a părţii femeieşti, s-au aprins în pofta lor unii pentru alţii, bărbaţi cu bărbaţi, săvârşind ruşinea şi luând cu ei răsplata cuvenită rătăcirii lor.\" (Rom 1,27)

      Homosexualitatea este un comportament deviant , mulţi oameni care au eşuat în acest stil de viaţă sunt dependenţi de droguri sau alcool pentru a-şi anestezia emoţiile şi a nu-şi mai auzi vocea conştiinţei.

      • cluad
        25 septembrie, 16:35. cluad

        stimate domn ai parea mea ai sa mori de foame cu tot cu biblia in mana si sti de ce ? faci 2 pacate capitale daca chiar te crezi religios 1. sa nu judeci pe nimeni 2. fara sa vrei poftesti la aproapele tau care este si el gay si banuiesc ca iti place dar nu ai curajul sa spui lucru asta atunci bei ceva si hei cocaina si il violezi...ce zici suna bine deci lasa ma cu biblia vietii tale ca e buna sa faci focul la iarna ca Oprescu nu o sa dea bani de intretinere deci bafta.

        • mihailAndrei
          25 septembrie, 16:48. mihailAndrei

          Sa mai continue ei cu sfidari ca cele de anul asta cand au organizat concurs de miss sau mister in Duminica Floriilor.

          Sa vedem cata vreme mai merge ulciorul la apa.

          In fine, se inmultesc provocarile, pana la urma totul o sa explodeze.

          Pana si simbolistica lor e o provocare ordinara. Drapelul ala cu simbolul curcubeului a fost adoptat de comunitatea gay in bataie de joc, e inca un afront adus Divinitatii.

          Homosexualii, prin asumarea acestui simbol nu fac decat sa-l huleasca pe Dumnezeu si Legamantul facut de El cu Noe.

          Chiar daca nu suntem sub Legea Veche, asta nu inseamna ca trebuie sa permitem poponarilor sa caricaturizeze un episod biblic.

          \" Pun curcubeul Meu în nori, ca să fie semn al legământului dintre Mine şi pământ\"(Facerea 9,13)

          PS:In orice caz, miza e mult mai mare, cu vadita intentie se sfideaza invataturile Bisericii, promovarea homosexualitatii e un act ostil, o declaratie de razboi adresata societatii.

          Nu cred ca putem spune “Doamne iarata-i ca nu stiu ce fac”, cel putin liderii poponauti stiu bine in ce se baga, cu rea intentie sfideaza.

          Cand ne confruntam cu o astfel de situatie, raspunsul trebuie sa fie pe masura.

          Cand ticalosii nu asculta de vorba buna, sunt suficiente alte mijloace de a ne face intelesi.

  • Catalin
    25 septembrie, 15:28. Catalin

    ------------------------------------------------------

  • Erbicidu
    25 septembrie, 14:56. Erbicidu

    Recunosc deschis ,ca atit eu cit si Sfarma.piatra suntem ....homosexuali....Cred ca s/a vazut si din comentariile noastre..ca suntem un pic......altfel.....sa ne iertati...

  • ghio
    25 septembrie, 14:51. ghio

    amu io-s tare dragostit de mioritza, ii ai mai faina turcana din turma... cum sa-i spui baciului?

  • sam
    25 septembrie, 14:33. sam

    Stimata domna Rosner, gresiti spunind ca parintii isi iubesc neconditionat copii, intre oameni nu exista iubire neconditionata.
    Un om mereu!!!! are oarecare interese proprii, stati si judecati....

    Iubirea neconditionata este proprie doar unui animal.

    Domnule Silviu P. ati vrea sa le spuneti tuturor ca sinteti homosexual, dar pe de alta parte nu vreti sa se schimbe nimic in viata dumneavoastra...ar trebui sa ramina toate.....asa cum sint....si asta nu este posibil.

