Luptă dură între ProTV și Antena 1. Cine a ieșit mai câștigat

Luptă dură între ProTV și Antena 1. Cine a ieșit mai câștigat

„Te cunosc de undeva“, de la Antena 1, a avut un public numeros, dar publicitarii caută targetul câștigat de finala europeană de fotbal de la ProTV. „Românii au talent“, cea mai scăzută audiență din tot sezonul

Un sfârșit de săptămână plin de evenimente. Finala „Te cunosc de undeva“, „Românii au talent“, dar și finala UEFA Champions League au ținut milioane de telespectatori în fața micilor ecrane. Bătălia s-a dat între ProTV și Antena 1.

„Te cunosc de undeva“ vs Champions League

Conform audiențelor comunicate de Antena 1, „Te cunosc de undeva!“, care l-a ales câștigător al celui de-al nouălea sezon pe Liviu Teodorescu, a fost lider de audiență la orașe și în toată țara, iar showul a adunat în fața micilor ecrane, în minutul de maximă audiență (22.42), 1.914.000 de români. Conform cifrelor, la nivelul publicului din mediul urban emisiunea s-a aflat pe primul loc pe perioada difuzării, cu o audiență medie de 9,1 puncte de rating. „Te cunosc de undeva!“ rămâne lider și la nivelul publicului din toată țara cu un rating mediu de 7,2%.

Ne puteți urmări și pe Google News

Banii s-au dus la ProTV

Când vine însă vorba de targetul comercial, cel mai căutat de către clienții publicitari, adică românii între 18 și 49 de ani, ProTV n-a avut rival. Microbiștii au urmărit finala UEFA Champions League, iar sâmbătă seară înfruntarea dintre Real Madrid – Atletico Madrid a adus la ProTV un rating bun: 11,8% și 32,5 share.

Rivalul de la terase

Vremea frumoasă a lovit în ultima semifinală „Românii au talent“. Vineri seară, show-ul de la ProTV a fost lider, dar a scăzut sub pragul de două milioane de telespectatori. Ediția a fost urmărită de aproape 1,9 milioane de români din întreaga țară, în scădere cu peste 300.000 de telespectatori față de săptămâna trecută. Aceștia nu s-au regăsit în audiențele altor posturi.