PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Opinii EVZ

Moare Zuckerberg, învie Gutenberg?

Autor: | | 3 Comentarii | 2338 Vizualizari
Fata din multinaţională
"Uraaa! Facebook s-a defectat! În sfârşit, vom fi liberi! Vom trăi într-o lume nouă, în care oamenii vor discuta unii cu alţii şi nu vom mai şti nimic...”.

"Facebook e la pământ! Pregătiţi-vă pentru multe naşteri peste nouă luni". Acestea sunt doar două dintre multele mesaje haioase scrise de către utilizatori pe...Twitter în momentele în care pică Facebook

Spun momentele, deoarece celebra reţea „de socializare” a „picat” în 2014 şi acum în 2015 şi probabil va mai pica. Doamne ce tragedie că a picat facebook-ul pentru o oră. N-au mai putut piţipoancele şi cocălarii să-şi etaleze pozele.Oare dacă s-ar desfiinţa facebook am asista cumva la un val de sinucideri?:)))”, comenta cineva recent pe net. 

Mai în glumă, mai în serios, nu e în regulă cu această expansiune virtuală care, în anumite cazuri, duce la pierderea simţului realităţii. Vă daţi seama: NASA are peste 500 de conturi pe 14 platforme de socializare diferite!  

În plus, mai exista o...„problemă”. Legată de virtual în general. Iar, spre exemplu, scriitorul elveţian Lukas Barfuss (lăsaţi cu wtf cine e, e interesant ce zice) spunea deunăzi cum că „meseria de jurnalist se află într-un tumult fundamental. Editorii nu mai ştiu cum ar putea câştiga bani din ştiri, iar jurnaliştii nu mai ştiu ce ar trebui să însemne de fapt o ştire. (...) Toţi au tendinţa să ajungă live. În momentul în care  s-a întâmplat ceva, s-a şi răspândit. Ce este jurnalistul în acest proces? Un tehnician care stabileşte conexiunea? Ce ar mai fi de ordonat dacă cronologia prestabileşte structura? Ce ar mai trebui să cântărească jurnalistul dacă spaţiul pe internet este nelimitat?”.

În fine, personal, oarecum îmi doresc o impresionantă revenire a aprecierii printului, spre debusolarea celor care cred că, orice utilizator de FB sau ce-o mai fi îşi poate face propriul ziar. Virtual. Ce ziceţi: moare Zuckerberg şi învie Gutenberg?!?  


Tag-uri: zuckerberg, gutenberg, facebook, fata din multinationala, opinii
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Moare Zuckerberg, învie Gutenberg? .




SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>





Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi
Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii