Gabriela Firea vrea să îşi angajeze o persoană căruia să îi delege atribuţiile. VEZI ce condiţii trebuie să îndeplinească

Gabriela Firea vrea să îşi angajeze o persoană căruia să îi delege atribuţiile. VEZI ce condiţii trebuie să îndeplinească

Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, vrea să îşi angajeze administrator public, care să coordoneze aparatul de specialitate a primarului, dar şi serviciile şi instituţiile de interes local. Persoana care va fi angajată va coordona inclusiv societăţiile aflate în subordinea Consiliului General al Capitalei, potrivit unui document semnat de edilil-şef.

Cel care va fi angajat în aceasta funcţie, va da o probă scrisă, dar şi un interviu. Iar primarul general al Capitalei îi va putea delega inclusiv calitatea de ordonator principal de credite.

Potriovit legii, în baza unui contract de management încheiat cu primarul, administratorul public (city manager) poate să îndeplinească atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. Astfel, în funcţie de numărul şi importanţa atribuţiilor delegate, administratorul public poate organiza, coordona şi gestiona activitatea primăriei, fiind un partener al managementului de vârf în procesul de adoptare a deciziilor strategice.

Ne puteți urmări și pe Google News

Administratorul public (city manager) participă şi este consultat în procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane şi informaţionale, ca o condiţie a exercitării funcţiei în care a fost învestit şi de realizare a programului şi a indicatorilor de performanţă prevăzuţi în contractul de management.

În baza unui contract de management încheiat cu primarul, administratorul public (city manager) poate să îndeplinească atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. Astfel, în funcţie de numărul şi importanţa atribuţiilor delegate, administratorul public poate organiza, coordona şi gestiona activitatea primăriei, fiind un partener al managementului de vârf în procesul de adoptare a deciziilor strategice.

 

Administratorul public (city manager) participă şi este consultat în procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane şi informaţionale, ca o condiţie a exercitării funcţiei în care a fost învestit şi de realizare a programului şi a indicatorilor de performanţă prevăzuţi în contractul de management.

- See more at: http://www.oradea.ro/pagina/administrator-public-city-manager#sthash.XGhDUJzA.dpuf

În baza unui contract de management încheiat cu primarul, administratorul public (city manager) poate să îndeplinească atribuţii de coordonare a aparatului de specialitate sau a serviciilor publice de interes local. Astfel, în funcţie de numărul şi importanţa atribuţiilor delegate, administratorul public poate organiza, coordona şi gestiona activitatea primăriei, fiind un partener al managementului de vârf în procesul de adoptare a deciziilor strategice.

 

Administratorul public (city manager) participă şi este consultat în procesul de alocare a resurselor materiale, financiare, umane şi informaţionale, ca o condiţie a exercitării funcţiei în care a fost învestit şi de realizare a programului şi a indicatorilor de performanţă prevăzuţi în contractul de management.

- See more at: http://www.oradea.ro/pagina/administrator-public-city-manager#sthash.XGhDUJzA.dpuf