PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Clubul de ştiinţă

NASA a descoperit 715 planete noi

NASA_01
Telescopul spațial Kepler a identificat un număr de 715 de planete noi, situate în 305 sisteme planetare, dublând astfel numărul planetelor cunoscute, potrivit Washigton Post.

Anunțul a fost făcut ieri de cercetătorul NASA Jack Lissauer, în cadrul unei conferințe de presă, mai multe detalii despre acest subiect urmând a fi publicate în numărul din martie al Jurnalului Astrofizic. Aceste planete se află în sisteme planetare complexe și, majoritatea, sunt mai mici, ca dimensiune, decât planeta Neptun. Patru dintre acestea sunt aproximativ de două ori mai mari decât Terra și orbitele lor se află în așa numitele zone locuibile, comparativ cu sorii din sistemele lor, ceea ce ar permite existența apei în stare lichidă.  În conferința de presă, cercetătorii NASA au mai precizat că există, cu siguranță, mai multe planete ce ar putea susține forme de viață. Aceștia au mai precizat că planetele mici, pe orbite restrânse, sunt cel mai ușor de detectat de către telescopul Kepler. Informațiile prezentate de cercetătorii NASA se bazează pe studiul datelor colectate de telescopul Kepler în ultimii doi ani.

Citeste si:

Tag-uri:
În lipsa unui acord scris din partea Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului NASA a descoperit 715 planete noi .

SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Libertatea

RTV

B1

Ziare.com

Unica

Capital

Fanatik

Alte articole EVZ pe aceeasi tema

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>

Pentru a instaura un cadru civilizat de discuţii, de eliminare a "postacilor" de partid sau a celor plătiţi ca să blocheze un articol civilizat, am adoptat următoarele soluţii, în privinţa comentariilor:
  • 1) Moderarea comentariilor lăsate în formularul de la finalul articolelor o dată la o oră – în acest caz, comentariile nu vor apărea instant.
  • 2) Postarea instant a comentariilor lăsate prin intermediul contului de facebook – în acest caz comentariile vor fi postate imediat. Puteţi să vă faceţi cont de Facebook aici.
Orice critică este acceptată pe site-ul evz.ro, cu condiţia păstrării unui limbaj civilizat, toate aceste măsuri fiind şi în sprijinul celor interesaţi să-şi expună punctele de vedere fără a mai fi hărţuiţi.
Sperăm că veţi înţelege adevărata valoare a demersului evz.ro şi vă veţi asuma responsabilitatea alături de noi.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul EVZ.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

CITEŞTE Şi