Malaysia Airlines are din ce în ce mai puțini clienți după cele două tragedii aviatice din acest an

Malaysia Airlines are din ce în ce mai puțini clienți după cele două tragedii aviatice din acest an

Numărul mic de clienți, dar și valul de demisii de la Malaysia Airlines după cele două tragedii aviatice din acest an cauzează mari probleme pentru compania aeriană.

Puținele persoane care aleg să zboare cu această linie aeriană posteză pe rețelele de socializare fotografii în care în apar nenumărate scaune goale.

Totodată, 186 de membri ai personalului de cabină de la Malaysia Airlines au părăsit compania, a anunţat operatorul, precizând că numeroase persoane care au demisionat au invocat drept motive presiunile familiale şi teama pentru securitatea lor.

Compania din Malaezia, care avea până în acest an o bună reputaţie în materie de securitate, a ajuns în prag de dezastru după două tragedii aviatice: dispariţia misterioasă pe 8 martie a unui avion, cu 239 de persoane la bord, între Kuala Lumpur şi Beijing (zborul MH370) şi prăbuşirea pe 17 iulie a unui alt aparat, cu 298 de persoane la bord (zborul MH17), după ce a fost doborât de o rachetă în spaţiul aerian al Ucrainei, în timp ce survola un teritoriu controlat de separatiştii proruşi.

Ne puteți urmări și pe Google News

Secretarul general al sindicatului personalului companiei, Abdul Malek Ariff, a declarat că însoţitorilor de bord le este acum teamă să mai zboare, relatează Agerpres.