Investițiile în tehnologie au adus cea mai mare scădere a emisiilor de carbon din ultimii 3 ani

Investițiile în tehnologie au adus cea mai mare scădere a emisiilor de carbon din ultimii 3 ani

Heineken România publică cea de-a cincea ediție anuală a Raportului de Sustenabilitate, anunţând rezultate pozitive pentru toate ariile Agendei „Brewing a Better Future”.

"Din 2010, de când am lansat Agenda “Brewing a Better Future”, ne-am îmbunătăţit rezultatele de la an la an. Ne bucurăm să vedem că prin investiţiile pe termen lung în tehnologie şi eficientizarea proceselor de producţie am reuşit să obţinem o scădere semnificativă a emisiilor de carbon (CO2). Frigiderele verzi pe care le plasăm pe piaţă din 2011 şi sistemul automat de distribuţie ne-au ajutat să reducem nivelul de CO2 la 6,6 kg CO2/hl,de la 7,1 kg/hl în 2012", spune Onno Rombouts, Managing Director Heineken România.

Rezultate-cheie ale Raportului de Sustenabilitate 2013:

Îmbunătăţiri pe întregul lanţ de producţie, cu un impact pozitiv asupra mediului înconjurător:

Ne puteți urmări și pe Google News

• În 2013, consumul de energie termică a scăzut de la 61,9 MJ/hl, în 2012, la 61,8 MJ/hl.

• Consumul de apă a fost redus de la 3,9hl/hl, în 2012, la 3,8 hl/hl.

• În 2013, compania a reuşit să reducă nivelul emisiilor de CO2de la 7,1 kg/hl (în 2012), la 6,6 kg/hl, în parte şi datorită frigiderelor verzi care consumă cu până la 35% mai puţină energie electrică decât frigiderele obişnuite.

Investiţii în promovarea consumului responsabil de alcool:

• Lansarea primul program de Harm Reduction din România desfăşurat la un festival de muzică, în parteneriat cu organizaţia non-guvernamentală ALIAT. 700 de persoane au fost informate cu privire la consumul responsabil de alcool şi 300 de participanţi au răspuns la chestionarelerecomandate de Organizaţia Mondială a Sănătăţii.