    Ori traiti mai departe cu o minciuna, va mintiti familia, prietenii si sinteti profund nefericit, ori le spuneti tuturor adevarul, prietenii se vor decima dar veti gasii altii, in familie va avea loc o mica revolutie si se va arata cit de \"neconditionat\" va iubesc...si sotia presupun ca nu va avea maretia sa va ramina prieten...rari sint asemena persoane.

    Va doresc mult noroc in a face alegerea optima!

    • anamaria
      25 septembrie, 16:40. anamaria

      Sotiei nu ar trebui sa i se pretinda \"maretia\" de a trai intr-o relatie care nu are nimic de a face cu motivul numit...casatorie!Nu te casatoresti sa faci demonstratii de maretie, ci ca sa traiesti zi de zi cu om care te iubeste, intr-o relatie fireasca.Sau \"alegerea optima\" nu este reciproca?

      • sam
        25 septembrie, 18:30. sam

        @anamaria, domnul ar vrea ca si dupa ce s-ar \"spovedii\" sotiei, sa-i ramina totusi prietena, parerea mea ca asa ceva este extrem de greu, daca nu chiar imposibil, asta din simplul motiv ca sotia lui poate chiar il iubeste pe dinsul, de aia am si scris...este nevoie de maretie (sufleteasca).....dar un suflet ranit....uita sa fie maret.....:-))))

        Sint de parerea dumneavoastra, ca nu te casatoresti sa faci cine stie ce demonstratii...teoretic....practic se incheie in ziua de azi casatorii din sute de alte motive, dar nu din dragoste....societatea din jurul nostru nu mai are nevoie de comentarii, din pacate.

        • anamaria
          25 septembrie, 22:12. anamaria

          Domnule Sam, tradarea pe care o resimte o femeie intr-o astfel de situatie este cumplita, nu are nicio solutie, nu are leac..Este ceva mult , mult mai profund decat o problema emotionala sau sociala - si aici mentionez inca o data ca nu ramai intr-o casnicie ca sa te aplaude galeria!....
          O astfel de surpriza zguduie insasi temelia pe care este structurata fiinta umana..
          Prietenia inseamna incredere, nu tradare.Poti fi prietena cu un un homosexual, dar nu daca s-a casatorit cu tine, mintindu-te fiindca in mod evident nu dupa casatorie a avut revelatia brusca a orientarii lui, sa fim seriosi.Exista multe feluri de tradare, dar asta e totala.

        • sam
          25 septembrie, 23:22. sam

          @anamaria, evident casatoria s-a bazat pe minciuna (din partea domnului), il pot intelege ca nu vrea sa-si piarda sotia ca prieten(a), dar este o iluzie.

          din nefericire traditiile, prejudecatiile, ura.....fac ca persoane cu alta orientare sexuala decit \"normala\" sa ajunga sa se ascunda, sa minta, sa se prefaca sa sufere ei....si cei dragi....si de fapt, nu este nevoie decit de un pic de toleranta....

        • anamaria
          26 septembrie, 14:56. anamaria

          Pentru Sam: intolereanta si primitivismul sunt motive sufiicente sa isi ascunda orientarea...fiul unei preitene si-a asumat, in aceasta tara retrograda, curajul (de fapt nebunia) de a recunoaste ca e homosexual. A fost recunoscut si batut pe strada de aparatorii \"moralei\" crestine, in prezent a plecat din tara.Dar a ales SA NU SE CASATOREASCA. Asta inseamna un comportament fair fata de o femeie.Cand nu stie, nu ii dai posibilitatea sa aleaga si tradarea este totala, cumplita, zguduie temelia fiintei umane.

  • relu
    25 septembrie, 14:25. relu

    Anormalule, bine ca nu ti s-au aprina calcaiele dupa o capră, ca era mei greu sa explici familiei situatia.

Lasă un comentariu

 

Trimite pe:

  • Yahoo! Messenger
  • Altele