Un nou jucător pe piaţa apei îmbuteliate

Un nou jucător pe piaţa apei îmbuteliate

Grupul La Fântâna, specializat în furnizarea de apă și cafea pentru companii în România și Serbia, intră pe piața locală a apelor îmbuteliate la 0,5l cu La Fântâna – Apă de izvor, inclusiv prin livări la domiciliu către persoane fizice, a transmis compania.

Apa provine din sursa deținută de companie în Serbia și este îmbuteliată la unitatea proprie din această țară, singura din cele deținute care poate acomoda în prezent capacitățile de producție necesare. Potrivit firmei, apa este extrasă din zona Mitrovo Polje, o regiune muntoasă de pini și stejari, încadrată de masivi de până la 2.000 m, dintr-un izvor subteran protejat de formațiuni calcaroase din perioada Jurasic.

La Fântâna – Apă de izvor 0,5l este disponibilă în variantele plată și carbogazoasă și poate fi livrată atât clienților companii, cât și persoane fizice la achiziționarea prin comenzi online. 

”Răspundem și clienților rezidențiali, care pot beneficia de acum și de varianta „mobilă” a unei soluții de hidratare La Fântâna, disponibilă ca serviciu, cu livrare acasă”, a declarat Cristian Amza, CEO La Fântâna Group.

Ne puteți urmări și pe Google News

În 2015, Grupul La Fântâna a raportat o cifră de afaceri consolidată de peste 42 milioane euro și un profit brut consolidat de 5,033 milioane euro (conform situațiilor financiare IFRS) din servicii asigurate pentru mai mult de 50.000 de clienți. 

În România, primii cinci îmbuteliatori de apă de consum sunt Romaqua Group, Coca-Cola HBC România, Rio Bucovina (Tymbark Maspex), Carpathian Springs și producătorii de mărci private, companii care acoperă aproximativ 70% din volumul total al pieței. Anul trecut, consumul de apă îmbuteliată a ajuns la 72 de litri per capita, cifră care plasează România mult sub media europeană (de aproximativ 105 l/capita), ceea ce marchează potențialul de creștere al categoriei.