PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Monden

Între presa tradițională și internet. Publicitatea pe net a crescut „Pe internet nu suntem vedete, suntem ca o familie. Cei de la televizor sunt mai inabordabili” | CLINICA

Autor: | | 0 Comentarii | 36 Vizualizari
Companiile încep să aloce bugete din ce în ce mai mari pentru campaniile de publicitate din online. Astfel, jurnalismul civic este din ce în ce mai puternic în zilele noastre, iar oamenii simpli sunt transformați în influenceri și modele pentru societatea actuală. Dacă nu te supui regulilor noi, se poate ca jocul să fie pierdut

 Conform unui studiu Media Fact Book, televiziunea atrage cele mai mari bugete de publicitate: 63% din piață a fost direcționată către posturile TV. Internetul a ajuns la 15% din piață, outdoorul la 9%. Printul și radioul au fiecare 6% din bugete. Un aspect interesant al acestui studiu este că singura piață care a crescut în ultimii ani este cea de publicitate online. Mai precis, în zece ani bugetul pentru publicitatea de pe internet a crescut de la 6 milioane de euro la 50 de milioane de euro. Radioul și printul atrag împreună 35 de milioane de euro anual din publicitate, diferență de doar un milion de euro, în favoarea radioului.

Pentru a sesiza câteva diferențe și direcția spre care se îndreaptă online- ul l-am întrebat pe Alexandru Tudor (TheLink), un youtuber român, de doar 18 ani, cu aproape 200.000 de abonați, care sunt avantajele și dezavantajele între canalele tradiționale de comunicare și cele moderne „Eu îmi modific conțintul în funcție de ceea ce îmi spun cei care mă urmăresc. E foarte importantă legătura strânsă cu publicul. Mă implic în tot ce își doresc sau îmi propun ei, iar dacă e cazul să-i ajut, sub orice formă, o fac. Îmi amintesc că uneori m-au rugat să donez pentru diverse cauze, am făcut-o cu mare drag, dar am apreciat că au avut încredere în mine, ca într-un prieten bun. Cei de la televizor și din presă sunt mult mai greu abordabili, ca diferență esențială.”. În prezent, activitatea lui din Youtube este completată de un server Minecraft pe care îl administrează de câțiva ani. Astfel, tânărul ajunge, în anumite luni, să câștige sume destul de mari. În prezent, cei mai urmăriți vloggeri Youtube, pot câștiga și 10.000 de euro dintr- o singură campanie de publicitate.

Și pentru că vă era dor, DIAGNOSTIC: TOTAL SĂNĂTOS. The Link are dreptate, cei de pe internet sunt mai sinceri, mai ușor abordabili, mai aproape și mult mai în contact cu cei care îi urmăresc.

Sunt Gabriel Fereșteanu și dau un diagnostic în fi ecare săptămână


Tag-uri: Media Fact Book, TheLink, Alexandru Tudor
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Între presa tradițională și internet. Publicitatea pe net a crescut „Pe internet nu suntem vedete, suntem ca o familie. Cei de la televizor sunt mai inabordabili” | CLINICA.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi