Editura Evenimentul si Capital

"Golănaşii lui Vîntu", scoşi la vânzare de Patriciu, după ce au încasat de la Petromservice

Clipboard01_47
Autor: | | 25 Comentarii | 4506 Vizualizari

Dinu Patriciu ia în calcul renunţarea la săptămânalul "Caţavencii", care s-a dovedit a fi o adevărată "gaură neagră", în contextul în care holdingul "Adevărul" întâmpină reale dificultăţi financiare. Pe deasupra, "Caţavencii" au mai dat şi o lovitură de imagine trustului "Adevărul", persoane din conducerea revistei de umor fiind vehiculate în dosarul Petromservice.

Cu salariile restante de două luni, fără bani de consumabile în tipografii şi cu reţeaua "Adevărul de seară" desfiinţată, trustul de presă al lui Dinu Patriciu continuă să întâmpine reale dificultăţi financiare. Context în care, precizează sursele EVZ, Dinu Patriciu ia în calcul renunţarea la "găurile negre" din cadrul holdingului Adevărul, între care un loc "fruntaş" îl ocupă publicaţia de satiră şi umor "Caţavencii". Vinde sub 4.000 de exemplare, mai puţin decât concurentele "Kamikaze" şi "Academia Caţavencu", deşi are mai mulţi angajaţi şi, pe deasupra, mai bine remuneraţi, aşadar un fond de salarii mai mare, decât ambele la un loc. În schimb, nu vinde publicitate.Mai mult, persoane din conducerea editorială sunt menţionate într-o recentă Rezoluţie a Parchetului General din dosarul Petromservice, în care se precizează că au încasat sute de mii de euro de la Sorin Ovidiu Vîntu, proveniţi din delapidare şi spălare de bani."Caţavencii" a fost înfiinţată în primăvară, cu acea parte a echipei redacţionale încă fidelă lui Sorin Ovidiu Vîntu a "Academiei Caţavencu", căci "dizidenţii" şi-au făcut propriul "Kamikaze", săptămânal "fără mogul şi scăpat de sub control". "Adevăraţii caţavenci" - după cum se autointitulează - au apelat la Dinu Patriciu, după ce patronul "România Liberă", Dan Adamescu, a cumpărat "Academia Caţavencu" la licitaţie, de la lichidatorul judiciar şi a angajat alţi oameni pentru a o edita.Decizia lui Adamescu a survenit stenogramelor convorbirilor lui Sorin Ovidiu Vîntu, care au pus conducerea editorială a Academiei, metamorfozată, apoi, în caţavenci, într-o postură nu tocmai confortabilă. Vîntu transmitea ziariştilor din subordine "sa n-o mai s... prin batistă" (ci direct), iar "cui nu-i convine să plece", considerând că ei trebuie să acţioneze ca o "armată", pentru a-i servi interesele. La schimb, ziarişti de calibru precum Mircea Dinescu erau remuneraţi în sute de mii de euro, unii provenind chiar din delapidarea şi spălarea de bani de la Petromservice SA. Informaţia se regăseşte într-o Rezoluţie a Parchetului General în care se menţionează că Mircea Dinescu a primit, spre exemplu, 100.000 de euro, în decembrie 2008, prin Pireus Bank Cipru.Nici plecarea la "Caţavencii" nu s-a dovedit a fi tocmai de bun augur, căci s-a creat o altă situaţie chiar de la lansarea oficială, prin alăturarea, în acelaşi clip de promovare, a membrului CNSAS Mircea Dinescu şi colaboratului fostei Securităţi Cornel Ivanciuc. CITIŢI ŞI:
  • Sorin Blejnar, şeful ANAF: Clubul de raliuri al lui Ponta i-a prestat servicii fictive lui Vîntu
  • ŞOC: Dinu Patriciu ar putea vinde Mic.ro
  • Dinu Patriciu falimentează Adevărul Holding
  • Noapte bună, "Adevărul de seară"! Trustul are datorii
  • Odyssey Communication, agenţia lui Dinu Patriciu, a intrat în insolvenţă




Alte articole din categoria: Media

evz.ro

libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
ziare.com
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro