PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Companii

Liceul Tehnologic Auto Craiova și Liceul Tehnic "Mihai I" Bucureşti au câștigat Cupa Coca-Cola 2014

Autor: | | 0 Comentarii | 214 Vizualizari
14-05/finala-cupei-coca-cola-2014-465x390
Cupa Coca-Cola și-a desemnat, ieri, câștigătorii. Echipa de fete a Liceului Tehnologic Auto din Craiova şi echipa de băieţi a Liceului Tehnic "Mihai I" din Bucureşti sunt campionii naționali la fotbal în sală. Ei vor merge la Roma, într-o tabără internațională de fotbal, unde se vor pregăti alături de antrenori brazilieni.

Patru echipe de fete şi şase echipe de băieţi s-au luptat în acest final de săptămână pentru a câștiga titlul de campioni naționali la fotbal în sală, în cea mai mare competiție națională pentru liceeni. În aplauzele publicului, echipa de fete a Liceului Tehnologic Auto din Craiova și echipa de băieți a liceului Tehnic "Mihai I" din Bucureşti au câștigat, duminică, marea finală a Cupei Coca-Cola. Marele premiu al competiției este un cantoment la Roma, unde câștigătorii vor merge în luna iulie, pentru a se antrena alături de tineri din toată Europa, sub îndrumarea unor antrenori profesioniști din Brazilia.

Felicitări câştigătorilor! Sperăm ca experiența cantonamentului la Roma să le arate că munca și talentul sunt întotdeauna răsplătite și să îi încurajeze să facă sport în continuare. Îi felicităm, de asemenea, pe toți jucătorii, antrenorii și suporterii care au participat la Cupa Coca-Cola. Ne bucurăm să vedem, în fiecare an, un număr tot mai mare de tineri care se înscriu în competiția noastră, menită să promoveze mișcarea în rândul adolescenților”, declară Nicoleta Eftimiu, Marketing Manager Coca-Cola România & Moldova.

Ajunsă la a treia ediție anul acesta, Cupa Coca-Cola a adunat la start un număr-record de aproape 6.000 de liceeni, reprezentând 493 de echipe din București și alte 33 de județe ale țării. Ei au petrecut mai mult de 455 de ore pe terenul de fotbal și au înscris aproape 4500 de goluri în cele trei luni ale competiției.

Cupa Coca-Cola este un program anual dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naționale. Prin participarea la acest proiect, Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

 

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 17 miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite,    Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia şi Del Valle. La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi. 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

 


Tag-uri:
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Liceul Tehnologic Auto Craiova și Liceul Tehnic "Mihai I" Bucureşti au câștigat Cupa Coca-Cola 2014 .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Cele mai distribuite articole similare

Libertatea

RTV

WOWbiz

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi