PUBLICAȚIILE NOASTRE:

EVZ Special

Master Planul de Transport 2014-2020. Cum dispare aeroportul Băneasa de dragul intereselor imobiliare

Autor: | | 0 Comentarii | 1430 Vizualizari
Aerogara Băneasa - „Aurel Vlaicu” deservește, în prezent, zboruri de aviație ușoară, utilitară, de școală sau umanitare FOTO: LIBERTATEA
Pe lista aeroporturilor din Master Plan, „Aurel Vlaicu” nu apare. Potrivit surselor „Evenimentului zilei”, acesta va dispărea în următorii șase ani.

Sindicaliștii lucrătorilor din domeniul aeronautic și șefii aeroporturilor au rămas siderați după ce au văzut noul Master Plan de Transport 2014-2020, pus în dezbatere publică. Pe lista aeroporturilor nu mai apare deloc Băneasa.

Concret, ieri, în timpul dezbaterilor publice legate de Master Plan, fostul șef al aeroporturilor Otopeni și Băneasa, Radu Merica, s-a ridicat în picioare și l-a întrebat pe ministrul Transporturilor, Ioan Rus, dacă știe că aeroportul Băneasa nu mai apare în documentele privind strategia pe transportul aerian 2014- 2020.

Ulterior, toți cei prezenți la dezbatere, lucrători în domeniul aeroportuar și reprezentanții ai mai multor companii au început să pună aceeași întrebare. Așa a început iureșul la Ministerul Transporturilor. Cert este că, potrivit documentelor și hărților din Master Planul de Transport, peste șase ani, aeroportul Băneasa nu va mai exista.


Rus: „Cineva se luptă cu Băneasa”

Prezent la dezbatere, ministrul Transporturilor le-a cerut con sultanțiilor de la AECOM, cei care au elaborat Master Planul și care erau de față, să îi dea lămuriri în scris. „Chestiunea legată de Băneasa nu o înțeleg, am mai văzut chestiunea asta o dată, și acum o văd a doua oră. Prima dată era să întorc masa pe dos. Cineva se tot luptă cu Băneasa. La noi, pe Dambovița, este normal, se vrea casă în mijlocul pistei. Dar, vă asigur că Bucureștiul o sa aibă Otopeni și Baneasa”, a replicat ministrul, care apoi s-a ridicat și a plecat din sala unde aveau loc dezbaterile.

200 de hectare, vânate de samsari

Aeroportul „Aurel Vlaicu” (Băneasa), cel mai vechi din România, al doilea ca mărime din ţară, situat la doar nouă kilometri de centrul Bucureştiului şi inaugurat în 1920, se află într-o zonă de maxim interes imobiliar.


Tag-uri: master plan, aurel vlaicu, evz, Master Plan de Transport 2014-2020, aeroporturi, otopeni, baneasa, aeroport, Ministerul Transporturilor, AECOM, bucuresti
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Master Planul de Transport 2014-2020. Cum dispare aeroportul Băneasa de dragul intereselor imobiliare.




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii