Editura Evenimentul si Capital

Fraiereala cu Certificatul „Firmă de Încredere” 2016

Micile afaceri sunt ținta principală FOTO: EVZ
Autor: | | 2 Comentarii | 10079 Vizualizari

O nouă metodă de băgat mâna în buzunarele românilor naivi a intrat pe piață

O firmuliţă din Bucureşti, care nici măcar un site de prezentare nu are. Sună telefonul. Răspunde patronul, unul dintre cei doi angajaţi.

- Bună ziua!

- Bună ziua!

- Firma dumneavoastră a fost selectată pentru a primi Certificatul Firmă de Încredere 2016.

Fericitul patron mai că nuşi găseşte cuvintele să-i mulţumească binefăcătorului de la capătul celălalt al firului:

- Vă suntem recunoscători, ce trebuie să facem ca să intrăm în posesie?

- Să achitaţi 200 de lei la primire!



Omului nostru nu-i vine să creadă cât de mult s-a ieftinit încrederea în anul 2016. Deja vede cum vor cădea pe spate clienţii când vor vedea Certificatul pe peretele din spatele tejghelei. Nerăbdător, ridică din nouă telefonul şi-şi sună un prieten să se bucure împreună. Ăsta îl ascultă ce îl ascultă şi, ca să nu-l facă prost pe faţă, îl întreabă ce mari rea lizări a avut firmuliţa şi dacă ştie criteriile, în afara celor 200 de lei, pe baza cărora va primi hârtia cu pricina. Patronul anului dă semne că se dezumflă.

- Păi, acum ce fac?

- Zi-le să-ţi dea explicaţii pe mail!

- Parcă nu ştii că nici mail nu am.

- Dă-le mailul meu şi spune- le că sunt asociatul tău.

Micul antreprenor se execută. Aşa că prietenul primeşte pe poşta electronică următorul mesaj:

Oferta aproape completă

În legătură cu telefonul de mai devreme, vă trimit informaţia dorită de dumneavoastră.

Încă de la început, vreau să vă felicit pentru obţinerea certificatului FIRMĂ DE ÎNCREDERE 2016!


Valoarea unui certificat „Firmă de încredere” 2016 este doar de 199 lei, inclusiv taxa de curierat. Ieftin ca braga!


Noi suntem singura companie din ţară care certifică organizaţiile din punct de vedere al calităţii serviciilor efectuate.

Firma dumneavoastră obţine această distincţie pentru:

● Reputaţia excelentă faţă de clienţi şi parteneri;

● Atitudinea profesională către client;

● Corectitudinea în coducerea activităţii. Avantajele obţinerii certificatului „Firmă de Încredere” şi ale cărţii de vizită electronice (E-card-ului) sunt evidente. Vă amintim câteva dintre ele:

● Certificatul „Firmă de Încredere”

● Stârneşte interesul şi încrederea clienţilor;

● Oferă posibilitate companiei să îşi construiască o imagine pozitivă;

● Este un activ care trebuie promovat către actualii clienţi, cât şi faţă de viitorii clienţi, parteneri şi concurenţi.

Certificatul este realizat sub forma unei diplome tipărite pe o hârtie decorativă, de calitate, conţinând denumirea completă a companiei dumneavoastră, precum şi motivul pentru care a fost obţinut:

,,Reputaţie impecabilă şi etichetă în managementul afacerilor şi atitudine sinceră şi corectă faţă de clienţi şi parteneri”. (...)

Autocolantul rezistent la apă

● Informează asupra faptului că aţi obţinut certificatul „Firmă de Încredere”. Autocolantul poate fi lipit pe automobilul de serviciu, vitrina de prezentare sau direct pe uşa de acces a biroului dumneavoastră.

Valoarea ofertei este de 184 lei, aceasta reprezentând taxa unică de activare a E-card-ului (cărţii de vizită electronice) + 15 lei taxa de curierat. (…)

Voi reveni cu un telefon către dumneavoastră, în legătură cu primirea pachetului.

Cu respect,

V. G. \ 86603

CCOC CBOK S.R.L.

Iată subiectul de presă

Amicul nu este la fel de naiv ca patronul din poveste şi îi pune pe jar pe şmecherii care au inventat metoda de a băga fin şi elegant mâna în buzunarele micilor oameni de afaceri:

„Vă mulţumesc că mi-aţi oferit un subiect de presă. O să verificăm şi noi în baza căror legi şi aprobări eliberaţi dumneavoastră aceste certificate şi de către ce instituţii finanicare sunt recunoscute”.

La aşa afront, însuşi managerul regional al companiei s-a simţit obligat să răspundă, subliniind că „societatea noastră este înregistrată conform legilor din România, iar domeniul principal de activitate este : „Activităţi de studiere a pieţei şi de sondare a opiniei publice”.

Proiect din 2013

Potrivit site-ului companiei, Certificatul „Firmă de Încredere” este un proiect care există pe piaţa europeană din anul 2013, implementat în România de către Centrul de Cercetare a Opiniilor Clienţilor - CBOK sp.zo.o SRL. Cum fraieri nu sunt doar pe la noi, băieţii deştepţi de la CBOK operează şi în Bulgaria, Franţa, Ungaria, Polonia, Cehia şi Slovacia.




Alte articole din categoria: EVZ Special

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro