Doctorul MIT, lider de audienţă pe segmentul emisiunilor medicale televizate din România

Doctorul MIT, lider de audienţă pe segmentul emisiunilor medicale televizate din România

Emisiunea "Doctorul MIT" a devenit, anul acesta, potrivit raportelor de audienţă, cea mai urmărită emisiune medicală TV din România, atingând un maximum de 4,2 puncte de rating

"Doctor MIT" este difuzată în fiecare sâmbătă seară, la România TV după programul de ştiri de la ora 23, devenind anul acesta în urma audienţei înregistrate, cea mai urmărită emisiune cu specific medical din România. Aceasta a înregistrat în intervalul 1 ianuarie-31 iulie 2014, comparativ cu restul emisiunilor tip magazin medical din România, monitorizate în sistemul naţional de măsurare a audienţelor TV furnizat de Kanter Media Audiences, următoarele repere: cel mai mare rating la nivel naţional ( 1,3 puncte rating adică 241 000 de telespectatori în medie pe minut pe fiecare emisiune difuzată în această perioadă) şi cel mai mare rating la nivel urban (1,4 puncte rating adică 144.000 de telespectatori în medie pe minut).                                  

Ca profil al telespectatorului, emisiunea Doctor MIT este urmărită cu interes de către toate grupele de varstă, în special de către cei aflaţi între 25 şi 55 ani (cea mai activă grupă din punct de vedere profesional) și cu fidelitate de către grupa de vârstă +35 ani din urban cu grade Esomar ABC, adică exact de către segmentul cel mai educat și mai potent, din punct de vedere financiar, atingând pe 8 martie 2014, fix la un an de la prima ediție, un maxim de 4,2 puncte de rating pe acest segment.

Rapoartele oficiale au evidenţiat şi performanţa emisiunii de a avea un grad mediu de fidelitate de 85%, întelegând prin aceasta că 85% dintre telespectatorii emisiunii urmăresc întregul episod.

Ne puteți urmări și pe Google News

„ Faptul că Doctor MIT a devenit cea mai urmărită emisiune medicală din România, arată că decizia de a implementa un format media ce implică publicul şi pe fiecare dintre noi, a fost o decizie înteleaptă ce a raspuns dorinţei de cunoaştere a românilor. Doresc să îmi asigur publicul care, în continuare, se va delecta cu teme din ce în ce mai interesante şi mai solicitante. Aşa că multumesc fanilor emisiunii pentru fidelitate şi pentru interes!” a declarat  dr. Bogdan Ivănescu, realizatorul emisiunii.

De asemenea, Doctor MIT este înregistrată ca brand și conceptă la nivelul Uniunii Europene iar în această perioadă au fost negociate drepturile asupra conceptului cât şi a numelui cu câteva entități media inclusiv din China și din Marea Britanie.